Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lisäsin itseni listaan :)

Seuraavat testipäivät:
Nuuhku 13.6->
zorro86 15.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Tiarella 22.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
Lucky 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
loora84 1.-19.7
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Marikki 9.7.
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 16.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?


Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen, Chipmunk86, Elya, Ttubu
 
Elaffy: Edelleen toivon sulle plussaa :)
Freyja: jospa tauko ei kestäiskään niin kauaa ja tuut kertoo ilosia uutisia itsestäs... Tai ihan mitä vaan kuulumisia. Mullakin töissä ärsyttää yks mummo kysyy aina että millon se poika syntyy ja taputtaa mahaa! Ärsyttävää!!!
Mustikka: kyllä se plussa sieltä tulee ja sit sä hyppäät avaruuteen asti!
Zorro: sulle kanssa plussaa sit seuraavassa kierrossa!!! Pahoittelut negasta
Nuuhku: älä nyt luovuta vielä!!!
Myyh: plussa onnea!!! Kuvan kanssa sit ilmoa tänne!!!
Herhis: <3 onnea hailurasta!!!! Viiva vahvistuu!!!
Granger: onko mulla menny jotain ohi... Mutta mitä kuuluu?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Pikaisesti työkiireiden keskeltä omaa napaa...

kp 26/26-33, dpo 7. Eilen tuntui pientä nippailua ensin vasemmalla ja sitten isosti oikealla. Samanlaista kuin oviksen aikaan tässä kierrossa. Täällä tietenkin heti haaveiltiin kiinnittymisestä ja aloin jo kuvitella tänään outoja mahaoloja. Mutta ne hävisivät kyllä samantien ja nyt ei taaskaan tapahdu mitään. Odotellaan...

Tsemppejä ja plussa-aaltoja kaikille!
 
Lisäsin itseni listaan :)

Seuraavat testipäivät:
Nuuhku 13.6->
zorro86 15.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Myyh 21-22.6
Tiarella 22.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
Lucky 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
loora84 1.-19.7
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Marikki 9.7.
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 16.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?


Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen, Chipmunk86, Elya, Ttubu
 
Nyt on käyty klinikalla toteamassa iso johtofolli ja saamassa pregnyl pistos massunahkaan.Jännää!Heti alkoi mahassa vääntää,eli irtoiskohan jo tänään..kas kun en tajunnut kysyä.

Tuntui niiiiin ihanalle kun lääkäri sanoi että jos nyt raskaudut niin varaillaan sitten seuraavaksi raskausultraa :grin
SOPIS nimittäin mulle!!
 
Huhhuh.. Nyt nää ei kyl enää voi olla kuviteltuja oloja.. Rinnat turvoksissa, vatsa TODELLA myöskin.. Vatsa kipuilee ja vihloo, mielialat heittelee ja mm. pesuaineet haisee (vaikka meillä hajuttomia allergian takia!) jnejne.. Alan oikeesti epäillä et ne edelliset "menkat" ei ollutkaan menkat.. Testit himassa ja minä aamuvuoros vielä kaks päivää, joten testailu saa jäädä juhannukseen (tai mielellään senkin yli, ettei tarvis pettyä..) en jotenkaan ajatellu et heti ehkäsyn loputtua vois onnistua, mut niinku mieskin sano, tais tehdä hyvää se meidän loma!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihanaa Marikki! Plussaa sinulle!

Täällä jännitän, miten käy, kun Myyh testaa. :) Toivotaan plussaa!

Jospa Aida siellä olisi oikeasti ollut kiinnittyminen. ;) Eihän siitä heti mitään megaoireita kuitenkaan tule.

Herhis, onnea! Toivotaan viivalle vahvistumista!

On. Tänään ei ole mitään ihme oloja ollut ihan kamalasti. Mitä nyt vasemmalta juilii ja masu tuntuu pullottavan. Ehkä olen vain ihan oikeasti lihonut.. :D Tänään on kp 33/25-27 ja ov testin mukaan voisi olla dpo 14-15, jos ovulaatio nyt edes on tapahtunut. Tein "ensimmäisen" positiivisen testin jo viikko sitten. Olisiko se voinut oikeasti jo silloin näyttää plussaa uudesta raskaudesta? Viiva oli niin hailu kuin vain voi olla. Seuraavan testin tein omasta mielestäni hitusen selvempänä perjantaina eli kp30/dpo 10-11. Millähän sitä malttaa odottaa vielä kolmatta testiä ja mitä sitten, jos se näyttää edelleen samaa mitäänsanomatonta viivaa? Tai negaa? Tai no, silloin voi tietysti kääntää ajatukset alkaviin kuukautisiin..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Oliko plussanneita??? Jos oli ni onnittelut.

Tsemppia jannaajille, toivotaan etta plussa tulee.

Pahoittelut negoista ja kp1ta.

Taalla kp?, vuoto loppu ku seinaan kolmessa paivassa joten mitakohan oli??? Ei tainnu menkat olla. Taytyypi katsella. Nyt vois olla kp7 tai kp18 tai kp 32??? Hmmmm...
 
