Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Seuraavat testipäivät:
Granger 3.-6.6.
Nuuhku 13.6->
Elya 13.-15.6.
Ttubu 14.6
Chipmunk86 14.6
zorro86 15.6->
PepeXXL 16.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Silv 2.6->
Sintti2014 5.7
Marikki 9.7
Elli28 ?
Myssy?
Marras 13.7.
Satsa 16.7
loora84 ?
(yhteensä 23)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen (12kpl)


Silv laitoin sut nyt tuohon listaan tollai korjaile sit itteles paremmaks :)

noh hei huomenna uus testi katotaan mitä se näyttää jos plussaa niin voi jo näyttää parempaa haamua.. mut jos ei niin sit toi on viivan paikka :)
 
apua! teinks m'ää ny jotain väärin ton listan kans?? ^^ sorry o_O
muoks. oisko pitäny vaan kopioda toivottavasti ketään ei ny puutu??

Seuraavat testipäivät:
Granger 3.-6.6.
Nuuhku 13.6->
Elya 13.-15.6.
Ttubu 14.6
Chipmunk86 14.6
zorro86 15.6->
PepeXXL 16.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7
Marikki 9.7
Elli28 ?
Myssy?
Marras 13.7.
Satsa 16.7
loora84 ?
(yhteensä 23)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen (12kpl)
 
Muokattu viimeksi:
ja nyt koko lista sit plussaamaa sitä mukaa mitä on aika testata inshaAllah :) täällä lepotauko koska just laitoin ruuan valmistuun, inshaAllah on valmista ku ukko tulee ni saa samantien syödäkseen.
 
Ai että ompa kivaa kun tuo lista ny pyörii täällä,helpottaa ihan pikkusen miunkin lukuu.
Vaikka en muista nimii kelle ois voinu sanoo jotain.

Mulla ei ny päässä kelaa juuri muutaku että hitsi elämä on ihanaa.Mullon ihan pimahtanut ihana olotila,sellanen aah oon niin rakastunut ja sitä rataa.
Kp 8,eli ovis tekee kai tuloaan,eli ne pillerit on kai sit toiminu miulla?Lauantaina alan testailla ovista ja maanantaina ultraa.Ja Harjoituksia aletaa tänää jo.

Kauheesti plussapuhuriin mukaan toivon kaikkia
odottajille olojen helpotusta..
uuh kyllä muistan kun hetkittäin oli niin paha olo että piti hengittääkin ihan hiljaa hiljaa vaan,päässä pyöri vaikka makasi sohvalla hädin tuskin "tajuissaan"...jeah,hehkeää tuo alkuraskaus.
 
Aida*, kiitos, onnea tässä nyt tarvitaankin! Ihana juttu että tammamamman tiineyden kanssa on kaikki hyvin ja pieni tukevasti matkassa. Se on kyllä jännä että kyllä ne hormonit vaan hevosillakin vaikuttaa, suuntaan tai toiseen :) Olin joskus hommissa eräällä tallilla ja siellä shettistamma muuttui ihan silmissä käytökseltään tiinehdyttyään. Loppusuoralla saatiin oikein jännittää miten varsa sitä hötkytystä masussa kestää kun ennen niin rauhallinen poni muuttui ihan duracelpupu vikuriksi :grin Oli vielä niin koominen näky kun tamma oli niin pikkuinen että lopussa se oli ihan pelkkää mahaa vaan. Kai se vaan kuuluu asiaan että tavalla tai toisella menee välillä vähän vati jumiin raskausaikana, oli laji mikä hyvänsä...

Onpas Gatusa ihanan näköisiä nuo sinun kasvimaakuvat! Tommonen omasta maasta vasta kerätty vesimeloni varmasti maistuu pikkuisen eriltä kuin jos täällä haet kaupasta toiselta puolen maailmaa kuskatun melonin... Oman ruuan kasvattaminen on kyllä älyttömän palkitsevaa puuhaa!
 
Kiilasin itteni vielä listaan mukaan! Toivottavasti meni nyt niin kuin piti...


Seuraavat testipäivät:

Granger 3.-6.6.
Nuuhku 13.6->
Elya 13.-15.6.
Ttubu 14.6
Chipmunk86 14.6
zorro86 15.6->
PepeXXL 16.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7
Marikki 9.7
Elli28 ?
Myssy?
Marras 13.7.
Satsa 16.7
loora84 ?
(yhteensä 24)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen (12kpl)
 
