Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mju, kyl siel vaan viivaa puskee <33 onnittelut!! :) koskas nyt sit olis la? ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomtaaa!!
Täällä testasin apteekin omalla ja kyllä siihen jotain tuli, eli jotain vissiin kehossa tapahtuu :D paljaalla silmällä näkee siis ihan hyvin eikä tarvi edes tihrustaa mutta silti on aikas haalea. Kuopuksesta sain vissii dpo 12-14 vasta silleen selkeän kaukaa näkyvän kaksi viivaa tällä apteekin testillä. Mutta nyt kun mulla ei oo mitää hajuaka kuulkaas dpo tai lasketusta tai mistää muustaka :D Tai on, tai siis eilen pähkäilin ja luulen että ois nyt ehkä varmaa sitte dpo 10-11? :D Laskettu sijoittuis siihen helmikuun 10-15 pv tiennoille ? :D Entiiä. Kattoo ny jos täytyy kauppaan lähtee ostaa muutama testi varoiks ja viikonloppuna testaa seuraavankerran.. Mut on tää kyl ihmeellistä jos tää nyt paikkansa on pitävä.. :angel1 no mutta kahtee eri testii ja merkkii oon saanu jo mun mielestä luetuksi ymmärrettävät haaleat plussat. :p
upload_2014-6-5_9-9-26.png
 
tossa vielä toi mistä saa sen kuvan auki ku tota ekaa ei saanukka :D
OHO tulipa silti pienenä, entiiä näkeekö kukaan muu tossa sitte jotakin :D en tykkää ku en osaa tänne laittaa sopivan kokosta kuvaa ku sitte se on vaan sellanen mini tai liian suuri :smiley-angelic003
 

Liitteet

  • upload_2014-6-5_9-11-9.png
    upload_2014-6-5_9-11-9.png
    47.9 KB · Katsottu: 140
Mju oi kuinka romanttista totesi niiskuneiti ;) joko mies tietää? ;)

J3nni, digi muutaman päivän päästä, se kertoo suunnilleen ne viikot hedelmöittymisestä kuitenkin:) onnea!!! ;) mulla olis oviksen mukaan 10.2 laskettu ja mulla on nuin vahvaa :) menis ehkä lähemmäs sullakin ystävänpäivää ;) laitoitko kännyllä kuvat, ne saa auki mut näkyy "pienempänä" mulle ainaki :D

Taisin mää sittenki aloittaa kunnon plussa-aallon!!! ;) jeeeeee!!!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
peppipupulle onnittelut ovis plussasta! ja plussa puhuria sinnekkin puhallan! :)

mad mahtava kollasi kyllä! ;) ja niin se voi olla että oma ammattitaito tuntuu tippuvan kankkulan kaivoon sun mielestä! mut kaikkein mahtavintahan on se että meillä on täällä joku ammattilainen joka osaa vastata ainakin meikäläisen typeriin kysymyksiin ;) mutta saat olla huolissas onhan tää sullekkin uus juttu :) ja jos tuntuu niin rohkeesti soitoo neuvolaan! mut ainakin otettiin ilomielin vastaan jos joku mietittytti ja mikä parasta sain mielenrauhan mikä on aika tärkeetä :)

mju voihan plussa sun kans!:happy093

freyja mä niin toivon sitä plussaa myös sulle sitten kun on aika testailla! :)
 
Ihania viivoja ootte testeihin saanu! <3

Eiköhän me loputki plussat saada? ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ai niin pepelle mun piti sanoo että mä oon juonu greippi mehua rybb& deckers se on ihan hyvää.. vaikka en erityisesti kans tykkää greippimehusta... siinä on kuitenkin hedelmälihaa ja vielä kun muistaa vaan ravistaa purkkia ennen niin on hyvinkin siedettävää juotavaa :) ekasta join myös ja heti tärppäs silloin en edes ollut varma ovulaation ajankohdasta.. mutta tiedä sitten vaikuttiko tuo greippi asiaan vai ei...:)
 
Gatusa tääl tuli telkkarista joku kk sitten tiededokumentti yhdeksän kuukauden odotus. Ja siinä oltiin tutkittu jossain maassa ramadanin vaikutuksia sikiöön normaaliraskaudessa äideillä jotka oli ramadania viettänyt. Ja kaikki vauvat oli tosi hyvässä kunnossa ja normaalipainoisia, samoin istukat oli hyvässä kunnossa ja terveitä - mutta istukan koko oli todella paljon pienempi ramadanin jälkeen syntyneillä vauvoilla, kun paasto oli osunut loppuraskaudelle.

