Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä vielä nämä mun ovis testit :) mitäpä ootte mieltä? Voisin sanoa että nyt asken otettu on lähinnä huippua ;)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402605575992.jpg
    1402605575992.jpg
    34.1 KB · Katsottu: 81
ttubu, miul,oli vielä haaleempi kuin tua ja näytäs olevan samanlainen testi :) (meen nyt 15+2)
 
Siis täällähän satelee plussia! :) onnea hirmuisesti plussanneille! täytyy huomenna palata asiaan, kun ei tällä tabletilla kirjoittamisesta tuu mitään. o_O
 
Ihania plussauutisia!!!! :) Onnea valtavasti kaikille plussanneille, etenkin Chipmunk, nyt kyllä pieni pysyy mukana noilla hormoonimäärillä <3

Tsemia muille testiä odottaville! :)

Ja hedelmällisiä hetkiä niille joiden ovis vasta tulossa! :) Kunpa ajoitus osuu kohdilleen ja se 20% mahdollisuus käy toteen! :)

Mä oon kyllä jotenkin ihan "koukussa" tähän kuumeilijoiden palstaan enkä osaa pysyä poissa ennen kuin jokainen on plussannut <3 Täällä vielä liian monta nimimerkkiä joille olisi jo korkea aika napsahtaa plussa :)

Harmillisen vähän itsellä aikaa kommentoida, vaikka joka pvä tulee monta viestiä joihin tahtois jotain sanoa :) Joillekin tutuille kerrottakoon että tänään rv 12+0 ja nt-ultrassa kaikki niinkuin pitääkin <3 :)
 
Sandy.Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ja muutenkin kiva kuulla susta. :)

Gatusa.Oon nyt niin vähän täällä päässy käymään ja en jaksa selata sataa sivua ni ultras oli kaikki hyvin mut mistä vuodosta täällä kirjoteltiin??? kai kaikki on nyt hyvin? mulle nousi heti huoli susta... :Heartred

Freyja. Kiitos tsempeistä... Ja pidän peukut ylhäällä et plussaat pian..

Lucky.Kiitos ja onnea oviksen hyödyntämiseen ja sen bongaamiseen.. :)

Laurushka.joo tarvii yrittää jotain ihme keinoja varmaan oviksen hyödyntämises kun taitaa ainakin tavallinen asento ol mahdotonta.. toivottavasti sun mies innostuu pian kans pikkusta yrittämään..Tsemppiä..

Paljon Plussa tuulia puhallan vaikka täällä on kyllä selvästi kova plussatuuli... :)
 
En kyl usko et mitään tästä kiertosta tapahtuu kun kp 14 ja 16 puuhasteltiin. Ja buranaa 400 joutunu syömään 1-2 tbl/pv, ei paha mut jos jotain tulehdusta ni voi vaikuttaa. Huomenna on isännän kans neuvottelu tästä sitoutumisesta muksun tekoon kun sinne lääkäriin pääsy lähenee ja vuojen verran oltu ilman ehkäisyy ja terolutit ollu puolisen vuotta kohta niin etten sitten turhaan kalliita lääkkeitä ostele/käytä. Mites teillä joilla joku luge tms. Käytössä ni onko ukko joka oviksen aikaan ollu toimittamassa luovuttajan virkaa? (tosi nätisti ilmaistu) vai ootteko menny fiiliksen mukaan...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnitteluja plussanneille ja roppakaupalla tarrasukkia <3

Tsempit piinailijoille! :)

Plussatuulia kaikille :)

Omanapa, huomenna pitäis digien saapua ilahduttamaan .... :D Yövuoroissa nyt joten alkaa sahanjauhontäyteinen olla tämän naisen pääkoppa.
 
mamamansikka mulla on kans samanlaisia oireita terojen kans.tänään viimeinen tabletti ja sit ihmetellään alkaako menkat.

mie oon ollu muutaman päivän pois ja 7sivua tekstiä! Eli aamutuimaan onnea plussanneille!!!! <3
 
Lucky: mulla on ihan tavallinen digimittari jolla mittaan kielen alta joka aamu suht samaan aikaan. Eli noin klo 6-8. En sit tiedä miten orjallisesti noita omia arvoja kannattaa tuijottaa. Mulla vasta eka kierto menossa kun mittaan.

