Oijoi, taas plussia, onnea kaikille tasapuolisesti
Gatusalla huomenna jännä päivä, varmasti ihania ultrakuulumisia luvassa, kun liikkeetkin jo tuntuu :)
Täällä on tullut pidettyä viikko hiljaiseloa, lueskelemassa oon kyllä käynyt. Tää Yk 7 ketuttaa, väsyttää, ahdistaa, turhauttaa. Tänään kp 30/27-32, ovisplussan sain kp 23. En kyllä tajuu tuota, kun kp 16-17 oli hirveesti mahan nippailuja ja olin varma, et ovis oli silloin. Noh, ovisplussapäivänä tuli ovis hyödynnettyä ja muistaakseni edeltävästikin, sit oli pari päivää väliä työkiireiden takia. Tänään alkanut menkkajuilimiset selässä. Alavatsalla nipistelyä ja pistävää kipua oikeestaan ovisplussasta asti. Tosin niin oli viime kierrossakin eli jalat maassa ollaan. Yk 8 alkamista tässä odotellaan. Itse asiassa tilasin jo clearbluen ovistestejä. Ensi kierron aattelin yrittää ottaa rennosti, helpommin sanottu ku tehty, kertokoon joku viisampi vinkkejä rentoon yrittämiseen
Toivon vaan et tää kierto ei hirveesti venyisi. Jos venyy, niin sitten on varmaan mentävä gynelle puhuu Teroluteista. Sori tää valitusvirsi
Onneks mieltä piristää ihanan kesäinen sää, pihahommat ja esikoisen synttärijuhlajärjestelyt!