Noniin, teinpä sitten hetken mielijohteesta testin ja tuon puhtaampaa negaa saa kyllä hakea. Muut testit olen tehnyt aamupissasta, mutta jos elettäisiin niitä dpo päiviä kuin luulen, luulisi tuossa jotain näkyvän kuitenkin. Noh, palataan siis suunnitelmaan A ja jatketaan tädin odotusta.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
ImageUploadedByVau Foorumi1402921707.068292.jpg
hahah :DD en tiä osasinko laittaa tän oikein, mut tässäpä teillekin päivän naurut :D pikkusen ilmapallo-olo.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Marikki; mahtavaa, nyt sitte vaan rakkautta antamaan :wink toivottavasti nappaa ja tarttuu tiukasti mukaan!! Mulle sanottiin että pregnylin pistosta munis irtoaa viiemeistään 36 tunnin kuluttua. Jos nyt oikeen muistan. Muista sitte että 10 vrk pregnyl vaikuttaa raskaustestin tulokseen!!

Mulla niin ihme olo. Useamman päivän menny vilunväreitä, mahassa painetta ja vihlasuja, nännejä välillä nipistelee. Toisaalta nyt ollu myös vähän menkkamaisia jomotuksia eli voipi olla menkatkin tulossa. Jos uskallan niin teen liuskatestin torstaina. Katotaan nyt ku mies taas toivoo että tehtäis yhessä juhannuksena se testi. Jos pysyy tuossa mielipiteessä ni sitte pakko malttaa, en halua ns varastaa testusta siltä.
 
Täällä tänään eka päivä moneen viikkoon kun ei oo tarttenut oksentaa :) aivan valtavan ihanaa! :) Tänään rv 8 + 1 ♡ väsymys on ollut tänään taas sitten pahempaa mutta en valita yhtään kunhan ei tartte koko ajan oksentaa! Olin jo varma että tiputukseen tässä joudutaan lähipäivinä mutta tänään oon sentään jotain saanut syötyäkin :)

Kaikille kovasti plussatuulia ♡ monilla lupaavalta kuullostavia oireitakin... Hienoa :)

Myyhille testailuun kovasti tsemppiä, mä niin toivon että tää on teidän kierto ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Herhis mä niin uskon viivan vahvistumiseen! <3

Aida peukuttelua kiinnittymisen puolesta! :) <3

Silv peukut sinnekkin! :) Toivotaan ettei menkat ollutkaan menkat vaan jotain muuta! :)

Myyh lupaavalta kuulostaa! <3 Plussa tuulia sinne! :)

Tsemppiä piinailijoille, pahoittelut tädin kohdanneille ja plussaisia tuulia kaikille!! <3
 
Kiitos tsemppailuista kaikille <3 Mies kiikutti tänään kaupasta mulle testejä, ihan pyytämättä vielä o_O ei se yleensä tommonen ole, taitaa sitäkin vähän jänskättää!

Myyh nyt kyllä kuulostaa niin lupaavalta siellä että :) Toivotaan että plussaa näyttää testi!
 
Voi miten paljon olette taas päivän aikana kirjoitelleet!

Marikilla, Myyllä, Freyjalla, ja Herhiksellä (ainakin) on aika kutkuttavat paikat! Plussia, plussia, plussiaaaa! Ai niin ja Silv myös!:dance011

Elaffy, hyvä että sait nyt viimein selvyyttä asiaan. Jospa ne menkat tulisi sieltä pian niin pääsisitte etenemään!

Nuuhku, mikä kärsivällisyys ja maltti? :grin Ootas, kun päästään siihen yritysvaiheeseen niin alkaa testikuvia varmaan sataa täältä suunnasta :taunt005:happy6:happy7

On. Hurjan hyvä fiilis päällä, ei ole eilisen itkeskelystä tietoakaan :) Mahaan sattuu edelleen ja on huono olo (kohta alkaa olla kaikki oireet mitä vaan on renkaan pakkauksessa listattu), mutta tunnelma on katossa kun enää yhtään rengasta ei tartte laittaa!!! Wohoo! Vaikea uskoa, että tämä olikin yhtäkkiä se viimeinen rengaskierto ja nyt on jo kp 22/28 :grin
 
elaffy. Mulla km jälkeinen kierto oli todella outo, kuukautiset alkoi vasta kp40, eli venyi, olin oudon kivulias. Menkat oli normaalit, siitä eteenpäin kierto oli taas omituinen ja kivulias, en keksi muutakaan syytä kuin se km, ikinä koskaan ei ole ollut moisia oireita tai kipuja.

Seuraava joka listaa päivittelee niin minun plussanihan haihtui taivaisiin eli saa poistaa listalta :wink

Onnittelut plussanneille myös :Heartred

Oltiin reissussa niin tabletilla ei jaksanut alkaa kirjoittelemaan kummemmin. Menkat on ohi, en muista mikä kp mutta juhannuksen jälkeen ovis muistaakseni, en ajatellut tikutella, nyt otan höölisti :)
 
Ai niin Satsalle piti lähettää vielä virtuaalitsempit! Itse olen joutunut vasta yhden ystävyyden pistämään jäihin. Harmittaa, kun luulin häntä aika erilaiseksi ihmiseksi, mutta kaikenlaista kateutta ja paskanpuhumista sitä paljastuukin. Mikä lääkärikäynti sulla oli nyt tulossa? Jälleen kerran ei pysy kaikkien kirjoittelijoiden tilanteet ajantasalla tässä pääkopassa...

Etsijä, sulla on oikea asenne tähän hommaan :)
 
Takaisin
Top