Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täytyy koneelta katsoa. Puhelimella ei näe..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky, laurushka, täällä yks myös jolla on sellanen pöllö mies välillä. Tsemppiä meille! :wink

Etsijä, mullakin vilisee silmissä kaks "viivanpaikkaa" siinä ekassa kuvassa :grin

Gatusa, ihania uutisia, ninjalle terkut! :greet025
 
kiitos myssy terveiset välitetty :)

myyh kiitos tuhannesti, inshaAllah sulla nyt tärppää ja saat kunnon pikku sissin kyytiin :)
 
Noniin, nyt näkyy viivan paikka tuossa Etsijän ensimmäisessä kuvassa. Onnea hurjasti, jos se plussa on. Toivotaan, että lähtee siitä vahvistumaan! :)

Gatusalle myös onnea hyvistä ultrakuulumisista! Eihän teille mitään muita voinut sieltä tullakaan, kun pikkuinen noin itsestään jo ilmoittelee. :p

Nyt toivotaan Myyh, että siellä tärppi kävisi ja ainakin yksi lapsonen saisi alkunsa. Useampi parempi.. :wink

Huh, kun oli taas työpäivä. Kunnon ukonmyräkkä vielä osui lopputunneille, onneksi ei ihan päälle tullut. Huomenna aamusta sitten jatkamaan seiskaksi. Onneksi nuo aamuvuorot menevät sillä tavalla mukavan nopsaan ja pääsee ajoissa kotiinkin. Tosin sunnuntainakin on vielä töitä, että ihan viikonlopunviettoa ei pysty kuitenkaan aloittamaan. Täytyy ottaa rahapäivänä..

Tänään on valkovuotoa tullut, kuten tässä jo muutamana päivänä. Aamulla tuli ihan kirkasta, mutta jollain tavalla "kuivunutta" vuotoa. Ihan hämärää, en ole sellaiseen ikinä ennen edes törmännyt. Eli lähinnä sellainen kiinteä limaklimppi. :grin Ja muuten on sitten ollut sellaista, joka itselläni on tähän asti normaalisti enteillyt ovista tai tätiä, mutta nythän sitten en tiedä yhtään, mitä merkitsee. Viime raskaudessa ovulaatiosta asti oli ihan äärettömän kuivaa koko ajan, eikä mitään lisääntyneitä valkovuotoja ollut. Maha ei ole juilinut oikeastaan mitenkään erikoisesti. Tissit tuntuvat vähän isommilta ehkä ja ihan nännien ympäriltä ovat hitusen ehkä kipeät. Eivät kuitenkaan mitenkään raskauskipeät, siihen olotilaan ei pysty kyllä mitään muuta tunnetta oikein edes sotkemaan, kun on niin selvä. Ja nyt illalla tuli vielä outo uusi tunnekin. Häpyluun kohdalta on ihan todella arka ja tekee lähes tulkoon kipeää, jos sinne suunnalle joku osuu. Olen ollut eilen kyllä ratsastamassa, joka saattaisi ehkä selittää asian, mutta oli todella hyvä satula istua ja todella todella pehmeäliikkeinen heppa alla, joten olisi melko outo yhtälö. Ja harvoin siellä satulassa tulee häpyluun päällä istuskeltua - etenkin, kun on tuosta ihan edestä ja melko ylhäältä kipeä. Tänään kp 23, ehkä dpo joku, mahdollisesti dpo 4? En tiedä. :confused:

Ov testi oli tänäänkin nega, melko saman näköinen kuin eilen. Jatkan nyt kuitenkin vielä jokusen päivän (ehkä ainakin ensi viikon ultraan asti), jos ovulaatio ei olekaan vielä ollut. Ov plussan olen kuitenkin saanut silloin, kun raskaustestikin on vielä näyttänyt plussaa, joten voihan se olla, että on reagoinut väärään hormoniin. Argh, miksi en voisi olla ennustajan lahjoilla siunattu?!
 
Elaffy, tsempit sinne kaiken tuon pähkäilyn keskelle <3

etsijä, puhelimella en nää :( mut toivotaan et vahvistuu!! :))

gatusalla niin ihanat uutiset et mäkin täällä melkeen leijun :)

Darkmimosa, kuulostaa kyllä oudolta.. 4päivää kestänyt vuoto (jos oli siteessä asti) niin laskisin sen kp6. :)

nuuhku, mulla kans jomotellu vatsa ja nivusiin vihlonu ;) plussaa sinne ;)

omanapa oli iltaa kohti niin turvoksissa et työtakin alin nappi ei mennyt enää kiinni :D (tai menis se mut puristi!)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos elaffy ja dawwe, inshaAllah pian teki pääsette laittaan vastaavia kuvia :)

madh kiitos ootappa ku pääset ultraan ite sit vasta alkaaki se odotus aina seuraavaa ultraa, sydänääniä ja liikkeitä. mies on iha onnissaa täällä ja esikkoki alko innostuu vähä vaikka mustis näyttää jonki verran olevan että on tulos pikkusisko tai veli inshaAllah.

photo0287.jpg
 
Etsijän testissä ei vielä yllättäen näy mulle mitään..

