Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MadH viiva eikun vahvistuu, mahtavaa!

Myyhin tilanne on kyl kutkuttavan jännittävä. Toivottavasti tärppää heti ja odottelu tuottaa tulosta vaikka tuplasti - tai mikä ettei triplastikin :D

Täällä ei kummempaa, piha on nyt laitettu, vielä yksi kukka-astia pitää ostaa ja istuttaa kukat ja kaivuria käyttää pihassa siirtämässä kiviä mutta nyt vaan odotellaan nurmikon itämistä! Toivon siis ajoittaista sadetta, ettei tartte itse kastella... Viikonloppuna taas tulee kaveri reiluksi viikoksi kylään, joten mukava juhannuksen odotus tiedossa.
Omat synttäritkin tuli juhlittua ja pian on yhdet ristiäisetkin.
Ja ihmiselle joka uskoo, että paskan määrä on vakio, ei siis ole tiedossa plussaa tälle kiertoa ja eikä seuraavassakaan kierrossa. Musta tulee taas kesärekkaleski muutamaksi viikoksi, plääh.
 
Ihanaa seurata MadHin viivoja :Heartred
Minuu ei kyllä oo tehty elään ilman kahvia :mumum Puol seittemästä asti ollu hereillä ja oon ehtiny raivota miehelle muutamaan kertaan..Enkä mä mitään kahvia saa kun aikasintaan yhden jälkeen kun siellä labrassa menee pari tuntia :angry4
 
Muihin viivoihin miekin jo uskoisin omal kohal mitä Madh.lla oli.Oon tunnetusti huono innostuu haamuista,Niit nähty iha liikaa ja sit parin pv pääsy menkat.mrrr.

Kuulostaa "ihanalle" noi raskausraivot.Mun fiilarit siis ilmeisesti ollu PMS.ää koska angstikana ollu,eilen viimeks räyhäsin ukolle.

Elaffy,mitä lääkitystä sulta puretaan?

Niin piti km jälkeisestä avusta puhuu,niin mie sain sairaalapapin luokseni kun Tää 17vko poika menehtyi.Sit löysin keskusteluryhmän.Mut juuri muuten ei mitää.jälkitarkastuksessa neuvolan terkka kysy vointii,no just silloin oli ok olo...aika huonosti ohjataa mihkää jossei ite valita ollaan.

Voitko Myyh vinkata mistä tilasit cb digejä ulkomailta?oliko minkä hintasii?

Mie täs ootan et missä vaihees Se vuoto alkaa,mahaa vääntää ja turvottaa jo.ääh :(

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Freyja, mulla kun on niin vähäinen kokemus plussista ni harmittaa melkeen et ei oo samanvahvuset :D se ovisplussa voi sieltä ihan äkkiseltään paukahtaa, älä lopeta testaamista liian aikaisin :)

myyh, kyl on ilo kuulla et lääkkeistä on ollu noin hyvä vaste :) aika menee nopeesti!! Pidän peukut pystyssä :)

dawwe, hienoo et on piha pikkuhiljaa valmis :) hyvää synttäriä sit näin myöhässä!! :)

Satsa, höh :) onneks ei tarvii usein olla ilman ;)

marikki, no pitäis se uskoo, joku pien pelko persiissä ku joutuu noita km hoitamaan töissä... ääh, toivotaan ettei siel ny tätiä tulis :(

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mad, kuulostaa niin tutuille nuo sinun oireesi. :D Pidän mielessä tarjouksesi. Kiitos siitä. :) Olemme nyt mökillä ja tällä nukkuu paremmin kuin pikkulapset!

Satsalle paljon tsemppiä tähän päivään! Kyllä sitä kahvia vielä saa. :)

Kiitos sinulle, joka jaoit oman km tarinasi. Olen kiitollinen vertaistuesta.

Laurushka, samaa olen itsekin miettinyt. Entä jos? Vaikka näinhän minä itse, että sykettä ei enää ollut. Epäilin ja mietin silti pitkän, että entä jos lääkäri olikin erehtynyt. Parempi silti varmasti, että ei vaivaa päätään asialla.

Myyh, kovasti paljon tsemppiä! Jännitän täällä teidän kanssa ihan hirmuisesti. :)

Marikki, minulta ajettiin Trexan (metrotreksaatti) alas yli vuosi sitten. Sairastan reumaa. Jos vielä raskaaksi päädyn, lopetetaan Salazopyrin kk ennen synnytystä, jonka jälkeen aloitetaan biologiset pistettävät lääkkeet. Olen tällä hetkellä lähes ilman mitään lääkitystä ja sen kyllä huomaa. Lääkäri antoi määräyksen tehdä lapset nyt ja unohtaa asia sen jälkeen. Niitä lapsia kun ei tule ihan vain tilaamalla.. Ja tässä odotellessa sairaus etenee koko ajan. Kökkö tilanne, mutta minkäs teet. Olen todella pahoillani menetyksestänne. :(

