Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
zorro no nyt sit vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn että plussa tulis.. toisaalta vois olla että toi "kesäloma" tekee ihan hyvää ainakin itselle..ja voipi olla että yritän pitää täältä myös pienen tauon sitten.. :)
varmaan on ihan mukavaa unohtaa kaikki hetkeksi :)
 
lucky, juuh, olihan tuo taas kokemus. Ainoa ikävääkin ikävämpi asia tässä on se, että meillä on jaettu neuvolaterkat asuinalueen mukaan ja juuri tämä lääkäri sattuu nyt sitten olemaan sen minun terkkani työpari. Neuvolassa olisi myös toinen lääkäri, joka on myös minun omalääkärini ja jos tässä vielä paksuksi pamahdetaan, täytyy yrittää jotenkin junailla itselle tuo omalääkäri. Tai sitten muutetaan eri alueelle, että saan kivemman lääkärin. :D

Onneksi mies on kestänyt kaikki itkut ja valitukset. Minulla on hyvä mies. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea hurjasti uusille plussaajille! :) Täällä olisi kp 25/27 menossa. Pikkuhiljaa rupeaa jännittämään pääseekö viikonloppuna testaamaan vai ei. :) Tänään pistin aamupäivästä raskauskeijuun tilauksen menemään raskaustesteistä, joten viimeistään perjantaina niiden pitäisi olla täällä. Saas nähdä miten käy. :smiley-ashamed004 Onneksi pääsen saman tien tutkimuksiin, jos plussa tulisi. Selviää mikä noita keskenmenoja aiheuttaa tai sitten minulla on ollut vain tosi huonoa tuuria.
 
Gatusa: sano ukolles samalla mitalla takas! kukahan teidän perheessä kärsii raskaus oireista ja hormooni ryöpyistä!!? :) sori ku vähän naurattaa vaikka ei tuo oo kivaa todellakaan!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanan lämmin vastaanotto täällä, kiitos :grin Ehkä mä myös lisään itteni tuonne listalle tämän hetkisillä tiedoillani, vaikka kierto on vielä jokseenkin sekaisin... sielläpähän se sitten odottaa päivitystä.

Seuraavat testipäivät:
Granger 3.-6.6.
loora84 6.-8.6
Nuuhku 13.6->
Elya 13.-15.6.
Ttubu 14.6
Chipmunk86 14.6
zorro86 15.6->
PepeXXL 16.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Sintti2014 5.7
Marikki 9.7
Elli28 ?
Myssy?
Marras 13.7.
Satsa 16.7
(yhteensä 22)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen (12kpl)
 
ON vaa pikasesti. Taas alko vuoto :( olisko nyt sit kp 1??? Jos edellisten menkkojen mukaa mennaa ni ois ollu kp24 mut sit siin oli 4pv vuoto joka alko kp14 ja loppu kp18... Voisko sil steroidil jota ranteeseen laitettii olla vaikutus kiertoon?
Taytynee pitaa silmal, eiha yrityksest tuu mitaa jos joka toinen viikko vuotaa :/
 
Heissan

en oo nyt kerenny käymään täällä kun mies joutu leikkaukseen ja parantelee tällä hetkellä haavaansa jossa on tikkejä...mies ei voi nostaa tällä hetkellä poikaa eikä mitään muutakaan joten kaikki kuormittuu mulle...täällä päästy eroon jo menkoista.. :) ainoo et mietin et miten voidaan hyödyntää ovista jos mies on tos kunnos vie sillon... eli täällä menos kp.8/27-46

Miljoonasti Onnea plussanneille ja rutkasti tarrasukkia.. :)

Onnittelut ultra kuulumisista..niitä taisi olla muutama.. ainakin Gatusa ja MarinaMelina....Ihanaa kuulla et siellä on ollu kaikki hyvin... :Heartred

Pahoittelut tädin kohdanneet..Onnea uuteen kiertoon se tuokoon plussan.. :)

muutenkin Kaikille valtavasti TSEMPPIÄ.....
 
