Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
päivää ihanat, nyt on käyty lääkärissä...hematooma on kadonnu alhamdulillah ja siellä ninja potki ja nyrkkeili sen kun kerkes, ei kädet ja jalat pysyny yhtää paikallaa, viikot 11+3 joten la pysy samana eli 22.12 sydänäänet näky hyvin kans ja mittaa 44.3mm, niskaturvotusta hän ei katton ku muka ei voinu kattoo tuolla ultralla, vain klinikalla vois kattoo joten eipä haittaa, pääasia että on terve ninja ja todella aktiivinen alhamdulillah. :) myöhemmin laitan puhelimel otetun kuvan joka on parempi mut tässä ens alkuun ultralaitteen kuva inshaAllah... :)

Scan 56.jpeg
 
Gatusa ihania uutisia! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitos pepexxl niin on, oli uskomatonta nähä kaikkien vastoinkäymisten jälkeen ninja kunnossa ja vielä niin aktiivisena, viesti meni näköjää perille ku ennen ultraan lähtöä kotona olin että teeppä sit yhteistyötä ja treenaa oikei kunnol että kädet ja jalat vaa vilkkuu siellä ku viuhdot :)
 
Upeaa että siel oli ninjalla kaikki ok :) Mie en tajuu nyt tuosta kuvasta mitää,et missä on pää jne.
Mutta oon niin iloinen teidän puolesta,voi että !!

Huh,tääl oli äsken myrsky!
Ihan yhtäkkii alkoi,julmettu tuuli,sade...aurinkovarjo ja muut kalusteet lenteli,ukkonen myrisi,salamoi.Että johan muuttu säätila.
 
Gatus: OIKEIN PALJON ONNEA! <3 <3 tää kruunaa kaiken mä jännitin kokopäivän miten käy.Saatte si Jouluvauvan mahtavaa :angel8
 
pää on marikki oikealla, näkyy pieni nenä ja suu vähä auki, jalat näkyy alhaalla. voin laittaa myöhemmin selvemmän kuvan joka puhelimel otettu näytöstä kunha puhelin tulee kotiin inshaAllah :) tääl on tukahduttavan kuuma, 36-37 astetta ja lämmin tuuli.

kiitos emmuliini juu 22-23.12 ois LA inshaAllah. :)

kiitos satsa :) inshaAllah pian sinäkin pääset laitteleen vastaavaa kuvaa tänne taasen :)
 
Paljon paljon paljon ONNEA Gatusa!!!!!

Onnea myos plussanneille!

On: outo vuoto kesti 4 paivaa... mitenkoha nyt lasken kpt? Laskenko alkuperasist eli nyt kp 20 vai ton ihme vuodon alust eli kp 6????
 
Joo älkää vielä onnitelko, mie voin olla ihan hullupää! Hain lisää testejä, testaan aamulla oisko siinä jo jotain näkyvää :grin:grin:grin Tänäänkin juilinut ja pari päivää ollut taas oikein juoksevaa valkovuotoakin. Huuh puuh...

Työ ootta hirveesti kirjottanu, täytyy illalla palata ajan kanssa!
Ihana kuva Gatusa ja hienoa että myyhillä meni inssi hyvin!! :)
 
kiitos darkmimosa ja etsijä :) nyt voin jo nauttii alhamdulillah. mut mä sain kuulla taas ukolta laatu lausahduksen...totesin että ninja potki ja nyrkkeili siellä sen ku kerkes ni ukko sano ei kai sillä happi ole loppumas.
vähäkö mä olin revetä nauramaa...
 
kiitos ttubu juu ninja voi hyvin ja piti kick boxing treenejä siellä ja tuntuu pitävän taas kerran ainaki siltä tuolla kohdussa tuntuu :)
 
Hei hienoa gatusa ja myyh hyviä uutisia! :)

Etsijä huomisesta testistä jo kuvaa tänne! :)

On. Meikäläistä sattuu välillä nivusiin ja jomottaa mahaa... Hmmh.. ??
Noh toivotaan parasta... Hiominen stressaa...
 
Laitanki jo nyt, eli nyt naiset tihrustamaan! Kylläpä oli vaikea saada kuvaa läheltä ja vähän piti muokkailla että kuvittelemani viivat muka näkyis :rolleyes: hehe... nyt näyttää ihan ku ois kaks viivan paikkaa vierekkäin mutta se minun hullutteluista, näettekö te mitään???? :grin:grin:grin
 

Liitteet

  • kesäkuu2014 030.JPG
    kesäkuu2014 030.JPG
    234.9 KB · Katsottu: 124
  • kesäkuu2014 029.JPG
    kesäkuu2014 029.JPG
    225.3 KB · Katsottu: 165
  • kesäkuu2014 027.JPG
    kesäkuu2014 027.JPG
    300.7 KB · Katsottu: 126
  • kesäkuu2014 023.JPG
    kesäkuu2014 023.JPG
    373.5 KB · Katsottu: 126
  • kesäkuu2014 024.JPG
    kesäkuu2014 024.JPG
    233.5 KB · Katsottu: 119
Ei kyllä iphonella näkyny vaik zoomailin :( samalta näyttää ku mun negat :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top