heis ihanat, vihdoin saatiin uus netti toimintaan ja nyt voi taas jutskailla tein kans kunnol, ollu ikävä teitä :)
chipmunk jaksamista, toi on ky iha hirvee tunne ku on ehtiny sisäistää asian että pienokainen tulos ja sit käy noin, toivottavasti saat pian plussan joka pysyy matkassa laskettuun aikaan asti, voimahalit sinulle.
tervetuloa uudet, teitähän onki tänne sitten viime kerran ilmaantunu ihan kiitettävästi ja se on mukavaa. plussatuulia :)
tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia :)
on: en tiä onko ovis tulossa vai onko menny vai mikä on kierron vaihe ku en ol saanu yhtäkää plussaa ovistesteihi, mennää sit sillä ovis on kun on jos on. kierron pituuski on iha arvotus.
tänää on sit iha oikee talvipäivä täällä, vettä satanu yöstä lähtien mikä on tervetullutta mun kasvimaalle ja mun päähänpistolle jonka toteutin eli mini auringonkukista koristeaita kasvimaan ympärille, äippä ettii mulle orvokin siemeniä ja muutamien muiden kukkien siemeniä että saan tehtyä puutarhan valmiiks, kunha ukko sais ostettua siemenet ni sais loputki vihannekset ja hedelmät istutettua.
esikoinen sai koulus vatsataudin tuos alkuviikosta mut onneks oli iha lievää et meni ohi paril laattauksel ja muutaman päivän lämpöilyllä. ite onneks en ol saanu sitä alhamdulillah.