Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
J3nni, onnittelut! :)

ON: tänään laskurin mukaan hedelmällisin aika olisi alkanut. Alan varmaan tikuttaa ylihuomenna. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanan jännät paikat täällä tänään! Pitää kyllä käydä aina kun ehtii kurkkimassa kuulumisia. Myyh kertoo toivottavasti jo kohta kuulumisia! Ja Gatusalla ultra tänään myös, mahtavaa!

Etsijä: Kuvaa!! Ja onnittelut haamusta. Paaaaljon tarrasukkia mukaan!

J3nni: Ihanaa kun viivat vahvistuu!

MadH: Noista viivoista ei kyllä enää kenellekään jää mitään epäselvää! Ihan tuollaiset tummat "elokuvaviivat". Vai onko kukaan nähnyt elokuvissa haamuviivoja? :grin

Pahoittelut tädin kohdanneille!

on: Labratulokset sain aamulla. Hormoonit oli laskeneet alle ykkösen. Tätähän sitä odotettiin ja oikeastaan nyt on jopa vähän helpottunut olo kun asiasta sai lopullisen varmistuksen. Neuvolantäti ei kuitenkaan sitä alkuraskauden ultraa perunut, joka mulle on maanantaille varattuna. Sanoi, että kun kerran on varattuna niin katsotaan vielä että kaikki ok. Osaa sitten sen jälkeen käydä ihan lääkärin tarkistettavana jos on jotain epäilyttävää.

Nyt sitten taitaa olla yk7 ja jos tuosta vuodosta alkaa päiviä laskea niin kp 16. Pitäisiköhän testailla ovista, niin tietäisi sitten milloin odotella tätiä (tai plussaa:rolleyes:). Jos kierto ei tästä pahasti sekaisin mennyt niin seuraavat tädit/testailut osuu ensin juhannukselle ja seuraava sitten meidän nykin matkalle. Eli siltä osin toivotaan kovasti sitä plussaa sitten myös. Mielummin raskausoireita kuin täti reissuun mukaan, eikös? (Ja te sitten muistutatte minua tästä lausahduksesta, jos halailen pönttöä koko atlantin ylittävän lennon...).
 
Inssi takana. Nyt oon niin väsynyt että laitan vaan tärkeimmät ja palaan ajatusten kanssa myöhemmin.
Vasemmalla puolella oli kaks follia ja kokoa molemmilla 21 mm ja oikealla puolella yks mutta sillä kokoa vaan vajaa 19. Eli kaks kypsy tähän kiertoon.
Miehen näyte oli hyvä, 63 % eteen päin liikkuvia ja pesussa saatiin hyvä tulos. Lääkäri sanoi että mahdollisuudet pitäis olla ihan hyvät. Ja kehoitti vielä huomenna antaan rakkautta.
 
Myyh kuulostaa hyvältä :) toivottavasti tärppää!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
MadH- dpo saattaa olla 7-9, en ole varma :smiley-ashamed005

Marikki- Nimenhuutolista vois olla kiva, miten sellanen laitetaan alulleen? :)
En tiedä kyllä yhtään vielä, jos tulis plussa jossain vaiheessa, että siirtyisinkö kirjoittelemaan johonkin toiseen ketjuun??

Ovulaatiotesteistä, luin että testiviivan pitäisi haalentua ovulaation jälkeen, mutta plussa voi tulla kierron lopussa jos on raskaana. Viivan pitäisi olla toosi vahva (mulla ei ollut lähelläkään). Mutta raskaustesti on se luotettavampi vaihtoehto.

Myyh- paaaljon onnea matkaan! Lepäämään vaan rauhassa.

Ja Etsijä, joko saa onnitella?! :grin
 
tsemppiä myyh, menehän lepäämää ja kertoilet lisää kuulumisia kun jaksat. inshaAllah siellä nyt tarttuu kunnon pikku sissi matkaa joka ei lähe kulumallakaan ennen laskettua aikaa :)
 
Hienoa Myyh et kaikki meni sen suhteen hyvin ja mahdollisuudet kohdillaan tärppiin :) Pidän peukkuja!

Mä aloin eilen miettimään et olisko vielä eilen pitänyt heiluttaa peittoja kun oli ovispäivä. Sitä ennen kyllä peitot heilui ahkerasti. Kaipa se tärppi tulee noillakin jos on tullakseen. Ei pitäis liikaa miettiä :D

ON: Dpo 1 eli kp 18. Nukuin kyllä tosi huonosti, kiitos tuon pikkukoiran joka haukkui lähes koko yön. Mummin luona kun pääsee vapaasti pihalle juoksemaan niin sen mielestä siellä pitäisi touhuta myös yöllä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jossain taaemmalla sivulla on jo yksi lista, mihin on merkattu tuleva r-testi/menkkojen alkamispäivä, voihan siihen jatkoksi liitää itsensä ne ketk on plussannu, näkis ketkä on juttuseurana ja ois erillään plussanneet ja sitä vielä odottavat?
 
