Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mju mäkin nään haamun!

Muoks. Puhelimella saan tsuumattua niin kyllä siinä selkeesti toinen viiva on, sitä en kyllä tiiä varmaks onko väriä..Tuleeko noihin viivanpaikkaa? Mä kyllä epäilen että sieltä joku ilmottelee itsestään :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mju, yhdyn kyllä MarinaMelinan ajatuksiin siitä, että kyllä siellä joku on ;) Eilen oli haamu ja dpo 10-11 on vielä aikainen vaihe saada plussaa. Uskon, että viiva siitä vahvistuu!!!

T: Koiran kanssa junassa foorumia kieli pitkällä kyttäävä Larissa :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Heipä hei kaikille pitkästä aikaa!

Mahtavasti onnea MadH plussasta! Ja muillekin joille on plussia tai haamulaisia näkynyt! Ja tsemppejä kaikille muille! Olen ihan pihalla taas kaikesta.

Täällä on itkeä tihrustettu, järkeilty ja selvitty eteenpäin. Jotenkin vain tuntuu karulle, että se elämän ensimmäinen plussa oli noin lyhyt ilo. No, teknisesti ottaen keskenmenoa ei ole vielä todistettu, mutta siltä nyt tuntuu kuitenkin. Huomenna menen verikokeisiin, jossa katsotaan kuinka kävi. Neuvolatäti ei vielä suostunut perumaan ensi viikon ultra-aikaa ennenkuin on verestä raskaustesti tehty varmuudelta. Vuotohan ei sitten loppujen lopuksi ihan kauhean runsas ollutkaan. Puolitoista vrk menkkamaista ja sitten vain vähäistä tuhrua useamman päivän. Mutta kyllä tässä nyt on asennoiduttu siihen negatulokseen ja yritetään suunnata ajatuksia seuraavaan yrityskertaan. Ainakin on todistettu, että se raskautuminen mahdollista on.

Jos jotain hyvää, niin päätin siskolleni asiasta kertoa. Hän on ollut ihan intona pelkästä ajatuksesta ja kyselee vähän väliä vointia ja kuulumisia jne. Kiva kun on tuki jonka kanssa jutella. Hänkin on kahden lapsensa välissä yhden keskenmenon kokenut, joten osaa lohduttaa kyllä paremmin kuin mies. Vaikka mieskin on ollut kauhean ihana.

Nyt on tosiaan ensimmäisestä vuotopäivästä kulunut 12 vrk. Yritän tämän kierron osata ottaa rennosti ja seuraavaan sitten taas panostaa. Plussan saaminen tuntui niin mahtavan hyvälle, että tahdon kyllä kokea sen uudelleen mahdollisimman pian! Miehelle ilmoitin, kun lomamatkaa New Yorkiin tuossa varailtiin (kummasti matkasuunnitelmat piristi mieltä!) että varautuu siihen, että matkatuliaisina ostan kyllä jonkun ihanan vauvanvaatteen ihan varmasti. Olin sitten siinä vaiheessa raskaana tai en.:)
 
Gatusa 3 päivän sisällä pitäisi saada kirje pääsenkö vai en. Tänä vuonna kyseiseen opistoon oli ennätysmäärä hakijoita ja kun mä hain aikuiskoulutukseen eli ei peruskoulupohjaiseen niin mitä katsoin niin sinne oli aivan hillitön määrä miehiä ja toki naisia soveltuvuuskokeessa mun kanssa samana päivänä ja kokeet järjestettiin 4 päivänä niin teoriassa kun yhtenä päivänä oli n. 25 niin yhteensä noin. 100 hakijaa ja luokalle pääsee 22 oppilasta. Mun maailma ei kaadu jos mua ei valita. Olen ns. kauneudenalan ammattilainen mutten kokenut alaa tarpeeksi omakseni ja mun pitkin ensin kokea ja kasvaa että uskalsin hakea sos ja terveys alalle. Haluaisin enemmän kuin mitään tulla äidiksi ja tuntuu etten ole kokonainen muuten. Pitikin juuri omanapa kohtaan kirjoittaa että olo on kuin pikku tytöllä jolle annetaan lehti jossa on ihania kuvia huvipuistoista leluista ja muusta kivasta muttei ikinä saa niitä. Mahdotonta tää touhu.
Samalla tuo koulu olisi aika MUST varsinkin kun töitä pääsis tekemään ja rahaa tulisi.

Onnea vielä plussanneille!
& Kiitos tsemppaajille yleisesti ootte ihan parhaita :)
 
Mju, taitaa mulla olla :D

Aida, eli siellä saattaisi olla pieni mahdollisuus että ei olekaan mennyt kesken? Olen samaa mieltä, että kannattaa yrittää ajatella, että on uusi kierto menossa. Eipähän ainakaan pety ja saattaa parhaassa tapauksessa iloisesti yllättyä. Onhan niitäkin tapauksia ollut joissa on ollut noin voimakastakin vuotoa ja silti raskaus on ollut muuten normaali. Ihanaa, että jaksat suunnitella tulevaisuutta, matkoja jne. Juuri tuollainen asenne pitää pinnalla :) Kaikki mahdolliset tsempit ja onnen kipinät lähettelen sulle!

