Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin taas eilen sorruin selailemaan vaunusivuja vaikka tosiaan koko raskaudesta oo mitään tietoa täälläkään :D Kaikki oireetkin on kadonneet sen lauantaisen mahakipuilun jälkeen. Hetkittäin kyllä vihlailee ja mies eilen totesi et tissit on kiinteämmät. On ne vähän hellät ja turvoksissa. Kai siis täälläkin on toivoa niin kauan kuin menkat ei ala :) dpo 11 siis alkoi tänään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä testattu nega... jos jotain hyvää pitää keksiä, ni lugeja ei tarvi käyttää. Kiitos silti tsempeistä kaikille :Heartpink vaikka olin valmistautunut hyvin tähän tulokseen, niin on se vaan joka kerta yhtä musertava tulos.

Tsemiä tuleville testaajille! Meillä alko nyt alkusyksyyn kestävä tauko, tuskin pystyn täältä oleen niin kauan pois :wink

Plussapuhuri jatkukoon!:talk017:talk017
 
Voi elaffy kun nyt saisit selvyyden noihin oireisiin :Heartred Hermoja vievää ja raastavaa tuommonen ollako vai eikö olla..Perjantaina pitäis mulla alkaa menkat mikäli kierto ei oo menny sekaisin tän viimesimmän km jälkeen.Pms oireet ainakin nostaa päätään,ottaa päähän vähän kaikki.

Tsemppiä zorro ja plussatuulia syksyyn :Heartred

On: Ens tiistaina lääkäri,tunteet ristiriitaset..Toisaalta pelottaa verikokeiden tulokset,toisaalta odotan että saan lääkityksen ja päästää yrittään.Vkoloppuna sanoin irti 20 vuoden ystävyyden parhaasta kaverista :sad001
 
Satsa tsemppiä! Joitain ihmisiä.ei vaan voi roikottaa mukana lopunikää. Itsekin siivosin muutaman liian raskaaksi käyneen pois pari vuotta sitten.

Zorro :-(

Elaffy mulla menu kesken 2001 ja siitä suoraan uuteen raskauteen. Kukaan ei koskaan edes vihjannut, että hormonit olis ollu ylhäällä km takia?!? Ja ihan reipas fudistyttö 12 v tossa vieressä on!

Freya täällä kanssa olot rauhottuneet. Oikeastaan vaan pahimmat menkkakivut poissa.

On dpo 11 ja EI TUHRUA!!! Ekaa kertaa koko 11 kuukauden aikana! Aina kp 25 aamusta tullut. Tämä on jo saavutus! :-)

Jos ikinä koskaan pääsen testaamaan, niin se on to aamu, koska suunnittelin verenluovutukseen menoa, jonka siis perun jos ikinä koskaan kävisikin se paljon odotettu....
 
Täällä testattu tänään aamulla tyylipuhdas nega :sad001 Menossa siis dpo 12 (kp30/32-34). Eilen miehen kanssa puhuttiin tästä kun hän ihmettelee miksi oon aina vakuuttunut, et tulee nega. Yritin selittää kuinka se on henkisesti niin paljon helpompaa asennoitua noin koska mun psyyke ei kestä sitä et elättelisin toiveita ja sitten tipun taas kovaa ja korkealta kun tässä on nyt huomattu, ettei se raskaaksi tulo onnistu meiltä noin vaan.
 
Zorro, pahoittelut negasta ja vietä nautinnollinen kesä ja tärppionnea syksyyn <3

mustikka kans pahoittelut negasta :( toivotaan kuitenkin et nega olis väärä hälytys, meinaatko testata uudelleen?
peppipupu, ihanaa ettei tavanomainen tuhru kerennyt tällä kertaa vaivaamaan! Ja kopkop, pysyköön poissa :)

satsa, isoja juttuja sielläkin, tsemppiä :)

freyja, toivoa on!! :) kohta testaamaan!! :)

omanapa, vuosisadan flunssa ja jouduin illalla soittamaan töihin etten tuu... :( kai se pitää vielä huominenkin levätä, kurkku on ku santapaperia ja olo tukala. Tylsää tämmönen :(

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
voi larissa mistä saisin sun hermot! jotenkin tuntuu että pystyt niin rauhallisesti suhtautuun kaikkeen! ja itsehän kans lopetin tosiaan noin 8kk sitten tuon renkaan käytön ja kumilla ollaan menty sen jälkeen, mulla kun halut katosi ton renkaan takia ihan kokonaan... ja sitä ennen kun oli käytössä pillerit mun mielialat vaihteli niin paljon että en enään kestäny itteeni joten vaihdoin renkaaseen joka ei sitten myöskään sopinut..

voi zorro! mä oon niin pahoillani negasta! mä en kyllä myöskään usko noihin mun "haamuihin" joten voi olla että lähden myös sinne kesälomalle.. toivon että hcg erittyy sulla hitaasti ja menkat ei alkaiskaan vaan siellä olisi pieni kyytiläinen! :)

