Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuuhku mäkin nään kyllä siinä ylimmässä jotain .Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan.. :) varovaiset onnittelut.. :)

Myyh.Toi on kyllä inha tilanne ku ei voi testata vielä...Tsemppiä piinailuun ja toivon niin et saat plussan pian.. :)
 
Zorro.Älä luovuta... Mulla ei tullu esikosta mitään tuntemuksii..ja sen takii teinkin plussan vast dpo.18-19... Plussa tuulia sinne... :)
 
Mullakaan ei ekassa tuntemuksia enkä osannu epäillä mitään ennenku tajusin että menkat oli myöhässä useamman päivän. Joten Zorro älä hätäile sitä oireettomuutta :)

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin piinailen ja tekis niin mieli testailla mut vasta dpo10 menossa :D vielä tuskin mitään näkyy joten ehkä odotan muutaman päivän.

Tällä hetkellä ei hirveästi oo tuntemuksia, mitä nyt vähän mahaa on nippaillut. Ei samalla lailla kuin eilen joten katsellaan nyt. Voiko kiinnittymiskipuja olla vaan yhtenä päivänä? Ja noinkin myöhään kuin dpo9? Kun eikös se yleensä tapahdu jotain dpo6...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nuuhku, miekin näen jotain haileaa sun testissä :)

Zorro, komppaan muita, älä luovuta! :Heartpink

Omaa napaa: Painiskelen nyt itseni kanssa taas ton rengasasian suhteen. Tulin siihen tulokseen, että voisin käyttää ne reseptin kolme viimeistä rengasta ja lopettaa syksyllä. Ehtisin vähän viettää aikaa itseni ja miehen kanssa ilman opiskelun aiheuttamaan stressiä eli elää työssäkäyvän aikuisen ihmisen elämää hetken. Reissua etelään ollaan myös suunniteltu syksylle.

Mutta. Tajusin, että kipujen ja ylimääräisten vuotojen lisäksi rengas vaikuttaa mun mielialaan myös ainakin kierron tietyssä vaiheessa. Kaikki on hyvin elämässä, töitä on, on kiva koti, kivaa tekemistä ja harrastuksia, ihana mies, kesä ja kaikkea. Silti mulle iskee joinakin päivinä (etenkin kp 17-25 tienoilla) epämääräisen itkuinen ja haikea olo, jolle ei vaan ole mitään selkeää syytä. Nytkin itku kurkussa tätä kirjoittelen, perhanan hormonihirviökohtaukset. Kävin huhkimassa salillakin, kun se yleensä nostaa mielialaa, mutta nyt ei juuri auttanut. Ehkä pääsisin näistäkin oloista eroon, jos jättäisin ton renkaan... en tiiä. :cussing Sori vuodatuksesta.

edit. Tultiin miehen kanssa siihen tulokseen, että seuraavaa rengasta ei osteta eli pidetään ainakin tauko niistä. Tajusi mieskin, että musta kehkeytyy sekopää tätä menoa. Äsken itkeskelin vessassa ja samalla keksin huonon puujalkavitsin joten itkin ja nauroin yhtä aikaa :sad010 :laughing001 Ei kun kumeja ostamaan, saa nähdä miten pitkään ne on käytössä...:grin
 
Muokattu viimeksi:
Myyh, koita kestää piiailua!! :)

freyja, kiinnittymisen ajankohta on yksilöllinen, normi on se dpo7. voi olla alle tai yli sen. :)

Larissa, hormonien vaihtelun vuoksi ilman rengastakin voi mieliala vaihdella kierron vaiheen mukaan, mut eihän teillä välttämättä heti tärppää vaikka jättäisit renkaan pois (siis mieluummin tärppäis sit piankin jos jätät) ni saathan sä ilman rengastakin viettää aikaa itses ja miehen kanssa.:) ja reissuunki pääsee, tuot mukanas vielä salamatkustajan :)



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh, lähinnä meinasin että yrittämisen aloitus vois alkaa mun puolesta vasta silloin syksyllä. Vaikka vauvakuume onkin niin hieman kauhistuttaa ajatus että heti tärppäisi ja en ehtisi opintojen jälkeen elää "normaalia" elämää ilman alkuraskauden stressiä, pahoinvointeja ja muuta. Toki raskaus on toiveissa ja haaveissa, mutta olen nyt tajunnut ettei sen heti tarvitse tulla, eikä varmaan tulekaan :) Mutta huippua, että nyt voin hyvillä mielin jättää renkaan pois!!!

