Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ttubu: toivottavasti on vaan jotai limakalvoilta tms. Ruskea veri eikös ole vanhaa verta eli tulee tosi niukasti jostain tsemppiä!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja sä oot niin oikeessa pitäis pystyä hillitteen itensä.. Mutta kun en voi.:oops:. Itse en noihin "plussiin" vielä kovin paljon anna toivoa ennen kun omin silmin nään sen kunnon haamun/viivan... Voihan olla ettei se koskaan edes vahvistu... Voi kunpa osaiskin rauhoittua ja keskittyä johonkin muuhun... Noh tänään koiran kans agi reeneissä innoissaan että saa keskittyä vaan siihen... Noh eikös sinne sitten tullut joku jolla oli ihana pieni 13 päivän ikäinen vauva mukana :)
Noh sitten ajattelin että kun isäntä tulee niin saa keskittyä muuhun.. Noh eikös sekin heti ensimmäisenä tullut kattoon mun uutta trimmauspöytää ja tokas että totahan voi sit käyttää vauvanhoito pöytänä...laitetaan siihen vaan laidat...:happy118

Herhis jeps oon kans miettiny että onko kaikilla plussa-arskat päässä... :cool05
Toivotaan että siellä ois kiinnittymis kipua tuntunut! :)
 
Mun oli nyt ihan pakko tulla kertomaan mun repeilyn aihe :D nuorimies 2,5v (esikoisemme) totesi miehelle "Isi. Isiiii. Haluu pikkusisko!" :D koita tossa nyt sitten pokkana pysyä xD Ja siis sinäänsä jännää et ei poijalle olla vielä kerrottu tai hänen aikana vauvasta, saatika siskoista puhuttu :o :D Oli vaan jotenkin niin sulonen ♥ Hyvin taitaa kuopuksen 1v synttäreillä raskauden salaaminen onnistua ;D
 
Janeh,lapset vaan tietää,aikuisten sietäs uskoo lapsii useemmin <3

Kukas puhu tuskailusta testien suhteen...semmosta Se on nimenomaan.Sitte saat mielestäsi hyvän plussan ja kohta alat hermoilla jostain...joko kolittaa tai ei kolota-kumpikin on paha,sit tuhruttaa ja yhtäkkii tissit ei pingota.Alkuraskaus jeejee.Missähän vaiheessa oon ite relannu..en viime raskaudes vissii missää kohtaa.tuli np.ssä huonot tulokset ja Niit panikoitii ennenku uskalsin punktioo ja sit löyty rakennevika.Nyt lukenu kuopuksen ikätoveri-ryhmäs uudelleen raskaana olevii kauheen pahoinvoinnin kouris,kivasti palautu mieleen...ja sitä kaikkee sitä vaan haluu uudelleen.

Kuinkahan moni täältä pääseekää tähän plussa-aaltoon mukaan,helmikuu näyttää olevan suosittu syntymäkuukausi :)

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Aurinkoinen, älä murehdi :) Anna aikaa pari päivää ja tee testi uudelleen! Tuohon digin raskaana 1-2 tulokseen riittää se Hcg pitoisuus 25. Sitten siihen raskaana 2-3 pitoisuus täytyy olla yli 200. Ja jos keskimäärin 1,5 vrk menee siihen nousuun, niin ekan testin jälkeen voi hyvinkin mennä se 6 päivää. Eihän sulla varmaan vielä ole yli viikkoa ekasta testistä? :)
 
wau mikä plussa-aalto!! onnea chipmunk, ttubu sekä elya!!! :Heartbigred tähän halutaan kaikki mukaan!

voi nuuhku :Heartpink jos et nyt kuitenkaan "joudu" kesätauolle, jos se plussa on sieltä tuloillaan :wink pidän peukkuja!!!

piti jo aiemmin sanoo, että kiva kuulla kiivilinnusta :Heartpink ja jo plussanneista oli myös kiva kuulla kuulumisia!

tsemppiä kaikille, viivat vahvistukoon, jaksamista piinaviikoille ja onnea ovisten hyödyntämiseen!

