Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pikaisesti omaanapaa... kp 53, ja kattokaa mitä mää sain aikaseks.. ei hyvää päivää.. voiko tää muka olla totta?!?! toi -622 loppunen on siis aamunen testi mutta ei siis aamupissasta ja tuli testiajalla tollai viiva ja toi toinen eli -332 loppunen on sitte sama testi ku oli kuivunu. VOIKO toi olla vaan viivanpaikka mukamas... ?!?! :anyone Taidan aamulla testata apteekin omalla, luulis siihen tulevan jotai jos tulee. Tietääkö kukaa tän prismast ostetun pregcehkin herkkyyttä tai apteekin omaa? onko siis sama herkkyys että oisko mulla aamulla säänssejä saada oikeesti plussa ? :rolleyes: apua ku jännittttttäääääääääää :3some:3some:3some:3some
 

Liitteet

  • 20140604_154332.jpg
    20140604_154332.jpg
    970.4 KB · Katsottu: 108
  • 20140604_100622.jpg
    20140604_100622.jpg
    371.9 KB · Katsottu: 120
J3nni, plussa on :) onneksi olkoon!!
Ootttaisin kyllä pari päivää välissä jos tuo on semmonen erityisherkkä testi, jos ei ni kaipa uskallat jo apteekinkin kastaa mut jos maltat, oota pari päivää ni saat vahvempaa (nyt mä en niin oo oikee ihminen sanomaan...)
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Pahoittelut ja paljon voimia Kiivilintu. Rutistan täältä koneen takaa oikein lujaa. Varmasti päätös on oikea, vaikka sattuukin. Ei simmosessa suhteessa voi olla, jossa joutuu jatkuvasti kärsimään vaikka kuinka rakastaisi. Oot vahva kun pystyt tekemään sen. Toivottavasti löydät vielä miehen jonka kanssa voit olla onnellinen.:3some

Onnea Mju! Lähetän paljon tarrasukkia ja -bodyja ja toivon että viiva jatkaa vahvistumista. :>

Madh, hyvin sulla vahvistuu viivat. :> Mulla ei ollut tasavahvat viivat edes kun digi näytti 3+, että ei kai niihin kaikkiin merkkeihin tule sitä kuin korkeintaan joskus ties kuinka pitkällä.

Jonkun muistelen pohtineen, voiko pitkittyneestä kierrosta raskautua. Olen elävä esimerkki siitä että voi. Ainakin siitä päätellen että la siirtyi ultrassa viikolla eteenpäin. Kun vain luteaalivaihe on tarpeeksi pitkä oviksen jälkeen, kaikki on mahdollista. Sitä en sitten tiedä kuinka todennäköistä. En kuulu todennäköisyyksiin raskautumisen suhteen. :D

Plaah tätä hellettä. Ei oikein ruoka maistu, mutta positiivisena puolena ei ole myöskään tullut liian pitkistä ruokaväleistä kovin huonoa oloa. Mieliala on hyvä ja alan taas uskoa että kyllä kaikki saadaan valmiiksi ennen vauvan tuloa. Onnistuin välillä kuvittelemaan että asiat jää puolitiehen ja ahdistumaan siitä.
 
Onnea j3nnille!

Kylläpä nyt tulee plussaa! Alkaa olla jo se hyökyaalto!

On. Ilmeisesti menossa kp 21 ja dpo? Tänään tuli todella hailu viiva ov testiin, eli ihan tyylipuhdas nega. Olen keksinyt hirveän kasan raskausoireita itselleni ja aika tuntuu matelevan. Maanantaina romahtivat lämmöt illalla ja nyt ovat ihan hitusen koholla, mutta en luota tässä kierrossa yhtään mihinkään. Tulee, mitä tulee.. Plussa tietysti toiveena, mutta en oikein usko sellaista heti saavani.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
j3nni ehti näemmä väliin. Paljon onnea sinne! Kyllä siinä haalea viiva on. ^^
 
Äää mä en pysty lopettamaan :D on se kyllä aika vahva jo. Nyt pitäis alkaa rauhottua jo... ;) ehkä mä viel täl viikol dippailen mut sit pikkuhiljaa pitäs ruveta lopetteleen, ei täst mittää tuu :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401904767141.jpg
    1401904767141.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 98
Vargynja, hyvä tietää et ei oo tasavahvoja ollu vielä noinkaan pitkällä :) luteaalivaihe se onki juuri kaikista tärkein! Koita jaksaa hellettä ja kuumuutta ja siitä aiheutuvia oloja! :)

elaffy, tsemppiä sinne <3 toivon et siellä tulis suht nopeesti plussaa kans.. <3



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
kiwi pysy vaan mein seurana oot ihana ihminen ja me kaikki halutaa tietää sun kuulumisia. ja jos joskus aattelet matkustaa minun suuntaa ni ilmottel ihmeessä :) oot todella rohkea, ite jouduin tekee vastaavan päätöksen raskaana ollessa aikoinaan. tosin toinen osapuoli petti mua lisäks ni heitin pihalle, ootin esikon yksin ja sit mies tuli kuvioihi lopulta. kaikella on tarkoituksensa ja sinä ansaitset onnea ja kunnioitusta et kärsimystä.

j3nni onnittelut ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja potkareita sun muuta :)

mju sulle kans lähetän tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja potkareita että pikku sissi pysyy matkassa laskettuun aikaan asti :)

jaksamista helteen keskelle vargynja. täällä ootellaa kesän alkua kunnolla ja ramadania, tässä kuussa alkaa inshaAllah, huomaa siitä että hinnat alkaa nousta jo. lämpötilat on viel iha ok lukemissa eli 25-31 astetta, heinä-syyskuu on pahimmat ku mennää siellä 35-50 ympäri vuorokauden.
 