Muoks, ei sitä tosiaan tiiä vaikka syksyn reissulta se salamatkustaja tulisi :wink Lapselle nimeksi sitten Teneriffa, Mallorca tms? :laughing005
 
Muokattu viimeksi:
Pikaseen kirjoittelen, testasin vielä eilen niin tuli negatiivinen tulos. Onneks, että ei tarvii nyt sitä miettiä enää (tuli siis pari roskishaamua vaikka menkat oli jo alkaneet). Uutta yritystä kohti!

Kaikille tsemppiä! En erikseen ole jokaista onnitellut, mut kaikille plussille paaaljon onnea matkaan! :) Ja plussaa odotteleville ++++++++ tuulia!
 
tsemppiä myyh muutama päivä enää oottamista. inshaAllah saat 2 viivaa :)

ttubu juu mielellää laittasin täältä sen 10 astetta teille ja aurinkoa.

jaahas täällä liitoskivut näköjää aikamoiset, häpyluu on kipee ku tuntuu et sitä revitää kahtia ja painetta alavatsal ja rakossa. vedin 4pvä antibiottikuurin joten ei kyllä virtsiksestä ainakaa voi olla kyse, pikkunenki välil puskee tai kenkii rakkoa oikei urakalla vissii ja kohtu painaa rakkoo kunnol. oli esikostaki muistaakseni samat vaivat välillä ku kohtu kasvoi mut sais kyl jo alkaa nousee ylös kunnol että toi paine helpottaa koska tää ei ol enää hauskaa. mä en jaksa laskee kuinka monta kertaa oon käyny vessas tänää. mies ehdotti et alkaa käyttää esikkoa kung fu treeneissä taasen, totesin et muistaen viime kerran ku hän vei ni opettaja (libyan maajoukkueen päävalmentaja) tulee sanoo et pidä rahas äläkä tuo kersaas tänne mun riesaks, sil meni meinaa viimeks hermot ku esikko ei ottan tosissaa treenei eikä tehny oikein liikkeit ja kokoajan häiritsi opettajaa sanomal "toi teki liikkeen väärin, toi tönäs mua, jne..." ja ite teki suunnillee kaiken päin mäntyä. siel treeneis on meinaa ideana koulia oppilaista maajoukkue edustajia, ei ol mikää leikkipaikka.
 
Tää on tyhmää kun ei pitäis mitään oireita bongailla ku noi lääkkeet tekee oireita. Ilman lääkkeitä saattais jopa pieni toive herätä. Rintoja joka päivä nyt vähän nipistelly, alamahaa vähän jomottaa/paineen tunnetta ja välillä vihloo nivusiin. Huomenna soitan väestöön ja kysyn sen testauspäivän.
 
Myyh plussaa.satavarmaan.<3 Mie vaan kaupan vessaa ovistestailin ku lähettii Nii aikaste reissuun,noo kokemus tuiki.ei tullu plussaa viä.huomen ultra.

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
kerrohan marikki sitte miten ultra meni. Itteä jänitti se folliultra ja sitte ku oli kolme löytynyt niin tuli jo paniikki että menikö pieleen koko inssi.
 
Ja noin tein sen taas... Ei ollu myyh tarkotuksella tuo vanha arvio sun kommenttiis... Olin vissiin vahingossa taas hipassu... :) ja plussatuulta puhalletaan sinnekkin päin! On se kurjaa kärvistellä mut jos oisin tän tienny että noin hermoja kiristelee tuo testaaminen niin en tasan ois vielä viikkoon ruvennu testaan... :)
 
Ai niin, vähän vielä omanapailen. Yllätin miehen tänään katsomasta söpöjä isä-vauva videoita :love7 Katsottiin lisää sitten yhdessä, aawws :) Saa nähdä miten pitkään se jaksaa niiden kumien kanssa räplätä :wink Tämä viimeinen rengas lähtee roskiin ensi perjantaina.
 
