Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yöllä oli kumma olo heräsin klo.3.00 vessahätään ja pahaanoloon. Kävin vessassa ja tuntui että oksennan ja mahassa tuntui jännälle. Join vähän vettä se helpotti hieman. Tänään myös mahassa tuntuu ja hieman oksettaa. En sitten tiedä mitä se oli? :o

Onnea plussanneille! Harmittelut tädin kohdanneille ja osanotot keskenmenneille! :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Nuuhku: mä nään kyllä jotain punasta noissa sun testeissä testiviivan kohdalla... Mikä dpo sulla on? Toivotaan että raskaudut kuitenki pian jos ei tässä kierrossa mitään tapahtunut :) <3 HALAUS!!?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky kiitos tsempeistä! <3
koska tosiaan en tikuttanut kokonaan tota ovista niin ei oo varmaa päivää kuitenkin veikkaan sen olleen 1-3.6 ja tuolloin 3.6 sain aika punaisen viivan ovistestin ja 4.6 se oli jo paljon haaleampi. joten dpo on jotain 10 ja 12 välillä.. eli oon tosi ajoissa ja hätähousu ;) mutta kai se niin on että niin kauan kun menkkoja ei kuulu on toivoakin :)
 
ai niin nyt kun muistan niin piti vielä tulla kertoon että minäkin joka ei koskaan näe unia, ainakaan hyviä.. näin unta kirkuvanpunaisesta plussa testistä... mutta tuntui kyllä enemmän painajaiselta ? :D ja aamun fiilis ei kovin hyvä... äsken meinas laatta lentää... tuli siis huono olo ja sain pidettyä sisällä.. sekä lorahti kyllä kunnon valkkarit housuun :gen026
joo en mää yhtään elättele toiveita :oops:
 
nuuhku kyllä näkyy jotain kummittelua tältä meikäläisenkin näytöltä katsottuna! Kyllähän siinä jotain täytyy olla kun kaikki muutkin sen näkee, tai sitten tää plussapuhuri saa vaan kaikki kuumeilijat näkemään plussia joka paikassa :grin mutta luulenpa silti että kyse ei nyt mistään massahallusinaatiosta ole, vaan siinä ihan tosissaan jotain on! Sormet ja varpaat ristiin, että vahvistuu <3

ON: Pakko vähän narista täällä kun ei taas tiedä yhtään mitä oma kroppa hääräilee... Tänään tunsin kohdussa niin kovan muutaman minuutin mittaisen tuikkauksen että piti oikein hammasta purra kun niin kipeää teki. Nyt on alavatsa tosi hellänä, vaikka tuo pisto loppuikin muutamassa minuutissa. Hölmöä tämmönen kipuilu kun eletään vasta dpo4 (siitä "ensimmäisestä ovulaatiosta", voisin vannoa vaikka pääni pantiksi että tunsin oviskipuja myös oikealla puolella pari päivää tuon ensimmäisen jälkeen... Mutta tämä nyt olisi jo vähän yltiöoptimistista oikeasti ajatella näin). Olen tässä nyt tasaisen tappavaan tahtiin luetellut ukolle noin kymmenen eri tulehdusta ja muuta vaivaa mitä epäilen itselläni olevan. Mutta. Järkeilin asian niin, että jos nyt olenkin sattunut ovuloimaan molemmista munasarjoista, niin eikös se tarkoita tavallaan tuplamäärää ovulaation aiheuttamasta hormoniryöpystä? Eli olot voi mennä ihan hyvin senkin piikkiin, eikä tarvitse välttämättä olettaa, että on joku tulehdus päällänsä. Kun olo ei muuten ole edes kipeä (kuumeinen tms.), vain muuten tissikipujen ja muiden takia kuin jyrän alle jääneellä... :smiley-angry003
 
Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1402676344.932697.jpg


Sieltä se nyt tuli, vielä vähän koitan itseäni hillitä, jos sattuisi jotain käymään! Esikon ja tämän ikäero tasan 1,5 v. Ensimmäisestä en pelännyt näin paljon, nyt varmaan koko ajan varpaillaan. Pääkipu on järkyttävä, eli ensimmäinen oirekkin nyt sitten bongattu :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea paljon plussanneille ja tarrasukkia matkaan :Heartpink Kaikille muille sylintäydeltä plussapuhureita!

