Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ohh lord nyt oksettaa kun pitänee vieläkin jännittää :)
ImageUploadedByVau Foorumi1401897365.241622.jpg

Äiti ja sen uusi mies ja siskot on tulossa Suomesta vielä tänään mun luo ja pitäis pystyä oleen ns normi.. apua ei auta kun vetää juristin pokerinaama päälle jo etukäteen ja olla kun ei olisikaan. Mutsille en vois kertoa se jäis a tänne asumaan ja B jos mitään sattuis ois se maansa myynyt.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju, onnea! Kyllä se viiva on!

Kiiville paljon jaksamista ja voimia. Oli lopullinen päätös mikä tahansa, toivotaan sen olevan oikea ja ajan kanssa surun helpottavan. Samaa parhautta toivon sinulle! *halaus*

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos freyja :)

mju onnea :)

voi kiwi jaksamista paljon ja voimahali täältä, toi on niin surullista kun tuollast tapahtuu. jos haluut olla jatkossaki yhteyksissä muuten vaa ni voit yv:llä laittaa ni pysytää ajantasalla kuulumisista muutenki. mä haluun olla tukena vaikken voikaa olla paikanpäällä.
 
Mju Onnea! Mähän sanoin ;)

Kiville ♥♥♥ kyllä se elämä kantaa vaikka just nyt se on ihan liian kaukanen ajatus! Mutta siinä olet ehdottomasti oikeassa että ei kannata ottaa liikaa itselleen kannettavaksi, vastuu elämästä on molemmilla!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea mju! :)

Ja jaksamisia kiivi! <3

Itse tein ovistestin nyt huvikseen ja viiva näytti toisesta reunasta yhtävahvuiselta kuin kontrolli viiva. Voiko nää terot häiritä ovulaatiotestin tulosta?

ImageUploadedByVau Foorumi1401898642.751687.jpg

Tulipas epäselvä kuva, mitä sanotte voisko olla et ovis tulossa tai just menny?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
terot ei vaikuta ovikseen joten on mahollista että ovis on tuloillaa tai sit alkaa haaleneen riippuu onko sulla ollu ovisoireita yhtään ja tunnetko muuten ovista kun se on. ei muuta ku hyödyntään pepexxl :)
 
Gatusa, ikinä en oo ovista tunnistanut. Että ei oo mitään oireita ollut tai en aineskaan osaa yhdistää niitä ovikseen!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiiville iso halaus ja voimia jatkaa eteenpäin :Heartred Kun suhde ei enää palvele kumpaakaan niin silloin on aika jatkaa eteenpäin. Kohti uusia tuulia surun väistyessä.

Mju. Viiva viiva viiva viiva :excited001 hihi on se tupla-viiva, onnet!

Dpo10 ja tämä reipas naikkonen ei oo testannu vielkää. Tänään on ollu paljon oireettomampaa eloa, hmmmm.. on juilinut mutta saamani nilkkakipu (kyllä, eilisen juoksulenkin ansiota) on vienyt suurimman huomion kaikista kipuiluista tänään. Saas nähä malttaako vielä huomisen yli, parasta olisi jos sais odotettua sinne sunnuntaihin... ärh vaan kyllähän te tiedätte kuin tekis mies pissiä tikkuun... hmmm.. mones dpo sä Mad testasit ekan haamun??? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Kiivilintu,voi mitä uutisia.oon ollut samassa jamassa joskus,vauvakuumeen ja yrityksen saanu nakkaa samaan roskiin.Rankkaa.Voimia kovin,saa laittaa tv,tiän eroamisen tuskasta vähän liiankin paljon

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Kiivi osoittaa suunnatonta selkärankaa myöntää oma rajallisuutensa ja tunnustaa ettei välttämättä rakkaudesta huolimatta voi elää suhteessa joka ottaa enemmän kuin antaa. Rakkauskaan ei voi aikuista ihmistä kantaa ellei ihmisellä itsellään ole halua tai kykyä ottaa vastuuta omista tekemisistään. Se joka jaksaa sillä hetkellä kantaa ja kannattelee mutta sen on toimittava molemminpäin. Toivoisin sinun niin olevan jotenkin meihin yhteydessä teit ainakin minuun lähtemättömän vaikutuksen ns hiljaisella viisaudella joka paistaa tekstisi läpi <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju: Haamuhan se siellä. Onnea paljon ja tarrasukkia matkaan :Heartred:ky tossa viel liimaa tuubillinen :grin

Oviksesta taisin sanoa tuossa jokunen aika sitten sanoa että itellä tästä tärppi oviksesta tullut ees tasavahvoi viivoja oli viel kp11 ja aluks aattelin et huomen on vahvempi mut joku päässä huusi tarkista kuiteski tänää digillä ja hymiöhän siellä oli. Toinen vinkki että oviksen lähestyessä ottakaa joka toinen päivä seksipäiväksi niin minulla/meillä tärppäs. Ennen kaikkee jos on epävarma oviksen viivojen vahvuudesta liuskatestil varmista digillä :)

