Ihan ensin: kiivilintu, olen todella pahoillani!! Ero on aina iso juttu, ja nyt tosiaan saat surra ihan rauhassa että niin kävi. Saman läpikäyneenä, tuosta onneksi selviää! Jouduin aikanaan itse ilmoittamaan myös että olen joutunut eroamaan ja luopumaan vauvakuumeesta ja se on tehnyt todella pahaa. Tiedän mitä käyt läpi, ainakin suunnilleen. Nostan sinulle hattua siitä, että uskallat lähteä tätä läpi käymään, jos olet joutunut tilanteeseen, jossa joudut tasaisin väliajoin kärsimään. Olet rohkea nainen
Ja olet ansainnut sen kaiken hyvän mitä sulle on luvassa vielä tulevaisuudessa
Hurjasti nyt voimia ja jaksamista tulevaan, suosittelen käymään asiaa läpi jonkun luotettavan tahon kanssa, oli se itselle mikä tahansa. Älä jää yksin! Älä pelkää pyytää ja vaatia apua. Sinulle kuuluu tässä maailmassa onnellisuus ja sinä sen vielä saat
Nyt toivoisin että voisin rutistaa oikein kunnolla ja katsoa sua silmiin ja sanoa tän kaiken sulle ääneen. Sä olet upea nainen, ja ansaitset elämältä vaan hyvää, on niin väärin että joudut läpikäymään tällaista, mutta mulla on tapana uskoa, että kaikella on tarkoituksensa... :) Kyllä sä vielä joku päivä sen näet ja ymmärrät :) Koita jaksaa!! Täällä meikäkin linjoilla jos kaipaat, samoin sit kun kuitenkin suht lähekkäin asutaan ni pakopaikkaa saa täältä myös kysellä. Olet tervetullut luonnon keskelle lepäämään.
Freyjalle superonnittelut ovisplussasta!!
Mju, mitä mä sanoin, mitä mä sanoin!!!
Helmikuisiin sieltä mars!!
Heh. Kyl vaan nyt näyttää testi vallan mainiolta. :) säästä digi dpo14!
Pepe, terot ei häiritse ovistestin tulosta, mut esim. PCOS saattaa häiritä, muttei sun sitä tarvii miettiä. Tuossa on luultavasti kyseessä vielä nega, ainakin koneelta katottuna mut tosiaan voi olla että siinä viivan kohdalla on vaan se vasta-aine asettunut erivahvuisesti sen viivanpaksuudelta, jonka takia viiva näyttää eri paksuiselta toiselta puolelta. Mulla oli mun ovisplussa semmoinen, et siinä juurikin näky toinen puoli yhtä vahvana kuin kontrolli ja haaleni toiseen puoleen.,:)
Etsijä, tsemppiä piinailuun!!
mulla eka toooosi hailakka tuli dpo10, dpo12 se tais olla jo semmonen et sen erotti paremmin. :)