Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Vargynja!

Tuli hauska juttu mieleen. Sanoin tänään miehelle, että taas tuli verta ja hän ollu ihan innoissaan, että jos ne kuukautiset sieltä salakavalasti alkaisivat. - Ai nenästä vai? :D Niin, enhän minä maininnut, että mistä sitä verta tuli. Nyt on kyllä monena päivänä vuotanut verta nenästä. Ei olekaan pitkään aikaan tullut..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi hitsin juhannuskin! En ajatellut sitä ollenkaan... Ollaan menossa appivanhempien kanssa miehen sukulaisille mökille ja kylläpäs muuten aiheuttaakin kysymyksiä jos ei ole vähintäänkin ruokajuoma ja saunaolut lasissa. Tarvii varmaan huijata jotenkin juovansa ja vaihtaa miehen kanssa lasia tasaisin väliajoin :grin Jos nyt päästään sinne asti... Olen todella skeptinen.
 
OIkein paljon onnea chipmunk ja ttubu plussista! ihanaa toivotaan että plussa aalto vaan jatkuu ihan jokaiselle!

on. tietenkin kun pääsin sanomasta ettei oireita.. niin joo on nivusia särkenyt taas tänään vaik ei moneen päivään ookkaa... ja lämpö on pysyny vähän koholla :)
 
elya oon miettiny ihan samaa olaan monta vuotta siskon kans grillattu ja otettu pari virkistävää mut nyt se arvais heti... apua! ja jos nyt ois pullat uunissa ajattelin että kertoisin siskolle ja veljellä kun ollaan menossa ens kuussa veljelle käymään... kato oon mä kans kaikki miettiny valmiiks :dance018:grin
 
Heipsan kaikille!
Olin täällä aktiivisemmin seuraamassa teitä alkuvuodesta, mutta sitten tuli tarpeeseen pieni tauko tästä vauvahulluudesta. Tuntui, että se täytti kaikki ajatukset eikä kuitenkaan tärppi käynyt.
Keskenmeno oli rv8 joulukuussa ja sen jälkeen yritystä on kyllä ollut..

Teroja söin keväällä yhden 10 pv kuurin, mutta nekin lopetin kun ajattelin niiden olevan kuitenkin tarpeettomia kohdallani. No nyt aloitin uudestaan syömään niitä ja neljä on mennyt tämän kuun kuurista.
Osaatteko kertoa, jotka ovat teroja käyttäneet, millaisia oireita niistä on teille tullut? Voiko niistä tulla raskausoireita, kuten alavatsan repäisyjä? :anyone Muuten kuvittelisin itselleni raskausoireita, mulle ei ole tullut sitä märkää oloa, että pöksyt uisivat valkovuodossa, mikä tuli viime syksyn kesken menneessä raskaudessa :p
Voi tietysti olla, että kuvittelen itselleni kaikki raskausoireet nyt heti kun sitä päivittäin mietin ottaessani lääkkeet:)

Täällä on nyt sellainen plussa aalto, että pakko päästä mukaan :grin
Onnittelut plussanneille!!!
 
Dawwe, mä aion käyttää tuota samaa taktiikkaa juhannuksena... Miehelle sanoin tuossa eilen että jos sitä varuiksi testaisi jo perjantaiaamuna, ja jos se jollain ihmeellä näyttää plussaa niin tietää olla jussina juomatta. Mutta hitto, se on vielä niiiiin ajoissakin että parempi vaan suosiolla ottaa se pari siideriä, välttyä kaikilta kysymyksiltä ja testata sitten ajallaan ja yllättyä sitten positiivisesti jos on yllättyäkseen :grin
Sulla onkin Elya vähän kinkkisempi tilanne kun plussa pärähti jo tauluun. Ykköskaljoissahan on niin samanlaiset etiketit normi kolmosen kanssa että välillä mennyt kokeneemmillakin kaljottelijoilla sekaisin, löytyisköhän alkoholittomana mitään vastaavaa... Tosin se ei terassilla kyllä paljoa auta. Ei kai siinä auta kun yrittää jotain antibioottikuurista sopertaa :p
 
Tuohon juhannusongelmaan mulla oli itselläni ekan lapsen kanssa toimiva ratkaisu! Terassillakin stowfordin alkoholitonta siideriä lasiin eikä kukaan epäile, se maistuukin ihan kunnon siideriltä, että jos joku pääsee maistelemaan niin ei kyllä eroa huomaa :cool:
 
Hetken kun ollut pois, niin johan on taas sellaiset plussa-aallot menossa, että huh! Upeeta!!! Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti!