oj: yllättävä alavatsakipu hävisi sen siliän tien aamuun mennessä ja jälleen täysin oireeton olo.. höh. ei oo niin minkäänlaisia oireita, luulis niitten tässä vaiheessa jo olevan voimakkaita, jos olisin raskaana. osallehan ei tuu, mutta mietin, että onko se enemmänkin siitä, jos ei oo huomannu mitään. mä sen sijaan ylianalysoin kehoani, vaikka piti taas ottaa niin rennosti. koitan asennoitua positiivisesti tulevaan kesätaukoon, nyt ei oo mitään uskoo plussaan. ei voi olla näin normaali olo, rinnoissa ei mitään muutoksia ja jomotteluakin oon tuntenu ehkä 2 minuuttia viikon aikana yhteensä, jos oikein yritän kuvitella.:grin menkatkin luultavasti myöhästyy lugeista johtuen. ai niin, soitin lääkärille lugeista ja mun pitää soittaa uudestaan, jos plussa, koska ei ole hoitosuunnitelmaa sen varalle..nice. mutta nii, ehkä se tekee pääkopalle ihan hyvää pitää taukoo, koitan ajatella näin. testipäivä lähenee, ei huvittais yhtään nähdä sitä negaa.

sori, kunnon angsti-viesti :grin kannattaako mun muuten testata ollenkaan su-iltana vai vasta ma-aamuna? su olis siis testipäivä,mutta en pysty testaan aamulla.
 
Niin ja Aurinkoiselle vielä että mä sain kuukautista laskettuna ekan plussan rv 4+1 (digin raskaana 1-2) ja rv 4+6 tuli sitten raskaana 2-3. Ehdin siinä välissä testaamaan rv 4+4 ja kappas vaan, mulla oli silloin vielä se 1-2 tulos.

Eli ei mitään huolen aihetta! :)
 
lucky: meillä nyt kaks kertaa käyntejä klinikalla ja siellä lääkäri ihan määrää seksiä tietyille päiville ;) me ollaan menty osittain fiiliksen mukaan, mutta tottakai rutistetaan ne lääkärin määräämät päivät. tästä kierrosta yritystä tuli 4 päivänä putkeen ja se oli urakka se!!! :grin viimesen kerran jälkeen lyötiin miehen kanssa kättä, että selvittiin! :grin

mutta toki kun tulee kalliiks käydä ultrassa jopa useemman kerran viikossa ja sitten vielä kaikki lääkkeet, niin ei sitä viitti ihan fiilikseen vaan jättää. sen takia tauko voi tehdäkin ihan hyvää. ja töitten vuoks joudutaan asuun arkena eri kaupungeissa nyt kesällä, niin olis mahdottomuuskin pitää yritystä yllä. ja ilman lääkkeitä mun kierto venyy, joten se kiinnittymisvaihe on olematon. joo, taidan olla tauon tarpeessa :grin
 