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh.illä jänskät hetket käsillä,suorastaan mahti hetket :Heartpink
Gatusan vauva jo kutittelee,joko enemmän?
Madh:in viivat vaan paranee kerta kerralta :grin Hyvä niin :)
Dawwe liikkuu Dikun kanssa samoilla aatoksilla,negatiivinen ei pety niin kovin..Silti se pettymys ottaa koville kuukausi kuukauden perään.Miksi,miksi sitä pientä ihmistä ei kuulu..Itse aloitan syyllisen profiloinnin ja syyn hakemista,vaikka suurin "syyllinen" tiedetään.Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä,eiku siis onnistumista kohtaan.Onhan se prosenttuaalisesti aina lähempänä :)
Kuinka moni km kokeneista tunnustaa laskevansa missä raskaus menisi tai minkä ikäinen olisi?
 
pikainen on update ennen palaveria. DPO 11 digiin nega. joten taa jaanee taa kierto close but no cigar osastoon ja uuteen kiertoon, onneksi sentaan menkat on lahes kellon tarkat joten n 3 viikon voi taas jannata uudelleen ja jos tassa kierrossa saisi ne nakutreffit 2 paivaa ennen ovulaatiota ja ovulaatiopaivalle ajotettua :)
 
Diku mä kans petyn kuitenkin aina kun menkat alkaa, mut vielä enempi mua ärsyttää se vuoto! "Kevyesti" kun muutenki hermot kireellä ni ei haluis kesällä hikiperseessä istua rätti housussa. :angry4
Ja mä kyl tunnustan miettiväni useinkin sitä miten pitkällä nyt oisin. Eikä helpottanu kun eilen kävi vieraita ja yks näistä oli se jolla on laskettu samoihin aikoihin mulla ois ollu ja maha jo oli näkyvissä.
Lisäks ku mä vielä toivoinkin että olis peräkkäisinä kuukausina lasten synttärit ja ois muuten ollu just eikä melkein jos ei ois menny kesken.

Toisaalta turhapa sitä on märehtiä kun ei sille enää mitään voi ja kun mä uskon että ei se ois hengissä selvinnyt loppuun asti kuitenkaan kun kerran näin oli tarkoitettu. Joten parempi kun meni mahd. pian. Ja ainahan mä voin saada peräkkäiset kuukaudet, ja sitä kohti tässä kyllä vahvasti mennään.
 
Tuo onkin hyva tapa lohduttautua etta jos oli mennakseen kesken hyva etta meni alussa eika pidemmalle edenneena, selviaa aavistuksen vahemman traumaattisella kokemuksella.
 
onha sitä diku tullu aateltua välillä että missä mentäs ja mullaha tilanne ois et mulla ois ilman keskenmenoa jo vähintää sellai vuoden ikänen tai joitai kuukausia iältää oleva pikkunen mut minkäs teet ku meni kesken ei sitä auta liikaa itkeä ja surra, nyt keskitytää tähän pikku ninjaan joka ilmeisest päättäny pitää matalaa profiilia mulle (epäreilua). ylihuomenna nt-ultra inshaAllah joten sit näkee onko kaikki kunnossa. injektiot loppu enkä saa ennen perjantaita lisää ja se on tukostaipumukseen jota mulla kyllä ei ol mut varoiks laitettii ettei tul ongelmia.

mju pahoittelut negasta.

täällä väsymystä ja huimausta tänään, perjantaita odotellessa.
 
Samaa olen pohtinut kuin Dawwe. Parempi nyt kuin myöhemmin. Totta kai sitä miettii, missä vaiheessa itse olisi. Parhaan ystäväni la on viikko omani jälkeen, joten siitä omasta kesken menneestä ei pääse mitenkään eroon ja yli. Toivon ihan todella paljon, että olisin sillon uudestaan edes raskauden alussa. Muuten en ehkä osaa olla kovin iloinen hänen lapsestaan.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Marikki; tilasin muistaakseni raskauskeijusta. Sen kautta vähän edullisempia ku apteekista. Ilmeisesti tosiaan siksi kun ovat englanninkielisiä. Testi jossa 10 testipuikkoa makso pikkusen vajaa 30. Eilen apteekista ostettu makso 45.
 
Elaffy mulla on just tuo sama ajatus, että "kiire" raskautua ennen tämän tutun vauvan syntymää, koska heillä on la viikko sen jälkeen kun meidän olis ollu.
Aika kauhee ajatus sinällään, mutta näin se vaan on. Ja kyllä, olin ja olen kateellinen siitä miten hän voi ylpeänä kantaa jo pyöristynyttä vatsaansa.

Siskon kans taas alettiin yrittämään samaan aikaan, hällä tärppäs heti mulla ei ja hänen raskauttaan en kadehdi yhtään vaikka viimesillään jo onkin. Että näin se keskenmeno vaan vaikuttaa ja kohdistuu nimenomaan niihin, jotka on samassa vaiheessa kuin itse olisi.
 
Ystävälläni on kuukautta ennen la,kuin meillä km..En osaa nauttia tai edes rehellisesti iloita hänen puolestaan,tukehdun varmasti jos kummin osa pätkähtää itselle. :sad001
Kerrankin pystyin olemaan rehellinen miltä tuntuu :sad015
 
Hienostihan se viiva vahvistuu MadH. susta on kuoriutunut pieni testiaddikti ;)

Tsempit kaikille yhdessä ja erikseen.