Toki sinuna en riskeeraisi yhtään mitään kun riskiraskaus on, nauti tästä ajasta äläkä yhtään lisää huolia - mutta nyt kun tästä tuli puhetta niin on se keho kyllä ihmeellinen, miten se hoitaa nämä asiat. Ja siinä se taas hyvin näkyy että vauva ottaa kyllä omansa jos ns. normaaliraskaus on kyseessä.
 
mihin aikaan sitä greippimehuu piti juua???Mäkin joskus join rybbii juurikin,nam,mutten enää muista pitikö koko ajan vai kuinka.

Kauhee hyökyaalto plussia,jo on kumma jossei tuu lisää tartuntoja :cool:
 
Mairikki mä oon juonu kierron alusta asti tähän päivään ajattelin ton viimosen purkillisen nyt ainakin vielä vetää mut en taida sit enään tälle kierrolle ostaa.. sit taas enskierrosta.. :)
 
onhan taa aika hurjaa, tanskassa on nyt tana viikonloppuna viela isanpaiva :) sit ma hoksasin etta mun on pakko perua Sveitsin reissu miehen sukulaisiin kun siella ei syoda mitaan muuta ku juustoo ja arvatkaa onko sveitsilainen juusto tehty pastoroituun maitoon, mon ami sentaan ja miehen sukulaiset arvais heti kun rakastan juustoo.
Ma aloin heti eilen kelaamaan mita vaaranpaikkoja taalla tanskassa on ja todella paljon juustoja tehdaan pastoroimattomaan maitoon, kala mita taalla on myynnissa on vakuumipakattua (soo soo) ja medium raw pihvi ja tartar leipa raa'asta jauhelihasta menee nyt hyi hyi kategoriaan ja mun taytyy nyt muistaa se, mua vaan pelottaa etta joku kerta vahingossa mokaan :)
Hassua tassa kierrossa oli se etta olin loppujen lopuksi itkuisuutta ja tissien painavuutta lukuunottamatta taysin oireeton, ajattelin vain olevani rankan vuoden jalkeen vasynyt ja pms oireinen kun teki mieli nukkua ja syoda jaateloa ja laiskotella.
Tosin seksia oli tiistaina, ovulaatio perjantaina ja lauantaina oli hillittomat alavatsakivut niin kovat etta kun paasin kotiin makasin lattialla viivasuorana, hedelmoittyminen on siis tapahtunut lauantaina koska simpat ovat tuskin torvessa tiistaista sunnuntaihin asti elaneet 5 vrk.
Sunnuntaina n viikko hedelmoityksesta salilla jalkatreenia tehdessa puuskutin tavallista enemman ja hikoilin kuin porsas vaikka normaalisti saan tehda body combatin tasoisen treenin ennenkuin on paita marka.
Anteeksi iiiso on avautuminen :angel1
 
Nyt kuivuttuaan se on selkeä plussa, näkee siis kaukaakin katsottuna. Jännääää!!! :smiley-bounce005Ku kuitenkin tänään kp 54 :angel9 Lähden testikaupoille ja testailen viikonloppuna jospa sillo sais selvän plussan ja sen jälkee digiä kehiin :smiley-angelic006 Vielä en sillee oo ajatuksissa että varmasti raskaana oon, tästä pikkuhiljaa lämmittelen ajatukselle, että ehkäpä.... :wink:rolleyes:
Plussia puhalten ! :Heartred:wav
 
mju voit sä iha hyvin syödä mut katot vähä mitä suuhun laitat ja onko se ny niin hirveetä jos ne arvaa? :) aivan ihana LA sulla inshaAllah :)

freyjan kiertoa jännäilen ja tuntuu kyl et plussa sieltä tulee. :)

peppipupu tsemppiä sinulle :) mitä kipuihi tulee ni eipä sit kuulosta lupaavalta, inshaAllah ei yltyis iha hirveiks.

