Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tervetuloa silv!

ja nyt on kyllä kaikki varpaat ja sormet pystyssä Etsijälle jos huomenna testaat niin plussaa sulle toivon! :smiley-angelic001
aamulla siis saa tulla jännittään :)

mad: mä niin muistan tuosta likasta että pari kertaa kävin neuvolassa "turhan takia" kun likka ei potkinutkaan vaikka yleensä olikin siihen aikaan potkinut..ja parempihan se on että käy vaikka varmistamassa jos on epätietoinen :)

hei meinaako plussanneet ottaa selville sukupuolta? me ei likasta oltas haluttu tietää mutta lääkärihän möläytti että poika on tulossa.. ja itsellä oli myös ihan poika olo.. noh toisin kävi isäntä jaksaa vieläkin nauraa mun ilmeelle synnärillä kun kysyin äimänkäkenä että missä sen pallit on?:smiley-angelic006
mutta seuraavasta (jos sellainen joskus siunaantuu) en tiiä kysyiskö vai ei...ettei vaan kävis sit samanlailla :grin

mitenkä teillä on menny noi lämmöt( jos joku on siis mittaillu?) onko oviksen aikaan noussu vai oviksen jälkeen vasta? meikäläinen on palellu paripäivää ja kun nyt mittasin niin lämpö oli 36,2 vaikka yleensä pyörii tuolla 35,6..

likka kyllä on kipeänä.. :sad001mutta ittellä ei oo yhtään kipeä olo enkä kyllä yleensä sairastakkaan vaikka likka sairastaisikin..
lisäks sattuu mahaan nyt mut ei oo samanlaista kuin oviskivut.. voi kyllä olla että johtuu siitä kun söin vähän liikaa...:smiley-ashamed008
 
kiwi muista tulla kertomaan miten opiskelupaikan kävi ja muista että me ollaa täällä sua varten vaikka et kuumeile. :) mä voin laittaa vaik yv:llä sulle yhteystietoa jos haluut jutella muutenki inshaAllah :) mä pidän sua oikeestiki kaverina vaikkei kasvotusten tunnetakaan ja oot tärkeä, oon monesti saanu sulta niin paljon tukea vaikeina aikoina, oot tärkeä mulle ja kaikille meille <3

silv tervetuloa ja tsemppiä :)

nuuhku kyllähä se ois tarkotus selvittää inshaAllah jos vaan pikku ninja suostuu kertomaan :)

täällä totesin ukolle että onkos sulla nämä ja nämä oireet? mies sano että on mistä tiedät ni totesin että koska mä havainnoin ja totesin että hänen on aihetta hakea amoksiliini kuuri tulehukseen ku ollu oireet viikon muttei ol kerton mulle. totesin et oota viel vähä ja sä saat verenmyrkytyksen ku bakteeri pääsee verenkiertoo ku eturauhasesta menee putkia pitkin munuaisaltaisiin. totes että kiitos varotuksest huomen hän hakee inshaAllah kuurin itelle.
 
Kiiville paljon jaksamista :Heartred Ja mju:lle ja j3nnille onnea, Silv:lle tervetuloa :)

Täällä nyt siis ilmeisesti ovis tänään kun eilen sain hymynaaman eli onko tää päivä nyt sitten dpo 0? Ovista on parhaan kyvyn mukaan hyödynnetty, mies on ihan väsynyt kun on nyt tässä viime päivien aikana kolmesti annettu rakkautta :grin Meidän normitahti ei oo siis yleensä näin usein vaikka ei kai toi 3 kertaakaan teidän joidenkin tahtiin oo ees paljon :)
 
Mju & j3nni,teille nyt ekana suuret onnittelut!!!
Silv,tervetuloa joukkoon!

nuuhku,mun on ollut pakko saada "tietää" kahdesta pienimmästä,koska oon jo "tiennyt",kuopuksesta lääkäri sanoi mulle että kaippa sää jo osaat itte kattoo :) itseasiassa nää 2000-luvulla syntyneet,niin oon saanu tietää,yhden kanssa käytii iha Hesas saakka 4D:ssä kun se oli ihan uusi juttu,siitä onkin hieno dvd muistona,mutta oon mie ne tiennyt.Ainuut mittenkä sukupuolet meni väärin oli 3 ekaa.

