Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Freyjalle onnea ovisplussasta! Itse laskisin viimeisestä vahvasta viivasta varmaankin sen dpo-1 jos ei oo oireita.
Sillon ku ite testasin sain sen viivan iltapäivällä eikä ollu lisää testejä mitä tehdä ja laskin sen dpo0 koska mulla oli niin jäätävät kivut. En tiedä sitten oisko viiva näkyny vielä myöhemmin illalla ja seuraavana aamuna, olis kyllä kovasti kiinnostanu. Noista kivuista mulla kun on aina vuoto alkanut dpo14 niin siksikin olen uskaltanu laskea sen näin ja olen siinä luulossa että sen päivän aikaan se munasolu irtoaa, luulis ainakin niillä kivuilla.

Nyt sitten tsemppiä ja hermoja seuraaville kahdelle viikolle, plussa toivottelen!
 
Freyja,ooo,vau!!! Kuule mä niin tiedän ton fiiliksen,ovisplussa on kyl maailmassa yks hienoimpii juttuja ;)
ja joo mie oon outo.
ONNEE ja eiku peitot heilumaan ja lakanat kahisemaan
 
Freyja onnea ovis plussasta! :wink

Lucky eilen jäi hyödyntämättä.. mutta kattotaan:wink

Mad on niin komeita plussia! :)

Myyh paljon tsemppiä! mä niin odotan niitä kolmosia! :wink

Sasta ymmärrän sua ton kahvin suhteen.. itsekkään en pärjäisi kyllä ilman aamukahvia..:Heartpink:coffee2:Heartred

Sintille paljon plussa puhureita! :)

ON. eilen ei tosiaan hyödynnetty tuota viivaa.. ja tänään sitten viiva oli jo paljon paljon hailakampi.. joten oisko se ovis ollut sitten eilen tai toissapäivänä...ken tietää.. täytynee siis vain toivoa että se su-ma välinen pupuilu tuotti tulosta :rolleyes:
 
Hei kaikille! :) oikean puoleinen rinta tuntuu vähän kipeälle. Voisin alkaa varmaan pian tikuttamaan että selviää se oviksen päivä ja meneekö sen laskurin mukaan vai heittääkö. :) ja toivottavasti menkka päivät ei laske kun alkaa jo hirvittää jos laskee että missä vika.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
voi Mad varmasti nuo oireet, muutokset ja oireettomuus kolkuttavat takaraivossa jatkuvasti, ensin ihmettelee oireita, sitten panikoi seuraavassa minuutissa jollei niita ole :D ihanaa.
 
mad oli ihan jees ;) ei vaan tuottanu toivottua "vahinkoa" tällä kertaa :D mut on se harjotteluki tärkeä osa :D Ihanaa kun pääset ekaan neuvolaan! Se on niin jännää odottaa varsinkin ensimmäistään <3

Tuli tuosta kertomastasi työstä mieleen että tutun tuttu jolle on tehty sterilisaatio ja jolla on alle 10% kalvoa kohdussa johon munasolu voi kiinnittyä on raskaana :D siellä on tosi monta keskenmenoa takana ja nyt sitten on käynyt tollanen ihme kaiken jälkeen vahingossa! Siinä on kyllä joku tuleva maailman pelastaja jo kyseessä kun kaiken tollasen läpi päättää tulla!

Diku tunnustan osittain, välillä tulee mieleen, nyt varsinkin heinäkuun lähestyessä, hän olisi syntynyt todennäköisesti kk etuajassa kuten tämä meidän "toinen" :) eli varmaan kohta olisi synttärit.. Ja jouluna tulee ajateltua kun se oli silloin jo mennyt kesken ja kaavittu..

Gatusa, nyt miehelle selväksi peli että sulle kannetaan juotavaa ja herkkuja jos niin tahdot! Sen verran kauan olet joutunut kärvistelemään näitä hetkiä odotellessa! <3

Mä en meinannut pystyä kälyllä käymään silloin kun tuli kkm.. se odotti toista lastaan ja esikoinenkin oli vasta vuoden vanha. Hänellä raskaudet olleet aika "normaaleja" ja olin niin kateellinen, vihastutti kun jotkut saa tostanoinvain kaiken ja itseltä vietiin pois se mitä niin kauheasti halusi ja ehti intoillakkin. Piti vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja muistaa, ettei toisen onni ole itseltä oikeasti pois, varsinkaan perheen sisällä, on niistä serkuista nautittu nyt kovasti ja suunniteltu jo vaikka mitä näiden varalle kunhan ovat vähän vanhempia!
 
Nonni,kaks isoo mukia kahvia vedetty :grin Verta otettiin enemmän kun laki sallii,hoitaja yritti neljä kertaa ja lopulta lääkäri avoneulalla kämmen selästä..Toosi kiva neula kammoselle :rolleyes: Litkukin tuli juotua eikä se ollukaan ollenkaan pahaa!Lähinnä tuli väljähtäny kokis mieleen.
 
freyja onnittelut ovisplussasta ja nyt kaikkien meidän plussanneiden ja muidenkin puolesta lähetän jättimäiset plussatuulet tuomaan sen plussan kierron loppuun ja sit tulee kiinnikkeet että pysyy sissi matkassa inshaAllah :)

laurushka kyllähä mä tänää raivosinki et kyllä sitä itellee ja muille kaikkee hommataa mut entäpä minä, mulle ei voida ostaa ees yhtä pulloo vettä kaupasta jonka vois saada peräti alas ku mulla toi raanavesi ei mene alas, en pysty pakolla ku ehkä litran päivää maksimissaa juomaa.