Zorro: mä testasin ekasta vasta rv 7+3 kun ei ollu mitään merkittäviä oireita jotka oisin raskaus oireiksi osannut lukea. Menkat myöhässä niinkuin aina jotenki pielessä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Omanapapäivitystä. Alamaha ihan kamala pallo ja jotenkin kovan tuntuinen.. öh? Ja ne tunteet, ne tunteet.. vedin kamalan itkupotkuraivarin miehelle ja itsekin pelästyin, että mistäs nyt tuulee. Juteltiin kyllä sen jälkeen paljon ja mies sanoikin, että tuollainen olen nyt ollut. Ensin nauran ja kaikki on hyvin ja sitten itken ja huudan lattialla. On jo vähän huolissaan ja niin alan minäkin kohta olemaan, jos tähän hommaan ei tule mitään järkeä.

Meinasin nukahtaa tuossa sohvalle, kun aamulla oli niin aikainen herätys jo. Ylösnoustessa meni voimakas viiltävä kipu alapäässä ja se tuntemus jäi sinne, mutta vähän lievempänä vain. Ikinä ei mitään tällaisia ole ollut ennen kuukautisia! Tänään kp 32, täti myöhässä noin viikon. Teen kyllä uutta raskaustestiä ensi viikolla. Yritän jättää loppuviikkoon, mutta katsotaan nyt, miten oma kärsivällisyys riittää. Haluan kuitenkin kunnon selvän viivan, jotta voin olla varma, että se ei ole enää vanhoja hormoneja. Voihan se olla, että kuukautiset sieltä vain tulevat, mutta on kyllä sitten hyvin oudot oireilut ennen niitä.

Miten muut km kokeneet, oliko ensimmäisessä kierrossa jotain erikoista vai tulivatko kk "normaaleiden" oireiden kera?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
oi niitä aikoja kun ei tiennyt mistään mitään,alias aika kun aloin esikkoo oottaa(19v).Soitin ehkäisyneuvolaan!!! hädissäni kesken työpv ku sattu mahaan niin piipisti et vaikeroin siel vaan enkä töitä voinu tehä.Kysyin että mikä mua vaivaa kun kauheet menkkakivut eikä menkat tuu.Kivä täti langan päässä kysyi että oottako ollu ilman ehkäisyä,jotta käytkös hakee raskaustestin.Mie olin aivan pöllämystynyt että mitäh,tosissasko oot..Työpv jälkee hain aivan järkyn häpeissäni,siihe aikaan ne piti PYYTÄÄ kassalta... ja tein.Tais aika vahvat viivat olla koska muistan että jalat läks alta.Jätkäkaverille!!! soitin uutiset,oltii tunnettu kokonaista 1kk.
Ei tullu mieleenkään mitään oireita kyttäillä,kun hädin tuskin tiesin että siitä vois mitää muuta tulla ku et maha alkaa kasvaa.
Tämmöi netin aikaan tietää kaikesta kaiken ja vähä liikaakin.Liika itsensä tarkkailu,aaaargh.

No mut,pitihän miun pahoitella Myssylle ,kehuu elyan komeita viivoja ja mitähän muuta
niin Myyh,tottahan raportoin tännekkin sitten mitä näky ultrassa.
Miehen kaa naureskeltiin että aattele jos oiskin vaikka 3 isoo,ja ne antais seksikiellon,ni varmaan ei uskottas :rolleyes:
ja muutenkin jutskattiin vauvasta tänään ja upsis mie taisin valita meille vaunutkin jo vaikkei oo raskauesta ees tietoo.Ihanahan niitä on miettii,tosin en oo varmaa enää vuoteen suonu ajatustakaan mihinkään,sattuneesta syystä...kirppikselle menny vauvan vaatteetkin,nyt viime kuormasta napsin muutaman jemmaan,jos vaikka...
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top