Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla eilisestä asti jatkunut menkkamaiset kivut ja välillä aika voimakkaatkin. Ilman lugejahan mulla pitäis alkaa menkat parin päivän sisään. Viime luge kierrossa oli ihan sama juttu, menkka kivut alko pari päivää ennenku olis normaalisti alkanut mutta lugen takia viivästy. Aika epätodennäköistä että plussaan tässä kierrossa.

Tähän hommaan tuli nyt uus lisä joka ei tunnu kyllä yhtään kivalta. Miehellehän aloitetiin ne clomit kun oli testosteroni arvot romahtanut. No, ne ei ole auttanut toivotulla tavalla arvoihin ja siinä on paljon terveydellisiä riskejä. Lääkäri on sitä mieltä että miehen pitäis aloittaa testo lääkitys. Se tarkoittaa sitä että siittiöiden tuotanto loppuu kokonaan. Eli nyt pitäisi pakastaa spermaa ennen lääkityksen aloittamista. Se tuntuu tosi pelottavalta koska sitten meillä ei ole mahdollisuutta koskaan saada lasta jos hoidot ei onnistu. Eli tässä olis jäljellä 1 inssi ja ivf jossa yritettäis ehkä 3-4 kertaa alkion siirto. Ja sekin riippuu siitä minkä verran siirrettäviä alkioita saadaan. Ja ei ole mitään takeita miten miehen siittiöt selviää pakastuksesta. Nyt tuntuu että koko vauva haave valuu sormien välistä, ettei me tulla sitä saavuttaan koskaan.
 
Tervetuloa tähtisilmä ja ja ja.... Laho pää ei muista!

Nyt kaikille kuumeilijoille toivon niin paljon pysyvää plussaa etten mitään muuta!!! Mäki lopetan stressailun ennen ku oon jossain hoidossa, edelleen kuumeilen ja käytän mahikset jotka mulle suodaan nii hyväks... Mutta tuon kaiken muun stressaamisen saan nyt lopettaa! Pettymystä en kyl yritä peittää kun menkat saapuu...

Toivoa sopii mutta nää on pms oireita joista oon kärsinyt varsin voimakkaasti tässä kierrossa ja huomenna tai viim. Maanantaina on tullut uusi kierto punaisella farmarillaan.. antibiootti kuurin sain hampaaseen ja pitäis vissiin viisastua ihan piakkoin... Toivottavasti hammas tulee hyvin, nimittäin leikkaukseen en halua!

Ootte mulle tärkeitä!

Ainiin! Kaks omenapuuta istutettu ja yks toinen kukka minkä äsken viel muistin mutta nyt lahopää jo unohti!!! Joku ruusu se oli rhodo kasvi... Ei hyvää päivää tän mun pään kans!!! :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään tuntui kuukautiskipuja että olisi alkamassa mitään kuitenkaan ei tullut, menkat kuitenkin pitäisi alkaa vasta ehkä 22.päivä

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh!!!!aivan sanattomaksi vetää,voin vaan kuvitella kuin toivottomalle tuntuu.Onko Se testolääke pakko alkaa Ny heti ja ja ja miljoona muuta kyssäriä.
Kyllä tässä miettii moneen kertaan tätä laulun säettä " kuka päättä ketkä saa onnistua..."
En osaa muuta järkevää enää tässä järkytyksessä sanoa,kuin että koeta kestää hyvä ihminen!!
Toivoisin voivani olla tukena paremmin
 
Myyh, mä haluaisin nyt kirota jonkun taivaantuuliin ja alimpaan helkuttiin sun puolesta. On niin väärin et teitä koetellaan tollalailla. Mä niin toivon teille sitä onnea, niin paljon toivon. Onneks ei oo vielä niin, ettei oo enää mitään keinoa jäljellä, mut voin vaan kuvitella kuinka toivottomalta tuntuu. :/ Iso tsemppihali sinne, koita jaksaa <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä tämä tuntuu kamalalta. Nyt lähipäivinä, heti ku meidän hoitava lääkäri Väestöliitossa on töissä niin asiasta keskustellaan ja katotaan koska pakastus voidaan tehdä yms. Miehellehän suositeltiin sitä testoa jo kuukausia sitte mutta tän vauva haaveen takia päädyttiin clomiin. No, nyt on lääkäri sitä mieltä ettei asiaa oikeen voi enää paljoa venyttää. Aika kovat paineet tulee hoitoihin ku tietää että niitä yrityskertoja ei vaan yksinkertaiseti monta ole. Pakko tässä on myös edes jonkin verran yrittää tottua siihen ajatukseen ettei sitä lasta tule. Ei voi käsittää miksi tän piti mennä näin hankalaksi.
 
