Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusalle käyn nopeasti huonon olon seasta toivomassa että on vain valkkaria/limakalvo vuotoa tms...tulehduksen aiuheuttamaa erilaista valkkaria♡♡♡ varmasti olet paniikissa, kauhea hätähän siinä tulee! Pääsettekö lääkäriin tänään?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Voi gatusa täällä on kaikki sormet ja varpaat pystyssä teille et ois ihan vaaratonta! Paljon tsemppiä! :Heartbigred
 
Voi Gatusa! Mulla menee ihan kylmät väreet ja itku pääsi tuosta sun viestistä :sad001 toivon koko sydämestäni että tuo on vaaratonta ja kaikki on hyvin. Voima :3some
 
Gatusa: Eikä!!! Toivon nyt sydämmestäni että on vaaratonta!!! Nyt et hillu enää yhtään vaan oot ihan vuodelevossa jalat ylhäällä ja ristissä!!!! ja oottelet isäntää kotiin! Etkö saa soitettua anopille tai jollekki että nyt pitää lähtee sairaalaan? Voi sua! On sul hätä siel, voi kin pääsis tulee vaan tueks sinne!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt tuntuu ihan tyhmältä kirjoittaa omista pienistä ajatuksista tuon Gatusan tilanteen jälkeen...

Mulla mahakivut hellittänyt, ainoastaan vasemmalla puolella tuntuu semmosta ihme tuikkimista ja vähän paineen tuntua. Ihan outo tunne mulle tuo.

Kävipä tässä myös semmonen juttu että ensimmäisen kerran tunsin kateutta toisen raskaudesta. Kävin kaupassa ja törmäsin siellä yhteen tuttavaan, naiseen. Sanoi että hän on sairaslomalla nyt että on raskaana. Menin aivan jotenki lukkoon. Toki onnittelin ja yritin hymyillä mutta semmonen ikävä kateuden tunne tuli. Pyysi mua ja miestä tuleen kylään mahdollisimman pian. Mulla nyt semmonen tunne etten ihan heti mene. Tavallaan oon pettynyt itteeni kun tunnistin tuon kateuden tunteen.
 
Voi gatusa toivottavasti ei mitään vaarallista! :)

Myyh itselle Iski sama tunne tänään kun äitini teki positiivisen raskaustestin ja raskautui ensimmäisestä kierrosta kun taas itse olen ollut elokuusta asti ilman pillereitä ja yritetty. Ei ole reilua :(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitos kaikki tsempistä mulla ei ol aavistustakaa millo pääsis lääkäriin, sairaalas ehkä kattoisvat jos sanois et vedet meni ilmeisesti. kyse on siitä et kiinnostaako miestä viedä mua sairaalaa. tältäki ois ehkä vältytty jos se ois kerton tulehuksesta mulle ajoissa eikä kinunnu toimintaa vällyjen välissä. no pitää oottaa et ukko tulee kotii ja sanoo mikä on asian laita ni eiköhä se jotai keksi inshaAllah mut nyt alkaa vuodelepo joka tapauksessa.
 
Voi Gatusa! Toivottavasti on vaan jotain vaaratonta vuotoa, jospa limakalvot on jotenkin ärtyneet ja siitä pinkki väri. Parasta kuitenkin käydä lääkärissä. Voi kun kaikki olis hyvin.
 
Kyllä sen miehen nyt vaan pitää viedä sut sairaalaan. Sanot ettei ole muuta vaihtoehtoa vaan sut opitää saada tarkastukseen.
 
Voi ei Gatusa,eieiei mitään ikävää.voi piip nyt Ton hiton tulehduksen kanssa....

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Voih, täällä on ollut niin paljon ihania uutisia että tuo Gatusan vuoto sai mutkin pelkäämään.

Mä paahdan töissä ja pikaisesti käväisen lukemassa viestejä. Viikonloppu meni hieman huonosti, mies jälleen kipee ja sillä jalka paketissa muutaman viikon. Missä lie telonut sen kun yhtäkkiä kipeytyi niin ettei voi kunnolla kävellä.

Jotenkin alkoi ahdistaa kun yksi mummo töissä taputteli mun vatsaa ja kysyi että onko täällä joku :D Noh, tuotahan ne teki jo viime kesänä mut jotenkin mietin et miks just mulle! Ei siellä EHKÄ mitään ole, juhannuksenahan sen tietää ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi Myyh.... Noi on niin normaaleita tunteita :( keskenmenon jälkeen olin minäkin kateellinen ja jopa vihainen, sitten juurikin pettynyt itseeni koska kyllähän pitäisi pystyä olla onnellinen muiden puolesta :( <3 Kyllä se sun vuoro tulee ja toivottavasti HYVIN piankin :)

Pepe onnea sisaruksesta kuitenkin! <3 Saako udella sun nja äidin ikää? :) mulla on nuorin sisko 15v nuorempi :)

Gatusa kyllä toi on ellanen jutu että on vietävä sairaalaan! jos on reikä vaikka kalvoissa niin sua pystytään auttamaan vielä, tulehduslääkkeillä ja levolla paljon!

Arrgh mä inhoon niitä jotka tulee henkilökohtaiseen tilaan ja varsinkin taputteleen mahaa! Eri asia on ystävät tai läheiset sukulaiset kun raskaus on jo selkeä ja pitkällä!
 
Täällä on mies ihan sekasi. Ennen töihin lähtöään puristeli tisssejä vähän väliä ja sano että oot raskaana, ihan selvästi koska tissit on turvonnu. Se on luulosairas. Sanoin että kai ymmärrät ettei vielä edes voi olla mulla mitään muutoksia ku inssi oli perjantaina. Mies vaan sano että hän on ihan varma että oot raskaana.

Ja nyt kun anoppi tietää että yritetään niin soitti mulle. Sano että hän kävi mökille ostaan sydän koristeita makuuhuoneen ikkunaan tuomaan meille tunnelmaa sinne...
 
Laurushka saa udella :) eli itse oon 19 ja äiti 39. Onhan se ihanaa saada sisarus mutta epäreilulta tuntuu kun itse ollaan yritetty niin kauan :(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ju no mies tuli kotii, alko äksyilee koska itkin. no enää ei ol tullu mitää alhamdulillah ja ninja treenaa siellä ku liikkeet tuntunu taas enemmän joten tuli mielee et voisko olla sittenki jotai muuta ku lapsivettä. mies haluu seurata tilannetta ja sano etten saa tehä mitää (nyt vast tajus).eli kerran vaa tuli käytännösottaen jotai nestettä joka näytti vesimelonimehulta väriltää. hyvä merkki on hipasut joita ninja antaa et äiti rauhottuu.
 
Takaisin
Top