Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervehdys!
Tipahdin tuolta tammikuisista jo alkumetreillä pois. Täällä olen kuitenkin käynyt seurailemassa ja pakko sanoa, että olette ihanan positiivista ja tsemppaavaa porukkaa! :)
Meillä siis toukokuisen km jälkeen toivo uudesta plussasta. Ovis pongattu viime viikolla ja nyt pitäisi vaan jaksaa odottaa..
Paljon onnea plussanneille ja plussatuulia jännääjille ♥

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa Titja! Ehkä plussaatkin jo saman tien tässä kierrossa :wink

Tiarella, en ole ikinä ollut raskaana, mutta mulla on silti välillä samanlaisia himoja viinirypäileiden ja muunkin syömisen suhteen. Toivotaan kuitenkin plussaa sulle :)

Satsa, itse olen kans sellainen aina hymyilevä ja peruspositiivinen ihminen. Tämä ystävä, johon tein pesäeroa on juurikin sellainen jolla kaikki tuntuu aina olevan jotenkin huonosti, ja jos itse sain jotain aikaiseksi (edes mitättömän pientä) niin siitä muistettiin vittuilla. Niin kuin joku jo sanoikin, mieluummin sitä pyörii iloisten ihmisten seurassa ja imee vaikutusta itseensä :) Tsemppiä lääkäriin! Vai oliko se vasta ensi viikon tiistaina?

On. Tajusin just, että saan kohta varmaan lisätä itseni tonne testauslistaankin! En oikein luota siihen, että mies jaksaa niitä kumeja aivan tunnollisesti käyttää, katsotaan nyt :wink
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa kuumeilemaan Titja :) ja toivotaan et nyt tärppäis ja saisi pysyä mukana laskettuun aikaan asti!

Lucky: Mulla tulee normaalisti ennen menkkoja kellertävää valkkaria reilummin ja sit muuttuu normivuodoksi. Vaik jostain oon lukenut et valkkari muuttuis plussakierrossa erilaiseksi. Toivottavasti sulla siis enteilisi plussaa!

On: en sit malttanut olla testaamatta vaikka tiedän et ihan varmasti oli liian aikaista. Dpo 12 ja tyylipuhdas nega (jälleen kerran). Tekisi kyllä niin mieli heittää kaikki testit ikkunasta ulos kun ei ne näytä kuin negaa :D Odottelen nyt suosiolla Juhannukseen josko sitten testailisi vielä uudemman kerran. Mut kai se on varauduttava henkisesti tädin tuloon :(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nyt kun tarkemmin aloin kattoo testiä niin musta siinä näyttäisi jotain väriä olevan. Toki TODELLA vähäistä. Tietenkin vaaleanpunaiset lasit voi kuvitella omiaan :D Kyseessä siis Davidin herkkä testi. Voiko siinä olla viivanpaikka?

ImageUploadedByVau Foorumi1402980443.489266.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
no ni.. tän aamun testi ei ole vahvistunut joten tein sitten diginkin.. ja tulos ei raskaana. joten nyt sitten odottelen että menkat alkaa ja jään kesälomalle.. :) tänään siis dpo 14 yöllä oli niin hirveet menkka kivut ja ajattelinkin että aamulla uin siinä ittessään.. noh odotellaan ei kai tässä mikään kiire oo minnekkään :)

plussa puhureita teille kaikille!:Heartbigred
 
Freyja kyllä siinä ihan selkee haamu on! :) Ei tarvinnu ees kuvaa avata tai tuijottamaan jäädä kun mun silmä tuon erotti! :) Varovaiset onnittelut ja uutta testiä kehiin loppuviikosta! <3 Muoks. Lähes yhtä vahva haamu mitä mun ekaan testiin ilmesty! :) Ja tänään rv 5+3. Haaleen tein rv 3+6, 4+1 oli jo selkeesti vahvistunu <3

Titja toivotaan että sinnekkin pian tulis uusi plussa ja pikkuinen pysyis matkassa loppuun asti! <3
 
Kiitos tsempeistä :Heartred Kyllä toi nega aina vaan vetää mielen matalaks vaikka kuinka on siihen etukäteen asennoitunut, jotenkin sitä aina salaa kuitenkin toivoo muuta. Eilen töistä lähtiessä kyyneleet vaan alkoi valua autossa kun oli niin surkea olo ja koko päivän olin katsellut kahta raskaana olevaa työkaveriani. Täti on antanut jo vähän merkkejä tulostaan, tänään oli aamusta semmosta rusehtavaa pientä tuhrua.
 
minäkin nään Freyjan testitssä haamulaisen ! Toivotaan että se siittä vahvistuu kunnon plussaksi !
Nuuhkalle ja mustikalle pahoittelut negasta, toivotaan että seuraava kierto olisi sitten se! :)

ON: malttamaton, mutta teinpäs sen digin jo jonka mun piti tehä vasta juhannuksena, siihen tulikin "raskaana 3+" :Heartpink Perjantaina siis näytti 2-3 :jokercolorNyt loppui siis testit ja enempää en testaakka ! Hormoonit nousee ja toivotaan että ensiviikon varhaisultrassa ois kaikki kohdillaan ja sillon saadaa tietää missä sitä mennään :) Vielä en siis oo liittynyt mihinkään, sillä menkkojen mukaan kuulun tammikuisiin mutta itse luulen että kyllä mä niihin helmiin kuulun :angel1

kuinkas Madh , joko digit ovat saapuneet ja joko ne olet tehnyt? :3some

Plussssssia !!!!!!!:smiley-bounce016:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Titjalle pahoittelut km:sta,mutta uutta putkeen vaan,kuten karu sanonta kuuluu.:3some

Nuuhkulle myös pahoittelut,ettei sit ollukkaa tärpännyt,nyyh.