ON: Kiitos onnitteluista kaikille. Täällä on pieni huoli alkanut nostamaan päätään.. :oops: Ovista tikuttelin tosiaan ja plussan bongasin. Tästä laskettuna nyt olisi dpo 18 menossa, raskaustestiin plussa dpo15. Olen nyt testaillut Apteekin omalla testillä ja plussaahan tuo edelleen näyttää. Viivat selkeästi nähtävissä, kuitenkin oma testiviiva suhteellisen haalea verrattuna kontrolliin. Myöskään viivat ei ole vahvistuneet mielestäni ollenkaan. Tämän päiväinen jopa mielestäni aavistuksen eilistä viivaa haaleampi.

Huolestuneena kipaisin sitten apteekin kautta ja hain tuollaisen Clearbluen digin, johon tulos "raskaana 1-2". Pohdin vain, että eikö dpo 18 pitäisi digi näyttää jo 2-3.. Tätä murehtiessa taitaa tämä viikonloppu kulua.. :sad010Viikkoja siis tänään kasassa 4+2. Ensiodottajan hysteriaa toivottavasti vain.
 
Aurinkoinen saattaa hyvinki olla että sulla on vaan just sillä rajalla ettei näytä 2-3.Odota pari päivää ja testaa uudelleen.Tiedän kyllä itsekin noiden kanssa tuskailleena mitä se on..Kovasti tsemppiä :Heartred
 
aurinkoinen ne hormonit nousee yksilöllisesti joillai nopeemmin ku toisilla joten älä hätäile. inshaAllah sulla on kyydissä kunnon pikku sissi joka ei lähe minnee ennen laskettua aikaa :) toi on sitä normaalia huolta mikä on aina alussa tai no ekan kolmanneksen ajan mielessä.

ttubu onnittelut digin tuloksesta mashaAllah :)

herhis ettei vaa siellä ois jotai vielä hauskempaa tekeillä kuten pikku sissi saapumassa määränpäähän ja kiinnittymässä hiljalleen, näin on muutamilla täällä käyny et ei ol viikkoa menny siitä oviksesta :)

on: täällä oli kova työ pitää vatsan sisällöt sisällä koska ohjelmassa oli kalateatteri eli suomusta ja perkaa kalat, pari kiloa piti niitä putsata, mies sit paisto kalat. mä vaan en siedä kalan hajua, lisäks meille tuli kärpäsiä niitten takia ja kesken kalashown pikkulintu lens sisää ja meni makkarii sängylle, siitä ikkunalle ja mä sit hätyytin sen ulos sieltä takas sitä kautta mitä tulikin. mies tekee tänää inshaAllah mehujäätä :) ja minä vedin nopiast sisuksiin puol litraa jääkylmää vettä, ai että oli hyvää, ainoo keino saada raanavesi alas.
ja mun teoria oli sit paikkansapitävä eli jos suoraa vessasta tullessa pitää mennä takas kyse on siitä ett ninja kenkii tai puskee päällä rakkoa, näin kävi tänää, tunsin meinaa kenkimistä rakon suuntaan ja vessaaha sitä piti mennä uudestaa, ai että se on ninjasta niin hauskaa ku äitiä juoksutetaa vessaan.
 
Kiitos Satsa, eipä tässä kai muukaan auta. Toivottavasti parin päivän päästä ollaan viisaampia. Ja tuo "tuskailu" oli kyllä täysin oikea ilmaisu! Tässä kuumeilleena ja vauvaa yrittäneenä on netin ihmeelliseen maailmaan tullut tutustuttua liiankin hyvin ja tottakai myös ne ikävät kokemukset luettua.. :rolleyes:
 
Aurinkoinen; koita olla stressaamatta! Hormoonit nousee yksilöllisesti ja pissan vahvuuskin voi vaihdella. Toki sitä pelkää ja miettii mutta eiköhän siellä kuule kaikki ole hyvin. Nyt paaaljon täältä sulle positiivisia vauva ajatuksia :love017
 
Meillä ukko sitte näin ilmoitti että aamuiset vitamiinit on vielä pöydällä ottamatta :grin. Laitan joka ilta valmiiks nää pöydälle et muistan ku en tiiä johtuuko raskaudesta mut muisti pätkii aika lailla. Mut aamulla oksetti ja halailin pönttöä et unohin vitamiinien oton, ei siinä ei kyllä olis voinu aamulla ees ottaakaan niitä :confused:o_O
 

Liitteet

  • 10286869_10152109150616402_884805233061673140_o.jpg
    10286869_10152109150616402_884805233061673140_o.jpg
    248.1 KB · Katsottu: 95
lissufin mulla kans muisti pätkii välillä aikalailla, ai ku söpö ele mieheltäs :) juu jos aamu menee oksennelles ni ei välttämättä kannata ottaa just sillo vitskui jos haluu saada hyödynkin irti niistä. jaksamista olon kanssa. mulla vitskut tietokoneen vieressä pöydällä kuten muutkin mitä joudun nieleen veden kans että muistaa ottaa ne, tää on mun henk. koht. pöytä käytännössäottaen ni esikkoki tietää että mihinkää ei kosketa... eikä kyllä ol siinä iässäkää että maistelis kaikkea, vihaa antibioottejaki yli kaiken ni lääkkeet saa olla rauhassa mut pistäpä karkkia pöydälle ni saat nähä että ne on kadonnu :)
 
