Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky/ kp 15
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Myssy 12.-16.6
Elya/ 13.-15.6.
Ttubu/ 14.6
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
PepeXXL/16.6->
Freyja86/ 20.6->
Mustikka 21.6.->
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Sintti2014/ 5.7
Marikki 9.7
(yhteensä 16)

plussanneissa jutussa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja ja Feliddzi. (9kpl)
 
mäkin oon mukana,en vaan oikein tiiä testauspäivää..terolutit alotettu.voisko joku lisätä mut vaikka ilman päivää?en pysty puhelimella :)
 
Madh91: oletko testannu toista kertaa digillä? Aattelin vaan, kun mulla vielä yks digi että millo sitä uskaltais testata että sais viikot jo nousee :D tänä aamuna tällänen tulos, viiva on siis lähteny vahvistuun ja huolella .. Perjantaina siis testannu viimeksi ja sillo sain sen raskaana 1-2 ja tähän samanmoisee testii selvän haalean viivan, tää tulos on mielestäni jo aika vahva :D Mulla kun niistä viikoista ei nyt oo niin tietoa, mutta hormoonit ainakin nousee hyvin ! ;)
upload_2014-6-8_10-41-33.png


Niin ja piti sanoa, onnea Gatusa hyvistä ultrakuulumisista ! :) <3
 
Taas on tullu kirjotusta vaikka kuinka :)

Plussat vain vahvistukoon etsijä ja laurushka! :)

On. Olipahan ihan rauhalliset ja mukavan tunnelmalliset hautajaiset eilen... Ihan on hyvä fiilis koko meidän perheellä.. Likkakin osasi istua koko toimituksen ajan niin nätisti! Siunaustilaisuudessa (joka oli jo aikoja sitten) likka rupesi huutamaan että "mulla on kakka
 
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Myssy 12.-16.6
Elya/ 13.-15.6.
Ttubu/ 14.6
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
PepeXXL/16.6->
Freyja86/ 20.6->
Mustikka 21.6.->
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Lucky/ 26.6->
Sintti2014/ 5.7
Marikki 9.7
(yhteensä 16)

plussanneissa jutussa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja ja Feliddzi. (9kpl)


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Noh noh, ehkä mä en vielä oo tuolla plussalistalla, sen verran oli hailakkaa :grin Tänään mä en testannu koska tänään pitäisi alkaa menkat. Eilen illalla alkoi jomottamaan oikeaa puolta ja kylkeä, tänään aamusta asti jomotellut että kohta saatan nähdä punaista :grin No mutta, jos ei ala niin huomenna testaan taas, toivottavasti km ei sekoittanu kiertoja totaalisesti! :)
 
Mikäs on looran ja aurinkoisen tilanne? Testannu? :) entes granger??? :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Elmiina meillähän isännällä on bussikortti...tosin sekin tartteis jo uudestaan käydä... Mutta ei kiitos meille bussilastillista lapsia.. Mulle riittäis se kaks ainakin tällä hetkellä ;) ja meidän isäntähän ei kans ois halunnu lapsia mutta ensimmäisen ilmotin sille että mä haluan lapsia ainakin sen yhden.. Ja tässä sitä on menty monta vuotta yhdessä ja kun ruvettiin toisesta puhumaan niin sanoi että kyllä hän on tienny että mä vielä toisen haluaisin.. Ja joo haluaa se ittekkin mutta kun on tollanen jöröjukka niin ei voi asiaa vaan myöntää suoraan ;)
 
Marikki:vielä niistä lääkkeistä :) eli mulla ei tehonnut tarpeeksi hyvin ne tabletit pelkästään folliikkeleiden kasvamiseen, joten sen takia joudun lisäks pistämään. Toivoisin, että ei tarvis nii paljoo lääkkeitä :confused: Etsijä, toivottavasti saat plussan vahvistuun!
 
