Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä niiiin sintti tiedän tuon tunteen, en edes halua laskea sitä rahamäärää minkä olen kirjaimellisesti pissinyt viemäreitä pitkin mutta pitäähän sitä ihmisellä joku harrastus olla :)



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Harrastus nimenomaan :D mäki lähin tähän kerhoon mukaan kun tilasin testejä netistä ihan :D ompahan sitten mihin pissiä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä oon nyt ekalla ovistestikierroksella pissiny kympin viemäristä alas. Toivo nostelee päätään kun tajusin, että olen kuvitellut itse oviksen kp 17 ja my days sanonut sen olevan kp12 ja nyt testillä onkin kp14. Ihan just nappiin ei ole meillä ajoitus mennyt kun yhdessä kuukaudessa.
 
Gatusa onnea huomiselle! Ja toivottavasti saadaan ihana kuva! ;)

Myyh tääl on peukut pystys kans!

Voi etsijä mä niin ootan että plussaat! :)

On. Siis mitä tää poraa täällä ihan turhista syistä... Niin kun eilenkin kun kattelin jotain ohjelmaa... Limaakin rupes taas tuleen oikein taas tatinaa... Huoh.. Alaselkään sattuu... Yleensä kyllä muutenkin reistaa toi alaselkä mut nyt sattuu "väärälle puolelle"...
Oon saanu itteni tähän asti pidettyy kasas kun on keskittynyt muihin asioihin...mutta uurna haettiin tänään ja uurnanlasku lauantaina nyt on aika paska olo...:sad010
 
elaffy aika samoissa mennään,mun normi kierto on 26-28.Ja tollon lääkärin aikaan olis kp 5..Siinä ja siinä et menkat loppus just sinä päivänä ja eihän ne lopu kun aamul aika.Eikä täs nyt muutenkaan tiedä miten kierto asettuu,laskin kp 1 keskenmeno vuodosta.Mä niin sydämestäni toivon että teillä olis tärppi käyny :Heartred
 
onnea plussan vahvistumisille :Heartbigred

gatusalle tsemppiä huomiseen ja tänne uutiset :wink

myyh: tsemppiä myös huomiselle ja heti tänne raportti!

oj: vielä pitkä aika piinailla, puoltoista viikkoo. luget aloitin eilen illalla. rupesin panikoimaan, että kai ovulaatiosta on tarpeeks pitkä aika lugejen aloittamiseen. irrotuspiikin laitoin su-illalla ja ke-illalla alotin luget..lääkäristä se oli ok, ittee vieläki epäilyttää, apua. ja mun folliikkelit oli aika pieniä, toisin kuin myyh:llä, joten sekin rupes nyt ahdistaan, että selviytykö ne mitenkään, vaikka ultrasta pistinkin vielä 2 annosta lisää, mutta silti. mullakin oli 2-3 isompaa folliikkelia, mutta jos nyt se yks ees olis kasvanu tarpeeks isoks. yhyy, piinailua!
 
Satsa, eihän sitä kierron pituutta tiedä ja se stressaa ainakin itseäni. Minä olen laskenut uuden kierron tyhjennyksestä. Lääkkeet voivat vielä sotkea omalta osaltaan.. Tärppiä toivon enemmän kuin mitään muuta ja toivon teille ihan samaa. Olet joutunut melkoisesti kokemaan, joten onni saisi kyllä jo kyläillä teillä ja jäädä ihan lopullisesti asumaan!

On. Tänään on alkanut valkovuoto uudestaan monen kuivan päivän jälkeen ja tissit tuntuvat vähän isommilta ja jollain tavalla herkemmiltä, vaikka eivät ole kipeät. Maha ei ole juilinut ihan niin paljon tänään, mutta päätä on sitten särkenyt senkin edestä. Tuli tuossa illalla vähän rusehtavaa/punertavaa valkkariakin, mitä lienee luullut olevansa.. Toivottavasti kierto ei ihan näin lyhyeksi ole jäämässä.

Rakas heppakaveri lopetetaan tässä ihan minä päivänä hyvänsä. On aika huonossa kunnossa jo, kävin tänään kiittämässä ja jättämässä hyvästit. Mieli vähän haikea..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi elaffy pahoitteluni..:Heartred Menee näemmä meillä nämäkin samoin että muutakin surua kaiken lisäksi..
 
Elaffy, pahoittelut ja tsemppiä sinne <3

nuuhku, voimia sinne roppakaupalla <3

mju, usko jo, helmikuiset odottaa sua ;) <3

sintti, jos pystyt olemaan pissimättä tikkuun ni nostan hattua! ;) :D

Laurushka, hihiii sääkin hullaannuit <3

gatusa, ihanaa huomenna jo <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Viime yö meni huonosti nukkuen ja tänään seurana on kaikkien hedareitten kantaemä.. MadH koska mun pää ei toimi ollenkaan mikä se helmikuisen ryhmän nimi on ? :)
Mitähän tästä tulee jos mun aivot lähtee mammalomalle jo nyt ja mun pitäis pystyä tekeen ajatustyötä ja kuuppa on täynnä sahajauhoa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Taitaa olla heikko tilanne mun vauvahaaveilla kun mies haaveilee taloudellisesti isoista jutuista, mä haluan opiskelemaan ja sano että pitäs ehkä taloudellisen tilanteen takia olla hommaamatta toista, siihen ei kuulemma ehkä ole varaa.. Kuulostaa tympeältä jotenkin.. Piti sit vähän itkeskellä kun salaa on toivonut olevansa raskaana mutta tuli sellanen olo et jos oonkin niin se ei ole haluttu ton puolelta.. :( ja ettei sit enää joskaan sais välttämättä lasta (en halua isoja ikäeroja ja mun perussairauden vuoksi myöskään..) snif.. tuntu et matto ois vedetty jalkojen alta...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Laurushka; mulla inssi aika 10.30. Ei kai kestä kauaa. Mihen pitää mennä antaan näyte 8.30. Mulla meni unet ihan höpöksi. Oon valvonut kolmesta saakka. Kohta alan keittään aaamukahvia ja puuroa.
 
Joskus oli keskustelua muualla tuosta lauruskan mainitsemasta "onko varaa lapseen".aikamoisia speksejä kuulin,mutta ne on jokaisen itse mietittävä.ikävä tilanne jos lapsilukuhaaveet ei kohtaa..

Myyh.n inssille edellee hyvii treffejä sukusoluille

Zorro,millanen hoito sulla menossa?

On. Kp2 ja siankurkku auki.istun labras sadan mummon kera jonottamas alku verikokeita ennenku huomen alan pillerii popsiin

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Takaisin
Top