Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
noh kattokaa nyt... mun mielestä on ihan negaa.. unnamed 2.JPG unnamed (1).jpg

tällä taitaa alkaa kesäloma... pettymys on suuri mutta.. aikalailla luovuttanu.. voihan toki olla että liian aikaisin testaan mutta katotaan odottelen nyt tätiä kylään..

oon silti todella onnellinen teidän plussaneiden puolesta ja zorrolle lähetän erityiset plussa puhurit jottei kesäloma alkaisi! :Heartpink

muoks. ja siis tietenkin ihan kaikille plussaa toivon! :)
 
Voi kun paljon plussia täällä!! Onnea hirmusti kaikille ja pienet tarrautukoon kunnolla kii :Heartbigred

Ollu nyt vähemmmän täällä ku mökillä ollaan. Muut vielä nukkuu ja mä kukun täällä ja aamupuuroa värkkään. Mulla vähän alamaha jomottelee. Nyt ei sitte muita oireita olekkaan. Inssistä on nyt tasan viikko. Nyt taas semmonen fiilis ettei plussaa tähän kiertoon tule. En tiedä, nuo fiilikset vaihtelee päivittäin. Jotenkin taas tympii noita lääkkeitä käyttää mutta eipäse muu auta. Jos jaksais alkaa vähän siivoileen täällä ku tänään taas kotia kohti.
 
Oonkohan muistanu onnitella kaikkia plussanneita kun teitä on niin hirmusesti :oops:
Kaikille yhteisesti miljoonasti onnea ja tarrasukkia matkaan :Heartbigred
 
Elaffy: Odottavan aika tosiaan on pitkä. Oon pahoillani sun keskenmenosta :sad001 Soisin sulle niin kovasti nyt tuon odotuksen ja vastoinkäymisten jälkeen plussan :) Me yritettiin esikoista 9kk ja silloin tärppäsi kierrossa, jossa lääkäri sanoi, että ei näyttäisi olevan munasolua kehittymässä ja munasarjatkin näytti kuulemma pco-tyyppisiltä. Noh, raskaaksi tulin siinä kierrossa ja toinen lääkäri sanoi myöhemmin, että munasarjat näyttää ihan normaaleilta :rolleyes: Vaikka olin varautunut, että raskautuminen saattaa tälläkin kertaa kestää, niin silti joka kuukauden pettymykset tuntuu koko ajan pahemmalta. Meillä on suunnitelmissa syksyllä hakeutua tutkimuksiin, jos ei sitä ennen ole onnistanut. Veikkaan, että mun kierroissa saattaisi olla jotain häikkää. Oon kans ajatellut, että kenties tällä odotuksen odottamisella on jokin tarkoitus. Ekan raskauden vika kolmannes oli vaikea ja ehkä sitä sitten on parempi, että lasten ikäeroksi tulee vähän enemmän.

Omaa napaa: kp 4/27-33, menkat alkaa loppumaan. Ovistestejä on kaapissa valmiina, tuhlasin digiin ja liuskoihin. Ensin aattelin, että en tikuttelisi, jotta ottaisin rennommin. Mut toisaalta haluaisin kyllä tietää, että saanko ovistestiin kahta viivaa. Jos siis tikuttelisi rennolla asenteella. Jos se nyt on mahdollista :grin
 
Onnea kaikille uusille plussaajille ! :smiley-bounce016:Heartblue

ON: Täälä tein digin ja olihan ne viikot noussu, 2-3 näytti :) vielä yhden digin teen juhannuksena että saisin tuloksen 3+ :Heartred:p Mulla on 26. pv eka neuvola ja varhaisultra ! Neuvola siks että menkkojen mukaa mulla pitäs olla reippaasti yli 8+ viikkoa jo nyt kasassa, mutta itse en siihen usko, koska negatestestejä tuli kuitenkin tuossa välissä tehtyä. Katsotaan mitä ultrassa näkyy ja sen mukaan sitten mennään :Heartred:angel1

Jatkukoon Plussa-aalto ! :talk017
 
Nuuhku mun näytöllä Tossa kummittelee?