Täällä kp 26 ja dpo 11 menossa. Välillä mahaa nippailee, mutta pidän sitä vielä ainakin merkkinä enemmänkin kierron päättymisestä kuin mistään muusta. Koska menin tyhmänä syyttä suotta tuhlaamaan viimeisen testin pari päivää sitten, vaikkei mitään olojakaan ole, testaan alkuperäisen suunnitelman mukaan vasta alkuviikosta, jos ei täti pyyhällä viikonlopun aikana kylään. Itellä sellanen fiilis, että ei osunut tällä kertaa kohdilleen ja se on jotenkin oudosti ok, vaikka kivahan se ois miehelle hääpäivänä antaa lahjaksi paketoitu plussatesti. :)
 
tsemppiä sintti inshaAllah menkat pysyy pois nyt ja saat 2 viivaa :)

madh kyllä ne viivat ja digin tulos vahvistuu ja nousee inshaAllah :)

on: no niin ja päänsärky iski lisäksi, iha ku väsymys ei ois tarpeeks paha, varmaan nestehukka, mies kävi eilen parturissa eikä kysyny et oisko tarvittu jotain, no minä ku näin ni olin heti et hei miks mä en saa ees juotavaa, kaikki muut saa jotai mut minä en, EPÄREILUA!!!
 
Sintti pidetaan peukkuja etta saisitkin antaa paketoidun testin :) taalla sattuu alavatsaan ja kahvin jalkeinen laatta lentaa olo taintui onneksi aamupalan kanssa eli hyva merkki kuukautisten saapumisesta ajallansa eipahan veny seuraava kierto ja koska seuraava ovulaatio osuu miehen synttareiden kohdalle voi ylimaaraisen halukkuuden paketoida synttarijuhlintaan eika aiheuttaa turhia suorituspaineita lapsenteosta :D
Voi gatusa, tsemppia sinne toivottavasti sarky hellittaa..
 
Elaffy, hyvä että uni maittaa :) ja tottakai olen tukena sen mitä voin <3

diku, pessimisti tahi ei, kyllä teille se onni suodaan! Dawwe samoin!! :)

mju, dippaapa uus digi dpo14 jos tätiä ei näy ;) olihan mullakin niin hailaklaa dpo11 plussa et ei ihme olis vaikka siellä sääkin olisit jo tukevasti paksuna. :)

Sintti, no joo näinpä vissiin ;) pakko se on joka päivä varmistaa ku on niin epätodellinen olo.. mä toivon et siellä tulis plussaa! :)

omanapa, yö meni miten meni ja aamulla oli jopa hämmästyttävän virkee olo... :) työpäiväkin on mennyt yllättävän hyvin, mut sepä siinä onki. Nyt ku on ollu pari vähän parempaa päivää ni heti sitä miettii kaikenlaista. Kun eihän tässä mitenkään oo "erilainen" olo. :O
vaikkei se mitään nannaa ollutkaan kun oli se pahoinvointi ja pelkäsin et kuin jaksan töissä ni nyt onki sit ihan hyvä! vessasa ravaan ja litrakaupalla pitäis juua vettä ku koko ajan janottaa. Siinäpä ne tämän päivän oireet... tähän mennessä :D
eka lapsi, eka raskaus, joo olen vähän hysteerinen... ;) eikä ihan vähääkään....

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kerrankin mä elän tässä hetkessä enkä mieti mennyttä tai tulevaa. Ihailkaapa naiset elämäni ensimmäistä ovisplussaa :) Miten voikin olla niin happy tästäkin asiasta!

ImageUploadedByVau Foorumi1401874356.771132.jpg


Oudointa tässä on se et en mä oo tuntenut mitään ihmeellistä. Mitä nyt vähän on paikat kosteat ja halut kohdillaan, mut ei sellaista kunnon limaa oo edes tullut.

Pitää vielä illalla testailla et miten kauan tuo plussa pysyy. Jos se on vielä huomenna niin lasketaanko ovis sit sen huomisen vahvan viivan mukaan? Tänään siis tuon mukaan olis dpo -1 :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyh tsempit sinne, jänniä aikoja elätte ! :) aika mageeta olis jos onni tulis tuplana tai triplana!

Diku kyllä sitä tulee mietittyä minkä ikäinen sitä oma lapsi jo olis jos kaikki olis mennyt niinkuin pitää, mutta näin monen vuoden jälkeen ne ajatukset tulee lähinnä lasketun ajan lähestyessä. Aika kyllä tekee tehtävänsä tässäkin asiassa. Nyt tosin noussut enemmän tämäkin asia mieleen kun itse yrittää lasta ja ympäriltä tulee raskaus uutisia...

On: täällä tuhrun perusteella ollaan lähdössä uuteen kiertoon. Onneksi sentään kierron pituus alkaa lähennellä itselle normaalia, jos tästä nyt jotain positiivista pitää etsiä. Kai se olis tässä kierrossa sitten otettava tikut käyttöön...
 
Takaisin
Top