Kirjoittelette niin vaudilla etten mä ehdi kun käydä lukemassa, enkä koskaan edes kerralla kaikkea. Hengessä olen mukana kuitenkin ja taustalta tsemppailen kaikkia. :)

On: kp25 ja dpo4-5, ja tisseihin on sattunut pari päivää. Alavatsan mukanaolon tuntee koko ajan, ei varsinaisesti satu mutta ei ole "oireetonkaan" kokonaan. Nipistelee. Toiveessa on hyvä elää...
 
Gatusan ultrakuulumisia ja mahdollista kuvaa odottelen. Ei jotenki saa nukuttua vaikka viime yönä unet loppu kolmelta eli nukuin kolme tuntia. Fiksuja ajatuksia nyt ei kyllä oo päässä yhtään.
 
Loora, oon niin pahoillani et jouduit uuteen kiertoon :(

Elaffy, teet niinkuin parhaaksi näät, toivotaan että mitä tahansa päätät, ystävän kans sujuu kuitenkin hyvin. :)

Tiarella, jos nyt et onnistu ovista bongaamaan tikuilla, ni alota sit seuraavassa kierrossa aiemmin :) tsempit oviksen metsästykseen! :)

aida, eipä oo tainnu elokuvissa haamuja olla ;) eipä nekään kamerassa näkyis :D hyvä että katsovat vielä ultralla ettei oo jäänyt mitään sinne :) ovista testaat jos siltä tuntuu :)

myyh, hyvä et kaksi kypsyi!! :) nyt puhallan sinne tärppionnea rutkasti :)
loistavaa et ajoituskin meni kohdilleen :)

myssy, kohta testaamaan!! ;)

freyja, tsempit piinapäiviin :)

peppipupun ehdotus on hyvä ni listaa ei tarvii kaivaa joka kerta jostain :)

omanapa, viikon viimeinen työpäivä ja turvotukselta työtakin alimman napin kohdalta työtakki kiristää :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
J3nni onneaaaa!:smiley-bounce016

Kelläs se oli haamulainen..Etsijä? Tarrasukkia sinnekkin!

Halit sulle Myyh ja Gatusalle tsemppiä ultraan!

Lopuille tasapuolisesti plussaaplussaa kun tänne tulee niin hirveesti juttua!:)


On.Katotaan mitä hormonihoito tuo tullessaan.
 
Elaffy: ehkä et laita kuvaa jääkaapin seinälle vaan kerrot sit ku susta hyvälle tuntuu :) ja näytät vaikka sit sen kuvan. ;) ja teet niinku parhaaksi itse näet.

Aida: muistutetaan varmaan :) toivotaan ettei olis paljoa ilmakuoppia :) niin ja onnea ultraan :) jospa siel kaikki olis jo ok :)

Jenni: onnea vielä digi tuloksesta ja viivan vahvistumisesta!!!

Laurushka: vai miten se nimimerkki meni :) meillä oli myös ja on edelleen välillä sitä että töksäytetään sanoa että en mä mitään "toista lasta tarttee" , tai "ei itse halua toista" "tai "pitäiskö katsoa myöhemmin kun talo on valmis". Mutta tohon talo hommaanki kun sanoin että tätä menoa sitä päivää ei välttämättä tuu koskaan että olis valmis toista tekemään jos aina lykkää suutuspäissään ja aina kieltäytyy otollisimpaan aikaan. Meillä ei kuitenkaan ole vuoteen käytetty mitään ehkäisyä ja mieskin sen tajuaa vihdoin ettei se sormia napsauttamalla näköjään tapahdu. Mut sit tollasen sanomisen jälkeen se menee esim. Yksin saunaan, juo kaljan ja tulee sisälle ja tuumaa että nyt poika nukkumaan kun hän on nyt valmistautunut lasten teko puuhiin. Itse siinä sit joutuu loukkaantuneena kuitenki tsemppaamaan ja ytittää parhaansa käyttää tilaisuus hyödyks vaikka koko ukko ärsyttää niin vietävästi että tekis lähinnä mieli potkasta sitä! Nyt siis se on vähän ( kevyesti painostamalla) alkanut olemaan mukana tässä mun kierto hommelissa, mun pitää vaan osata tietyllä lailla johdatella oikeeseen aikaan tuo mukaan. Siinä kestää... Mä en voi sanoa et nyt mulla on ovis lähetään puuhastelee vaan mun pitää sanoa viikkoo ennen että olo alkaa olee melko kostee ja koko aika paranee josko mitenkään vois vähän useammin puuhastella, jotta mahdollisuudet olis paremmat eikä sit vituttas niin paljoo kuin oltas jätetty yrittämättä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Myyh! HUI! onnea puuhasteluihin ja kaikkeen nyt... Yritäs nyt pitää pää rentona :) halaus!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky<3 onneks en oo yksin tollasten kanssa :D mua on harmittanu niin paljon tänään.. Ja kuvottaa ja on pissitulehdusmaiset oireet muttei tulehdusta niin oikeesti pelkään vähän nyt että mitä jos... :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jokos Gatusa on käyny ultrassa?Täällä tuu mitää siivomisestakaan kun täytyy käydä jännäämässä ja kuvaa oottamassa :grin
 
Takaisin
Top