Ihan älytön plussa-aalto,voikin pääsis mukaan,ennenkuin 2v yritysaika täyttyy.Nyt kun raskautuis menis la maaliskuulle mut tautieni takii varmaan helmikuus tulis.Mei kuopus on helmikuinen(siis mun ja miehen yhteinen) ja hänen aiemman liiton lapsikin on helmikuinen.Ois iha hyvä sarja :)
Noo,haaveillahan aina saa

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Paljon onnea elya, chipmunk ja ttubu jokaiselle lähetän vauvaliimaa tonnikaupalla :ky:Heartbigred

Muille lähettelen plussapuhureita ja tsempit kiertoon :wav :Heartred:sign17:Heartred:sign19:Heartred


Mä valitin alkuraskaudessa ku ei ole niit oloja, no johan niit nyt sitte on tullu. Jostain luin että rv9 olis pahin pahoinvoinnin osalta itellä ainaski pitää paikkaansa. Eilen illalla lähin oksentaa kissanruuan hajusta, Siis meillä ei ole kissoja mut ollaan ostettu meijän pihasiileille ruuaksi. Mies vei ruokaa niille ja avas purkin keittiössä, ja voi ei kun se haju valtas olohuoneen oksensin ekaks pöydällä olevaan kahvikuppiin :pukeja sit juoksin vessaan ja en ehtinyt pöntölle. Tosi kiva alkaa siivoilee illalla omia oksennuksia. Tää viikko onkin piinaviikko varmaan kyttään oireita viimeistä päivää vaikka ei ainakaan pahoinvoinnin osalta tarttis. Tammikuussa meni kesken rv10. Aluks aattelin kinuu et sais naapurikuntaan lähetteen neuvolakätilölle et ultrais mut sit päätin et sama kai se on odottaa nt ultraan.
 
Onnea Chipmunk ja muut plussista! Mulla oli Chipmunk samanlaiset viivat ja digi raskaana 2-3 jo dpo 12 :) Ja ihan yksi tenava on tulossa, joillakin se hormonitaso voi vaan nousta nopeasti ihan niin kuin toisilla se nousee hitaasti. Vaikka tietysti voi olla tuplatkin tulossa :)

Tänään olisi np-ultra ja rv12 täynnä. Äkkiä se aika lopulta meni, kun vain vielä olisi ultrassa kaikki hyvin :rolleyes: Tsemppiä kaikille yrittäville!
 
Huh huh, johan oli hommaa lukea kun viikkoon en täällä käynyt! Täällähän on hurjaakin hurjempi plussahyökyaalto menossa. HIRMUISESTI ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE! :Heartred

Gatusakin kerkes säikäyttää, ja sitten olikin laitettava turbo buusti päälle ja etsittävä teksteistä tieto miten kävi, mutta ilmeisesti siellä nyt kuitenkin kaikki hyvin ?

On: Prahan reissu tehty ja oli ihan tuskaisen kuumaa, viimeisenä päivänä jo odotti että pääsee takaisin viileään suomeen :grin Tätihän tuli kylään juuri reissun ajaksi, ei kiva :mad: mutta toisaalta sainpahan juoda olutta hyvillä mielin :p Nyt toiveikkaana kohti uutta kiertoa.

Eiköhän naiset jatketa tätä alkanutta aaltoa, jaksuja kaikille tasapuolisesti :Heartpink ja jos joku näppärä viitsii, voisi mut lisätä listaan, testauspäivä olisi varmaan 8.7. :)
 
Lucky87, kiitos kysymästä oikein hyvää kuuluu. :) Kohta alkaa jo 28 viikko että aika pitkällä ollaan jo menossa. Vaapeli potkii ja heiluu tuolla masussa ja mahapallo suurenee.

Mulla on vähän sama juttu kun Sandyllä ja Vargynjalla etten vaan malta pysyä poissa täältä. Lueskelen taustalla kuulumisia vaikka odottajien puolella olenkin. Ihanaa kun uusia plussia tulee. :)
 
Huh, Täällähän on hurja plussapuhuri käynyt! :) onnea kaikille plussanneille, ihanaa♡♡♡

Nuuhkun testissä munkin näyttö saattaisi aavistuksen haamuilla ;)
Paha olo jatkuu. Rv 7+5♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Pikaisesti onnittelen hirmuisesti kaikkia plussanneita!

Minulla alkaa nyt 5 viikon sellainen työrupeama, etten varmaan kovin paljon ehdi täällä käydä. Pitää yrittää jonain vapaapäivänä sitten tätä kahlata läpi ja ilmoitella kuulumisiakin jos sellaisia on. Yritystä siis jatketaan täydellä höyryllä edelleen, mutta kuumeilu joutuu väkisin vähän kesätauolle. Tai yritetään ainakin.