Mustikallakin on vielä toivoa! elkää naiset luovutako plussatuulia!!! :)

on. ei oo ainakaan vielä menkat alkanu.. noh kai se huomenna selviää.. tän aamun testissä sama "haamu" kun eilisessäkin.. en kyllä todellakaan vielä usko noihin haamuihin.. isäntäkään ei nähnyt testeissä mitään ja nyt sekin lähti jo reissuun.. taidan hakee seuraavaks sen digin jos se vaikka antais selvän tuloksen.. :)
 
Zorrolle pahoittelut. Vaikka sen negan tietäisi etukäteen, aina se tuntuu iskulta vasten kasvoja. Toivotaan, että syksyllä ei negoja enää näy. ;)

Onko Satsa kiertosi yleensä pystynyt normaalina? Tämä on kyllä sieltä ja syvältä. Ja jotenkin tiedän, että tulee kuitenkin sattumaan ja paljon, kun täti vihdoin tulee.. Sitä jotenkin haluaa pysyä realistina, vaikka joka solu toivoo vain ja ainoastaan raskautta. Toivon teille niin paljon plussaa!

Peppipupu, minulle lääkäri sanoi, että voi näyttää km jälkeen vielä 2 kk plussaa vanhojen hormonien takia. Mutta kuukautisten pitäisi kyllä silti tulla jossain vaiheessa. Kierto täällä on nyt jo sekaisin, jos ne sieltä vielä ovat tulossa. Neuvola huolii minut vasta heinäkuun puolessa välissä, jos menkat eivät ala ja/tai raskaustesti näyttää edelleen plussaa. Toivon vain niin kovasti, että jotain tapahtuu ennen tuota..

Onnea tuhruttomuudesta! Tsemppiä testiin ja plussatuulia!

Mustikalle pahoittelut ja toivotaan, että on vain väärä hälytys. :)

Madille paranemista!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Zorro; pahoittelut negasta :3some

Soitin väestöön ja ei kuulemma enää pitäis pregnylin vaikuttaa testin tulokseen kun on kulunut yli 10 vrk. Testin vois tehdä 21 pv. Nooh, katotaan koska teen. Kaapissa on kaks liuska testiä ja kaks digiä. Nyt siis dpo 9 tai 10 menossa.
 
zorro pahoittelut negasta.

madh mulla oli kans illal kurkku ku hiekkapaperia, sit piti nousta 3-4 kertaa vessaa eikä saanu nukuttua kunnolla... tälle päivälle ennustettu jotai 37 astetta eli todellisuudes sellai 40 ainaki joten LIIAN KUUMA syödää sit jäätelöä pakkasesta :)

elaffy jaksamista ja plussatuulia... :)

myyh plussatuulia mua jännittää niin paljon nyt sun puolesta inshaAllah saat plussan :)

on: huonost nukuttu yö, vessas ravataa, liian kuuma sää...hermot kireellä. no tänää vedetää helteellä sit jäätelöä inshaAllah ku ukko toi eilen 5kg jäätelöä ja vohvelei tuuttei varten :)
 
elaffy mulla on kierto palautunu heti normaaliks,26-28 päivää.Kun laskee km päivän kp ykköseks.Viime kerralla tein rtestejä että nään hormonien laskun mutta oiskohan menny pari viikkoo niin oli ihan selvä nega.Nyt en ole edes tehny,tuntuu etten kestä nähdä minkäänlaisia viivojen häivähdyksiäkään..Mikäli menkat ei ala niin kyselen sitten lääkäriltä,se kun osuu sopivasti.Tai no sopivasti ja sopivasti..Jos mulla menkat tulee normaalisti niin just sillon olis sitten viimenen päivä menkkoja menossa ja jos ultrataan niin ei kiva..Mulla ei nyt mikään oo hyvä :grin

MadHille pikaista paranemista!
 
elaffy: Mulla ekat menkat keskenmenon jälkeen oli tosi niukat. Vaikka kaikkialta mistä luin keskenmenosta sanottiin että voi olla runsaat ja kivuliaat. Ekojen menkkojen jälkeen mulla kierto heitteli ja vuotohäiriöö esiintyi (kuukautiset venyi 12 päivään ja tiputteluvuotoa kesken kierron) Sain 10pvän primolut kuurin ja kuurin jälkeen tuli ns.tyhjennysvuoto ja sit tulin raskaaksi.
 
Elaffy, itselläni palautui kierto täysin normaaliksi heti km:n jälkeen. Seuraavat menkat alkoivat tasan 3 viikon jälkeen vuodon loputtua.