Hmm, mä taas kuvittelen oireita: tissejä särkee niin julmetusti ja ovat turvoksissa niin et rintsikat puristaa. Etenkin nännit on tosi arat. Palelu, väsymys ja flunssainen olo pukkaa päälle :/ Päivällä lämpö oli laskenut aamusta sen puoli astetta taas. Näköjään en kannata tuijotella niitä kovin orjallisesti :D masussa tuikkii vähän väliä, ehkä keskellä eniten ja alavatsassa tuntuu painetta.

Mutta yrittäkää plussanneet ottaa rauhallisesti elkääkä liikaa miettikö viivojen tummumista. Kaikella on tarkoituksensa :) Tiedän kyllä itse varmasti yhtä paniikissa jos ja kun seuraavan kerran plussa pärähtää. Oma keskenmeno kun oli jotenkin pysäyttävä: mitään oireita keskenmenosta ei ollut ja sinne nt-ultraankin mentiin miehen kanssa sillä mielellä et sit saa julkisesti kertoa uutisen kaikille. Noh, toisin kävi.

Plussapuhureita puhaltelen itse kullekin jotta päästäisiin mukaan tähän valtavaan hyökyaaltoon ja helmikuisiin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihana tuo sinun "pillerikaverisi" lissufin! Kunnon taiteellinen pläjäys.. :grin

Tänään on taas iltaa kohti maha alkanut vähän kipeytyä ja innokkaana jo odottelin, jospa ne menkat sieltä paikalle kurvaisivat. Mutta ei - vuotoa kyllä tulee ja paljon, mutta ihan väärän väristä! Ei yhtään mitään pientä viitettäkään siitä, että olisi punaiseksi muuttumassa. Voi kökkö.. Tai no, eihän kierto ole vasta kuin vajaan viikon myöhässä normaalista, mutta jokainen päivä tuntuu ikuisuudelta siihen lisää. Voiko seuraava raskaus muka olla ihan oireeton alussa, kun ensimmäisessä tuli todella selviä oireita jo viikko ennen plussaa? Tuskimpa vain, joten täti pliis, tule jo!

Täytyy varmaan alkaa katsomaan, mitä suuhunsa laittaa, kun alkaa kesäkiloja jo näemmä kerääntyä. Kaiken hyvän hankkiminen töissä on ihan luvattoman helppoa!

muoksmuoks. Freyjan oireet kyllä kuulostavat juuri siltä itseltään! :wink
 
Elaffy kuulostaa jo aika lupaavalta ;)

On; äsken huomasin vessassa tulevan rusehtavaa vuotoa, onkohan ihan normaalia? Esikosta ei vissiim vastaavaa ollut!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ihania oireita täällä on monella (tai no ihania ja ihania! :D) mä oon tosi kade ;) nauttikaa raskaudesta niin paljon kun pystytte, mua harmittaa kun en ole kkm tai loppuun menneestä pystynyt pelon takia nauttimaan niin paljon kuin jälkeenpäin haluaisin! se pudotus on kuitenkin kamala jos jotain käy, sit harmittaa ettei ehtinyt yhtään nauttimaan :D

ttubu eihän se voi olla jostain haavaumasta vaikka on rusehtaa? :/ tosin yhdellä kolmestahan voi olla ihan reilujakin vuotoja alkuraskaudesta varsinkin...
 
Toivottavasti ttubu sinulla tuo vuoto ei tarkoita mitään. En halua pelotella, mutta minä vuosin ruskeaa tuhrua (ja pari kertaa kirkasta verta) ihan koko raskauden plussasta asti ja vaikka raskaus näytti olevan normaali, eikä vuodon syytä löydetty, meni se kesken 8+4. Minulle lääkäri sanoi, että jopa joka kolmas vuotaa alkuraskaudessa. En olisi siitä siis heti liian huolissani. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Toivotaan nyt ettei olisi mitään vakavaa. Digi näytti varman tuloksen, mutta liuska ei vieläkään parin tunnin pissasta. Mä kattelen miten jatkuu ja meen maanantaina vielä verikokeella varmistamaan mahdollisen raskauden. Pessimisti ei pety, toivossakin on hyvä elää :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top