Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menipä myöhään että pääsin koneelle. Tullu miehen kanssa käytyä rannalla ja jäätelöllä yms muuta kivaa.

Juu, ultrassa käytiin ja onhan siellä tapahtunut. Kolme yhtä suurta follia, oikealla yksi ja vasemmalla kaksi. Lääkäri kysyi uskalletaanko lähteä inssiin tällä määrällä. Miehen kanssa juteltiin ja päätettiin että kyllä lähdetään. Meillä nyt muutenki on tapana ottaa riskejä elämässä :wink Kolme on maksimi määrä missä inssiä lähdetään tekemään. Kokoa oli kaikilla15 mm eli nyt alkaa ovis testailut. Inssi aika varattu perjantaille. Mutta jos ovis ennen sitä niin sitten aiemmin. Jos torstaina ei vielä ole ovis positiivinen niin sitte pistän irrotuspiikin. Onneksi päästään inssiin, tiukille meni!!!
 
elaffy ja aida, iiiiiso rutistus teille, joku sen sanoikin elama antaa ja elama ottaa. Omaankin viime vuoteen mahtuu seka mahtavan iloisia etta aivan jarkyttavia tapahtumia, joista voi vain oppia, nousta uudelleen ja jatkaa vaikka se epatoivon hetkella hankalalta ja joskus jopa mahdottomalta tuntuu. Eraiden suunnattoman traagisten sattumien kautta lupasin itselleni etta tuli mita tuli en ikina kuunaan anna periksi vaan taistelen loppuun saakka seka unelmieni etta ymparilla olevien rakkaiden takia ja vuoksi.
Nyt taa lahtis sykkeloimaan apteekin kautta jos loytyisi kaapin pohjalle se digi kun jos menkat ei ala ajallaan perjantaina niin saa luvan loppua arpominen...
Hehei ihanat limaiset naiset, nyt siivoamaan sielta, ainakin vuodevaatteet kaipaavat pikaista uudelleenjarjestelya ;) :talk017
 
Myyh, vau! Aika huikean kuuloista! Eli jos hyvin käy, saatte kolme kappaletta yhdellä kerralla? ;) Toivotaan, että kaikki menisi hyvin ja saisitte nyt raskauden alulle. Ja tietysti ihan loppuun asti. Paljon tsemppiä!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
kiwi kyllä sä sinne pääset usko pois. mä muistan ton tunteen ku olin nuorena pääsykokeissa liiketalouslinjalle amk:n hesassa ja hakijoita oli tuhansia, luokat täynnä porukkaa kokeissa. mä pääsin sit toisee kouluu jonne oli kans paljo hakijoi mut jouduin kieltäytyy paikasta ku en saanu asuntoa joten luota ittees :)

elaffy ja aida jaksamista, toi on inhottavaa ku vastoinkäymisiä tapahtuu etenki raskauden kohalla. kyllä te viel sen nyytin syliin saatte inshaAllah, uskokaa mua :)

plussatuulia kaikille joilla ovis käsillä tai ollut juuri :)

myyh mahtavaa että tuli hyviä uutisia sieltä ultrasta, ei muuta ku inssiin vaa ja jännäämää miten käy, inshaAllah tärppää. :)

freyja älä stressaa liikaa jos kierto pitenee jonki verran mun tärppi tuli 41pvä pitkässä kierrossa ja esikkoki sai alun muistaakseni sellases 30-32pvä kierros muistaakseni.
 
ai että miten kutkuttavan makee tilanne Myyh,toivotaan ihan sikana triplana jopa!!!
Miekii lähtisin kolmella inssiin :p vähän makeeta.
Nonii nyt mie pimahin,tollaset tilanteet vaan kuulostaa niin lupaaville omaan korvaan...
 
