Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnittelut j3nni ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita ja muuta tarvittavaa, inshaAllah matkaan tarttui kunnon sissi nyt joka ei lähe ennen laskettua aikaa :)

laurushka mä oon ollu iha samanlainen välillä et oisko siel sittenki no ei no seuraava päivä eikä mitää...sit ärsyttää. inshaAllah tuo tuosta parissa päivässä kuitenki vielä plussaks muutuis :)
 
Jenni: usko vaan että raskaana olet!!! Onnea vielä!!!!

Larushka: jospa se oikee plussa sieltä tulis ja valeraskaus oireet muuttuisi oikeiksi oireiksi!

Gatusa: lämmintä kuulostaa olevan sielläkin. Täälläkin keski suomessa myös lämmintä mutta tuuli vähän tekee olon helpommaksi!

On. Takas on siis tultu ja ihan hyvä reissu oli. Kuoharia kaks pulloa ostin itselleni ja laitan kp:t alkaa siitä mistä oletin menkkojen alkavan vaikka mietoina tulivat. Mut mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan. Terolutit syön nyt tunnollisesti ohjeen mukaan eli jos tikutan ovista niin oviksen pongattua aloitan vasta mutta jos päätän etten tikuta vaan meen fiiliksen mukaan niin sit aloitan kp 15.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky : me myös keskisuomessa asutaan ja täällä on kyllä ollut kuuma..huh!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Pikaiset omanapailut ennen töihin lähtöö... vessassa käydessä tuli liman seassa punasta et tää tais olla täs... :(
 
lucky täällä tuuli ei tee oloa helpommaks ku ei ol viileä vaan kuuma tuuli, kuvittele että lämpötila jotai 33 ja sit hiustenkuivaaja puhaltaa naamaa kuumaa ilmaa.

loora eikä ei voi nyt alkaa mitkää menkat, ei saa. minä ku toivoin sulle sitä plussaa nyt vihdoin tulevaks.

marinamelina jaksamista helteeseen.
 
Noniin, taas olette naiset saaneet paljon juttua aikaan. Tsemit ja onnet kaikille tasapuolisesti!

Aion avautua nyt vain itse, kun tämä kroppa on ihan pihalla ja pää vielä enemmän. Reumasäryt ovat olleet ihan kamalat. Panacodilla helpotti ja samassa rytäkässä hävisivät myös mahan jomotellut ja muut muka raskausoireet. Eilen pissaatikkuun.com kerhosta tuli haalea viiva ov testiin. Viikonloppuna näytti todella vahvaa viiva ja maanantaina oli jo selvästi haaleampi. Tiistaina tein tuon maanantain testin innoittamana raskaustestin, joka vihdoista viimein oli nega. Olo on ollut todella haluton ja kuivaa Saharaa on ollut vain tarjolla. Viime viikon lopulla oli haluja.. Tänään sitten testiin tulikin ehkä vahvempi viiva kuin eiliseen. Mitä ihmettä? Voisiko muka ovulaatio olla vielä kuitenkin vasta tuloillaan? Tänään kp 22. Mies tuossa jo oli kiukkuinen, kun en ole testejä säästänyt, että voisi vertailla. Voi ärsytys tätä kehoa..

Enpä tiedä, saiko tästä mitään selvää edes. Ensi viikolla onneksi ultra, saavat kyllä luvan kertoa, missä mennään.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy : viiva voi kyllä tummua jonkun verran muutenkin kierron loppua kohden...ja muutenkin heitellä. Mulla just tummenee kohti menkkoja ( tai toki plussaakin ;) ) muttei kuitenkaan plussaa toiseen kertaan tule, mutta tummempaa viivaa kun heti oviksen jälkeen kuitenkin! Eli no hätä, uskoisin!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina, näin varmasti normaalissa kierrossa. Ja toivotaan että myös tässä.. Vaikka onkin kaikkea muuta kuin normaali.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Toivottavasti kropan toiminta tasaantuis mahdollisimman nopeasti normaaliksi! Ja että ovis ois nyt sillon tiistaina kun tikutkin niin näytti! Tsemppiä♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Elli oot kohtalotoveri, mulla todettiin endo v. 2006 ja 3-4 laparoskopiaa takana siksi viiva tuossa kun yksi niistä oli skopia mutta löydöksiä oli niin paljon että eivät voineen niin pienessä leikkauksessa tehdä mitään, toivo oli melkein menetetty lääkäri povaili kohdun menetystä ja sanoi että vauvahaaveet vain ivf hoidoilla. Kuitenkin 4kk uudessa leikkauksessa todettii että yli puolet oli pesäkkeistä oli parantunut ja tais olla yksi tulitikkuaskin kokonen pesäke mikä poltettiin pois. Kohtu muut vermeet säilyi. Hyvä että oot saanut apua ja varmasti lääkkeet auttaa. Tsemppiä kovasti
 
Enpä tiedä, onko nyt niin hyvä asia, jos ov ollut ti. Vaikka kai tuo teoriassa riittäisi, jos lauantaina on edellisen kerran ollut äksöniä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Päivitetäänpä taas. Aamulla oli ovis nega joten pistin irrotuspiikin. Nyt klo 16 ovis anto hymynaaman. Se voi inssi mennä nyt aika kohilleen kun se on huomenna klo 10.30. Ja munasolu irtoaa 24-36 tunnin kuluttua. Tiedä sitten onko kaikki kolme follia kypsynyt loppuun saakka. Mutta kaverit saadaan ajoissa oikeaan paikkaan odottaan. Kyllä jännittää huominen että mitä lääkäri näkee, onko vielä sillon irronnut ja jos niin montako.
 
elaffy Kyllähän se lauantain äksöni riittäis hyvinkin,pidetään peukkuja :) Onneks pääset ultraan piakkoin!
Saa nähdä miten sekasin itellä kierto menee,20 päivä pitäis tädin kurvata mikäli pysyy kierto normaalina..Mikä onkin muuten ällömpi juttu kun lääkäri 24 päivä niin sittenhän mulla olis just sopivasti menkat jos ultraa..:confused:
Onnea matkaan huomiselle Myyh!
 
Elaffy : ai teillä oli sellainen tilanne siellä, no toivotaan sittenkin että ovis oliskin vasta tuloillaan :) :) tai että simpat ois kestävää laatua!

Myyhille tsemppiä huomiseen ♡ ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
myyh nyt sit jännään sua ja itteäni ku huomenna sulla inssi inshaAllah ja mulla nt-ultra inshaAllah :) nyt sit toivotaa että matkaan sulla tarttuu kunnon pikku sissit jotka pysyy laskettuun aikaan asti matkassa :)
 
Elli, pahoittelut ja tsemppiä jatkoon!

Gatusan ultraa jännään minäkin :)

Myyh, jännään kyllä sun inssiä ihan pirusti!! Mä toivotan mahtipontista tärppionnea sinne!! :)

elaffy, toivotaan et siellä olis ovis tulossa!! :)

omanapa, vatsaa juilittee jonkin verran ja arvatkaa kuka on sit niin pirhanan hysteerinen. VV on runsasta ja valuu välillä ni on pakko mennä mielenrauhan vuoksi tarkistamaan. Töissä päivystysnakki iski minulle, ja onneksi toistaiseksi on ollut rauhaisaa. :)
 
Takaisin
Top