Liekö se testilista vielä hengissä vai allekirjoitukseenko jokainen lisää tietonsa?

On: kp 15/28 ja vissiin dpo -1/0 ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa: onnea kovasti!!! Ihanaa että näin onnisti!!! <3 nuo miehet on tällasia pölkkypäitä mutta toisaalta niin ihania!!!! :rolleyes:

Larushka: minkäs näille miehille mahtaa!!! Toivon että saat puhuttua miehelles järkee, rakas se silti sulle on! Eikös vaan! tuntuu vaan että me naiset joudutaan nielemään enemmän niitten kiukuttelua!
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos freyja ja lucky :)

darkmimosa ei kai siellä nyt menkat alkan sitte?

täällä mies sisäistää asiaa että hänestä on tulossa isä inshaAllah, meni kysyy että hän on lapsen isä. olin et oikeest mitä hittoa sä tuollasia kysyt, kuka muukaan?
 
Darkmimosa: ei kiva ollenkaan nuo vuodot!!! Nyt saa jäädä täti pois sulla 9kk tässä kierrossa sitten!!! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heipsan kaikki ihanaiset! :)

Anteeksi mun hiljaiseloni viimeisen kk aikana muttei vaan oo kerinnyt kirjottelemaan kun on monta rautaa tulessa :)! No nyt sen ajan otan et saan kirjottaa. Tosiaan piti tossa viimeviikolla yks ilta kirjottaa mutta, nukahdin :D Oli kyllä sellanen fiilis sillon että ei helkatti, ei kyllä tästä kierrosta voi tärpätä kun pupuilut jääny ihan muutamiin kertoihin eikä olo ollut yhtään sellanen et tärppäis.

Noh eilen sitten oli menkkojen määrä alkaa niin oli pakko ihan muuten vaan (siinä uskossa et turhaa tikuttelua) testailla. Tälläinen sieltä sit pärähti <3

Mä olen ihan ihmeissäni et mitä?!! :eek: No mut näin päivä uutisen jälkeen alkaa jo uskomaan asiaa :D Kolmas pikkunen <3 Meidän LA on laskurin mukaan 14.2! <3 Ystävänpäivänä :)

Onnea suunnattomasti myös Marinamelinalle ja Gatusalle plussaisista uutisista!!!! <3 Jeeee!

Nyt vaan kaikki muutkin kuumeilijat mukaan tähän plussa aaltoon joka täällä selvästikkin pyyhkii! :)

Tsemppiä kaikille!
 

Liitteet

  • 20140606_191451.jpg
    20140606_191451.jpg
    773.6 KB · Katsottu: 100
Etsijä mä kans nään i padillä kaks viivaa! Toivotaan että ne vahvistuu nopeesti! :)

Madh jeps nyt muistan miks en tykänny likastakaan siitä raskausajasta ;) noh toivotaan että plussa tulis.. Mutta voiko tollasta kipuilua olla jo nyt? Mullahan siis nyt sit dpo5 jos kierto on sen 26 pv..

Gatusa ihania kuvia pikku ninjasta! :)

On. Ihan hyvä rauhallinen fiilis.. Vaikka ikävä päivä tiedossa... Ja eilen huomasin suihkus käydessäettä. Multa lähtee hiukset... No kun tulin suihkusta ja kampasin hiukset.. Ja näytin ukolle kampaa.. Jopa se sano että oho!
Likasta mulla kans lähti "tukka päästä" mistä lie johtuu...;)
 
Huomenta tytsyt! :)

Gatusalle aivan hurjasti onnea ninjasta. :) Muillekin plussaajille onnea ja tarrasukkia. :) Taustalla yhä kuumeillaan ja lukemassa käyn teidän jutustelua. Aikaa kirjoittamiselle ei ole tahtonut löytää ja tippunut olen pahasti kärryiltä kuka menee missäkin kun kirjoittelette niin ahkerasti. Täällä ollaan nyt kuukauden verran asusteltu omassa tuvassa. :) Arkipäivät töissä ja viikonloput on mennyt kalusteiden etsimisessä, kun ei oikein kummankaan opiskeluaikaiset rojut tahdo sopia sisustukseen. :) Ennen jussia saadaan ihka oma karvainen lapsukainen. :) Pikimusta maatiaskisuli:cat Täällä kierto 21/27 joten pian saa jännittää tuleeko lisääkin lapsukaisia. :wink
 
Takaisin
Top