Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
image.jpg Tyhmästi valottanu noita kuvia toi kamera.. Noh oli muutama mikkä ei niinkään... Näättekö??
Muoks tossa ny eiainakaan näy mitään :D
 
Muokattu viimeksi:
Huh, pesin tuossa juuri eläintiloja laimennetulla tolulla ja hyi että, kun otti pesuaine nenään. Pesin ihan samoja tiloja ihan samalla aineella myös toissapäivänä ja silloin se haisi ihan tolulle.. Nyt oli jotenkin pistävä haju. Meni ihan kylmät väreet selkää pitkin, että entä jos kuitenkin.. :) Kun olin todistettavasti raakana, en pystynyt ennen plussaa käyttämään fairya, kun sekin otti nenään niin pahasti. Siitä oikeastaan tiesin, että nyt on jotain outoa tekeillä.

Piti tulla heti teidän kanssa tämä jakamaan!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
nuuhkun testeissä ylimmässä vois ehkä olla jotain :) mikäs dpo sulla olikaan? No, parin päivän päästä pitäisi sitten näkyä paremmin :) Plussatuulta ja tarraliimaa sinne että pieni lähtee kunnolla kyytiin! :Heartred
 
Minäkin nään jotain nuuhkun ylimmässä, nyt toivotaan että se on sitä itseään. Jännää !

Eilen mies yllätti illalla nukkumaan mentäessä silittelemällä mun mahaa ja sanoi että "olis se kiva kun täällä olis joku ja se potkis siellä kun pidän kättä tässä" aah ja mun sydän oli sulaa vahaa ♡

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
ambriina varmast olit heltyny samantien toi on niin söpöä mitä miehes sano, josko miehes vaistoo että siellä joku on inshaAllah :) meillä mies taas on joka päivä kysyys et onks vatsa kasvanu lisää eilisest tai viime viikosta... no välil se silittelee vatsaa ja on että lepäilehän sinä ei saa rasittaa itteää mut sentää antaa mun kevyest treenata ku pakko saada pidettyä itteää vähä kunnos et jaksaa sit ku vatsa on oikeestiki iso ja saatika sit synnytys.

ah mikä ylellisyys mulla on...jääkylmä vesi :) mikää ei ol parempaa ku pakastimesta otettu pullollinen vettä kesällä helteessä (on meinaa kuuma vaikka kello ei ol ku vähä yli 10). kohta varmaa päikkäreille koska yö meni siinä ettei saanu kunnol nukuttua ja ainaki 3 kertaa piti nousta vessaan...
 
Gatusa, tais olla mieheltä lähinnä toiveajattelua, vasta kun oli menkat nii ei siellä vielä pitäisi kenenkään asustaa :) mutta tiedänpähän että mies on täysillä projektissa mukana. Lähetäppäs Gatusa tännekin vähän sitä lämpöö! :P

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
juu mielellää laittasinki koska tääl on iha liian kuuma lähemmäs 40 päivisin...

minä lähetän teille kaikille lämpimät kunnon plussatuulet täältä kaukaa etelästä että saisitte plussan ja myös nautiia kesästä iha kesänä eikä kesän, kevään ja syksyn sekotuksena... :)
 
Nuuhku, ihan mahtavaa, jos siellä onkin maha-asukki :Heartpink

Larissa: minä oon kanssa painanut niin monta kertaa kännykällä vahingossa "en tykkää",mutta yleensä huomaan sen saman tien ja vaihdan oikeen. Nyt piti tarkistaa heti, että oonko se tyhmä ollu minä :grin

Testailut odottaa iltaan... satavarma negasta. Oon aika pikkuruinen, niin otaksuisin rinnoissa tapahtuvan jotain ja mahakin on ihan littana eli ei oo voinu tapahtua mitään :sad001 no se on sitten kesätauko! Voin jo alkaa miettimään koottuja selityksiä työpaikalle, että miten selitän syksyn lääkärikäynnit.
 
zorro älä luovuta vielä jos ei ol vuotoa on toivoa :) ei kaikilla ala heti hirvee kasvu joillaa plussan jälkeen vasta ja joillaa ei ol oireita ees. inshaAllah saat plussan :)
 
Kiitti Gatusa tsemppaavista sanoista.:Heartblue Mulla vaan noi luget taitaa estää menkkojen alkamisen ja tänään tuli taas muutama punertava viiva pyyhkiessä, että tiedä sitten. En osaa ite ajatella enää positiivisesti, kun ei oo mitään oloja.
 
Nuuhku, kyllä munkin silmään haamu näkyy! Toivotaan parasta ja että viivakin vahvistuisi :)

Gatusa tännekkin sitä lämpöä pliis!!

On: eilen vielä tuli tosi vähän rusehtavaa vuotoa, mutta on jo haaleampaa. Pää on kipeä vähän väliä, ja iltaisin maha turvoksissa. Muita oireita ei ole vielä ilmaantunut. Vieläkin siksi vähän varauksella :) pistin jo lisää testejä tilaukseen, että tulisi se täydellinen tumma viiva tikkuun!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Zorro ei saa luovuttaa! Vaikka ittekin oon tosi pikkanen ei oo mullakaan mitään rinnoissa saatikka mahassa muutoksia... Ei ollu myöskään likasta! Ja mahankin sain niin hyvin koko raskausajan piiloon että moni ei edes tienny mun oottavan... Joten nyt vaan ne plussa puhurit sinne! :Heartbigred
 
Elya, eiköhän tuo sulle sallita, sallittiinhan mullekin... ;)

nuuhku, näkyy tämänaamuisissa joku viiva, ja mulla kans dpo12 oli tosi haalee vielä :)

Zorro, ei kaikilla ookaan oloja :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Vähänkö mua ärsyttää ku ei voi ottaa varaslähtöä testailuun. Sen pregnylin takia :mad: tänään tuli 10 vrk sen pistosta ja ohjeessa sanotaan että 10 vrk voi vaikuttaa r-testiin virheellisesti. En kuitenkaan uskalla luottaa tuohon 10 vrk joten eipä pääse testaileen.
 
Takaisin
Top