Voihan hellettä. Tääl savossa on koko päivän ollu ukkosilma tosi hiostava ja helteinen. Onneks ei oo ku vähän etonut tänää nii vettäkin on voinut juoda. Maanantaina olis eka neuvola, vähän jännittää vaikka oikeestaan niin skeptinen fiilis tuli tänää et pitäskö vaan soittaa ja pyytää et se laittaa lähetteet verikokeisiin ja meen neuvolaan vasta nt ultran jälkeen, mut jotenki tää seesteisyys sai mut tajuamaan et ei mulla oo mitään pelättävää ja jos kaikki ei mee hyvin se on luonnon tapa hoitaa pois sellaiset yksilöt (toivottavasti kukaan ei näe tätä mun ajatusmaailmaa julmana sellainen ei kuitenkaan ole.)
 
Etsijä Sä oot sissi sun dpoilla istuin turhautuneena vessassa pitäen omaa pissaatikkuun. Com kerhoa :) mä laskisin oman kunnon haamun näkyneen tänään eli dpo 12.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo siis "oireisiin" voin lisätä yhden sukkapuikko tuikkaisun ja silmien kostumisen :D En muista nyt mitä luin, kun on ollut touhun täyteiset päivät, mutta joku mille en normaalisti nyyhkyttäis, niin alkoi tulla tippa linssiin. Ja mies poimi pari kukkaa tien varresta mulle (ei koskaan anna kukkia) ja lapsukainen perässä ojensi nyrkissä liiskaantuneet kukat :Heartred :D Johan huuli alkoi väpättää :)
 
Ihan ensin: kiivilintu, olen todella pahoillani!! Ero on aina iso juttu, ja nyt tosiaan saat surra ihan rauhassa että niin kävi. Saman läpikäyneenä, tuosta onneksi selviää! Jouduin aikanaan itse ilmoittamaan myös että olen joutunut eroamaan ja luopumaan vauvakuumeesta ja se on tehnyt todella pahaa. Tiedän mitä käyt läpi, ainakin suunnilleen. Nostan sinulle hattua siitä, että uskallat lähteä tätä läpi käymään, jos olet joutunut tilanteeseen, jossa joudut tasaisin väliajoin kärsimään. Olet rohkea nainen <3 Ja olet ansainnut sen kaiken hyvän mitä sulle on luvassa vielä tulevaisuudessa <3
Hurjasti nyt voimia ja jaksamista tulevaan, suosittelen käymään asiaa läpi jonkun luotettavan tahon kanssa, oli se itselle mikä tahansa. Älä jää yksin! Älä pelkää pyytää ja vaatia apua. Sinulle kuuluu tässä maailmassa onnellisuus ja sinä sen vielä saat <3 Nyt toivoisin että voisin rutistaa oikein kunnolla ja katsoa sua silmiin ja sanoa tän kaiken sulle ääneen. Sä olet upea nainen, ja ansaitset elämältä vaan hyvää, on niin väärin että joudut läpikäymään tällaista, mutta mulla on tapana uskoa, että kaikella on tarkoituksensa... :) Kyllä sä vielä joku päivä sen näet ja ymmärrät :) Koita jaksaa!! Täällä meikäkin linjoilla jos kaipaat, samoin sit kun kuitenkin suht lähekkäin asutaan ni pakopaikkaa saa täältä myös kysellä. Olet tervetullut luonnon keskelle lepäämään.

Freyjalle superonnittelut ovisplussasta!!

Mju, mitä mä sanoin, mitä mä sanoin!!! ;) Helmikuisiin sieltä mars!! ;) Heh. Kyl vaan nyt näyttää testi vallan mainiolta. :) säästä digi dpo14!

Pepe, terot ei häiritse ovistestin tulosta, mut esim. PCOS saattaa häiritä, muttei sun sitä tarvii miettiä. Tuossa on luultavasti kyseessä vielä nega, ainakin koneelta katottuna mut tosiaan voi olla että siinä viivan kohdalla on vaan se vasta-aine asettunut erivahvuisesti sen viivanpaksuudelta, jonka takia viiva näyttää eri paksuiselta toiselta puolelta. Mulla oli mun ovisplussa semmoinen, et siinä juurikin näky toinen puoli yhtä vahvana kuin kontrolli ja haaleni toiseen puoleen.,:)

Etsijä, tsemppiä piinailuun!! ;) mulla eka toooosi hailakka tuli dpo10, dpo12 se tais olla jo semmonen et sen erotti paremmin. :)
 
Takaisin
Top