Viikon taas taustaillut, hieman masis fiiliksissä ollut, niin tuntunut, ettei jaksa kirjoitellakaan. Teidän kuulumisia kyllä oon lueskellut:) Onnea plussanneille! Antaa nuo plussat uskoa omaankin yritykseen.:)Täällä kun pyörii niin paljon porukkaa, niin kerrattakoon, että joskus kk sitten aloin kirjottelemaan, toinen lapsi toiveissa ja minipillerit lopetettu 10/13 silloin kuun lopussa ja justiinsa alkoi yk8 :sad001 Tänään kp 3/27-34. Nyt pari vikaa kiertoa olleet 33 ja 34. Oisko sitten niin, et puol vuotta pillereiden lopetuksen jälkeen palaa kierrot mulle tyypillisiin lukemiin. Et noi 27-29 kierrot pillereiden jälkeen oli jotain hakemista vaan. Tuumin, että jos kierrot alkaa enempi venyy, niin sitten Terolutteja kysymään. Oviksen bongasin viime kierrossa eli ainakin jotain munasarjoissa tapahtuu :grin

Täältä kun löytyy vastaus kaikkiin kysymyksiin :grin niin kysynpä sellaista tyhmää kysymystä, et onko se kp 1 se päivä kun tulee ekan kerran kirkasta verta vai lasketaanko muuten runsaampi tumma vuoto olevan kp1? Ekaa kertaa aloin miettiä, kun ei alkanut menkat suoraan kirkkaalla vuodolla. Mut juu, täältä yritetään ponnistaa uuteen kiertoon, vaikka yk 8 alkaa jo käydä mielen päälleo_O Niin joo, ja jos joku vois lisätä mut listalle, Anis testauspäivä 12.7. Pelkään, että meen sössimään listan, jos alan ite yrittää lisäilyjä.
 
totta herhis se on palkitsevaa (tosin mun mies tekee kaiken työn minä vaa katon ku kasvaa) tänää ruuassa oman kasvimaan pinaattia :)

marikki hyvä että lääkkeet tehoo ja mieliala hyvä nyt vaa plussatuulia :)

anis tsemppiä :) kp1 on se kun ekan kerran tulee kunnolla vuotoa.
 
Mulle Väestöliiton lääkäri sanoi että kp 1 on ensimmäinen selkeä vuotopäivä. Ja vieläpä niin että jos vuoto alkaa klo 18.00 jälkeen niin vasta seuraavasta aamusta lasketaan kp 1.


Tää on vähän tylsää kun nuo lääkkeet tekee raskauden kaltaisia oireita. Rintoja nipistelee ja juilii, mahaa välillä juilii ja pelllu on useampana päivänä. Kivut mahassa on rauhoittunut. Eihän nyt ole inssistä laskettuna vasta ku dpo 5 tai 6.
 
Me mennäänki Myyhin kans samoissa, mulla on kans dpo5-6 mut en mä jaksa oloja kyylätä ku alan vaan kuvitella.
Onneks viikonloppuna on vähän jännitystä tiedossa niin ajatukset on aika vahvasti jo siinä. Sisuskalut menee ylösalasin pelkästä ajatuksesta, hui! :D
 
Kuulumisia huutelen :) Vointi on erittäinkin hyvä ainoot oireet on rintojen arkuus, väsymys ja pienet päänsäryt, oikeestaan muita oireita ei sit ookkaan ja se ehkä jopa hiukan pelottaakin. Rv 4+5 tänään :) Täs on eilis illalta kuva mun turvonneesta kummusta :D
20140611_213704.jpg


Onnea uusille plussanneille ja tsemppiä piinaviikoilla eläville! :)

Pahoittelut tädin kylään saaneille :(
 
janeh jep jep kyllä se turvotus on mukavaa eikö sit seuraavaks alkaaki tulla se vauvamasu inshaAllah, tuo on totuttelua varten :)
 
Seuraavat testipäivät:
Granger 3.-6.6.
Nuuhku 13.6->
Elya 13.-15.6.
Ttubu 14.6
Chipmunk86 14.6
zorro86 15.6->
PepeXXL 16.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7
Marikki 9.7
Elli28 ?
Myssy?
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 16.7
loora84 ?
(yhteensä 25)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen (12kpl)
 
Eilen oli nega ovis, joten en ehtiny bongata sitä mutta kuiteskin ollut. :) rinnat tuntuu vähän kipeille ja näyttää kasvaneen. Eilen myös tuntui jomotusta alapäässä. Nyt tulee valkeeta vuotoa jonkin verran. Eilen myös tuntui mahassa potkumaista tunnetta ja sitä edeltävänä päivänä taisi olla ovis illemmasta kun tuntui siltä mahassa. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Lisäsin itseni tuonne, juhannuksena sitten jännätään. :)

Seuraavat testipäivät:
Granger 3.-6.6.
Nuuhku 13.6->
Elya 13.-15.6.
Ttubu 14.6
Chipmunk86 14.6
zorro86 15.6->
PepeXXL 16.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Tiarella 22.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7
Marikki 9.7
Elli28 ?
Myssy?
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 16.7
loora84 ?
(yhteensä 26)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen (12kpl)


Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiarella; koska sulla on ollu ovis positiivinen. Katoin vaan että ootko vahingossa laskenut väärin ku sulla testaus 22pv. Ovis päivä on -1 ja sitte dpo 0 ja sit dpo1 jne. Sen takia tuota laskin ku mulla on nyt dpo 5 tai 6 ja mun testauspäivä on 23pv :) vai oletko ajtellut tuon niin että testaat hyvissä ajoin :wink? Tai sitte käsitin ite jotain väärin
 
Loora jos ei oo vielä urheilukunnossa ni teette muumimukivauvan ;)

Onnea plussista ja muille niitä puhureita :) mä oon touhunnu niin paljon että oli 55 lukematonta viestiä :) eipä taas jääny paljon sanottavaa kun ei muista mitään :D

Mä olin vähän riehumassa eilen ulkona ja teki hyvää :) ei käyny mielessäkään vauvahommat ennen ku tuosahti herkät testit postiluukusta tänään :D huh kaikesta huolimatta en jaksa enää uskoo plussaan mutta ehkä joskus tulee se päivä ku tuo mies suostuu toiseen lapseen ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Anis, tiedän tunteen. Meillä tärppäsi vasta 11kk yrittämisen jälkeen ja oma kiertoni on melko lyhyt, joten yrityskertoja taisi olla vähän useampi. En ole laskenut. Päätin, että jos tästä kierrosta ei tärppää, soitan lääkärille ja lähdetään sille tielle. Hassu juttu kävi ja olinkin jo noiden ajatusten aikaan raskaana. :) Se tosin ei ollut kovin pitkä ilo, sillä raskaus meni kesken 8+4. Nyt odotellaan, että kierto alkaisi. Tänään kp 29/25-27. Eli tsemppiä paljon yritykseen! Kärsivällisyyttä se vaatii ja itse uskon, että kaikella on tarkoituksensa - myös sillä odotettavalla ajalla. Se ei tosin helpota yhtään siinä vaiheessa, kun on se "minulle kaikki heti nyt" -olo.

Onpas Janehin masu jo iso! Ihana! :Heartpink

On. Täällä ei mitään maata mullistavaa ole tapahtunut. Mahaa vähän juilii ja päätä on tänään särkenyt. Muuten olo on ihan normaali. Kohta lähden tallille katsomaan heppoja ja ratsastamaan. Se on terapiaa ihan kaikkeen, kun siellä ei voi ajatella yhtään mitään muuta. Uutta testiä ajattelin tehdä varmaan maanantaina, mutta tietenkin toiveissa olisi, että täti sieltä voisi saapua jo ennen sitä. Testi kuitenkin on todennäköisesti edelleen sitä samaa hailua haamulaista edellisestä raskaudesta..

Mies oli eilen tapaamassa vanhaa ystäväänsä ja oli kertonut meidän raskaudesta ja keskenmenosta. Selvisi, että myös heillä on ollut 10kk jo yritystä takana. Tavallaan ihanaa tietää, että ei ole ainoa, joka painii tämän asian kanssa. Toisaalta sitä niin toivoisi heille tärppiä ja onnistunutta raskautta pian. Itselleni tuli kuitenkin jotenkin hyvä mieli, kun mieskin on löytänyt jonkun, jonka kanssa puhua meidän keskenmenosta. Vaikka hänen ystävällään ei olekaan kokemusta, on ajatukset ja mietteet sekä kysymykset kuitenkin samat. Mies jutteli illalla jopa minun kanssani asiasta. En tiedä, mutta jotenkin tuntuu, että keskenmenosta puhuminen on hänelle ollut vaikeaa. Varmasti osin senkin takia, kun minä olen ollut niin rikki ja hän on kokenut varmasti jonkinnäköistä velvollisuuden tunnetta olla se vahvempi meistä ja kantaa tämän asian yli. Se on jättänyt myös minut vähän yksin, sillä vaikka olen saanut purkaa omaa oloa ja itkeä miehen olkaa vasten, ei hän ole puhunut omista tunteistaan mitään ja on tuntunut välillä jopa sille, ettei asia haitannut häntä mitenkään. Tiedän kuitenkin, että mies olisi myös halunnut lasta niin kovin.. Äh, vaikeita asioita nämä. On niin lohdullista tietää, että ei ole ainoa ihminen maailmassa, joka on samaa käynyt läpi.
 
Töistä kotiin tullessa nappasin postin mukaan ja kappas tilaamani testit olivat tulleet. No huvin vuoksi kokeilin tehdä yhden. Sen jälkeen piti tehdä toinenkin ja vielä varmuuden vuoksi digi. Kp 26/27 mun laskujen mukaan ja tulos tällainen. :schoked025:schocked028
 

Liitteet

  • IMG_0420.JPG
    IMG_0420.JPG
    61 KB · Katsottu: 105
Takaisin
Top