Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Gatusa:Heartbigred

Mäkin olin pudonnut listalta mutta en jaksa enää ettiä sitä. Täällä ollaan just mun mummoni luona ja raskauden aavisti niinku aiemmatkin. Anopillekin eilen selvisi kun yökin puun juurella mökillä. Nyt siis 6+0! En oo kerenny käydä paljon kirjottelemassa, lukenukin oon vaan silmäillen.
 
Voi Elaffy, vähän toivoisin sulle tärppiä kyl vaikken tahokkaan että tiput korkeelta!!! :Heartred Ihana uni, mutta mun viiva ei oo yhtään vahvistunut että taisipa olla tässä tämä, höh.

Voi ei Gatusa!!! Toivottavasti on vain tulehduksesta johtuvaa, mulla ainakin pissan mukana tuli välillä melko pinkkiäkin pissaa silloin kun oli tulehdus! Tosin muuten ei ollu vuotoa.

Eli joo kp30 ja dpo14. Viivat ei ole vahvistuneet, menkat ei ole alkaneet, onpahan kiva tilanne taas, piruvie! Dpo'kin taitaa olla jo niin pitkällä että jos jotain suurempaa olisi tapahtunut niin pitäisi jo vahvempana näkyä kai? Kieltämättä harmittaa, aamulla harmitti paljon senkin takia että nyt en tiedä sit yhtään miksi alavatsa on kipuillut kaksi viikkoa lähes taukoamatta, hellurei ja hellät tunteet. Lähes kaikki tikut on pissitty ja yksi digi jäljellä, ehkä jätä sen odottelemaan seuraavaa kiertoa, jos se alkaisi edes. Jos tän on tarkoitus opettaa mulle kärsivällisyyttä niin terveisiä vaan, äärirajoilla ollaan :mad::grin:grin:grin
 
Gatusa, käyttekö silti lääkärissä tarkistuksessa? Hyvä, että pikkuinen liikkuu, ehkä se oli jotain vaaratonta. :)

Elaffy, aika lailla oikein ymmärsit mun asian. Teen noita ovistestejä terkan ehdotuksesta, sillä hän epäili että ovuloin renkaasta huolimatta. Eli ihan huvikseni teen rottakoetta itselleni :D Ps. Niin paljon vahvaa plussaa toivon sulle! <3

Etsijä, niin kauan on toivoa kun menkkoja ei näy. Eihän jotkut saa edes sitä hailuraista viivaa testiin ennen kuin menkat on reilusti myöhässä.

On. Olen miettinyt, että pitäisikö pitää taukoa täällä foorumilla pyörimisestä. Yritys ei siis meillä ala ihan lähiaikoina, joten tuntuu vähän itsensä kiduttamiselta kyttäillä täällä vaikka te kaikki niin ihania olettekin. :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Etsijä: voihan se hormooni nousta hitaamminkin :) elä viel murehdi :) testaa ylihuomenna jos menkat ei ole alkanut. Toivon kovasti sun viivan vahvistuvan!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Viiva alkanut tulla enemmän esiin, mutta ei vielä ovista. Kattoo mitä huomenna on. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402315600271.jpg
    1402315600271.jpg
    36.7 KB · Katsottu: 81
Gatusa toivottavasti se mies nyt tajuais että onhan sen nyt vietävä sut tarkastettavaksi! Kauheaa epätietoisuudessa olla.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
vie mut täl viikol inshaAllah kätilölle, ei tietoo viekö perjantaina lääkärille tarkastukseen. sairaalaan ei vie ku siel eivät tee yhtää mitää.
 
Voi Gatusa, paljon paljon tsemppiä ja voimia sinulle koeta takoa ukon kaaleen että tässä on kyse sun ja ennenkaikkea pikku ninjan hyvinvoinnista <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Gatusalle voimia! Toivotaan, että pääset lääkärin tarkastettavaksi ja että vuoto oli vain harmitonta. Onneksi pikkuninja jo kertoo liikkeillään voivansa hyvin!

Etsijä: Toivoa on, jos tätiä ei näy!

on: Juuri ultrasta palailin. Ihan pieni määrä nestettä näkyi, mutta ei mitään huolestuttavaa kuitenkaan. Sanoi kohtua kauniiksi, joka kuulosti minun korvaan hassulle, mutta kelpaa kyllä! Heti saa yrittää uudelleen (öhöm..:oops: johan me niin on tehtykin...).
 