Mulla oli parhaimmillaan 8-paikkanen Voyager,normikortilla saa ajaa.Mie ja lapset mahuttii siihen saakka kun tapasin nyksän,miehelle ei ollu autoa tilaa.Vanhimmat muutti pois ja meille synty yhteinen,taas mahuttii hetki.Nyt 7paikkanen farkku,taaskaa ei kaikki mahuta.Jos Viel vauva tulis,saatas ajella Nii et mies ottais oman autonsa ja mie omani.En koskaa halunnu siirtyy sellasiin pakettiauto tyyppisiin versioihin,vaik Sellanen ois tilojen puolesta paras ollukki.Nyt en autoo enää vaikka vaikka lisäys tuliskin.

Toinen letrozol pv.jännää :)

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Myssy 12.-16.6
Elya/ 13.-15.6.
Ttubu/ 14.6
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
PepeXXL/16.6->
Freyja86/ 20.6->
Mustikka 21.6.->
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida* 23.6.->
Lucky/ 26.6->
Sintti2014/ 5.7
Marikki 9.7
Elli28
(yhteensä 18)

plussanneissa jutussa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja ja Feliddzi. (9kpl)

Lisäsin listaan itseni ja Elli28:n kun tuolla aiemmin pyytelit. Laitoin sut loppuun, niin siirrä sitten itsesi sopivaan kohtaan kun osaat testauspäivää arvioida. Minullakin kyllä ihan hatusta vedetty tuo pvä kun ei km:n jälkeen tiedä mitä kierrolle tapahtuu. Mutta tuo nyt on pisimmän aikaisemman kierron mukaan laskettu. Täällä ei omia kuulumisia oikeastaan ole. Huomenna ultraan katsomaan, että kaikki on ok.

Etsijällä onkin jännät paikat! Toivotan punaisia viivoja testitikkuun, ei muualle. Kovasti luotan, ettei se täti sinne nyt tule.

Ja J3nnillä jo ihan super ihanat viivat testissä!

Kaikille ihanaa sunnuntaita!
 
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Myssy 12.-16.6
Elya/ 13.-15.6.
Ttubu/ 14.6
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
PepeXXL/16.6->
Freyja86/ 19.6
Mustikka 21.6.->
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
Sintti2014/ 5.7
Marikki 9.7
Elli28
(yhteensä 18)

plussanneissa jutussa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja ja Feliddzi. (9kpl)

Mäkin muokkasin omaani tuon oviksen jälkeen, vaikka eipä tuo heitä kuin päivällä :D

Lauruska: mäkin näin haamulaisen :)

Elmiina: voin vaan kuvitella että imetys on arka aihe, mutta toisaalta mietin et eikö imetyksen yksi tarkoitus ole luoda lapsen ja äidin välille kiintymyssuhdetta. Se kuitenkin tapahtuu vaikka lapsi ei rintaa syystä tai toisesta voi ottaa. Onhan keskosillekin juuri siksi tarjolla kenguruhoitoa :)

Myyh: Mun mies on ns. koeputkilapsi ja hänen äitinsä kertoi mulle keskenmenon jälkeen kaikista niistä vaikeuksista joita heillä on ollut raskaaksi tulemisessa ja sen jälkeen raskauksissa. Juuri se että kaikki heidän lapsensa ovat oikeasti toivottuja ja rakkaita heille on tärkeintä.

ON: dpo 3 ja kp 20/30. Ei mitään erikoisia oireita. Valkkaria tulee edelleen ja eilen tuikki vasemmalle häpyluun kohdalle. Ja illalla huomasin et rinnat muka jotenkin arat. Pitäis vaan olla miettimättä et mikä dpo menossa ja mitä oireita muka pitäis olla jos tärppi :D Kun eihän se vielä edes oo kiinnittynyt jos sellainen tapahtuisi :D



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Myssy 12.-16.6
Elya/ 13.-15.6.
Ttubu/ 14.6
Chipmunk86/ 14.6
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
PepeXXL/16.6->
Freyja86/ 19.6
Mustikka 21.6.->
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
Sintti2014/ 5.7
Marikki 9.7
Elli28
(yhteensä 19)

plussanneissa jutussa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja ja Feliddzi. (9kpl)