Seuraavat testipäivät:
Granger 3.-6.6.
Nuuhku 13.6->
Elya 13.-15.6.
Ttubu 14.6
Chipmunk86 14.6
zorro86 15.6->
PepeXXL 16.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Sintti2014 5.7
Marikki 9.7
Elli28 ?
Myssy?
Marras 13.7.
Satsa 16.7
loora84 ?
(yhteensä 22)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen (12kpl)
 
Gstusa: onko tuo ihan savimaata missä meloni kasvaa? Ja nuo muutkin? :) nam! Ompas pikkaset krassit kukalla :)


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomenta vaan kaikille!

Erityisesti ihana kuulla susta Blueroseteddy!

Aurinkoiselle paljon onnea plussasta ja todellakin tarrasukkia matkaan :)

Tervetuloa Marras!

Ja Looralle pahoittelut uudesta kierrosta. Tuntuu niin pahalta tuo tilanne et miehellä tikit jalassa ja ovis tulossa. Meilläkin miehellä jalka nyrjähtänyt ja käveleminen hankalaa. Onneks kuitenkin seuraavaan ovikseen on vielä aikaa.

ON: eilen taas tuntui et mun tuurilla sieltä kurvaa täti kylään juhannukseksi. Äitini kertoi että meidän perhetuttujen 15v tytär saa lapsen ja kyseessä mun korvaan ns. vahinkotapaus. Pisti kyllä taas kyyneleet silmiin et miksi muille suodaan hyvin etenevä raskaus, mut me jäädään sitä vielä odottaa.

Illalla huvikseen mittasin lämmön ja se oli laskenut aamusta (36,62) tuohon 36,44 ja tänä aamuna lämpö oli 36,72. Toki mä heti aloin miettii nk kiinnittymisdippiä :D Googletin et kiinnittymisen aikaan lämpö voi romahtaa hetkellisesti ja sit se nouseekin vielä korkeammalle. Mut nuo muutokset on periaatteessa tosi pieniä. Ennen ovista lämmöt kyllä oli 36,2.

Muuten ei ihmeellisempiä oloja, vähän mahatuntemuksia mut tuntuu et niitäkin on aina :D Nyt siis dpo7 ja kp 24/30. Vielä pitäis viikko jaksaa odottaa. Onneks alkaa 7pv työputki niin ei ehdi liikaa kuulostella.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kamala huimaus eilen ja tänään. Dpo 6. Menen lääkäriin kun ei uskalla edes autoa ajaa. Onko jollain ollut samaa?
 
Gatusalla on siellä kyllä niin herkullisen näköisiä vesimelooneja! ja niin kauniita kukkia! :wink

Marinamelinalle myös jaksamista pahoinvoinnin kanssa! toivotaan että pian helpottais :)

Elaffy ihmeitä tapahtuu ja toivon että se tapahtuis just sulle! saispahan lääkärikin pienen opetuksen ! :)

Lucky noh paljaalla silmällä nään siinä paremmin ehkä viivanpaikan, ja siis sen viiden minuutin jälkeen jolloin testi olisi luettavissa oli se täynnä punaisia läikkiä ja noin vartin päästä tuollainen^^ ja vähän ennen puolentunnin kulumista jolloin testi vielä on luettavissa oli tuohon viivanpaikan toiseen reunaan tullut pieni läikkä punaista.. mutta en tiä olisko ollu sit susi tuo testi... :rolleyes: täytyy huomenna kattoo onko noissa viivanpaikkaa :)

on. ihanaa sain vihdoista viimein trimmauspöydän koiralle! ei tarvi enään lattialla kyyristellä :) mitään oloja ei oo ollu..
 