omasta tilanteesta en tiä mitää,sitä vuotoo ei o tullu lisää (kai) mut mahassa ärsyttävä "ontto" tunne,sellanen alkavien menkkojen semmonen outo,ei satu eikä mitään,se maha vaan on oudon tuntunen.Kohdun kohdalta nimenomaan.Minuu suututtaa että annan itselle ees tällaisen hippusen lupaa -itseltä salaa- toivoo et josko se oiski tapahtunu...ärrrrr
 
Mju, kiitos! Niinhän se on, että eivät nämä asiat ole meidän käsissämme. Sitä on joskus vain niin hemmetin vaikea hyväksyä. Onneksi moni on saanut plussan vaikeidenkin kokemusten jälkeen, joten toivoa ei ole menetetty. Joskus sekin unohtuu ja kaikki tuntuu romahtavan. Onneksi on tuo mies, joka jaksaa kantaa (raahata) minuakin elämässä pienin askelin eteen päin.

Tsemppiä testin metsästykseen! Ja toivotaan, että täti ei kylään tulisikaan kuin vasta kaukana tulevaisuudessa, ehkä ensi vuonna. ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Myyhille tsemppiä kovasti ♡♡♡ täällä ollaan hengessä mukana♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
mulle tuli Tää kuva mieleen elaffyn elämä ottaa,elämä antaa-mietinnästä.

Tuo Ego (yliminä) on vaan usein Se päällepäsmäri joka saa sen anxiety..siis mitä Se on suomeksi...niin meissä aikaan.

Voimii kaikille ,oli tilanteenne mikä vain!

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 

Liitteet

  • FB_20140223_21_18_24_Saved_Picture.jpg
    FB_20140223_21_18_24_Saved_Picture.jpg
    191.4 KB · Katsottu: 77
Voi että Myyllä on mehukas tilanne :D Onnea matkaan! Joko se inssipäivä on tiedossa? Kolmoset hih :D Olisin mieki kyllä lähteny tossa tilanteessa riskin ottamaan ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh: vau mikä määrä :) Kyllä mäkin lähtisin inssiin jos pääsisin! Tsemppiä sinne <3

Kyllä mä täällä vielä toivon ja en luovuta. Kaikki tulee aikanaan, mutta kun on niin malttamaton et ei vaan jaksaisi piinailla. Onneks ens viikolla alkaa kesätyöt niin saa muuta ajateltavaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Aida mun kaverilla on "keskenmennyt" kolme vuotias nykyään, vuosi kuin seula alkuraskaudesta, juuri oli saanut tietää olevansa raskaana ja sitten kun tosi runsaan vuodon takia oli ultrattu niin (postiivinen) järkytys oli aika suuri kun tutkimuspöydällä lääkäri sanoi että täällähän tää sydän sykkii oikein terhakkaasti! Että toivoa onneksi on <3 Ja nykistä löytyy kaikkea ihanaa, Macy'sin lasten osastolla on kivan hintasia ja ihania juttuja! <3 ah! harmittaa vieläkin etten tuonut sieltä valkoisia mini-converseja kun olivat halvempia!

Myyh ihanaa! Ois aika hurja jos tulis kolmoset (tai enemmän jos tulis samanmunaisia kaksosia vielä! :D ) olis sit kerralla hoidettu koko lapsikatraan hommaaminen <3

Elaffy, sulla on oikeus surra vielä. Se ei mene pois ennen kuin on se vauva sylissä ja on kokonainen olo kuten tuolla kirjoitettiin aikasemmin.. ja sillonkin se ajatus käy välillä päässä.. Meillä vietettäisiin pian yksivuotissynttäreitä jos ei olisi mennyt kesken 21.12.2012 :(

Täällä illalla kuulemma nakutreffit tiedossa :D kivasti kuvailtu :D sais vaan ton lapsen hereille päikkäreiltä et nukahtais yöunille joskus! :D
 
Laurushka, on toki oikeus. Kas, kun joku muukin antaisi luvan suremiseen kuin oma pää ja sydän. Eikä se oma pääkään aina.. Oma maailma on pysähtynyt ja muiden elämä jatkuu normaalisti. Ja ihmiset ympärillä tuntuvat odottavan myös minun elämäni jatkuvan eteen päin. Pahalta tuntuu toki sekin, kun tietää, että on vain odoteltava sitä uutta raskautta. Entä jos sitä ei tule? Entä jos sekin menee kesken? Turha näitä on murehtia etukäteen, mutta minkäs sille mahtaa. Olen pahoillani menetyksestänne. Ei sitä varmasti koskaan unohda.