Mukavat kesät siis kaikille ja paljon plussaonnea!
 
loora mulla oli tuossa taannoin tullu vaaleanpunasta nestettä joka ei ollu verta kerran ja vedin paniikkii siitä, no se jäi siihe yhteen kertaan joten tais olla kyse iha rakkotulehuksen aiheuttamast kerran tulleest vuodost. no ninja potkiskelee ja voi hyvin joten säikähyksellä selvisin. äsken kävin tuolla suihkussa ni suihkun jälkee alko ninja vetää kunnon treenejä näköjää viileä suihku herätti sen kunnol.

tyttötiikeri mashaAllah sinun pikkunen on jo tuon ikänen, miten se aika noin nopiast menee...

elaffy pahoittelut kierron sekasin menosta itellä käyny sama aikoinaa km jälkeen parii otteesee ja se vei kyl hermot.

lissufin jaksamista pahoinvoinnin kanssa, mul oli sama et se vko 9-10 oli tosi rankat vaikken oksentan mut muuten oli tosi huono olo.

on: täällä rv 12+4 tänää ja ninja treenaa välillä kunnolla, lämpötilat on yli 30 jo ennen puoltapäivää joten väsy on aikamoinen ja kuuma on. hirveest tekis mieli mehujäätä ja italialaista ruokaa ja fetasalaattia.
 
Arrghh! Kuinka voikin olla pinna näin kireellä koko ajan! Tai ei varsinaisesti, mut pienetkin asiat ärsyttää suunnattomasti.. Eilen yöllä mies soitti mulle töihin et mun tarvii yö nukkua sohvalla, kun tytöllä alkanu silmätulehdus eikä nukkumisesta tuu isän kainalossakaan mitään. Loppuaika töissä meni hammasta purren, p**le. Vaikka joo ymmärrän täysin ja on ihan ok nukkua yks yö sohvalla, ihme kiukkupussikohtaus iski silti. Tänään, kun mies tuli likan kans lääkäristä, lueskelin vauvalehteä ipadilla ja mies heti kommentoimaan ettei tosta oo mitään hyötyä kun tosielämässä kaikki menee aina ihan erilailla kun lehdissä. Tuli pidettyä miehelle luento siitä kuinka siinä lehdessä nimenomaan on muiden ihan tavallisten ihmisten tosielämää ja erilaisia tarinoita. Ja että ymmärrän ettei kaikki mene ohjekirjan mukaan mut ne ohjeet olis kiva silti sisäistää ennen H-hetkeä.. Phuuhh! Sori omanapailu, pakko saada purkaa :D melki pakko testailla parin vkon päästä, ei oo normaalia tämmöset sekoomiset :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
silv ihan on samaa ongelmaa.. kävin äsken kaupassa likan kans ja lupasin ostaa isännälle askin tupakkia kun tulee tänään kotiin.. voi herran jumala kun mua sit otti aivoon se kassaneiti joka kysyy papereita...(yleensähän olen ihan imarreltu tästä) mutta jotenkin nyt otti niin aivoon varsinkin kun tämä saminen kassaneiti on aina multa niitä kysynyt jos olen jotain sellaista ostanut...

kuulostipas hauskalta joo isäntä ei pärjää täällä meidän kans jos ei oo askillista tupakkaa hah hah :smiley-angelic002

marikki ja marinamelina no joo näkyy munkin ruudussa mutta lasken silti negaks koska paljaalla silmällä ei testistä huomannu kai? muistaakseni :D turhaan sitä varmaan enään on tiiratakkaan :)
 
Nuuhku, munkin puhelimen näytöllä kummittelee... ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Heh, ei mitään niin huonoa, jos ei hyvääkin. Saan lähetteen reumapolille raskauden suunnittelusta. Ihan huippu juttu! Lääkäri myös uskoi, että mitään psykiatria ei tähän väliin tarvita ja pärjään paljon paremmin ilman.

Tänään on tullut paljon vv ja nippaillut vähän mahaa. Raskaustestin oli aamulla se sama vanha hailu. Ärsyttää vain tämä tällainen seilaaminen, kun ei voi olla varma mistään, eikä luottaa mihinkään. Tänään kuitenkin on todella hyvä fiilis ja happy-happy olo. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
olipahan pakko käydä tiiraamassa vielä, niin näkyi paljain silmin mutta olihan tuo jo kuivunutkin.. eikä siis luottoa testiin.. :) noh samalla hain kaupasta vielä lisää testejä.. kattellaan.. mitäköhän se kaupantäti on oikein ajatellu kun kolme vuotias kirkuu vieres ja ostan raskaustetstejä ja se pitää mua vielä alaikäisenä... sitä päivää odotan kun se ei enään kysy niitä papereita... muhahah:grin
 
Nuuhku mun mielestä toi on aika samanlainen haamu kun mun ekassa positiivisessa rfsun testissä :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top