Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menin hölmö lukemaan ovistestien käyttämisestä raskaustestien tavoin :) Mun piti olla testaamatta yhtään mitään liian aikaisin! Oon sit käyttänyt kaapista sellasia testejä joissa on jo päivämäärä mennyt. Negatiivisia ne tietty on, ihan haalea testiviiva näkyy, ja kyttään että haalistuuko tai vahvistuuko se :) Vaikka eihän se edes ole mikään luotettava tapa :) Hulluus iskee taas...
:dance011

Kp 23, ei uusia "oireita", vatsa/olo on "paksu" hah haa :)


ONNEA plussatestien saajille!!! :flower :hello2 :dance008 :smiley-bounce013 :grin

Plussaonnea piinapäiviin! :smiley-angelic001

Kaikille tsemppiä ja haleja ja hymyä ja jaksamista! :Heartbigred
 
Voihan täti, minkä teki ja kurvas paikalle etuajassa :( No, jos positiivisia puolia haetaan, ois seuraavan oviksen aika meidän hääpäivän tietämillä. Lapset on jo järkätty hoitoon, että saadaan viettää iltaa ihan kahdestaan <3
 
Huomenia !
Kiitos kaikille :Heartblue
Tällänen rivistö tänään :Heartred Vielä kaapissa yks digi jonka teen sitte joskus katsoen että onko viikot noussut, muutoin mun testaukset jäi tähän :hello2
 

Liitteet

  • testi 6.6.14.png
    testi 6.6.14.png
    192.5 KB · Katsottu: 113
Onnea J3nni, kyllä toi digi antaa aika varman mielenrauhan kun ei tarvii viivoja tihrustella!

Myyhin ja Gatusan kuulumisia odotellessa!
 
Mju, tuolta odottajien puolelta laskettu aika helmikuussa, sieltä löytyy :) sahajauhoa se raskaus kato teettää, mullaki meni omakohtaisesti sahajauhoks tämä ajattelu ku mistää enää omalle kohdalle tiiä mitään :D mulla mahto kans olla just tommonen järkky hedari, maanantaina i presume, sulla tuli vaan melkee viis päivää jälessä ;)

laurushka, eikä :( kyllä mä uskon et jos raskaaksi tulisit, ni sit seki siihen ajatukseen tottuu, nyt sillä tuli vaan joku ihme kriisi? :) puhukaa vielä asiasta jossain vaiheessa, kun ei oo sille yhdelle lapselle kiva jäädä ilman leikkikaveria ja sun ilman sitä toista mitä haluat. :/

Myyh, tsemppiä inssiin!!!! :) <3

marikki, pahoittelut uudesta kierrosta :/

etsijä, jeeeee! mukaan vaan plussa-aaltoon <33

omanapa, mä en tajua, lupa nukkua pitkään ja taas heräsin virkeenä kahdeksalta!! :D ja onnellisuutta aamuun, hyvä ilma ja viiva vaan vahvistuu. Ja mä löysin viis testiä vielä ovistestien joukosta xD nyt niit on vieläki se kymmenen xD
Ja siis livenä tuo testiviiva on jo hyvin lähellä kontrollin vahvuutta :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402034654746.jpg
    1402034654746.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 77
Myssy, voi ku siel tulis plussa <3 olisko mikä dpo noin suurinpiirtein? ;)

sintti, pahoittelut menkoista :/ toivotaan et teil tulee hääpäivälahja vähän myöhässä <3

j3nni, mää en saa digin näytöstä puhelimella selvää mut onnea ku viivoja on ni oletan että sekin plussa on!! <3



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiito ihanat naiset! Mutta hei te ootte se syy miks oon jaksanu ja saanu muuta ajateltavaa! Kiitos! :Heartbigred


Nyt jännään mitä myyhlle ja gatusalle sanotaan! :)
 
J3nni, niin ajattelinkin :) selkeesti on vahvempaa!! :)

Nuuhku, hyvä että meistä on apua :)

musta tuntuu et tää palsta on ollut kyllä suuri avun lähde ja täällä te kaikki ootte ollu niin ihania <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
sintillekki pahoittelut tädistä.
mie kans positiivisesti uudesta kierrosta- nyt saan alkaa lääkkeet joista toivottavasti apua.

Voitasko tehdä johonkin joku nimenhuuto lista et ketä täällä kirjoittelee???oon melko pihalla.

Meinaatteeks raskautuneet jäädä tänne vaiko siirtyy odotuspuolelle?

hei,tiiättekö hyvää kuukautiskierto sovellusta WP8:lle?
 
Marikki, lääkkeet on ihmeellisiä kyllä ku on niistä paljonki apua :)
Mää ny hengailen täällä jos jollakulla on jotain kysyttävää :)

mä oon käyttäny semmosta sovellusta ku iperiod, en tiiä löytyykö sulle mut se on hyvä :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on appsina my days, mutta arvelee nyt jostain syystä mun kierron pituudeksi 19 päivää vaikka aina on kellon tarkkuudella 27. Lisäksi kerran viikossa ei suostu käynnistymään. Muuten kiva, voi laittaa erilaisia merkintöjä päiville oireista jne. Kun vaan suostuisi aukeamaan :-)
Missäs etsijän kuva? Saako jo onnitella?
 