elmiina pitää puhuu lääkärin kans tuosta ramadanista koska mulla on tukilääkitys enkä tiä sit miten lääkäri reagoi. muutenki oon ollu huono juomaa ni ois pakko saada jotai mitä saa helposti alas raanavesi ku ei men millään, en varmaa päivässä ees litraa juo koska vesi maistuu hirveelle ja on lämmintä. jääkaappikaa ei kunnol kylmennä sitä nopeesti että ois siedettävää. ramadan alkaa 28-29.6 eli todella pian. huomenna nt-ultra inshaAllah :)

madh kiva ettei yksin tartte olla oireiden kans. :)

on: mä pistin tilaukseen leipää ja appelsiinimarmeladia, eka puuttuu marmeladi löytyy kyl, saas nähä miten tässä nyt menee saisinko mä jotai juotavaakin vaihteeks. tänää join pitkäst aikaa teetä ja ai että oli hyvää :) etominen vaa alko taasen. persikat alkaa olla kypsiä ja on niin makeita ettette uskokaan, voisinpa antaa tästä netin välityksellä teille hedelmiä mein pihalta. on viikunoi, persikoi, vesimelonit kasvaa, kurkut kasvaa, löyty eka hunajameloniki kasvamassa, viinirypäleet kypsyy inshaAllah :)
 
Vau vau, vau! Onnea Mju ja J3nni! MAhtavaa!

Voimahali Kiiville!

Minä en eilen sitten päässytkään siihen verikokeeseen, kun neuvolantäti unohti sanoa, että siihen pitää varata aika. No, äsken kävin ja huomenna saa sitten tulokset. Pääsepähän sitten kaikesta jossittelusta, vaikka on tässä kyllä nyt jo varoiksi talleteltu tätä uutta kiertoa varten.
 
Nuuhku, joo ja mullahan on henk koht kaverina terveydenhoitaja joka on ollu äitiysneuvolassa töissä :) tuntuu et ihan kenen tahansa muun kysymyksiin osaan vastata mut en omiini :D hauskaa...

Pepe, kyllä kaikki saavat plussan, piste!! ;)

marikki, kierron alkupäivät ovikseen asti, pitäs limoja parannella :)

mju, ootko jo miettiny miten kerrot? ;)
joo nuo pastoroimattomat on vaaran paikka. Ja raaka liha. Muuten ku vaan kiinnittää huomion esim. Pesee vihannekset kunnolla ym ni kaik olis ok :)

j3nni, hihii :) joo ei se mullakaan heti tajuntaan iskeny... ;)

gatusa, on ihanaa kyllä ku ei tarvii olla yksin minkään asian kans täällä! :) appelsiinimarmeladi on ninjan herkku <3

aida, hyvä että pääsit labraan <3

omanapa, vasta nyt tajusin kuinka helgutin kallis ultra tuli varattua... 170€! >:( :o hyiii! Noh, löysin edukkaamman, paremman yms, 90€, ja nyt uusi ultra-aika olis 24.6.14!!! <3 enää 2 viikkoa ja 5 päivää, sit olis oviksesta 6+6, menkoista 7+3. huiiii! Sieltä saa dvd:nkin mukaan :) <3 apuaa!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
jep jep tuo pikku ninja on ilmeisesti huutanu jo jonki aikaa leipää ja marmeladia :) ihanaa ei ol enää kauaa ja pääset vilkasemaa pikkusta inshaAllah on kunnon pikku sissi joka ei lähe kulumallakaa ennen laskettua aikaa :) mä oon iha täpinöissäni huomisesta ultrasta... tulipa taas yöllä herättyä muutamaan otteeseen no tietääpä että kohtu kasvaa ja nousee, liitoskivutki käväs kyläs aamulla mut ainoastaa lievinä tällä kertaa alhamdulillah... :)
 
Äsken tein ovistestin ja tosi paljon haaleempi viiva kuin eilen joten tais ovis mennä jo?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pika on: käväsin apteekista ostaa pari raskaustestiä kun on edelleen vähä etova olo, lonkat vähän juilii ja masussa pistelee, voi olla viimenen eilisen tulosta mutta.. Jano on aivan kauhee koko ajan! Valeraskaus<3 apteekin oma ja diginäyttö :D mietin kumman käyttäis :D ja millon! Kävin kymmeneltä vessassa ni kauanhan jaksan kitkuttaa? :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top