Tässä vielä mun neljän suora :( eipä tainnu ovista tulla tai sit on jäänyt huomaamatta.... Nyt siis kp 19 ja asennoitunut että menkat alkaa kp 24 noitten teroluttien ansiosta... Mikään kerkee ees kiinnittymään. Päivän pari ollu melko kuiva, tänään havaittu venyvää limaa ja kantoa lapiolla punnertaessa maasta tuntui vihlaisu alavatsalla oikeanpuolen tietämillä... Mikä lie ollu... Masentaa jo muutenki... LAPIOKIN HAJOS!!! Mieski kertoi tapansamukaan vitun ystävälliseen sävyyn ettei aio yrittää lapsen tekoo yhtään sen enempää tai panostaa siihen yhtään enempää kuin ennenkään eli vaan omien fiilistensä mukaan menee, viis siitä onko mulla ovis tai ei... Lisäksi sanoi (en tiedä kierolla huumorin tajullaan vitsinäkö) että sille pitää olla kirjallinen dokumentti diagnoosistani pco:sta ja ei ollu mitenkään kiinnostunut lähtemään mukaan lääkäriin poli käynnille jossa mahd. Clomifeenit saisin tai jotain muutakin... Olis siellä ollut hyvä kertomassa omaansa ja kuuntelemassa lääkärin suusta asioita ja ohjeita... Osaa sitten olla v mäinen ihminen ja osaa sitten taas loukata noilla jutuillaan... En tiedä, tuli taas huomattua millasen ukon kans elän ja rakastan... jotenki loma pilalla, vielä viikonloppu ja sit töihin onneks vähän vaihtelua :) itkuakin tänään tiristetty ihan urakalla kun alan olla melko väsyny tähän lomailuun ja tuon ukon kans oleskeluun... Vielä sillä viikko lomaa ja sit onneks häippäsee töihin!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402689797114.jpg
    1402689797114.jpg
    31.3 KB · Katsottu: 95
Tänään on kp3, ihan selvät menkat olleet. Tein raskaustestin kp27 jolloin alkoi tuhruvuotokin, (runsaampi vuoto alkoi kp28) niin siihen tuli roskishaamu, eli monen tunnin päästä tosi tosi haalea viiva, mitä piti käännellä ja väännellä jotta näkyy. Ajattelin että se on vaan jokin virhe. Tein toisen raskaustestin tänään "kp 30" hetken mielijohteesta, niin siinäkin on roskishaamu joka on vähän helpommin nähtävä (mieskin näki), mut senkin huomasin monen tunnin päästä vasta. En ole ikinä mitään roskishaamuja saanut. Miks ihmeessä ne tulee? Eihän niitä pitäisi pitää luotettavina tuloksina. Ja kaiken kukkuraksi on nämä ihan selvät menkat. Yritin jo googlata mutta en löytänyt ihan vastaavaa. Onko kellään mitään ideaa mistä ois kyse? Tietty voi olla että se antaa vain väärän tuloksen :) Jäi vaan vaivaamaan kun minusta vähän outoa.
 
Gatusa.Varmasti säikäytti, mut onneks pikku ninja antaa sulle merkkejä itsestään.. Ihanaa :Heartred

Nuuhku.Mä nään kans jotain todella haaleeta.. Pidän peukut ylhäällä et lähtee tummumaan.. :)

on. kp.9/27-46 tein ovis testin ja anto jo aikas tumman viivan et luulen oviksen olevan noin viikon päästä.. mut pahoin pelkään et jää hyödyntämättä kun ollaan miehen vanhempien kesäpaikas ja sie ei oo yksityisyyttä ja sitten kun tuolla ukolla on noi tikit..viime yönä alkoi tulla verta siitä haavasta tosi paljon..meinattiin jo lähtee päivystykseen mut onneks rauhottu ja meni vast aamulla lääkäriin...piti saada maanantaina pois tikit mut lääkäri sano et viikko vie eteen päin täytyy pitää...
Meillä oli töissä oikeen kunnon perjantai 13. meiltä hajos toinen kassa,rasvakaivo meni tukkoon ni vedet nous viemäristä keittiöön,pakastin huone hajos.... ja muutenkin oli kauhee päivä...mut onneks se on jo ohi... :)
 
ttubu, vuodot voi olla vaarattomia alkuraskaudessa, mutta seuraile sitä. Jos muuttuu runsaudeltaan kuukautismaiseksi, voi olla parempi tsekkauttaa mistä kyse. Muuten, odottelet rauhassa. :)

aurinkoinen, en hätäilisi sinuna nuista viikoista testissä, hormoni nousee jokaisella yksilöllisesti ja muutenkin digi perustuu lähinnä siihen hormonimäärään ja testeissä vaikka niin luotettavassakin kuin clearblue niin voi olla pieniä testikohtaisia eroja (kuten esimerkkinä kaksi saman erän liuskatestiä tehtynä samasta aamuvirtsasta voi antaa a)eri vahvuisen viivan b) eri paksuisen/muotoisen viivan.)

Myssy, kummat testit osuneet, tai sitten elimistössä on joku jäämä HCG:tä, eli kiinnittyminen olisi yrittänyt tapahtua tai jotain sinne päin? Kemiallista veikkaan, vaikka inhaahan sekin on. Roskishaamuja en oo kyllä itsekään koskaan saanut. Mihinkään testiin vaikka kuin olis toivonutkin. :D Tai sit ne on olleet niin selkeesti vaaleampia kuin muu pinta/harmaita niin et tienny et ei siinä mitään ole.