Heipat! Keskustelua jo pitkään seuranneena, voin vihdoin itsekin liittyä joukkoon :)

Taustalla siis nelisen vuotta yhdessäoloa, keskeytetty raskaus '12 ja nyt vihdoin viimein elämä sillä mallilla että uskaltaa heittäytyä! Ehkäisy jätetty nyt toukokuun lopussa pois, ja tyhjennyksen loppumista odotellaan että yritys saadaan kunnolla alkuun :)

Itsellä vauvahaaveita ollut jo pitkään, mutta mies on nyt vasta rohjennut ajattelemaan, että josko se loppuelämän perhe tulisi tästä :) Hänellä siis liikaa huonoja muistoja exästä, jonka kanssa saanut taistella nyt 6v tyttärestä oikein toden teolla.. Eli tietynlaisen "luottamattomuuden" hänelle suon.. Mutta nyt siis valtakunnassa kaikki hyvin, ja yrittäminen alkakoon :))
 
En tiedä tuliko sitä minun tekstiä vai minne hävisi. Mutta käytiin siis salilla miehen ja tämän veljen kanssa. Kyllä minulla se haba alkaa siitä pikku hiljaa kasvaa. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa mukaan remmiin Silv! Plussatuulia sinnekin!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mju. Ihan sissinä vaan aamuisin kävelly suoraan vessaan hakematta mitään ylimääräisyyksiä mukaan, tosin ihmettelen itsekin kuinka oon jaksanu kun niin kuumottaa... :rolleyes:

Mad. Okeiiiiiii.... eli periaatteessahan voisin aamulla vaikka testailla hahahahaha :grin

Tervetuloa joukkoon Silv! :hello

Huh. nyt iski taas ne kuumat aallot, ensin palelin villatakin ja peiton alla, nyt pakko oli heittää molemmat veks. Näin iltaa kohden kun on taas rauhottunut paikoilleen niin mahatuntemukset lisääntyy... Normaalisti mulle kivut ei kerro mitään menkkojen alkamisesta, eli menkkakivut mulla on menkkojen ekana ja tokana päivänä ei ennen, eikä jälkeen joten olen edelleen toiveikas, mutta tosin pelkään kyllä olevani hullu, onhan se nähty :grin
 
Mä liikutuin nyt niin syvästi, te ootte kaikki tulleet niin tutuiksi ja tärkeiksi.. nimimerkkejä tulis pitkä lista joten kiitän kaikkia yhteensä syvästi. En oo ikinä saanut samanlaista tukea kuin täältä. Viisaat sananne ja voimaannuttavan positiiviset toivotuksenne meni suoraan mun sydämeen. Olo on muuten kuin epätoivoisella arvottomalla pelinappulalla ja tämä päivä on ollut erittäin hirveä toisen osapuolen ollessa päihtyneenä jo muutaman päivän puhelimen päässä eikä kasvotusten kontaktia ole onneksi nyt ollut. Vaikka rakastan ja tunnen oloni jollakin sairaalla tavalla syylliseksi tämän eron tuomien muutoksien vuoksi miehelle niin on pakko päästää irti. Ollaan yhteyksissä parahimmat naiset ja vaikka en enää saa kuumeilla ja tulevaisuuden näkymät ovat rankat niin olen hengessä mukana. KIITOS <3
 
Kiivilintu ♡♥♡

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea mju ja j3nni, kyl noi sen verran selviä viivoja on! Pari öäivää väliä ja uutta testiä tai digiä niin asia varmistuu!

Etsijä taitaa olla myös hyökyaallon armoilla, onnea matkaan ja saada se paikkas ja tuut toki kertoo meillekin mitä testi näyttää!

Kiiville voimia, on rohkeutta jättäytyä suhteesta joka ei miellytä ja oikea päätös unohtaa vauvahaaveet tuossa tilanteessa. Fiksu likka ja kaikkea hyvää sinulle!

MadH ottaa ilon irti vaan niistä lopuistakin testeistä kun kerran vauhtiin olet päässyt :wink Mitä niitä turhaan säilömään, et sä niitä seuraavaan vuoteen tartte kuitenkaan

Mä kävin tänään lisää kukkia ja istutin tyllerön paprikat isompiin ruukkuihin. Kivasti tänään on ukkostanu ja ennen kaikkea satanut vettä ajoittain josko se nurmi pian vihertäis! Ah, kesä. Mä oon niiiiiiiiiiiin fiiliksissä :cool:

Muoks// Äh, pääsi unohtumaan, että tervetuloa uusille ja tsemppiä näin yleisesti kaikille
 
Onnea Mju ja j3nni :gen014
Tervetuloa Silv :)
Etsijä
Tsemppiä ja peukkuja ja puuhpuuh plussatuulta!
 
Kiwille voimia jaksaa :Heartbigred Rohkea ja älykäs nainen olet,siivet kantaa ja elämä antaa sinulle vielä parasta :Heartpink

J3nnille onnittelut tarrasukkien kera :Heartbigred
Mjulle onnittelut :Heartbigred
Silv :welcome
 
Takaisin
Top