Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikös se ole, että ovisplussasta n. 36h sisällä tapahtuu ovulaatio eli voi olla tapahtunut tai vielä olla edessä.
 
Gatusa: On aivan epäreilua, kun hedelmät täällä suomes ei maistu juurikaan miltään! Just oltiin miehen kans viikko lomalla turkissa ja nyt kauhee hinku takas johonkin lämpimään, et sais niitä ihania appelsiineja ja vesimelonia! Kumpikaan meistä ei oikein kotopuoles syö mitään hedelmiä mut tuolla niitä meni kyl monta kiloo viikon aikana :D

omaa: Tuntuu että tää tyhjennys nyt ei lopu millään, normisti menkat ollu ehkäsyrenkaan aikana max 3pv mut nyt jo viides päivä menossa.. Eikä siis ees oo vielä luomut, voiko kroppa muka tietää ettei sitä hormonia sinne enää lykitä enempää.. Phuuuhh! Onneks on mies työreissulla vielä huomisiltaan asti, josko nää siihen mennes loppuis..
 
pepaxxl: Vielä ei oo toivo menetetty :) Tänää hommiin vaan

Muoks. Mulla oli kp11 ovisplussa mut luulen et vuorokausi meni ennen ku irtos.
 
Madilla ihana kollaasi ♥ ja jes ar-ultra♥

Mjulla haamu♥ samoin nään myös j3nnin testissä selkeesti toisen viivan! ♥

Gatusa et usko miten hyvältä noi hedelmät kuullostaa oksentavalle ihmiselle :) njam♡

Aidalle tsemppiä huomiseen♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa Silv :)

Ihania hentosia plussia satelee vaan. Koittakaas pitää aalto liikkeessä!

On: kp 27 dpo 12 ja jatkuu sama fiilis, ettei matkalaista mukana. Vähän tuhrutella alkanut ihan kuin viime kierrossakin, niin eiköhän se täti viikonlopuksi saavu. Parit itkut tänään tirautettu, mutta sellaisesta asiasta, etten pidä mitenkään erikoisena.
 
MadH, juu :) painoakin saanut takaisin eikä olla enää alipainoisena. Ja asunto asiat ja ehkä kesätyö tulossa. Tärkein nyt asunto, huomenna selvii toivottavasti vielä lisää. Tänään ei vielä paljon auennu asiat. :)

ON: Pian lähestyy Ovis ja alan tikuttaa varmaan edellisenä päivänä kattoo miten viivat tulee.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
silv iteki olin vuosia sit istanbulissa ja tuli syötyä vesimelonia siellä aivan ihanaa verrattuna mitä suomessa myynnissä, meillä on täällä nyt tosi halvalla kokonaiset vesimelonit mutta maistuvat hirveelle ku ovat kasvihuoneesta eli ei ol luonnon valoa kunnol saanu jne ni ei ol niin makeita, mein vesimelonit tuolla pihalla tekee nyt hedelmää alhamdulillah ja varmaa ramadanin aikaa pääsee syömään niitä inshaAllah. jos näin netin kautta vois antaa ni kyllä mä antasin jotai tuolta varmaa kaikille inshaAllah mutta ei ol mahollista ku kukaa ei ol keksiny laitetta minkä läpi vois antaa toisee maaha tavaroi.

tsemppiä tiarella oviksen hyödyntämiseen :)

marinamelina jaksamista oireiden kans, uskon et nyt hedelmät ois kova sana, voisinpa auttaa ja antaa vaik viikunoi sulle ku ne on tosi mehukkaita ja vedellä pesun jälkee voi syökä kuorineen kun avaa kahtia ku ovat isoi, joka päivä pitää täällä meinaa korjata satoa ku nuo kypsyy puoles päiväs mein lämptilois ku ovat aamulla lähes kypsiä ni päivällä pitää korjata satoa ettei men pahaks.

jipii mä sain leivän jossa oli appelsiinimarmeladia ja olo parani alhamdulillah, kyllä tuo pikku ninja vaa näköjään vaatii sitä marmeladia ja leipää täällä :)
 
Gatusa nyt on jo sikäli helpompi olo että oksentaa on tarvinnut vain aamuisin, klassista aamupahoinvointia siis...mutta mikään ei oikein maistu ja väsy on hurja. Täälläkin taas +30, esikko tossa pää märkänä nukkuu päikkäreitä vaikka viileässä veessä käytiin ennenkun lähdettiin unille.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
alhamdulillah olo on sinulla parempi. sielläkin siis samat lämpötilat ku meillä, totesin miehelle tänää että nyt ymmärrän miksi suomessa kaverit on todennu että on niin tukala olla. siis mä puhun teistä mun kavereina :) minäki jo aloin tänää valittaa kuumuutta, miehelle mainitsin ramadanin ni mies sano että ei ol pakko viettää ku oon raskaana ja kun oon lääkityksellä. inshaAllah kaikki menee hyvin meillä kaikilla.
 
Gatusa: Joo mekin tehtiin niin et aamusin kun herättiin, käytiin leipomosta hakee tuore leipä, sit kaupasta just poimitut hedelmät jne... Ei siis käyty ollenkaan aamupalalla hotellilla kun paljon parempaa sai suoraan torilta :)

MarinaMelina: Oon ite ainakin huomannu, et se vilposes vedes käyminen oikeestaan ehkä vaan pahentaa sitä hikoilua ja kuuman tunnetta... Vaikka se hullulta kuulostaakin, käyn aina kuumassa suihkussa jos on tuskanen olla tai just ennen unia niin on paljon mukavampi olla!
 