Samat sanat gatusalle! Tao sen miehes ajatuksiin se että on vaan tasan kaks vaihtoehtoo joko asiantuntevalle tarkistuttaa tilanne tai sit jossittelu kotona et kaikki on ok tai sit ei ja jos ei oo niin siin voi käydä huonosti! Voi että kun nyt pääsis rutistaa sua ihan kunnolla ja viemään sut ultraan ja lapsivesi tutkimuksiin!!! Mutta onneks pikku ninja kuitenki ilmoittaa itsestään siel, vähän edes helpottaa epätietoisuutta! Ärsyttävää tollanen et jonnekki lääkäriinki pääsy on miehen varassa. Täällä senkun vaan menis, ei tartteis sanoo mitään jos toista osapuolta ei kiinnosta niin paljoo tai jos ei ole yhtähuolissaan. Eipähän nuo miehet osaa olla huolissaan kun eivät konkreettisesti ole siinä kokemassa

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Voimia gatusa toivottavasti pääset mahdollisimman pian tarkkiin! Ihana kun ninja kuitenkin rauhoittelee potkuillaan! :)

On. Eilen oli taas sellanen päivä että varmasti odotan vaan menkkoja... Eilen illalla lämpö 36,7 ja tänä aamuna 36,1 ja aamulla kun ylös nousin tuntui kun joku ois repinyt tuota alakertaa... Onneks kesti vain hetken.. Nivusia jomottaa silloin tällöin ei niin lujaa kuitenkaan ja auta armias tätä väsymystä! Kävin jo hakemassa varuiksi kaappiin r-testejä.. Saas nähdä tarteeko käyttääkkään.. ;)
 
Tsemppiä Gatusa! Toivottavasti kaikki ok ja hienoa että pieni ilmoittelee itsestään. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
juu ja nyt ei ol ku iha normi tulehus oireit, ei mitää pinkkiä mistää alhamdulillah, josko oli vaa tulehustavaraa. toi ukko nyt on vaa sellai et tuppaa pistää mun vastuulle kaiken jos jotai sattuu. pesin vessan ni totes" no sithä sä aiheutit ton itelles"...öhöm anteeks mitä?
 
Paljon voimia ja tsemppiä Gatusa!Kun nyt pääsisit tarkastettavaks..Onneks pikkuninja kuitenkin liikkuu :Heartred
 
kiitos satsa, elmiina, myyh, elaffy, melina ja kaikki muut tuesta. eipä sitä tukea muualta saakaa ku teiltä. ukolle just sanoin et kiitos sen mä oon täs tilantees ni hän oli mistä hän ois tienny et hänel on eturauhastulehus, sanoin no jos on kipua ja painetta ku virtsaa ni eiköhä sillo ol jotai vialla. totesin et saa luvan olla vika kerta ku leikkii tyhmää nää kivut meinaa ei ol kivoi.
 
Voi sua Gatusa. :( Miehesi ei nyt oikein tajua ettei ole leikistä kyse, kun on vauvankin turvallisuus kyseessä eikä vain sun ja hänen. Tai tajuaa ja ei siksi halua myöntää olevansa syypää, kun säikähti niin kovin..?

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä Gatusa! Onneksi ninja ilmoittelee itsestään, toivottavasti pääset pian sinne kätilölle.

Pakko purkaa lähinnä omaa oloo:mulla tuli TAAS noin viikko oviksesta muutama punertava viiru pyyhkiessä. Mitä tää on? Okei, ei oo sellasta limasta, joka muuttu tuhrutteluks, mutta silti?! Eikä oo ees mitään olojakaan, että vois ajatella raskautta. Vielä tää viikko piinailua. Oon laittanu tän ennenkin, mutta jotenkin uskoisin, että olis ees jotain oloja, jos jotain olis tapahtunut..nyt on taas todella pessimistinen kausi menossa :mad::grin:sad001
 
mul menee nyt amoksiliini 1g 3krt päivässä inshaAllah puree tuohon nopeesti.

zorro voi tota vuoteluu iha epäreiluu kyllä, inshaAllah kuitenki tärppäis vihdoin.
 
Takaisin
Top