Mutta jos mie tästä vielä pamahan paksuks,niin EN haluu tietää!
Mulle vauva on juuri HÄN ketä olen odottanut---aluksi hän oli tytön olomuodossa,myöhemmin esiintynyt poikana,joten se on ihan se ja sama kumpaa sukupuolta,kunhan se vain on hän :Heartpink

...mutta tällä erää haaveet taas kaatui,koska vuoto alkoi hiljalleen,ja huomenna kp1, kierron mitaksi jäi siis 27 päivää,kun se normaalisti on 32!
PIIP :scratch
 
Gatusa, mites ömm (anteeksi tietämättömyyteni) raskaus ja ramadan ? :)

silv, toivottavasti vierailusi on lyhyt! :)

tiarella, kuulostaa hyvältä salilla käynti ja kiva ku tulee tuloksia :) muista syödä monipuolisesti!! :)

etsijä, niiii-iin ;) niinhän sä voisit... kestääkö kantti?

Kiivi, jaksamista paljon sinne <3

dawwe, ehkä otankin :D okei ei hullukaan usko, ettenkö käyttäis kaikkia loppuun tässä pienen ajan sisällä... ;) ihanaa pihanlaittoa siellä kyllä :)

Nuuhku, kumma ku vaikka opiskelee alaa ja alkaa olla kohta edes puolittain alan ammattilainen, ni silti tää on niin hurjaa :D me meinataan käydä kaikki seulonnat ja selvittää sukupuoli yms :)
lämmöt miulla nousi päivä kaks oviksen jälkeen.. :) ennen ovista dippaa alas se lämpö ja sit se nousee.



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
madh raskaana olevan ei ole pakko paastota jos on pelko että siitä on haittaa joko äidille tai lapselle. mun tapauksessä ei ramadan onnistu lääkityksenki takia.

täällä oire joka on ja pysyy on se et rinnat on arat nänneistä eli kyllä tässä ilmeisesti raskaana edelleen ollaan ja voidaan paksusti :)
 
Gatusa, okei :) rupesin vaan heti miettimään. :D mulla kans nännit arat, sekin tosin vaihtelee välil kipeempää ja välil voi koskeekin :) turvottaa, eli tääläkin voidaan paksusti :)

omanapa, jeee aamulla saan nukkua hieman pidempään!! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mju! Viivan mäki näen kun katson vähän sivusta tietokoneen ruutua (tulee vahvemmat kontrastit :D ) vähän jo onnittelen <3

j3nni haamuja mä nään ;)

kiivi mistä sitä tietää, viittasin omassa aiemmassa viestissäni siihen, ettei koskaan tiedä mitä käy: erosin entisestä kihlatustani jonka kanssa haaveilin perheet ja muut ja päätös oli minun, tosin hän oli narsisti ja pettäjä joten... :D pakko oli nimenomaan päästää irti kun itseeni sattui säännöllisin väliajoin. ajattelin jääväni yksin ja en edes halunnut ketään siinä pisteessä. no tuli tuo nykyinen jonka kanssa olin ollut alle vuoden yhdessä ja jo kahdesti raskaana, esikko syntyi vajaan puolentoista vuoden seurustelun jälkeen (meillä on hämmentävän yhteensopivat sukusolut ilmeisesti. :D) nyt minä (yksin vielä ;D) suunnittelen häitä jo :D eli leuka pystyyn ja nauti elämästä <3

eiks ramadanin aikaan juuri ne jotka ei voi siihen osallistua jodu joissain tapauksissa maksamaan siitä tavallaan "sakon", ainakin yksi tuttu joutui ja siis se oli tyyliin säkki riisiä vähävaraiselle :) musta kuulosti ihan kivalta :) mua jännättää Gatusan ultra melkein enemmän ku perjantain pääsykoe (joo ei toivoa päästä kun en oo lukenut tarpeeksi mutta koetan kuitenkin onneani!)