On: aamulämpö oli taas noussut eilisestä 0,1 astetta :D Eli tänään oli 36,84. Illalla sängyssä paleli vietävästi ja aamulla kuumeinen olo. Eiköhän tämä tästä kun työmaalle pääsee!
Ei pitäis liikaa mittailla ja tutkia itseään kun alkaa toiveet nousta et pääsisi mukaan plussa-aaltoon :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lucky: Minäkin perskutti, juuri niin, osuva ilmaisu :grin Kiitos kovasti! Tarvii koittaa huijata työporukkaa ja tilata terassilla niin ettei muut ole vieressä kuulemassa. Toivottavasti sataa vettä niin mennään johonkin meluisaan baariin, siellä ei ainakaan kuule mitä viereinen tilaa. Eikä se kyllä vielä mikään katastrofi ole vaikka yhden heittäisi kurkusta alas :)

Freyjalla alkaa kuulostaan hyvältä noi lämmöt ja oireet ;) Peukut on pystyssä!

ON: Koitin tehdä Vaun raskauslaskurin ja se näyttää että tänään olisi 4+0 ja LA olisi 20.2.15, Vauva.fin laskuri puolestaan näyttää että tänään on 4+3 ja LA olisi 23.2.15. Mistä mä nyt tiedän kumpi on oikea? Kumpikin laskettu samalla kaavalla molemmissa eli kierto 34pv ja edellisistä menkoista (13.5.14). Ihan hölmöä että nekin näyttää eri tuloksia...
 
Elya mulla myös vau.fi laskuri näyttää lasketuksi 20.2.15 ja viikot 4+0 !

Äsken kerroin miehelle, kun tuli töistä kotiin. Oli töissä pyytänyt vähän tasasempaa työrytmiä esikon ja mun takia. Annoin ukolle testin käteen ja kysyin näkeekö yksi vai kaksi viivaa (ei se tajuu näistä mitään) sanoi kaksi. Tuumas vaan, että täähän on hyvä juttu ja sano että tarvii varmaa ottaa lisää töitä (lisää rahaa) :D sanoin ettei vielä innostuta, vasta 12 viikon jälkeen kerrotaan anopeille ja silleen. Nyt mä toivon jo kovasti että plussa vielä vahvistuis.. :)
 
Elli28 ja lucky87, kauheen vaikea olla nyt taas ajattelematta, että oireet olis vaan teroista. Paha kun lääkkeet tekevät tällaista ja sitten putoaa kooorkealta kun täti tulee kylään! o_O

Toivotaan, että meille tässä kierrossa tarttuu matkalaisia:Heartred
 
Elli, kyl mun mielestä vau on osunu aika hyvin kohilleen, ja laskettuhan tarkentuu ultrassa sit :) meet pienimpien viikkojen mukaan varhaisultraan jos meinaat ;) mulla on 7+0-7+3 kun meen varhaisultraan itellä :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä ei ainakaan ole plussa vahvistunut ja raskaana en ole (piste lääkärille..). Tätiä ei näy, eikä kuulu. Tänään kp 30/25-27. Tiedän, että kierto voi venyä ja mennä sekaisin, mutta tulisi nyt sitten edes ne helkutin kuukautiset jos ei raskaana voi olla!!

En minä suuria toiveita asettanut, mutta sen verran kuitenkin, että vähän kirpaisee. Tänään heräsin aamulla siihen, että taas tuli verta nenästä ja olen taas herännyt todella aikaisin aamulla, vaikka miten myöhään menee nukkumaan. Samaa ongelmaa oli raskaana.. Täälläkin on niin monta, joilla on ollut yritystä ja ongelmia jo niin paljon pidempään ja enemmän kuin meillä, mutta kyllä tämä silti jo nyt tuntuu aika tarpomiselta. On vähän sellainen luovuttaja-fiilis.

Lupaan olla onnellinen ja nauttia raskaudesta, vaikka olisi miten paha olo, oksentaisin 24/7 ja kiersin lattialla tuskissani, jos vain olisin raskaana. Muistuttakaa minua sitten, mitä tuli luvattua.. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi että, PALJON ONNEA CHIPMUNCK! Ihanaa että noin vahvat viivat olet saanut jo! Paljon onnea myös muille plussanneille. Itse plussasin tasan vuosi sitten ja nyt tuo alkuun niin haalea plussa viiva kovasti tuossa vieressä juttelee ja ihmettelee maailmaa, tyttönen on nyt 3kk 3vko ja 3pvä ikänen. :D
 
Sandy Onnea hyvistä ultra kuulumisista,ihana kuulla että kaikki hyvin :Heartred

elaffy Tsemppiä :Heartred Toivottavasti menkat alkais pian niin saisivat sitten jäädäkin pois!
 
Takaisin
Top