Elaffy, itselläni palautui kierto täysin normaaliksi heti km:n jälkeen. Seuraavat menkat alkoivat tasan 3 viikon jälkeen vuodon loputtua.
Km:n jälkeen sanoivat mulle sairaalassa, että tod.näk. tulen äkkiä raskaaksi uudestaan ja se myös todennäköisemmin pysyy siellä missä pitää laskettuun aikaan asti. Km:sta nyt joku vuosi ja 3kk aikaa ja siihen väliin mahtunut yksi havaittu kemiallinen raskaus.
Mutta! (Seuraa oirehdintaspekulaatiota ja vainoharhaista arvuuttelua) Nyt on oikeasti sellainen tunne että olisi voinut tärpätä. Tuon perjantaisen "kiinnittymiskipuilun" jälkeen tissit on alkaneet olla todella kipeät, kovat ja turvonneet, väsymys on todella voimakasta, naama uhkaa alkaa kukkimaan (normaalia minulle aina ennen ovista, ja sen jälkeen alkaa taas tasoittua vaan ei nyt), vatsa on turvonnut, vinkku ei anoppilassa maistunut yhtään (siitä mies sanoi että nyt on joku hullusti
), eilisen illan oli lievää huimausta joka näköjään jatkuu tänä aamuna ja pillahdin eilen itkuun, kun Ranska teki rankkarimaalin jalkapallossa (outo juttu sillä en seuraa futista ollenkaan, eikä minulla ole minkäänlaisia tunteita Ranskan jalkapallojoukkueesta suuntaan eikä toiseen). Tänä aamuna hosuin tyhmyyksissäni ja tein kaapissa lojuvan pc:n raskaustestin. Tosin odotukset sen suhteen eivät olleet järin korkealla kun koitenkin puhutaan vielä tosi,
tosi aikaisesta vaiheesta kierrossa (kun ei vaan malta niin ei malta), mutta... Nyt siihen piirtyikin hailakkaakin hailakampi viiva, kuitenkin sen verran näkyvä että pomppasin salamana pystyyn pöntöltä ja varmaan pidin jotain epämääräistä mekkalaa hetken vessassa yksinäni. Kuivuttuaan viiva alkoi näyttää lähinna viivanpaikalta. Täytyy tehdä herkempi testiversio vielä ennen juhannusta varuiksi.
Mies oli eilen maailman ihanin, hieroi varpaitani ja yhtäkkiä painoi korvansa mahaani vasten kun lueskelin sohvalla. Kysyin että mitä mahdat puuhata, johon tämä sitten että "oon aivan varma että kuulin jonkun potkasevan!"
Totesin että aika pieni potku aika pienillä jaloilla taitaa olla kyseessä... Se aina minua toppuuttelee innostumasta liikaa mutta nyt vähän vaikuttaa siltä että mä joudun kohta toppuuttelemaan sitä