Oijoi, taas plussia, onnea kaikille tasapuolisesti :Heartred Gatusalla huomenna jännä päivä, varmasti ihania ultrakuulumisia luvassa, kun liikkeetkin jo tuntuu :)

Täällä on tullut pidettyä viikko hiljaiseloa, lueskelemassa oon kyllä käynyt. Tää Yk 7 ketuttaa, väsyttää, ahdistaa, turhauttaa. Tänään kp 30/27-32, ovisplussan sain kp 23. En kyllä tajuu tuota, kun kp 16-17 oli hirveesti mahan nippailuja ja olin varma, et ovis oli silloin. Noh, ovisplussapäivänä tuli ovis hyödynnettyä ja muistaakseni edeltävästikin, sit oli pari päivää väliä työkiireiden takia. Tänään alkanut menkkajuilimiset selässä. Alavatsalla nipistelyä ja pistävää kipua oikeestaan ovisplussasta asti. Tosin niin oli viime kierrossakin eli jalat maassa ollaan. Yk 8 alkamista tässä odotellaan. Itse asiassa tilasin jo clearbluen ovistestejä. Ensi kierron aattelin yrittää ottaa rennosti, helpommin sanottu ku tehty, kertokoon joku viisampi vinkkejä rentoon yrittämiseen :rolleyes: Toivon vaan et tää kierto ei hirveesti venyisi. Jos venyy, niin sitten on varmaan mentävä gynelle puhuu Teroluteista. Sori tää valitusvirsi:smiley-ashamed008 Onneks mieltä piristää ihanan kesäinen sää, pihahommat ja esikoisen synttärijuhlajärjestelyt! :cool01
 
silv voin vahvistaa ton, viime kesänä otin kylmiä suihkui ku lämpötila sisäl ja ulkon siel 40 asteessa ni hetken oli olo parempi mut sit ku verenkierto vilkastu sen lämpötilan muutoksen takia ni oli kaikkee muuta ku hyvä olla.

anis juu onha niit tuos alkuviikost tuntun muutamaa otteesee mut tuo näköjää on pitän nyt joko takaosaa harkkapaikkana tai matalaa profiilia ku ei halua liiemmi enää ilmotella. no huomenna näkee mikä on tilanne ja inshaAllah saadaa hyviä uutisia, ainaki oireita on viel alhamdulillah.
 
Oi ois kyllä ihania maukkaita hedelmiä! Eniten harmittaa kotimaiset tomaatit.. ne on niin vetisiä eikä maistu hyvälle :(

äh ku haluun testata mut en uskalla! oon varma et tulee nega :(
 
Onnea jenni ja Mju!!!!
Kiivi: pahoittelut erosta! Isohalaus!!! <3<3<3<3
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Mju ja J3nni plussasta!

Omaa napaa pikaisesti.terot ja clomit jouduttiin ottaa käyttöön.kun ei kroppa toimi ni ei toimi ja endoki jyllää :/
 
nyt ainakin tyylipuhdas nega.. ei hyvällä tahdollakaan näkynyt mitään :D nooo nyt on vasta kp 12 :D mut jotenki nää mun oireet sai innostumaan :D totaalinen valeraskaus :D
 
laurushka mikset laittan kuvaa josko me oltas nähty jotai :) inshaAllah se vielä plussaksi muuttuu :)

ei hyvää päivää tätä kuumuutta, kämpässä tuntu et happi loppuu kesken ni pakko avata ovi että saa raitista ilmaa tänne, lämpötilat on reippaas yli 30 asteen menny jo. huimaa, etoo ja väsyttää. teinpä leivän itelle ja yllätys yllätys appelsiinimarmeladia löyty välistä, lisäks vedin lähes mukillisen vettä vaikka ei yhtää teekää mieli juoda sitä, inshaAllah ukko tuo tänää vettä ja jotai muuta juotavaa. nyt alko tekeen mieli leikkelettäki ja margariinia ja juustoa.
 
koska katoin sitä mones eri valossa ja oman kameranki kautta mut hitto ku ei väkisinkään missään ajassa :D tosin tuolla se on vielä tiskipöydällä odottamassa jos muuttuis vaikka roskishaamuksi :D epätoivo on toinen nimeni :D

edit. se ei muuttunu roskissakaan haamuksi :D
 
kävimpäs cittaris ja mukaan tarttu kaks pakettia niiitä pregcheckin testejä (4kpl) ja yks paketti rsfun testi (3kpl)+ apteekista kaks digiä :D Kotiin ku pääsin nii pakkohan tikkuun oli heti pissiä, tein nyt ton rsfun testin, ja kyllä kuulkaas siihenki tuli kaksi viivaa. Toinen on haaleempi mutta kuitenkin selkeä, ja eikös se olllut sen 50-herkkyyksinen...? Mä oon nyt siis tehny 3:lla erimerkkisellä testillä ja kaikkiin mä oon saanu 2 viivaa ! Kai tää pakko uskoa on ! :) Vieläkun uskaltais tehä digiä ja näkis että viikotki nousee siihen 3+ :) Saas nähdä uskaltaako sitä sunnuntaina tehdä jo ekan digin ja juhannuksena toisen :)
 
Takaisin
Top