Voi Myyh, mun pienet itkut tän aamun negahaamusta tai viivanpaikasta tuntuu niin vähäpätöiseltä verrattuna teidän tilanteeseen. Tsemppihalit <3 Toivotaan kuitenkin et ihme kävisi :)

ON: Joo siis oli pakko taas testata ja jotain testiin piirtyi. Jopa mieskin sanoi et näki jotain... Mut jotenkin tuntuu et menkat sieltä tulee. Huomenna olis dpo 14 joten ehkä mä oon vaan ajoissa :D Seuraavan kerran testaan varmaan vasta perjantaina, varaudun täti punaiseen...

ImageUploadedByVau Foorumi1403066514.423053.jpg


Tuossa siis teille tihrusteltavaa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyh tsemppi halit täältä ! Ei tollasta pysty kuvittelemaa jollei omalle kohalle satu :/

Feryja kyllä mä nään selkeen haamun sun testissä! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyhille paljon voimia, toivottavasti se saatte sen pienen nyytin jollain konstilla syliinne. Joskus ei voi kun ihmetellä miten tämä voikin olla niin vaikeeta eikä tasan mene onnen lahjat. :/

Freyjalle viivan vahvistumista! Mäki jopa näen sen!

Kaikille tsemppiä tasapuolisesti!

Ja tervetuloa tähtöselle!

ON: kp 27/28-32 ja dpo 11. Eilen vilutti, mut meillä olikin niin kylmä että ihan uunia lämmitettiin, ulkona oli vain +5 lämmintä! Menkkajomoja jo pari päivää, muuten ei olossa kummempia joten luulen tämän kierron menevän ohi ja enempi odottelen tätiä saapuvaksi...
 
Voi myyh tosin toivoa vielä on eikä siitä kannata luopua ennenkuin viimeinen oljenkorsi on käytetty <3 tsemppiä it aint over until fat lady sings.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi Myyh! :Heartbigred Toivotaan että hoidoista kuitenkin olis vielä apua eikä vauvahaaveesta tarvi luopua! Pidän sut rukouksissani!:Heartred
 
Herhikselle tsemppiä piinailuun ♡ jospa se plussa sut sieltä yllättää♡

Myyhille iso voimahali♡ vaikka kuinka yritän niin on hankala kuvitella kuinka lopulliselta tuon kaiken täytyy tuntua. Toivon koko sydämestäni että hoidot tuottavat tuloksen ja saatte oman pienen♡ niin se vaan pitäs meidän kaikkien muistaa olla äärimmäisen kiitollisia noista pikkuisista mitkä on suotu!

Freyjalla selvä haamu ♥



Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh, voimia sinne roppakaupalla <3

freyja, haamu näkyy, vahvistukoon :)
jos jo dawwe sen näkee ni kyllä siel jotaki on ;)

Peppipupu, harmittelut sinne kp1:stä!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
voi myyh! isot tsempit sinne! en tiedä mitä voisi sanoa jos pystyisin auttamaan niin auttaisin! <3

freyja näkyy myös tänne! viiva vahvistukoon! :)

taas mä vaan palloilen täällä... vaikka piti pitää etäisyyttä.. noh ei oo menkat alkanu vieläkään.. kohta mökkiä laittaan kesäkuntoon.. jos sais ajatukset pois..:)
 
myyh voimia <3

freyja mieki näen haamun! :)

on.en muistanu kuinka kipeäksi tuun kun menkat provotaan teroluteilla.on kyl päivä mennyt maatessa:/
 
Takaisin
Top