Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Myyh: Mä oon ite nii peloissaan vielä et en uskallu luopua ryhmästä.

Huomen olis sitte eka neuvola :Heartred
 
Elaffy; toivotaan että ois kiinnittymistä!!

Niin ja semmonenki pikku ongelma mulla nyt päättää. Mun hoitava lääkäri sanoi että aloita luget maanantai aamuna ettei ne sotke mahdollista raskauden alkua (en tajunnu kysyä että sotke miten) ja nyt kun katoin papereita niin se joka inssin teki on laittanut hoito ohjeeksi että aloita sunnuntai iltana. Prkl!! Nyt en tiiä laitanko illalla vai aamulla. Hitto laitan keskellä yötä niin menee riita poikki!
 
Iissufin musta on kiva kuulla miten sulla menee!! Toivon kaikkea hyvää ultraan, on siellä kuule pirteä pikkunen!
 
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Myssy 12.-16.6
Elya/ 13.-15.6.
Ttubu/ 14.6
Chipmunk86/ 14.6
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
PepeXXL/16.6->
Freyja86/ 19.6
Mustikka 21.6.->
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
Sintti2014/ 5.7
Marikki 9.7
Elli28
Myyh 23.6
(yhteensä 20)

plussanneissa jutussa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi ja lissufin. (10kpl)


Lisäilin itteni ja myyh :)
 
Myyh: Mulla oli 2 viikkoa sitten ultra :) siellä oli pikkuinen tyyppi vastasi viikkoja kuten pitikin olla 6+5 ja 8.3mm pitkä. Huomenna on neuvola, ja kun me asutaan nii pikkasella paikkakunnalla meijän neuvolassa ei oo ultralaitetta. Dobblerilla sain kuuluviin istukan äänet mut sydänääniä en vielä. Mutta eiköhän nekin kuulu sieltä. Tsemppiä sulle ootteluun nyt varmasti pärähtää plussa ja täti lähetetään kuuajelulle 9kk :grin
 
Mistä mää saisin inspiksen lähteä kauppaan ja siivota yläkerta.... phuuhhhhh. Eilen siivosin alakerran mutta vielä jäi tällekki päivälle tekemistä. Astianpesukone pitäis tyhjentää ja vaihtaa lakanat ja laittaa likaset pesuun. Miten voi olla näin saamaton olo!!
 
Toivottavasti ois Myyh kiinnittymistä eikä tulehdusta!!! :)
Hih joinain päivinä tuntuu ettei jaksa mitään, meillä oli tänään superaamu ja kokotalo on suursiivottu, hirveä homma vaan pakko oli tehdä kun viimein koirien karvanlähtö loppui!
 
Huono kuva, mutta selvä haamu näkyy. Eli ovis nega, mutta jatketaan testausta eli kyllä se varmaan alkaa vahvistua. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402231246436.jpg
    1402231246436.jpg
    43.8 KB · Katsottu: 80
Tässä kauempaa. :) eli on rinnat vähän kipeet ja ovis limaa vähän tulee.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402231346474.jpg
    1402231346474.jpg
    48.5 KB · Katsottu: 92
Mua ei kans huvita yhtään mikään kaikkee pitäis tehdä..tiskit, imuroida, pyykit.. Mut ei ei vaan jaksa..joten täällä sitä maataan sängynpohjalla kun VÄSYTTÄÄ!

Mad voi ei jos alkaa jo aikasemmin toivottavasti ei oo kuiteskaan yhtä kipeitä... Huh... En kyllä tiiä miten pärjäisin kesän jos joka paikkaa vaan särkee ja isäntäkään ei oo kotona.. Onneks sisko lupas olla kesän meidän kans niin ei tartte ihan vaan kahestaan likan kans viettää kesää... Tosin nyt ei oo kyllä pariin päivään nivusiin sattunu...
 
Jaa ma oon pudonnu listalta :(

Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Myssy 12.-16.6
Elya/ 13.-15.6.
Ttubu/ 14.6
Chipmunk86/ 14.6
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
PepeXXL/16.6->
Freyja86/ 19.6
Mustikka 21.6.->
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Sintti2014/ 5.7
Marikki 9.7
Elli28
(yhteensä 21)

plussanneissa jutussa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi ja lissufin. (10kpl)
 
myyh toivottavast sulla nyt ei mitää tulehusta pukkaa päälle. mä jännitän sun testaamista :)

kaikille plussatuulia, oon vähä pihalla ku koko päivänä en ol ollu netissä. :)

on: mä voisin vetästä ukkoa laudalla päähän ku sillä ollu pitkää eturauhastulehus ja koska se ei voinu kertoa mulle ni anto mulle sen lahjaks, totesin että haeppa antibiootit ku mulla meinaan on iha selvät oireet virtsarakon tulehukseen. alavatsaa särken eilisest asti ja vessas pitää ravata ja painetta tuntuu, sama ku viimeks ku oli ko tulehus. no tänää alkaa antibiootit ni saapi senki hoidettua, onneks huomasin jo nyt enkä myöhemmin. esikolla huomen kokeet mut sitä ei huvita kerrata niihin millää, meil on kolmen viime vuoden vikat matikan kokeet täällä ja se ei vaan halua millää tehä niitä, totesin et entäs jos yks näistä onki huomen sun eessä. no nyt pitää ukko taukoa opetuksest ku meni töihi ja otti esikon mukaa että saa vähä muuta tehä välillä ja sit takas kertaamaa inshaAllah.
 
Myyh, tietty juttelet tässä ryhmässä! Sie kuulut tänne :) Minähän se outo olen, kun roikun täällä vaikka ei ole edes mitään testauksia tai plussauksia edessä ennen syksyä (luultavasti).

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Hei taas kaikki! :)

Mun oli ihan pakko hakee apteekista vielä uus testi kun tuo aienpi viiva oli mun mielestä tosi haalee. Ellen mä nyt ihan väärin nää niin eikös tuo ookkin selkeesti lähteny vahvistumaan? :) Ylempi siis tänään testattu ja alenpi perjantaina. Molemmat tehty n. 2h pissasta :)

2014-06-08 17.33.35.png
 
Jännästi tänään nukuttaa enemmän :) unirytmi on kyllä sekaisin mutta nukuttaa entistä enemmän.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Korjasin eilen testipäivääni mutta se on jostain syystä tolla nyt kiertävällä listalla väärin. Eli tässä uudestaan lista mun oikeilla ajankohdilla.

Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Myssy 12.-16.6
Elya/ 13.-15.6.
Ttubu/ 14.6
Chipmunk86/ 14.6
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
PepeXXL/16.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86/ 19.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Sintti2014/ 5.7
Marikki 9.7
Elli28
(yhteensä 21)

plussanneissa jutussa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi ja lissufin. (10kpl)
 
Takaisin
Top