Km:n jälkeen sanoivat mulle sairaalassa, että tod.näk. tulen äkkiä raskaaksi uudestaan ja se myös todennäköisemmin pysyy siellä missä pitää laskettuun aikaan asti. Km:sta nyt joku vuosi ja 3kk aikaa ja siihen väliin mahtunut yksi havaittu kemiallinen raskaus.

Mutta! (Seuraa oirehdintaspekulaatiota ja vainoharhaista arvuuttelua) Nyt on oikeasti sellainen tunne että olisi voinut tärpätä. Tuon perjantaisen "kiinnittymiskipuilun" jälkeen tissit on alkaneet olla todella kipeät, kovat ja turvonneet, väsymys on todella voimakasta, naama uhkaa alkaa kukkimaan (normaalia minulle aina ennen ovista, ja sen jälkeen alkaa taas tasoittua vaan ei nyt), vatsa on turvonnut, vinkku ei anoppilassa maistunut yhtään (siitä mies sanoi että nyt on joku hullusti :grin), eilisen illan oli lievää huimausta joka näköjään jatkuu tänä aamuna ja pillahdin eilen itkuun, kun Ranska teki rankkarimaalin jalkapallossa (outo juttu sillä en seuraa futista ollenkaan, eikä minulla ole minkäänlaisia tunteita Ranskan jalkapallojoukkueesta suuntaan eikä toiseen). Tänä aamuna hosuin tyhmyyksissäni ja tein kaapissa lojuvan pc:n raskaustestin. Tosin odotukset sen suhteen eivät olleet järin korkealla kun koitenkin puhutaan vielä tosi, tosi aikaisesta vaiheesta kierrossa (kun ei vaan malta niin ei malta), mutta... Nyt siihen piirtyikin hailakkaakin hailakampi viiva, kuitenkin sen verran näkyvä että pomppasin salamana pystyyn pöntöltä ja varmaan pidin jotain epämääräistä mekkalaa hetken vessassa yksinäni. Kuivuttuaan viiva alkoi näyttää lähinna viivanpaikalta. Täytyy tehdä herkempi testiversio vielä ennen juhannusta varuiksi.

Mies oli eilen maailman ihanin, hieroi varpaitani ja yhtäkkiä painoi korvansa mahaani vasten kun lueskelin sohvalla. Kysyin että mitä mahdat puuhata, johon tämä sitten että "oon aivan varma että kuulin jonkun potkasevan!" :grin Totesin että aika pieni potku aika pienillä jaloilla taitaa olla kyseessä... Se aina minua toppuuttelee innostumasta liikaa mutta nyt vähän vaikuttaa siltä että mä joudun kohta toppuuttelemaan sitä :rolleyes:
 
herhis kyllä sielt taitaa plussa nyt tulla kunnol. mul oli 25 herkkysel dpo 10 kans just nähtävä viiva mut dpo 14 oli jo tasavahvat :) taitaap mies vaistota et pikku sissi on matkassa inshaAllah :) onnea haamusta ja tonnikaupal tarrasukkia, bodyja, potkarei sun muuta mashaAllah :)
 
Herhis; kuulostaa todella lupaavalta sun oireet! Jospa sieltä plussa paukastais.


Mulla on molempien keskenmenojen jälkeen kierto palautunut heti normaaliksi. ja testitkin ollu viimeistään parin viikon jälkeen negoja. Varmasti yksilöllisiä eroja on noissa. Toinen keskenmeno oli pidemmillä viikoilla ja toinen ihan alkuraskaudesta.
Mua palelee koko ajan!! Semmosia kylmänväreitä menee. Polttelee aika kovasti testaileen... kuinkahan tässä malttaa mielensä.
 
Missähän kaukana se meidän testailu lista... olis kiva taas vilasta kellä kaikilla testit lähenee. Jos joku löytää niin laittakaa näkyviin.
 
Onkohan tää nyt se päivitetyin versio?

Seuraavat testipäivät:
Nuuhku 13.6->
zorro86 15.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Tiarella 22.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
Lucky 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
loora84 1.-19.7
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7.
Marikki 9.7.
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 16.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?


Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen, Chipmunk86, Elya, Ttubu
 
Mulla tuon keskenmenon jälkeen kierto heitellyt sen 29-39pv. Nyt tosiaan mennään 30pv kierrolla ovistestin mukaan :) Vuodot ovat kyllä olleet mitä ovat, joskus tosi runsaat ja sit joskus niukat. Mut eka kierto km jälkeen oli 34pv. Tosiaan en sitä tiedä et mitä olis ennen km kun ekasta kierrosta kävi tuo tärppi.

On: Aamulla oli yökkäilyä ja ylös astikin tuli kahvit.. Aamupäivästä hieman huonoa oloa. Jotenkin luulen vaan et mieli tekee tepposia. Yks mummo taas tänään töissä katseli mun mahaa ja kysyi et tuleeko vauva... Pitänee varmaan ruveta treenaa vatsalihaksia niin ei ala ärsyttää kommentit :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top