On. Ärsyttävää, kun kyttää koko ajan oireita itsestään. Jos tämä olisi ollut samanlainen kierto tuon tärpin kanssa ja olisi käynyt tärppi uudestaan, alkaisivat oireet ihan minä päivänä hyvänsä. Ja mielihän niitä tekee paljon.. Inhaa, kun ei ole mitään käsitystä, missä mennään kierron kanssa. Tänään on huimannut todella paljon, sekä nivuset ovat olleet kipeät. Ehkä kipeytyneet liiasta lakanajumpasta, mitään muuta en tiedä tehneeni. Myös nuo reumasäryt vaivanneet ikävästi. Liekö sateita tulossa.. Tissit kihelmöivät hetkittäin. Toivotaan, että olisivat ov oireita. Testi oli tänään nega, kuten myös raskaustesti. Ov testiin tuli kyllä viiva, mutta en ole nyt ihan varma, onko se hiipumassa vai mitä. Luulen sen aiemmin reagoineen raskaushormoniin. Saunaan kohta puolin.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos larissa! En olisi huomannut itse että se on tuollaalhaalla...
Myyh joo olis aika kova jos kolmoset puskeis... Noh oispahan laps luku ainakin meillä täynnä... :D itse kun en ainakaan ensimmäisestä kamalasti nauttinut raskaus ajasta joten toi ois sopinu meille ;)


image.jpg


Mutta siis mitä mieltä ootte? Vähän harmittaa kun en jo aikasemmin testannu.. Voisko olla että ovis oli eilen tai on huomenna...? Ja mä en ymmärrä miks mun puhelin ottaa tosta tikustanoin huonon kuvan ja aina vaan huonomman mitä lähemmäks meni ottamaan...
 
Myyh. Nyt tärpit kohilleen, ihanaa :Heartred

Hyviä nakutreffejä laurushkalle! :thumright Toivottavasti tuottaa tulosta!!!

nuuhku. Onhan tuo aika vahva kuitenkin... Voi olla että on ollut eilen tai sitten huomenna/ylihuomenna. Kun ei kuvasta kuitenkaan ihan saa selville onko lopulta kuinka vahva! Mulla esim. oli tuollainen oviksen aikaan päivää ennen vahvinta ja vahvan jälkeen ei mitään :)

Dpo9 ja himottaa testata ihan hirveesti. Ääk. Tänäänkin on juilinut ja jomottanut, mutta ei lainkaan niin pysäyttäviä vihlaisuja kuin eilen. Kuinkahan sitä jaksais odotella muka sunnuntaihin. Palelee ja hikoiluttaa vuorotellen myös ja pissa muka haisee oudolle taas. Hulluksihan tässä taas tuli vaikka kuinka yritän pysyä housuissani, pakko varmaan lähtee juoksulenkille niin jää turhan haihattelut hetkeksi :excited001
 
Nuuhku äkkiä treffeille sehän voi olla voimistumassa vielä tuosta :) hus hus ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nuuhkun treffeille tykkäys! :D

Etsijä, tsemit piinaan. Itse olen miettinyt, onko sitä seuraavassa raskaudessa millaiset oireet. Tunnistaako ne, vai onko sitä vainoharhainen ja testaa kaikista oloista. Viimeksi kuitenkin tiesin melko varmasti, että plussa tulee ja oireet olivat niin selvät rv 4+0. Hulluus on varmasti väistämätöntä ainakin minun kohdallani. Toivotaan, että hulluus on sinun kohdallasi raskaudesta johtuvaa, eikä harhaluulo.. ;)



Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top