mä meinasin tänään marssia ostamaan testin kun tosiaan tuolla viime keskiviikkona vai torstaina kävi se pikku lipsahdus että pääsi sisälle asti menkkojen viimesinä päivinä ja tänään aamusta alkaen on ollu pahoinvointia ja kamala jano.. siis edelleen etoo! mulla alko tosta lapsestakin yökötys samantien, olin saikulla viikko ennen plussaa jo kun meinasin oksentaa koko ajan ja yötyöhön ei sovi se kun sit oon koko ajan kakomassa! tekee mieli lihaa, jota en oikeestaan syö ja kieltäydyin mun lemppari suklaajäätelöstä :D oon niiiin valeraskaana! :D taaskaan ei oo mitään oikeeta mahdollisuutta olla raskaana niin mä kuvittelen oireita...
 
tervetuloa kerhoon madh, maltan tuskin oottaa perjantaita ja ultraa sekä sun ekaa ultraa ja neuvolaa :) käydää näitä oireita läpi yhessä eikös? :)

laurushka kyllä se noin on tai voi korvata myöhemmin paastoamalla se on toinen vaihtoehto. eli joko almut joka on omien varojen mukaan juurikin esim säkki riisiä tms. tai sit mikäli voi niin voi sit paastota myöhemmin inshaAllah.
 
Mju ja J3anni onnea molemmille ja rutkasti tarrsukkia matkaan... :) ai että nää on ihania uutisia.. :)

Myyh.Tulin niin hyvälle mielelle ku luin et lähtö kohta inssiin on nyt tosi hyvä. :) tsemppiä inssiin ja ja pidän peukut ylhäällä et teillä tärppää nyt kunnolla.. :)

Kiivi. Voi ei... :( paljon voimia sulle ja jaksamista asian yli... HALI... Ja haluisin kans kuulla sun kuulumsia jatkossakin..

Pahoittelut tädin kohdanneille....
Tsemppiä kaikille kierron vaiheeseen oli se mikä tahansa... :)

Mä täällä niin ootan Gatusan ultraaa. :smiley-bounce005

Ai niin oliko se Sandy joka kysy et koska testaan..ehkä huomenna tai sit perjantaina jos uskallan et voi mennä viikonloppuunkin...

on. nyt kun ollaan jo torstain puolella ni tänään ois kp.29/27-46 ja dpo.13. välillä tulee vihlasuja alavatsasta ja tissit on vähän arat mut nää voi olla merkki kyl menkoistaki. no pian se varmaan selvii... :)
 
Voi Kiivi, voimahalin lähetän täältä <3 Elämä on todellakin täynnä yllätyksiä ja olet ollut rohkea uskaltaessasi luopua silloin kun sen aika on. Itse koin että olit rohkea kun kerroit asian meille, vaikka se vaikea onkin. Joskus synkkinä hetkinä omassa päässäni on myös pyörinyt ajatus, että mitä jos suhde loppuu ja mä täysillä kuumeilen. Miten uskallan tunnustaa sen muille. Tosin meillä ei kyllä suhde lopu :)

J3nnille onnittelut viivasta ja Mjulle myös (jos en jo ehtinyt onnitella) :) Niin paljon plussia ropissut etten kohta pysy perässä!

Mustikka: me mennään näköjään tämä kierto samoissa päivissä sillä mäkin sain eilen ovisplussan :) Toivotaan että ovisplussa muuttuisi plussaksi myös raskaustestiin!

ON: tänään siis se virallinen ovispäivä eli dpo0 :) Eilen illalla viivat vieläkin selkeämmät testissä ja talletuksia tehtiin varuiksi. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyssä että olosuhteet olisivat suotuisat tärpille. Illalla nukkumaanmennessä koski alavatsaan, mut muuten vielä toistaiseksi olo tavallinen. Onhan tässä vielä tämä päivä aikaa yrittää kuulostella et tunnenko oviksen :)




Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freya toivottavasti kasvavat talletukset korkoa ;)

Täällä alkaa aamut taas luvattoman aikasin, pitäs opetella menee nukkuu ajoissa.. :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nopeasti kerron mun testailuista kun olen miettinyt miten ne limat ja ovis mulla asettuu.

