wau mikä plussa-aalto!! onnea chipmunk, ttubu sekä elya!!!
tähän halutaan kaikki mukaan!
voi nuuhku
jos et nyt kuitenkaan "joudu" kesätauolle, jos se plussa on sieltä tuloillaan
pidän peukkuja!!!
piti jo aiemmin sanoo, että kiva kuulla kiivilinnusta
ja jo plussanneista oli myös kiva kuulla kuulumisia!
tsemppiä kaikille, viivat vahvistukoon, jaksamista piinaviikoille ja onnea ovisten hyödyntämiseen!
oj: yllättävä alavatsakipu hävisi sen siliän tien aamuun mennessä ja jälleen täysin oireeton olo.. höh. ei oo niin minkäänlaisia oireita, luulis niitten tässä vaiheessa jo olevan voimakkaita, jos olisin raskaana. osallehan ei tuu, mutta mietin, että onko se enemmänkin siitä, jos ei oo huomannu mitään. mä sen sijaan ylianalysoin kehoani, vaikka piti taas ottaa niin rennosti. koitan asennoitua positiivisesti tulevaan kesätaukoon, nyt ei oo mitään uskoo plussaan. ei voi olla näin normaali olo, rinnoissa ei mitään muutoksia ja jomotteluakin oon tuntenu ehkä 2 minuuttia viikon aikana yhteensä, jos oikein yritän kuvitella.
menkatkin luultavasti myöhästyy lugeista johtuen. ai niin, soitin lääkärille lugeista ja mun pitää soittaa uudestaan, jos plussa, koska ei ole hoitosuunnitelmaa sen varalle..nice. mutta nii, ehkä se tekee pääkopalle ihan hyvää pitää taukoo, koitan ajatella näin. testipäivä lähenee, ei huvittais yhtään nähdä sitä negaa.
sori, kunnon angsti-viesti
kannattaako mun muuten testata ollenkaan su-iltana vai vasta ma-aamuna? su olis siis testipäivä,mutta en pysty testaan aamulla.