Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Janeh, vaikka vielä vaan turvotusta olisikin niin ihana masu jo! <3 Mulla pötkähti tuollainen masu kanssa heti 5. viikon alussa kun raskaana olin. Pikkuisen saa vaan keplotella että saa sen piilotettua, kun ei välttämättä halua koko kylälle vielä niin alussa raskaudestaan tiedottaa :grin

elaffy , tuo on niin totta, on todella mieltä lämmittävää jos mieskin löytää ystäväpiiristään jonkun, jonka kanssa jakaa näitä vauvahaaveisiin liittyviä iloja ja suruja. Minunkin mies alkoi keskenmenon jälkeen puhua ajatuksiaan paljon avoimemmin kanssani sen jälkeen, kun kuuli ystävältään, että hekin olivat yrittäneet kauan vauvaa ja siihen matkan varrelle oli heilläkin mahtunut keskenmeno. Nyt heillä on aivan tavattoman suloinen pieni tytär. Itsellekin jotenkin huojentavaa, että kyllä sitä on ihan lähipiirissäkin muitakin samojen asioiden kanssa painivia, joilla kuitenkin on loppujen lopuksi käynyt hyvin :) Jaksaa vähän taas tsempata sen suhteen että vaikka tässä nyt on 1.5 vuotta "turhaan" tusattukin ja välillä uhkaa usko loppua, niin kyllä kai se onni omallekin kohdalle sieltä vielä osuu.
 
elaffy hienoa että mieskin on löytänyt vertaistukea :) Varmasti helpompaakin ehkä puhua toiselle miehelle.

Chipmunk Onnea :Heartred Tarrasukkia matkaan!
 
Chipmunk onnea :)

Täällä tänään kp1 vaikka eilen otin viimeisen Teron?? Voiko näin nopeasti muka tulla?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
minä otin päikkärit ja kun heräsin ni paljon on tapahtunu...

chipmunk onnea tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. mashaAllah, inshaAllah nyt on sellai pikku sissi suomalaisella tunnetulla sisulla varustettuna ettei lähe kulumallakaa ennen laskettua aikaa!!! :)

herhis hienoa että mieskin on avoimempi asioista jo :)
 
Mun oli eilen pakko tehdä testi, en vaan malttanut. Joko mä kuvittelin tai sit siinä oikeesti näky TOSITOSI haalee viivan paikka... Nyt mä koitan kärvistellä pari päivää ja kattoo uusiks. Ei tässä uskalla vielä ajatella mitään, koska oloa plussasta ei ole yhtään !o_O
 
Ei ikinä ole tullut noin vahvoja viivoja ja vielä näin aikaisin. Nyt sitten epäilyttää oliko ne edelliset menkat oikeat menkat vai onko ovis ollut reilusti aikaisemmin vai onko tosiaan voimavaavi tulossa tai jopa kaksi. :confused: :scratch Ovista en ole testaillut parissa edellisessä kierrossa ollenkaan, mutta aina suurin piirtein kp 12-14 se on ollut ja kiertokin on aina pysynyt kp 26-28. Huomenna sitten soittoa äitiysneuvolaan niin päästään tutkimaan tätä arvoitusta. :)
 
Hih kiitos elaffy ja Herhis :) <3 Mä tässä tän päivän oonki miettiny et miten hitossa saan vattan piiloon kuopuksen 1v synttäreillä 2 viikon päästä :/ O ou :D

Ihanaa chipmunk!!! :) Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan! <3

Nyt lisää plussa tuulia tänne!! :) hyvään vauhtiin päästy <3
 
Seuraavat testipäivät:
Granger 3.-6.6.
Nuuhku 13.6->
Elya 13.-15.6.
Ttubu 14.6
zorro86 15.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Tiarella 22.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7.
Marikki 9.7.
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 16.7
Elli28 ?
Myssy ?
loora84 ?
PepeXXL ?


Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen, Chipmunk86


** Listaa päivitetty plusanneiden osalta ja päivämääriä järjestelty **

Mikähän on Grangerin tilanne? Viikko jo mennyt testipäivästä...
Chipmunkille tosi paljon onnea! :) Onpas vahvat viivat!
 
Muokattu viimeksi:
Mut voi poistaa listasta :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokkasin listaa ja pistin Pepelle kysymysmerkin. Muokkaat sitten itse kun tiedät koska on seuraava hetki. :)
 
Onnea chipmunk! Onko sinulla ollut millaisia oireita? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun viivasi ovat niin huisin vahvoja. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos elya! :)

Tuntuu tyhmältä että ennen teroja kierto yli 50 välillä. Nyt kierto 24 ??


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top