Eli eilen testillä plussa ja myös eka limapäivä. Tänään aamusta lähes menkkaiset kivut ja tärinäherkkyyttä.
Ihan vaan jos joku etsiskelee ovista ilman testejä.
 
Kiwibird : kauheasti tsemppiä!!!!kaksi kertaa avioeronneena voin sanoa, että varmasti sattuu, mutta siitä selviää!
Olettehan kääntäneet kaikki kivet ja selvittäneet kaikki mahdollisuudet? Todella isoistakin karikoista on mahdollista selvitä jos kummallakin on tahtoa, ja se voi jopa liimata parisuhteen lujemmaksi.
Jos kuitenkin kaikki on tehty, voimahaleja!!!
Selviytyminen lähtee siitä, että ensin koittaa muistaa hengittää, sitten ei tee asioita jotka tuntuu pahalta (hyviä asioita tuntuu ettei olekaan) ja lopulta huomaa, että alkaa taas nauttia elämästä ja ihan uudella tavalla.
Muutos on aina kipeä kohta, mutta vaikka nyt ei tuntuisi siltä, jokaisessa asiassa on ripaus hyvää! Huomaat sen vielä ajan kanssa. Toivottavasti sulla on ystäviä ja tukiverkko, joka pitää pystyssä kun itse ei jaksa!
I feel you!
Love, pepsukka
 
Ja katso, hän joka on ollut hiljaa, pälättää nyt koko ajan:-)

Gatusa : mulla alkoi toisesta liitoskivut jo alussa ja uhkailtiin jopa kävelykepeillä, jos en hidasta ja jää välillä sairaslomalle. Ainakin tuplat oli ekaan verrattuna. Tsemppiä! Valitettavasti toi ei helpota raskauden edetessä... Mutta palkinto on sit sitäkin parempi! :-)
 
Laurushka, noniiiiiiiin :D nyt sit ootteleen tuleeko niitä menkkoja sittenkään :D

gatusa, onneks perjantai on jo huomenna, näät pikku ninjan <33 käydään vaan, kyl se helpottaa ku yksin ei tarvii miettiä :)

Loora, jännät paikat, nyt plussaamaan sielläkin!! :)

etsijä, kunnioitettavaa malttia! ;)

mustikalle kans tärppionnea ja oviksen bongaamisesta onnittelut :)

Freyja, hyvä et nyt on talletukset ajallaan tehty, josko tässä kierrossa nyt tärppäis sitten!! :) kaik ei tunne, mut hyvä kuulostella miltä se tuntuu :)

peppipupu, jee sielläkin ovis!! :) talletukset kohdillaan? :)

omanapa. Ihanku malttais. Kyyl se viiva on vahvistunut, kattokeepa mitä tein! Dpo11 siit ny puuttuu mut se oliki haaleempi ku dpo 12, joten siinä nyt viitettä ;) yö tuli nukuttua ihan hyvin, vähän etovaa oloa aamusta kun vatta tyhjä :) ja mun piti nukkua pitkään - herään kasilta??

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401947392212.jpg
    1401947392212.jpg
    43 KB · Katsottu: 96
Huåmenta täältä juuttein maalta.
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti peittojen pudisteluun :))
Gatusan ultraa jännätään täälläkin.
Nukuin n 3 tuntia.. Oli kylmä sitten kuuma sitten janotti ja sitten pissatti.. Nyt toinen kuppi kahvia ja armoton yritys herätä..
Dpo 13 ja haamu edelleen ihmekään kun olen juonut yön aikana 1.5 l kuplavettä ja pissinyt suunnilleen samanverran :))
Aamun haamu
ImageUploadedByVau Foorumi1401947899.564584.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top