Freyan testissä miekii nään punasta,sitten vaan sullekki uutta putkeen,ekana uutta testii ja sit vaavii.:grin
 
Satsalle piti viel sanomani,että on se kumma että positiivista elämän asennetta pidetään naiivina.
Siinä tapauksessa mie haluunkin pysyy naiivina,ja joo sinisilmäisenä ja hyvään uskovana- edelleenkin haluan sitkeästi uskoa ihmisten hyvyyteen,koska hulluksihan sitä tulisi jos ajattelis aina pahinta????
 
Freyja, ihan selvä haamu se siellä möllöttää! Upee homma :)

Gatusa
osanotot sukulaistesi poismenosta ja voimia <3

Tervetuloa Titjalle!

Satsa, voi kurjuus ystävyyden päättymisestä... Mutta ihan niinkuin nuo naiset ihanaiset tuolla ylhäällä jo sanoivatkin, ei tommosta negatiivisuutta kukaan tarvitse elämäänsä. Mun mielestä se on ihan oikein ja rohkeasti tehty, jos uskaltaa tehdä sen päätöksen ettei aio tuollaista käytöstä sulattaa keltään :)
Tiedän kyllä tavallaan tunteen, mulla on yksi ystävä jonka kanssa oon ollut todella läheinen jo iät ja ajat. Tutustuessa, kun ongelmat oli vielä meillä molemmilla samat (koulun kurssit, pojat, millä raha riittää viikonloppuna lähteä baanalle kun vuokra pitäisi maksaa jne.) niin hän oli tukena aina. Mutta nyt tuntuu juurikin tuolta että tuki on nollassa ja negatiivisuss rehottaa joka asiassa. Kun esimerkiksi itku kurkussa kerroin, että olin raskaana mutta se päättyi keskenmenoon, reaktio oli: "ette kai te nyt saatana vaan meinannu pitää sitä kakaraa?!". Onhan se nyt sanomattakin selvää, että väkisinkin tommonen alkaa tehdä kuilua ihmisten välille.

Tänä aamuna kun heräsin niin oli heti semmonen olo että ei, ei tässä mikään ookkaan tärpännyt. Että kierto vaan on ollut tavallista rajumpi ja tää on nyt vaan jotain hirvittävän eläväistä pms:ää joka mun kropassani veetuilee. Masussa tuntuu menkkajomomaisia väänteitä ja vihlaisuja. Eilen oli niin varma fiilis vielä ja tänään vallitsee ihan täydellinen uskonpuute tärppiin... Ai että kun se muksu joskus lopulta saadaan ja kun se mulle uhmiksissaan kiukuttelee, huutaa pää punaisena ja pyörii kaupan lattialla hakaten lattiaa pikku nyrkeillään, niin täytyypä palata ajatuksissaan näihin fiiliksiin kun olisi valmis antamaan vaikka toisen kätensä niistä kahdesta viivasta siinä tikun kyljessä :rolleyes::grin
 
Freyja, haamua täälläkin näkyvissä :)

j3nni, digit tuli eilen päivällä, ja innoissaan dippasin heti ja näytti vaan 2-3, mut olkoon. Lauantaina meinasin dipata toisen ja tulee mitä tulee en välitä, ei vuotoa, ei suuria kipuja, ja viivat vahvoja liuskassa joten digikin olkoon mulle nyt vaan "viitteellinen". on mul liuskoi viel jälel ja se yks digi, viikko ultraan ja sillä se selviää :D

Muille tasapuolisesti suuret tsempit <33

omanapa, flunssa koettelee yhä, ei varmaan vuosiin oo ollutkaan näin kipee... :/

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Marikki: hieno ovisplussa siellä :) Ainakin viivoja näkyy :D

Mä en kyl usko et se haamu edes olis ennen kuin kunnolla erotan viivaa ilman tihrustamista. Mies ei sitä edes näe ja itse oikein etsimällä etsin :D Tässä toinen kuva samaisesta testistä ja musta ei mitään viivaa tuossa ole :D

ImageUploadedByVau Foorumi1402994584.967006.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos naiset,lohdullista tietää etten ole yksin tämänkään asian kanssa :Heartred
Marikki seuraavat yhtä hienot viivat sitten rtestiin :signs003
 
Täällä tuntuis olevan mulle sopiva ketju :). Esikoine on saanut luvan tulla jo 4/12 mutta haikara on vissiin eksynyt matkalla. Lapsettomuustutkimuksissa ei ole löytynyt kummastakaan vikaa. Laporaskopia tehty 4/14 ja on ok. Nyt heinäkuun alussa aika nkl jossa toivottavasti alkaa tapahtua :). Ovulaatiotesti hymyili eilen ja ovis on hyödynnetty hyvin niinkuin joka kuukausi joskos tää olis meidän kierto :). Sopiiko mukaan, :)raskaaksihan me kaikki tullaan tän vuoden puolella eikö niin ?
 
Takaisin
Top