On. Kipuilu jatkuu, välillä aika voimakkaitakin vihlaisuja. Ei ihme, jos tammikuussa luulin olevani raskaana, kun mahatuntemukset on tällaiset... :rolleyes:

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Hohoo.. Mä sorruin ja kävin hakemassa ovistestejä...:grin
Oli ihan pakko.. Meinaan taas tulee ihan kirkasta limaa.. Aimuisen tatinan jälkeen... Mitä hittoo.. No täytyy kattoo jos se ovis oiskin tänään? Tai sit se meni jo... :p
 
Todella kiva kuulla sinusta Aida! Toivon ihan valtavasti, että sinun raskaustesti olisikin jatkunut vuodosta huolimatta. Pessimisti ei kuitenkaan pety, joten parempi varmasti onkin edetä asiassa jalat maassa (ja pää pilvissä). Matka kuulostaa todella hyvältä. Saa jotain muuta ajateltavaa. Toivotan paljon jaksamista sinne suunnille!

Kiivilintu osui asian ytimeen. Ei ole kokonainen olo, jos ei saa olla äiti. Ja vielä epäreilummalta tuo lelulehden selaaminen tuntuu, kun annetaan se unelmien täyttymys jo omaksi, mutta sitten se otetaankin pois..

Anteeksi, että vain itkua täällä väännän ja kitisen omaa kurjaa oloa. Muutama vapaapäivä kahden tiukan viikon jälkeen ja jotenkin tuntuu, että ne kaikki tukahdetut tunteet vain vyöryvät ylitseni ihan hallitsemattomasti. Olo on toiveikas ja luottavainen tulevaa kohtaan, mutta samaan aikaan tuntuisi vain helpommalta, kun lakkaisi kokonaan olemasta - häviäisi vain pois. Jos tämä kipu loppuisi sillä. Noh, tiedän ainakin, miltä tuntuu, kun sydän revitään elävänä rinnasta.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mju mä nään vieläkin jopa paremmin tuossa testissä toisen viivan eli odotetaan mitä tuleman pitää :) <3
Mad himpskutti sä oot So Pregnant eli kymmenen isoa kassillista vauvan pikku bodeja tumppuja lakkeja sukkia tutteja kesäisiä ihania pehmoisia mutta jykevillä tarroilla varusteltuja vaatteita. Onnea tuhannesti <3 ♥♥♥♥♥♥♥ annat TOIVOA.
muoks*
elaffy ja Aida* :hug013
 
Auttakaa: tein sormitestin ja luultavasti voi johtua siitä että eilen harrastettiin kahdesti seksiä ja mies tulee aina sisään.. mutta ihan kosteusvoidemaista limaa eli sameaa valkoista tuli sormien väliin ja aavistuksen venyvää. Ovis taisi ollakin siis aikaisemmin ja on nyt ohi? Mulla siis haluja kp 16-20 eniten ja vesistä vetistä limaa bongasin kp18 ja muute vaa limaista kp15 lähtien. Nyt jo kuivempaa paitsi tommosta valkoista valkkaria vähän ja toi sormiin tänään tullut sperman ja valkkarin sekoitus?
Sori mikä ällö viesti :) nyt ois muka dpo 2 tai 3 järkyttävää :D nyt kp21 ja ei tuu mitään jos Ovis on vielä edessä. Ps ärsyttävä elohiiri taas leuassa.. moneskohan päivä putkeen/kuukauden ajan.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei edelleenkään ovistestissä kunnon viivaa. Samaa haaleaa mitä edellisinä päivinä :D Tuntuu jo et kohta luovutan, mut ehkä mä viikonloppuun odotan. Nyt olis se lyhyin kiertopäivä eli on tässä vielä aikaa.

Harmi vaan et oma kierto on noin pitkä :( Saa piinailla kauemmin ja eikös sitä sanota et jos kierto pitenee niin mahdollisuudet raskautua vähenee myös...

Aidalle tsemppiä <3 Keskenmeno on aina keskenmeno. Sattui se millä viikoilla tai miten tahansa ja jättää kyllä jäljet ihmiseen. Musta tuntuu että vasta nyt oon alkanut käsittelemään sitä mitä joulukuussa koin. Kuvittelin vaan et seuraava raskaus poistaa sen mut kun ei sitä seuraavaa kuulunutkaan vielä.

ON: Tajusin tuossa.muutama päivä siten et mulla olis kohta la jos olisin saanut pysyä kesäkuisissa. Parempi kun ei piinaa itseään sillä ajatuksella. Se on ollutta ja mennyttä.

Mutta miestä mäkin odottelen illalla, sillä voihan olla et se ovis vielä tulee. Nyt siis kp 15/29-39.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Aidalle kovasti jaksamista♡ hyvä että jaksat jo hieman katsoa eteenpäin..ja onhan elämällä vielä mahdollista yllättää ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja, kyllä sullakin vielä se tärppi käy uudestaan! Elämä antaa ja ottaa, niin se vaan menee. :Heartred
 
Aidalle paljon tsemppiä ja jaksamista!:Heartred

Freyja niinkuin manda sanoi kyllä se tärppi sinne tulee! Pidetään peukut pystyssä! :)

Mustikalle ovis onnea! Ei muuta kun muks muks niinkun isäntä tuppaa sanoon :p

Lisäisin kuvan tuosta ovis testistä mutta en ehkä osaa..:scratch
Osaako joku selittää mihkä mun täytyy ensin toi kuva laittaa ja mitä sitten? T:tyhmä:confused5
 
Nuuhku, en nyt tarkalleen muista miten se tehdään koneella, jos siis koneelta kuvaa laitat (olen itse nyt puhelimella). Jotenkin kuitenkin niin, että tekstiä kirjoittaessa valitaan alareunasta (?) "liitä tiedosto" tms. Sitten saat valittua koneelta sijainnin mistä kuvan siirrät :)

Jos sun kuva on netissä jossain, laitat vaan yläreunan asetuksista liitä kuva (muistaakseni joku ikoni oli sille) ja siihen sitten kuvan osoite.

Ja Myssyllä vaan oireet paranee! ;):D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top