IIIIIISOT Tsempit kaikille!!!! :) :smiley-bounce016

Plussatkaa, plussia plussia lisää leidit!! :dance011

Omanapa, täällä tänään 6+0 ja enää 1viikko ja 3päivää ultraan. :) Yövuorot on kohta valvottu (okei, vielä kaks tuntia... piiiiitkää tuntia) ja pääsee kotiin nukkumaan.
Ainoana "oireena" nyt on kunnon turvotus ja outo "oireettomuus". Siis ei oo koskaan ollut nyt näin, että olis päänsäryttömiä päiviä yli viikko ollut putkeen jo, kohta kaks. :D Outoa ja jännittävää. Pientä etomista, väsymystä ja pissalla juoksua en osaa enää "Mieltää" oireiksi kun niihin alkaa tottua. Okei, ehkä mä räjähtelen astetta helpommin miesrukalle, joka ei mm. eilen osannut mitään tehdä/sanoa oikein... :smiley-angelic006
 
Myssy; mulle tuli viime kierrossa apteekin omalla roskishaamu, 15 minsaa testaamisen jälkeen. Sitte toinen testi seuraavana aamuna oli nega.

Mulla aika paljon samat fiiliksen ku Zorrolla. Oireeton olen ja testata voisin periaatteessa jo jussina mutta taidan siirtää sinne 23 pv.
 
Herhiksen dpo4 kipuilu kuullostaa samalta kun mulla sekä esikolta että tältä, kiinnittymiseen itse yhdistin ;)

Aurinkoinen testaile uudestaan parin päivän päästä, voih nuo ihanat kamalat digitestit :)

Huomenna poksuis 8+0 ♥ paha olo jatkuu. Ehkä hieman helpompi aamu tänään.



Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ai vitsi oli ihana herätä rättiväsyneenä kun saa seitsenkuisen hymyt, halit ja pusut<3 siis suu ammollaan naamaan ja lipoo kielelläki vähän :D

Omanapailen vaan tällä kännykällä (varsinkin nyt aamusta kun käy hitaalla!) mutta nyt viikon rauhassa elelyn jälkeen iski taas valeraskaus, ja oireita riittäis ihan raskautuneille asti :D on vaan niin häilyviä välillä että uskon tasan valeraskauteen :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä näin viime yönä ekaa kertaa unta, et oisin saanut kaksi viivaa r-testiin, tokihan se oli uni vaan mutta kiva juttu kuitenkin :) Tänään on dpo 10 eikä ole oikeestaan mitään oireita.
 
Tein uuden testin aamulla ja nyt tietää mieskin. Piti ensin pitää salaisuutena viikonlopun yli, mutta en malttanut. Viiva on vahvempi kuin edellisissä testeissä mutta nyt on testikin erimerkkinen, tein tämän Pregheckillä kun edelliset olivat Sofin liuskoja. Olisi ollut hauska verrata eri testien viivoja, mutta toiset loppuivat.

Oireet ovat loppuneet kokonaan. Ei tunnu missään... Tai oikeastaan väsymys on ollut eilen aivan tajutonta, vaikka olen nukkunut kuinka hyvin. Ja kun eilen kyselin terassivinkkejä niin kerrottakoon, että onnistuin tilaamaan alkoholitonta olutta niin ettei kukaan nähnyt :grin

333.jpg


Mutta nyt olisi kysymys. En pääse lasketusta ajasta selville. Eri laskurit näyttävät eri tuloksia,ja Vaukin kahta eriä. Vaun omilla sivuilla lukee ne otollisimmat päivät jne, ja siellä myös on että jos nyt raskautuu niin laskettu aika on 23.2.15. Vaun laskuri taas antaa täysin samoilla tiedoilla lasketuksi ajaksi 20.2.15 ja väittää että nyt olisi jo 4+1. Vauva.fin laskuri taas sanoo että on 3+5. Että mitäs ihmettä mä nyt uskon, en halua joutua odottaa neuvolaan asti monen viikon päähän tietoa enkä kyllä halua pyöritellä kahta päivää rinnakkainkaan...
Eihän se heitto ole kuin pari päivää, mutta tää tuntuu nyt tosi suurelta asialta mulle :grin
 
Takaisin
Top