aurinkoinen ne hormonit nousee yksilöllisesti joillai nopeemmin ku toisilla joten älä hätäile. inshaAllah sulla on kyydissä kunnon pikku sissi joka ei lähe minnee ennen laskettua aikaa :) toi on sitä normaalia huolta mikä on aina alussa tai no ekan kolmanneksen ajan mielessä.
ttubu onnittelut digin tuloksesta mashaAllah :)
herhis ettei vaa siellä ois jotai vielä hauskempaa tekeillä kuten pikku sissi saapumassa määränpäähän ja kiinnittymässä hiljalleen, näin on muutamilla täällä käyny et ei ol viikkoa menny siitä oviksesta :)
on: täällä oli kova työ pitää vatsan sisällöt sisällä koska ohjelmassa oli kalateatteri eli suomusta ja perkaa kalat, pari kiloa piti niitä putsata, mies sit paisto kalat. mä vaan en siedä kalan hajua, lisäks meille tuli kärpäsiä niitten takia ja kesken kalashown pikkulintu lens sisää ja meni makkarii sängylle, siitä ikkunalle ja mä sit hätyytin sen ulos sieltä takas sitä kautta mitä tulikin. mies tekee tänää inshaAllah mehujäätä :) ja minä vedin nopiast sisuksiin puol litraa jääkylmää vettä, ai että oli hyvää, ainoo keino saada raanavesi alas.
ja mun teoria oli sit paikkansapitävä eli jos suoraa vessasta tullessa pitää mennä takas kyse on siitä ett ninja kenkii tai puskee päällä rakkoa, näin kävi tänää, tunsin meinaa kenkimistä rakon suuntaan ja vessaaha sitä piti mennä uudestaa, ai että se on ninjasta niin hauskaa ku äitiä juoksutetaa vessaan.