madh nauti siitä että oot virkeä ja hyvävointinen :)

pahoittelut niille jotka saanu menkat, tsemppiä ja plussatuulia :)

j3nni onnittelut viivojen vahvistumisesta mashaAllah :)

etsijä onnittelut haamusta vaikka kuvaa ei täällä näykään, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja potkareita :)

täällä kysyttii siirtyykö odotus vai pysykö täällä ni minä kirjottelen molemmissa, en halua jättää teitä eli jos vain sopii niin juttelen tein kans jatkossakin inshaAllah :)

ninja piti nukkumaa mennes näköjää vissii vähä omaa kivaa tuolla eli tuntu useampia hipasui. sit heräsin adhaniin klo 3.30 aikoihin ja rukoilin ja takas nukkuu, noustii äsken ja ootan et ukko laittaa tuon suihkupuolen kuntoo että pääsee ottaa suihkun. jännittää ku tänää on vihdoin ultra jo sitä on odotettukin. kaikkee mahollista on pyörin päässä et onko kaikki hyvin ja mitä näkyy jne.
 
Onnea Plussanneille... :)

Gatusan ultra kuulumisa ootan ja Myyn inssi kuulumisa... Tsemppiä molemmille.. :)

on.töihin taas lähös.. ja masentaa nää menkat aikas tavalla....eli kp.2 täällä. kaiken kukkuraks sain ärsyttävän flunssankin vie...no ehkä täältä jossain vaihees noustaan....nyt on yritystä takana 10kk
 
Voi myyh on nyt kylla jannat paikat, samoin gatusalla.
Pahoittelut sintille ja looralle ja muille joiden yritys menee seuraavaan kiertoon, mutta siitakin kannattaa edes yrittaa etsia positiivisia puolia kuten joku teista ihanasti huomasi seuraavan yrityskerran menevan haapaivan tienoolle.

Ma ei muista keita ne oli joten anteeksi, alla on 2 todella huonosti nukuttua yota, ekana yona valvotti ajatus raskaudesta jano ja outona seurauksena pissahata.... (aisti ironia join varmaan 1.5 sitruunavissya)
Eilen valvotti kadun meteli, taalla on meneillaan viikon mittainen katufestari ja eilen koko hoplakka oli sitten meidan kotikadulla ja moykkaa riitti aina aamu 4 saakka. Joten tanaan taitaa menna lepailyn puolelle treenin sijaan kun pulssi tuntuu silkasta vasymyksesta hyppaavaan ihan eri sfaareihin kuin normaalisti :)

Eka vaaranpaikka valtetty, tilasin ravintolassa oikeaoppisesti pihvin well done, onneks mutsi on niin hapero ettei se tajunnut siina olevan mitaan outoa ma kun normaalisti syon sen medium rawna :)

Vasymyksesta ja pyorailyn raskaudesta huolimatta, hedari on tiessaan ja olo lahes mita mainioin, vatsa on tehnyt lakon ja ruoka ei maistu, en tunne nalkaa joten taytyypi olla kurinalainen (syon siis lautasmallin mukaan) ja lahes "nihilistisen" terveellisesti.

Ihanaa Jenni etta vahvistuu, ja Myssy sun uutisia odotetaan hurjasti.
Enkai ma voi taalta haipya kun teista kaikista on tullut mulle niin kovin tuttuja joiden uutisia odotan kieli pitkalla :)
Mutta minut varmaan piakkoin loytaa myos helmikuisten puolelta kunhan rohkaistun sinne saakka.

Ihanaa alkanutta perjantaita sinne kaikille.

Ps, joku kysyi tosta ovistestin kayttamisesta raskaustestina, en ole tarkemmin lukenut muuta kuin kuullut etta LH ja HCG ovat sukulaisia joten voi olla etta ovistesti saattaa reagoida HCG henkin. Vahingossa pissaa.tikkuun.com kerho lorotti autuaana LH testiin aamulla kun luulin etta 1 raskaustesti oli jaanyt yli, viivat oli lahes tasavahvat mutta ei samoin kuin ovisnega tai ovisplussa eli tulos oli silta valilta.
 
Marikki,pahoittelut tädistä. Minulla käytössä My Calendar androidissa. On ollut ihan kiva. Saa paljon oloja, lämpöjä, painon, fiilikset, ovistestit jne. Laskee hyvin kierron, ovulaation, hedelmälliset päivät ja muut. Ja lasketun ajan ja raskaus viikot, jos sinne asti pääsee. :)

Tällä myös töihin lähdössä. Olo on ihan jees, elämä taas tuntuu voittavan. Ov testi näytti samaa kuin eilen, ei siitä oikein voi mitään päätellä.

Viikonloppuna on ystävä tulossa yöksi. Hän ei tiedä raskaudesta eikä km. Mietin, jätänkö ultrakuvan jääkaapin oveen vai en. Ystävä on sairaanhoitaja ja tekee tällä hetkellä töitä kättärillä, joten voisin saada tukea tai sitten vain lääkäri löpinää ja niitä samoja latteuksia luonto korjaa jne. Ultrakuva tietysti myös antaa sen kuvan, että olisin edelleen raskaana.. huh, kun on taas vaikeaa. Ystävä on kuitenkin sellainen, joka on minulle kuin sisko ja olemme aina jakaneet kaiken. Siksi tämä raskaudesta kertomatta jättäminen voi myös loukata häntä.. Onneksi on aikaa vielä vähän pohtia asiaa.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top