On: täti poistui takavasemmalle vihdoin. Vuodessa on tasan yksi kierto, jolloin ei välttämättä olisi tarpeen tärpätä. Ja tänään tajusin sen olevan seuraava kierto. Siis, jos ei tällä kerralla osu kohdille. Yritystä ei pistetä missään nimessä tauolle tuon kierron ajaksi, mutta ei ihan kauheasti haittaa, jos ei häntäveikko löydä maaliin asti.
 
Tuska, kun reidet ja nivuset huutavat hoosiannaa! Liekö sitten syynä tuo ratsastus. Tämä on ihan älytöntä, kun kiusataan tällä tavalla.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällähän plussa aalto jatkuu.. Ihanaa

Onnea Ttubu ja Elya ja paljon tarrasukkia matkaan... :)
 
no huh mikä aalto! ONNEA NAISET! <3

Täällä kävi pikku vahinko mutta laskurin mukanen ovis ois ollu tossa sunnuntaina jo.. En tiiä, oon kohta jo ihan epätoivonen ku toi ei suostu mun vauvahaaveisiin suoraan :D ei halua puhua/hoitaa ehkäisyä joten epäilen vähän tuota sen "päätöstä" ja kun on puhuttu kyllä asiasta ja on sanonut että ei ehkä ihan vielä ainakaan...

Miten Gatusalla, onko edelleen epäilynä tulehdus? Oliko sulla seuraava tsekkaus lähiaikoina? Onko jumppaillu pikkunen paljon? <3

Mä tein vuosi sitten vappuna niin (kun mentiin miehen "ammattijuoppo"kavereille) että vaihdoin kotona alkoholittoman valkkarin vanhempaan pulloon :D sitten vaan shoteista valehtelin etten pidä :D kukaan ei epäillyt sekuntiakaan!
 
Täälläpä plussa-aalto on hurja, onnea kaikille plussanneille!

Alkaa pian jännittää oma tilanne viikon päästä. Veikkaan tosiaan tätiä kylään juhannukseksi. Mahavihlontoja on ollut, samoin nivusia vihloo, tissejä särkee ja tuntuu et valkkaria tulee koko ajan. Katsotaan nyt... En elättele toiveita, parempi olla pettymättä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Aurinkoinen: onnea plussasta

Looralle: pahoittelut menkoista ja onnea uuteen kiertoon

Freyja: mittaatko lämmön aina samaan aikaan ja mikä aika paras mitata? Digi vai elohopea mittari?

Laurushka: mikä on muumimuki vauva?

Chipmunk: onnea ja tarrasukkia!!! Ootpas saanut hyvää postia!!!!!

Pepexxl: mulla alkanut aina kp 24 terojen kans uus kierto eli samana päivänä kun viimesen tabletin otan

Ttubu: onnea! :) tarroja mukaan ja viivan vahvistumista

Elya: sinäkin perskutti!!!! Onnea ja viivan vahvistumista!!!! Onhan noilla terasseilla sitä mansikka-lime kopperberg tai joku ainaski alkoholitonta... Mut jos joku sulle tarjoo jotain niin ups! Kurkusta vaan alas joku mieto kuohari :)

Aamu: mitä kuuluu?

Mamamansikka: tervetuloa takaisin! Kyllä teroista voi tulla raskaus oireet! Täällä yks oireinen kans kun kuuri menossa parasta aikaa. Kuvottaa ja rinnat arat lisäks noita repäsy kipuja ollut myös! Mutta toivotaan että siellä oliski kaveri kyydissä sulla! :) oireet on mulla vaan sillä kp15-24 välisenä aikana ja vähän menkkojenki aikaan ollut myös kunnes uus kierto alkaa niin olo helpottaa :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky, se on sellanen kotikeinosiemennys :D tulee kai sellasesta että tavarat on heitetty muumimukiin ja siitä sitten ruiskautettu oikeaan paikkaan ;)
 
Voi mikä ihana plussien suma taas! Onnea kaikille :) Jospa muut sitten jatkaa tota listan tyhjentämistä ;)

Etenkin chipmunkilla upeat viivat ja viikot! :eek: :D Kertoilehan sitten, kun mysteerille syy selviää :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Laurushka: hah, kesketettynä muumimukiin ja millä 10ml vai 5ml ruiskulla sisään... Saattas siinä ukko kattoo kieroon hetken kun kamppeet kaivelis tyynyn alta äkkiä :) sori mua vähän väsyttää! :)
Nuo on miehet melko juroja kyllä avautumaan ja suostumaan mihinkään!!

Nyt se omanapa: eilis illan ja tän päivän mökötys miehelle on ohi. Yksin lenkkeily teki hyvää.

Vaikka eilen kp 18 sain lähestulkoon ihan himppua vaille tasavahvat ovis viivat ni en usko silti oviksen olleen ja jos viel nyt noitten teroluttien ansiosta jää kierto about 24 päiväseks niin enpä usko mitään tapahtuvan. Mutta sen näkee sitten.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top