Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Etsijä: höölisti ottaminen on varmaan kannattavaa :)

On. Nyt tähän väliin... Viimeyönä sain jonku ihme paniikki kohtaus raivarin. Säikähdin itsekki. Ukko ei oo valmis puhumaan mistään mitään, siitä se johtui. Oli niin likellä etten mottassu sitä! En olis kyl pystyny... Ukko ei päästäny ees lähelle sittenkää ku rauhoituin! Tänään kuitenki seki vähän leppyny ku käytiin nurmikon siemeniä ostamassa mutta muutamien päivien jälkeisiä sanomisia en unohda. Mökötän edelleen... Hauskaa ei oo ja paska fiilis on. Edellisen kerran tälleen räjähtäny ku poikaa odotin. Ihan hirvee tilanne. Viikon paineet purkautu. Saispa ens yönä nukuttua... Kamala työpäivä oli kun 2 asti itketti ja aamulla 6:lta ylös. Miks väsyneenä alkaa pissattaa työpäivän jälkeen enemmään... Koko aika saa juosta vessassa... Töissäkö kiihtyy aineenvaihdunta? :o oon aika ailahtelevainen... Varsinki noitten teroluttien ja ehkäisypillereiden aikana. Paljon tasaisempi ollu ilman mitään


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos Larissa :Heartred Kyllähän se harmittaa tosissaan,me oltiin teineistä saakka parhaita kavereita,kaikki koettu yhdessä.Jostain syystä kaveri on vaan muuttunu ja näihin keskenmenoihin en tukea ole saanu,lähinnä muuttunu veetuiluks vaikka tietää miten kipeä asia lapsettomuus mulle on :sad001 Mä en oikein itekään tiedä mitä se lääkäri meinaa tehdä :grin Ainakin kuullaan verikokeiden tulokset ja kirjottaa reseptit kortisoniin ja keltarauhashormoniin.Luulisin että ultraakin pois sulkeakseen rakenteelliset viat.
 
Gatusa: sillä on taas joku vaihe... Se ei vaan voi sietää sitä että mä en siedä kaikkee sen käytöstä

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Toivottavasti Lucky tilanne selviää!

Meitä piinailijoita kyllä just nyt on :) Plussatsemppiä meille jokaiselle <3

ON: iltapäivällä pientä huonoa oloa joka helpotti kun söi. Ja tuntuu et koko ajan on nälkä :D Vois jo nukkumaan käydä kun väsymystä riittää. Mahassa nippailee vähän väliä ja tissit edelleen kosketusarat. Mielialakin näyttää heittelevän, tuntuu et liikutun helposti ja sit taas pikkuasiat ottaa päähän. Mut vielä pitää malttaa odottaa :D Torstaiaamuna meinasin et testaan ekan kerran. Vaikka kai sitä voisi jo keskiviikkona jotain näkyä herkällä testillä...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla aikalailla toiveet laskenut. Kaikki ns oireet loppu ku seinään ja tilalle tuli menkka jomotukset. Todennäköisesti yrittää menkkoja mutta luget estää. Eipä taida tämäkään kierto olla se kierto.
 
Elä luovuta vielä toivoa Myyh! Eikös monilla ole "menkkakipuja" alkuraskaudessa? Mie kattelen näiden vaaleanpunaisien plussalasieni läpi ja uskon, että teillä tärppää nyt :)
 
Silvin mahakuvan innostamana ilmapallokuva täältäkin. Siis aivan mahdotonta turvotusta! Mahapömpön ja testin perusteella voisi kyllä kuvitella, että olen kyllä jo useamman kuukauden ollut raskaana. :grin Töissäkin piti yrittää vetää vatsaa sisään kun oli muiden seurassa, ettei kukaan huomaa jo nyt että tuolla taitaa olla massussa jotakin. :) Tänä aamuna hieman yökötti ja eilen iltana sohvalta liian nopeasti kun nousin niin tuli repäisyvihlauksia. Muuten aika oireetonta oloa täällä.
 

Liitteet

  • IMG_0464.JPG
    IMG_0464.JPG
    90.6 KB · Katsottu: 100
  • IMG_0465.JPG
    IMG_0465.JPG
    51 KB · Katsottu: 96
no nimenomaan samaa mieltä kuin Larissa- mulla on joka ikinen raskaus alkanu jäätävillä mahan väänteillä.Kurjaahan se on kun sitä ei tiiä kumpaa se meinaa,mutta nin kauan kun menkat pois,toivoo ei oo heitetty!!!!
En hyväksy asiaa ellet nyt sitä plussatestii tee,joten...:grin

Satsa,saanen udella,että kuinka sie käytännössä sanoit kaveruuden irti?Päätitkö vaan itsekses että ny riitti...
itse sain kanssa äsketäin laittaa yhden kamun pois elämästä,mutta oli vain nettikaveri,toki silleen tärkeeksi tullut koska paljon oltii yhteyksissä.Mutta juu,ihmiset muuttuu ja kehittyy omiin suuntiinsa omien elämiensä mukana,joten väistämättä erkaantumista tapahtuu.Surullsitahan se on.Ja sit jos on sellanen alati negatiivinen ihminen,niin blokkaan sellaset kanssa pois läheisyydestä,sekun tuppaa tarttumaan.
Samoin kun ilo ja onni ja positiivisuus tarttuu,joten semmoisten kanssa tekemisissä mieluummin :3some
 
mä nyt vaan omanapailen sori... mut oon niin väsynyt... vedettiin likan kans parin tunnin päikkärit ja mähän en yleensä edes nuku... suolasta tekee mieli ja pakko oli tehdä tortilloja ruuaks noh vedin sit neljä! :eek:
lämpö on noussut taa nyt jo 37 vaikkei oo mitenkään kipee olo.. yleensä olisin tossa vaiheessa ihan kuolemankielissä :p
menkkoja ei näy eikä kuulu.. vaikka pariin kertaan oon taas saanu juosta vessaan tarkistaan asian mutta ei...
isäntä lähti aamulla aikasin ja jo nyt tuntuu että mä en kestä varsinkaan kun en tiedä koska tulee takaisin.. ikävä on nyt jo samoin likalla... mielialat vaihtelee ja itkettää...:sad010
kiitos ja anteeksi vuodatukseni :)
 
