Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
herhis tosiaan tänään dpo 13, eilen tein viivan paikan, ja äsken noin 2h pissasta ylläolevan. Ei uskalla vielä iloita, kokeillaan parin päivän päästä uusiksi jossei menkat ole alkaneet. Taidampa huomenna hakea digin vielä varmistukseksi. Esikoinen nyt 10kk ja jos nyt tärppää niin tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta synnytyksen jälkee,
 
Chipmunk. ONNEA ja miljoonasti tarrasukkia matkaan... Ihanaa :) oli todella komeet viivat.... :)
 
Myyh, siis en tiedä kunnolla ovista mutta veikkaan tuntemuksilla sitä. Lasken menkkojen alkamispäivän aina 28 kiertoon kun se on mun normaali tosin voi heittää hieman 25-30 välillä. Mutta normaalisti lasken sen noin. :) nyt tosin kaksi kiertoo 27 ja 26. En tiedä normalisoituuko vai laskeeko? :) mutta en tiedä kunnolla oviksen päivää muuta kuin tuntemuksilla.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
:happy093

22.jpg


kp31, dpo 10 tai 11
 
ttubu onnea ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita ja muuta, mashaAllah :) on kyllä iha selkee plussa :)

elya onnittelut plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja potkareita yms sinne sinullekin :)

täällähä alko kunnon plussa-aalto nyt :)
 
gatusa kiitos kovasti, te olette nyt toistaiseksi ainuat jotka tästä tietävät. Mä oon niin paljon kuullu kaikkia kauhutarinoita niin vielä en muille kuin miehelle tästä puhu. Hänkin töissä,joten ehkä vasta aamulla. Mulla ei vielä mitään oireita tunnu missään, ja menkat alkaisi vasta huomenna.

Elya paljon paljon onnea !
 
minusta tuntuu että ei sun ttubu tartte menkkoja ootella pitkään aikaan inshaAllah :) inshaAllah siellä on kunnon suomalaisella sisulla varustettu pikku sissi kyydissä :)
 
Toivotaan näin gatusa. Voi nyt sitä tajuaakin miten ihana tälläinen foorumi on, kun pystyy näitä juttuja jakamaan näin helposti teille !
 
Kiitän ja kumarran! Nyt vaan peukut pystyyn että päästään maaliin asti kaikki me!

Minustakin tuntuu että vasta sunnuntaina paljastan asian miehelle jos viiva vahvistuu. Se on menossa kisailemaan viikonlopuksi kauas enkä halua että se siellä vatvoo asiaa, ei kuitenkaan osaa pitää suutaan kiinni :grin En halua että se vielä kertoo, edellisen kerran se kertoi yhdelle työkaverille ja veljelleen ja sitten menikin se kesken.

Taitaa jäädä huomiset terassisiiderit juomatta... Mitähän ihmettä mä keksin sanoa työkavereille, vielä kun minä itse olen terassireissua puuhannut kovaan ääneen ja järjestänyt sitä niin ei ihan mene läpi että tulinpa autolla... :eek:
 
Elya sun täytyy ostaa alkoholitonta muiden huomaamatta ;) tai sitten sanot, että antibiootti kuuri häiritsee !
 
Tota alkoholitonta mietin, mutta meitä on kauhean suuri porukka menossa joten en tiedä onnistunko :grin Antibiootitkaan ei taida mennä läpi kun ei niitä vielä tänään ole ollut ja iltavuorosta aamuun mennessä ei niitä oikein ehdi hankkimaankaan. On tää kans, oisko pitänyt testata vasta lauantaiaamuna niin ois välttynyt mietinnältä :grin Nimim. viimeksi eilen join saunasiiderin ja on muutenkin ollut tissuttelua koko viikonloppu kun oltiin reissussa.
 
elaffy kun ei mun mielestä edes mitään kunnon oireita ole ollut. :) Rinnat on hiukka arat ja pinkeät, mutta niin ne on saattanut olla ennen menkkojakin. Mahaa on muuten kolottanut jo noin viikon verran samalla lailla kun menkat olisi alkamassa. Sitten muutaman päivän on ollut hiivaoireita. :sad001
 
Kylläpäs täällä ropisee plussia! Onnea kaikille ja erityisesti Chipmunkille jonka kanssa kuumeiltiin samaan aikaan täällä. Toivottavasti pienet liimautuu kunnolla kiinni!
 
Onnea Aurinkoinen (jos en sinua jo onnitellut...), Chipmunk, Elya ja ttubu! ^^ Ihana kun taas satelee plussia. Lähetän teille kaikille paljon tarrasukkia ja -bodyja ja muita pitämään pikkuiset matkassa.

Paljon tsemppiä niille joille tulikin täti käymään. Puhaltelen teille plussatuulia uuteen kiertoon. Toivottavasti Elaffylle tulisi pian kylään jos ei sitten olekin uusi raskaus jo alkanut.

Mukava kuulla sinun kuulumisia Kiwibird. :> Kyllä ne vaan kiinnostaa vaikka et enää yritä. Te joiden kanssa tuli viime vuonna hakattua päätä seinään olette tulleet tärkeiksi. Sääli ettet päässyt opiskelemaan. Onneksi sentään on töitä tiedossa. Paljon voimia ja tsemppiä vaikeaan tilanteeseen.

Minäkin täällä Grangerin perään huhuilen. Joko olisi hyviä tai huonoja uutisia kerrottavana?
 
Chipmunkilla vois hyvink viivojen ja digin perusteella olla vaikka tuplat tulosillaan, onnea matkaan!
Onnea myös elya ja ttubu!

Mä elya ratkasen oman juhannusjuomiseni sillä etten aio testata ennenku aikasintaan sunnuntaina. Siitä juomisesta ku ei oo aikasin haittaa ja kun minä elän hetken mukaan, enkä sen mitä jos.
Nuo antibiootit sun muut taas on niin kuultuja, että tuskinpa menee läpi.. Äkkiä kehittelemään jotain tosi uskottavaa tai sit on tyydyttävä siihen, että juttu paljastuu. Itse olen kyllä jo varautunu ajatuksen tasolla, että kun tässä lähiaikoina on tiedossa monet muutki kekkerit enkä haluis kertoa ennen rv10-12 jos sattuu tärppäämään, niin paljastuu sitten jos joku hoksaa. Sopii vaan toivoa ettei kukaan möläytä kovaan ääneen ajatuksiaan vaan hienotunteisesti kysyis hiljasemmalla hetkellä tjtn..

Mutta on tää ny kummallista aallokkoa kun tälleen joukoittain plussaudutaan. Millonkahan ois oma vuoro :rolleyes:
 
Takaisin
Top