Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ihana ettei tartte jännätä yksin, pikku ninja ilmotti vaihteeks vähä itestää tuossa ku selällää jalat koukussa makoilin vähä. olin jo vähä alkan huolestuu mut tulihan sieltä sit hipasu alhamdulillah :)

madh älä panikoi ne on niitä kasvu ja liitoskipuja :) saapi nähä miten sä jaksat oottaa sen reilu pari viikkoa ultraa :)
 
Mäkin jännään täällä Gatusan ultraa ja Myyh:n inssiä :) Kiva kun on jotain mitä odottaa!

ON: ei mitään merkkejä oviksesta. Vuotoa tulee mut se edelleen vetistä, kirkasta ja juoksevaa. Kun ymmärsin et ovislima olis sellaista venyvää. Tää on vähän niin kuin virtsankarkailu-tyyppistä... Aamulämpökin oli vähän alhaisempi mitä aiemmin. Huomenna en vaan saa mitattua lämpöä kun päätin jäädä mummon luokse yöksi eikä mittaria ole mukana :D

Muuten kun tosiaan saan ekat tasavahvat ovisviivat niin onko se sitten se dpo-1? Vai miten jos olisin tänäänkin saanut samanmoiset viivat niin mistä se lasketaan. Siis en tänään tikuttanut ovista ollenkaan. Mietin tässä et olisko se ovis vasta huomenna :D Vai olisko se voinut olla jo eilen jos viivat oliskin olleet tasavahvat tiistai-iltana vaikka päivällä haalea viiva... Liikaa pohdittavaa :D Talletukset joka tapauksessa tehty niin ei kai sillä väliä enää ole et milloin se ovis sit oikeasti on :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nonnii, eipä sitte oo enää salaisuus tämä että yritetään lasta. Miehen äiti oli löytänyt mökiltä raskaustestipaketin josta toinen oli käytetty. Raukka oli aivan onnessaan ja itki kun kuvitteli että mää olen jo raskaana. Tuntu aika ikävältä sanoa että en ole, ei ole tulossa. No ei kuitenkaan hoidoista kerrottu. Ehkä sitten kerrotaan jos mennään keinohedelmöitys hoitoihin. Tiedän että nyt se odottaa koko ajan koska ilmoitetaan että raskaana ollaan. En olis halunnut tämmöstä tilannetta.
 
oishan se voinu olla hienovaranen jos on löytäny testejä ja oottaa että kerrotte kun on sen aika.. huoh.. :D
 
Enpä tiedä, onko nyt niin hyvä asia, jos ov ollut ti. Vaikka kai tuo teoriassa riittäisi, jos lauantaina on edellisen kerran ollut äksöniä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
Elaffy mä paksahdin sillä 16 prosentin todennäköisestä, rojut torveen ti ovulaatio la mulla ikää 32 kuitenkin eli 4 päivää eli piiskahännät :))


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ImageUploadedByVau Foorumi1401986699.623693.jpg
nyt riitti pissaa tikkuun com hetkeksi :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyh. Tsemppiä huomiselle :) Ja Gatusalle kans ultraan!!

Paljon juttua, kertauksen vuoksi mikä dpo mjulla nyt oikein onkaan?

Kp.26 dpo11. Aamu oli rauhallinen ja taas iltaa kohden jomottelee sillointällöin. Rinnat tuntuu raskaammilta ja nännipihan turvonneilta, ei ole kipeät kuitenkaan. Aijjai, mulla lähinnä pelottaa testata, kun en nyt millään jaksais harmistua jos tuleekin nega :grin
 
Mä oon niin heikko. Kävin kaupassa ostamassa kuopukselle parit ruokapurkit jemmaan ja pitihän siitä luontaistuotehyllyn ohi kävellessä (looginen paikka) napata mukaan yks testipaketti. Mutta testiä en tee, vaikka mieli tekis. Päivällä oli vähän paha olokin olevinaan, mutta olin syöny ja juonu huonosti, vetäsin tyhjään mahaan puoli pannua kahvia ja aamupäivä tuli vielä istuttua suorassa auringonpaahteessa ilman päähinettä, joten on lukemattomia todennäköisempiä selityksiä kuin tärppi. Ei sen parin päivän pitäis olla niin hirveen pitkä, etteikö pystyis oottamaan...
 
Argh tämä on juuri se viikoton digi :)) löysin nettikaupan josta sai sen viikkonöytöllisen mutta 5 eri apteekkia niin tämä oli ainoa saatavilla oleva digi :)

Dpo on nyt 12-13 kun sain vahvan viivan ovulaatiosta pe iltana myöhään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
minäki ootan että tärppääkö satsa sinulla, inshaAllah kun tärppi tulee niin kyytiin tarttuu kunnon pikku sissi joka ei lähe minnee ennen laskettua aikaa. :)

minä täällä oon melkei hyperaktiivinen, hyvä etten poukkoile ja hypi seinille täällä ku ootan huomista :)
 
Satsa, minulla on tuo sama tilanne, eli ultra kp 27 ja normaali kierto ollut sen 25-27. Mutta JOS nyt ov ollut vasta kp 19 tai jotain sellaista, venyy kierto kyllä vähän yli. Tämä on se suuri jos. Maanantaina on kuitenkin ollut jo nega ov testi, eli sekin voisi olla dpo 0. Olisin aika paljon valmis antamaan, jos tärppi olisi käynyt heti uudestaan. Jotenkin siihen en kuitenkaan jaksa uskoa..

Myyh, paljon tsemppiä huomiseen! Tulethan kertomaan, miten meni? :)

Gatusalle myös hyviä uutisia huomiselle! Jännäilen sinunkin puolesta.

Mju, tuuristahan tuo on jonkin verran kiinni. En tiedä, miten paljon vaikuttaa, kun miehellä on todettu vajausta testosteronin määrässä. Prosentit ovat kuitenkin vielä ihan hyvät, kun miettii meidän ikää ja muuta. Tuo reuma vain on sellainen hidaste. Se ei laske hedelmällisyyttä, mutta raskaaksi tuleminen voi kestää tavallista pidempään.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
elaffy inshaAllah kuitenki tärppi kävis sullakin ja kunnon pikku sissi kiinnittyis sinne tällä kertaa :) kiva ku jännäät minun puolest. huomenna tulee sit uutiset tuli mitä tuli mut ainaki tänää ninja ilmotteli itestää ainaki siltä tuntu.
 
Mihin aikaan me saadaan odottaa täällä jänniä uutisia huomenna muuten rouvat ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mulla menee tein alkuiltaan varmaa ku 2h aikaero ja lääkäri on paikalla varmaanki jossai klo 13 aikoihi mein aikaan inshaAllah, tunti pari odotusta mahollisesti riippuen kuinka paljon on raskaanaolevia silloin paikalla.
 
Takaisin
Top