Marikki Käytännössä päätin joo..Monien asioiden summa,aloin miettiin miten ite oon ollu tukena(kaveri kävi isossa leikkauksessa) ja kaikissa asioissa oon sitä tukenu.Mut sen mielestä mä mm.hysterisoin kun pelkäsin keskenmenoo..Mulle vaan kerta kaikkiaan riittti kaikki p*ska :confused: Ja just toi jatkuva negatiivisuus joka asiaan..Kun itellä on sellanen perus optimismi(olen siis naiivi sen mielestä) vaikka välillä mäkin maassa käyn tietysti.
Mut kyllähän mua jotkut entiset työkaverit on kuulemma miettiny et oonko vieläkin jatkuvasti ilonen ja nauran yhtä ärsyttävästi eli äänekkäästi :grin:grin Nuokin oli just sellasia alati naama nurinpäin ihmisiä.
 
Kiitos kaikille sympatioista :Heartblue merkitsee oikeesti todella paljon, että saa täältä tukea!

Mut voi kanssa poistaa tuolta testailijoista, en saa ite, kun mies vei tietokoneen mukanaan työpaikalle:p

Tsemppiä testailijat! En mä pysty oleen täältä pois, pakko käydä täällä kuulumisia kattomassa.

Freyja: sieltä tulee kyllä plussa!

Nuuhku ja Myyh:ei vielä luovuttamista, kaikki on mahdollista!:wav:talk017:talk017
 
Ja satsa:teit varmasti oikein. Jos "kaveri" on vain sellainen, joka ottaa, se vie kaiken energian susta. Pitää huolehtia itsestä!

Ja pidä positiivisuudesta kii! :dog
 
chipmunk sullaha on mun vatsa nyt jo mashaAllah :) tuota on vaikee vetää sisää...

lucky ei voi todeta ku että miehet... hankalii välillä.

myyh sais menkat pysyy pois.

minä sain kuulla tänää et pari sukulaist oli kuollu viime vuonna, äipän serkun tai pikkuserkun vaimo en muista kumpi tää sukulainen olikaa näin äkkiseltään vaikka läheisiä oltiin ku suomessa asuttiin aikoinaa, no kuitenki hän kerto että hänen miehensä (äipän pikkuserkku) on kuollu ja hein vanhin poikaki kuoli, molemmat viime vuonna mut kerto äipälle viime viikolla asiasta, ei voinu kertoo yhtää aiemmin sit. no mulle tuli aika järkytyksenä mut muistan että oli vanha ja sairas ni parempi ettei tartten enää sairaudesta kärsiä, hein poika kuoli kans sit. ihania ihmisiä...
 
Piti vielä tulla kertoo et mun maha turposi illan aikana ihan ilmapalloksi, vähän kuin Silvin ja Chipmunkin kuvissa! Siis aivan järkyt ilmavaivat ja turvotuskipuja. Ja kääntyessä joku "repäisy" vatsassa.

Kuumottelis nuo testit tuolla laatikossa mut mies sano et testaa vasta kun menkat myöhässä :D Jotenkin sellainen olo et vois olla menkkaturvotustakin. Lämpökin oli laskemaan päin joten ei ainakaan mulla toimi tuo aamulämpöteoria jos plussa pärähtäisi näyttöön. Ketuttaa jo valmiiksi kun piti olla miettimättä asiaa niin minkäs sille mahdat kun olo on ihan hirveä :D

P.s päivän saldo näissä työpaikan asiakkaiden raskausuteluissa oli 3 kpl ja viimeisin yksi pappa. Tulee jo sielläkin korvista ulos kun tuijottavat mahaa ja kyselevät et koska vauva syntyy!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnittelut kaikille plussanneille :Heartbigred Ihanan monta päässyt plussa imuun :hug007
Olen hengessä mukana piinaillut,tosin kauempana taustalla :smiley-ashamed005
Monta piinaavilla päivillä,olkoon piinat positiivisen testiin päättyviä :gen053
Omaa märinää:En oo varma missä kierto menee,viimeksi venähti perinteisestä 28kp 32kp:hen.
Ärsyttävää :smiley-angry026 Tahdon oman säännollisen kierron takaisin..
Voiko Prednisolon pidentää lutista?
 
ON: en tiedä kertooko tämä mitään mutta syön viinirypäleitä jo toista rasiaa. Viime viikolla söin ekan kerralla. Himoitsen niitä. En tiedä liittyykö raskautumiseen mitenkään?

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiarella: nälkä kasvaa syödessä, vai miten se meni. Toivotaan että sietäki tulis kivoja plussa uutisia!!

On. Täälläki pierettää :) nukuin klo 20-22 ja sit keittää nuudelia ku poika herätti, se viel hereillä...mulla olo ku olis rapula ilman huonoa oloa...kipee olo silleen jännästi. Nytpä ei sitten nukutakkaan ja 6 aamulla herätys :/ eipä täs mittää muuta... Ukkoki jo alkaa toipua mun viime öisestä raivonpuuskasta. Valkovuoto on keltaista vähän normaalia enemmän.. Onko muilla tällaista? Huomenna viimenen terolut... Sitten menkkoja odottelemaan... Saas nähä kuinka aikasi tuleevat

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top