lucky kyllähä mä sanonki miehelle ja jos ei sana tehoa ni mä potkin sitä takamukseen eile se jo valitti et hänen takamuksee sattu ku mä potkasin polvella (se meinaa hyppäs ilmaa siinä vaiheessa), totesin että sitä saa mitä tilaa. sit meinas saada maistaa ite vähä kung fuaki ku ärsytti ku tein yhen potkun alle metrin päähä sen vatsasta ku se yritti vissii takamukselle potkasta tai jotai ni oli saada mun jalan vatsaan. on joutun toteamaa useaa otteesee että en todellakaa ol arabi ku tuollai annan takas ilman pelkoa.
mitä maaha tulee ni juu iha hiekkapitosta maata se on, juu krassit istutin liian myöhää ni eivät jaksa kasvaa no talvella sit uudestaa maahan josko sais oikeen korkuisiksi mut pääasia että kukkii :)

peppipupu jaksamista. kannattaa tarkastuttaa mistä tuo huimaus johtuu.

pahoittelut menkat saaneille, inshaAllah saatte nyt sit plussan :)

freyja varmast tuli tippa linssiin ku ite yrittää ja sit joku 15v teini pamahtaa paksuks vahingossa tuttavapiiristä. inshaAllah saatte sen oman pienokaisen pian.

on: väsyttää ku monta kertaa yössä joutuu taasen nousemaan ja sit aikanen herätys. no josko tämä tästä. esikko super pirteä aikasin. tänää saa vihdoin allergialääkkeet inshaAllah, kyllä sitä on tulluki raavittua itteää jo sen takia...
 
Voiskos joku lisäillä mua tuohon listaan, kun en kännykällä pysty.. Näillä näkymin siis testaillaan tuos ens kuun alussa, about varmaan 2.-4.7.. :) ovista en mitenkään testaile, enkä oo ikinä huomiota siihen kiinnittänyt mut taisi eilen alaselkää/-vatsaa sen verran särkeä et oliskohan parhaat päivät käsillä :) täytyy varmaan yrittämiset järkeillä su/ma/ti (jos kalenteri paikkaansa pitää) jotta saatais kauan toivottu pikkuveikka tuolle miehen likalle :) sinänsä niin välii ole mitä saadaan aikaseks mut poikaa lähdetään hakemaan! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Herhis: Sulle olisi siellä vähän niin kuin tuplamahikset tässä kierrossa sitten! Plussaonnea tai tuplaplussaonnea! Tamman ultrakuulumiset olivat hyviä. Tukevasti oli pikkuinen matkassa mukana. Ja täytyy kyllä sanoa, että tammakin vaikutti niiiin tiineelle. On nimittäin normaalisti sellainen tuittupäätapaus, niin nyt oli jotenkin kauhean tyyni ja seesteinen koko matkan kotiin. Varsavauva kuume kyllä vain kasvoi kun reissussa nähtiin tämänkesäisiä varsoja! Nyt pitäisi vain jaksaa odottaa huhtikuuhun... Tämä varsa on vähän spesiaalitapaus, kun tammakin on meidän oma kasvatti. Eli ensimmäinen toisen polven oma kasvatti syntymässä nyt sitten.

Nuuhku: Minä kuvittelen kyllä näkeväni tuossa sun testissä haamun!

Kiiwi: Voimahali!

Marras: Tervetuloa! Plussaa toivon sinulle, tai ainakin tasaantuvia kiertoja ensin niin yrittäminen helpottuu!

Aurinkoinen: Oi, ONNEA!!!!:happy093Tarrasukkia tonnikaupalla!

Mandah ja MarinaMelina: Jaksamisia olojen kanssa! Onneksi pahoinvointiin on ihana syy!

Zorro86: Plussapuhuria sinne teille! Vatsajomotukset kuulostavat lupaavilta!

on: kp 22/26-33, dpo 3. Odotellaan...
 
Hmph. Osa tekstistä hävisi johonkin....

Blueroseteddy: Ihana kuulla kuulumisia! Jotenkin pitää toivoa yllä kun saa kuulla täällä yhdessä yritettyjen onnellisesti etenevistä raskauksista! Voimia väsyn kanssa!
 
Takaisin
Top