Ihana tämä teidän lista, joten lisäsinpä minäkin itseni tuonne. :)
 
Elmiina, harvemmin juu, mutten tajunnut ajatella pidemmälle, koska joillekin se on kova paikka. :) Mutta, ei oo tosiaan äitiyden mitta ja mä ihailen suuresti sitä, että jaksat yrittää, joku muu olisi saattanut vaan jättää osittaisenkin imetyksen sikseen. :) Tsemppiä!! :)

laurushka, mulla löytyy kunnioitus tuolle, koska jotkut nimenomaan lopettaa siihen kun joutuu pullosta antamaan ni miksi sitten ei korviketta suoraan.. on ihailtavaa jaksaa pumpata ja antaa omaa jos vaan siihen pystyy. :)

J3nni, en oo viel uutta digiä tehny, ajattelin kyl jossain vaiheessa jos rahat riittää! Joskus viikon päähän olis kiva varmaan :D sit olis 6+. vahvahan tuo viiva jo on :)

etsijä, toivotaan et menkat ei ala!! :)

omanapa, vahvat viivat ja eilen hormoni-itku kun luin iltalehdestä työnimistä ja siel luki "pakkaspoika, sillä hän oli lapsettomuusklinikan pakkasessa pari kuukautta"… järkky itku pääsi :D


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402222087757.jpg
    1402222087757.jpg
    17 KB · Katsottu: 64
Iik, en tahdo olla listan alkupäässä kun alkaa jännittää!!! :scared007
Tulee joko pettymys tai ilo, mut odotus on piiinaaaa :happy2
Perjantaina tuntui vihlaisu alavatsassa, ja sen jälkeen ollut ajoittain hieman huonoa oloa. Ja väsymystäkin. Jos ei ole tullut tärppiä niin onse kumma mitä "oireita" aina kehittää itselleen :laughing005 Täytyisi varmaan keksiä muuta ajateltavaa ja tekemistä, kalenteri täyteen touhua! :)
 
Myssy: Plussattu 2.5.2014 voi lisätä listaan

muoks. luin nii nopeasti nii katoin väärin siis kuka tahansa listaa päivittelee nii voi lisätä plussaneisiin
 
Oho, onpa MadH saanut jo elokuvaa tikkuun. :D

Omanapailen nyt muuten vain itse.. Eilen tuli tosiaan sitä rusehtavaa valkovuotoa ja tänään päivällä vielä oli viiru punaruskeaa pyyhkiessä. Se on varmaan a) täti tulossa b) ovis c) kiinnittyminen. Alamaha on ollut kipeä koko päivän ja löysin kaapista vielä yhden siteenkin varmuuden vuoksi housuihin. Siihen ei kuitenkaan ole tullut mitään.. hmm. Elämme jännittäviä aikoja.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Jaksaako joku ihana lisätä mut listaan?? Mulla testauspäivä 23.6.

Toivottavasti tää ei oo joistain outoa ku notkun tällä palstalla vaikka on hoidot menossa. Oishan tuolla erikseen noita palstoja mutta oon koko ajan ollu täällä niin en halua vaihtaa. Täällä niin paljon tututja nimiä että kivempi tänne kirjotella.

Mulla meinaa vähän huolettaa kun on edelleen alamaha kipeä. Ettei ole jotain tulehdusta tullu siitä inssistä. Ei ole kokemusta inssistä niin entiedä kuuluuko nää kipuilut asiaan. Nyt ei voi ees kysyä mistään ku kaikki kiinni. Jos huomenna jatkuu niin pakko soittaa klinikalle pitääkö käydä (taas) pyörähtään siellä. Ettei nyt tulehduksen takia mene kaikki persiilleen. Vähän väsy on ku en yövuoron jälkeen oikeen saanu nukuttua ja vielä ois kolme yötä töitä. Ai että mää ootan lomaa!! Ollaan miehen kans samaan aikaan lomalla ja päätettiin että pyritään oleen koko loma mökillä, mahollisimman vähän kotona.
 
Takaisin
Top