madh noi oireet voi olla iha aaltomaisia et aamul vaikka huono olo tai illal, sit on hyvä olo ja oot ku ei ois mitää ja sit se iskee taas ku salama kirkkaalt taivaalta. jotkuu taas kärsii oireista 24/7 ja toiset ei ollenkaan. tiedän että jos on välil oireit ja välil ei ni sitä huolestuu helposti etenki ku on esikko kyseessä :)

täällä näköjää raskaus alkaa noudattaa tuttua kaavaa mitä esikosta. tervetuloa kipukauteen...tänää maattii ja itkettii ku liitoskivut sellast luokkaa mitä esikosta eli tuntu et luita revitää urakalla etenki häpyluuta, eka panikoin et no nii meneekö kesken mut sit ku keskityin toteamaa tarkan lähteen ja kivun luonteen ni olin et jaahas sama juttu ku esikosta eli jäätävät liitoskivut saapuneet. eile oli kannakekipui jonki verran mut meni ohi mut nää liitoskivut on jotai iha hirveetä välillä mulla ainaki nyt. toka kolmannes lähestyy ja sen huomaa. josko tokal kolmanneksel sit helpottas kivut taas kuten esikosta tullaksee takas vikal kolmanneksel.
 
Onnea oviplussasta freyja! :) ja muille plussanneille!

Itsellä menossa 3 teropäivä eli kp17, ovistestit saapui vasta tänään joten kannattaako enää edes testata?

Moniko täällä juo greippimehua? Jossain sivulla näin keskustelua aikaisemmin. Mutta Ootteko huomannut onko valkovuoto ollut runsaampaa? Itse join kp 14 asti mutta sen jälkeen en enää pystynyt koska maistui niin hirveelle.. Mutta itsellä oli tossa kp13-14 tosi runsaasti valkovuotoa, joka nyt on hiipunut lähes olemattomaan.

Plussatuulia tänne kaikille! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ja gatusa ihanaa että ninja ilmoittelee jo itsestään. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ihana kuulla sinusta pepexxl juu välillä sillo ku häntä huvittaa ni ilmottelee. plussatuulia että nyt tärppäis sinullakin :)
 
Pepe: mä join greippimehua tuonne kp 14 asti mut sit pääs loppuu enkä oo jaksanut hakea sitä kaupasta :) Ja taidan olla varmaan ainoa jonka mielestä se on hyvää :D Limoissa en kyl oo huomannut sen ihmeempiä, muuta kuin tuntuu olevan juoksevaa ja kirkasta koko ajan.

Gatusa: kiitos tsempistä ja plussapuhurista, otan sen ilomielin vastaan :) Ja paljon ajatuksia lähetän tulevaan ultraan et kaikki olisi hyvin siellä <3

ON: testasin äsken uudestaan vielä ja edelleenkin vahva ovisplussa :) Nyt vaan odottelen herraa kotiin ;) Testailen vielä huomenissa että muuttuuko tuo miksikään... Nyt vasta jännät paikat alkaakin. Kohta pääsee maistelemaan punkkua joka odottaa kaapissa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ikävä kyllä joudun nyt taustalle. Käyn yhä katselemassa teidän juttuja ja onnistumisia mutta itse on pakko unohtaa kuume ja vauvahaave. Minä ja mies ollaan tehty eroa epävirallisesti jo toven mutta tahdoin uskoa parhaaseen.. siinä särkyi sydän ja psyyke tai ainakin ajanmittaan.
Tuntuu niin hirveältä mutta enköhän mä pärjää. Tämä suhde kun on ollut ainutlaatuisen hyvä mutta raskas monin tavoin. Plussatuulta rakkaat naiset ja parhautta jokaiselle. :Heartbigred
 
Kiiville kovasti jaksamisia, on varmasti rankka tilanne ja paha olo. Elämä kuitenkin kantaa meitä eteenpäin ♥ Ihminen on siitä kumma olento että mieli pyrkii useimmiten eteenpäin vaikka se ei siltä heti tuntuisikaan. Niin sitä vaan toipuu ja elpyy kun antaa ajan rauhassa kulua, kiire ei ole mihinkään vaan rauhassa antaa tunteiden tulla ja olla. Sitten jonkun ajan päästä vähitellen ne siirtyvät koko ajan enemmän taka alalle ja eräänä päivänä ne ovat muisto vaan. Suurin osa meistä tietää mistä puhutaan..harva säästyy kokonaan eron tuskilta. Voimia sinne ♥♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
kiivilintu, voi ei :( no ei elämässä oikeasti voi tietää mitä tapahtuu, viimeiseen asti voi vain yrittää ja toivoa... <3

mikäs myssyllä on itkettäny :(
 
Kiitos kaikki. Tuli itku.. Toinen osapuoli olisi halunnut jatkaa ja yhdessä asutaan toistaiseksi byrokratian vuoksi. Olette mahtavia.. edeltävä ero 3 vuotta sitten oli paha mutta tässä suhteessa rakkaus oli niin suurta että en löydä sanoja silti en kykene jatkamaan suhdetta jossa minä kärsin tasaisin väliajoin. Tähän mieheen ihastuin jo polven korkuisena.. sydän ei kestä, vieläpä kun jaksoin uskoa että tämä tästä kun huolehdin kaikesta mutta vastuu on sellainen ominaisuus joka pitäisi löytyä molemmilta.
 
Takaisin
Top