Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta täällä aamunega ihminen päräytti testiin täysin tyylipuhtaan negan, argh ja nämä on vielä apteekin testejä :p mä yritin löytää apteekista eilen cb viikkonöytöllistä ellei menkat ala niin siellä oli kanssa vain se karvalakki digi jossa raskaana ei raskaana vaihtoehdot jolloin mun mielestä se ei ihan hintansa väärti ole olkoonkin että tulos on selkeä kyllä ei mutta kyllähän nuo liuskamallit näyttää myös ajan oloon selkeän tuloksen. Aivastuttaa kurkkuun sattuu ja ketuttaa ja duuni viimeinen asia joka just nyt napostelee :p

Todistusaineistoa aamulta
ImageUploadedByVau Foorumi1401777050.217843.jpg


Ihanaa kun Gatusa tuntee jo liikkeitä ihan priceless oli tuo vesimeloni poraus madilta ja se marjat puurossa poru <3 ihanat raskaus hormonit :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mad. Spoilaa vaan plussia niin se tarttuu meihinki!!! :)

Mju. Ehkä viivat vilisee mut näen tässäki jonku haamujenhaamun???

Mulla on kaapissa yksi apteekin oma ja yksi cb-digi... kuumottaa, eilen illalla tein ovistestin ihan huvikseen ja nega se on eli ei nämä kivut ainakaan mitään kierron sekaisuudesta johtuvia oviskipuja ole :rolleyes: dpo9, pikkasen kuumottaa kuumottaa... :excited001
 
Mju, kyllä mäkin tuossa jotain näen... :) Siis jos se eilinen oli mun mielestä haalea plussa, niin tämä olisi sitten kai se haamulainen :) Toivotaan että olisi jo huomenna vahvempi! :Heartred

muoks. niin olisko tämä uusi testi vähemmän herkkä ja siksi tämä haamu... !?!
 
Mju, mäkin kyllä nään tossa haamun? Tai sit mun silmät vasn näyttää viivoja joka paikkaan. :grin
 
Mju Tässä kuvassa mä en taas nää mitään, mut olenkin erikoneella ja selvästi huonompi kuvalaatu

Marikki Joo, toi lista on suuntaa-antava testauspäivän suhteen. Mäki laitan testauspäiväksi dpo14 mut ei se mikään varmuus ole että just sillon testaan.
Aika varmasti tosin pystyn ennakoimaan menkkojen alkamispäivän kun oviskivut on yleensä niin selvät ja oviskivuista menee tasan 15pvä siihen ku menkkojen pitäis alkaa.

Huomannut olen, että ihan turha on itteesä kiusata testaamalla liian aikasin, varsinkin kun mä kyllä luotan iteeni sen suhteen, että tiedän jo ennen testejä yleensä onko testattavaa. Ja tämä kierto kun edelleen menee näillä näkymin harakoille, sit voi pudottaa ittensä koko listalta.
 
Madh ja MarinaMelina
Tosi outoa, kun pakkauksessa ei herkkyyttä mainita. Eikä myöskään valmistajan nettisivuilla. Jostain löysin lopulta keskustelun, jossa joku kertoi selvittäneensä asiakaspalvelusta liuksojen olevan 50 ja tikun 20 mIU

Kiva kuitenkin tietää, että jollain on haamu näkynyyt ennen dpo 14 noillakin. Mulla myt vaan morkkis, kun menin eilen tekemään viimisen. Se ois millä vaan testillä liian aikaista ja oireitakaan oo. Nyt ottaa päähän.


Heh, typoja korjattu
 
Muokattu viimeksi:
madh ihana mies sulla ja onnea tuhannesti digin tuloksesta mashaAllah :) tottakai minä tuen sinua ja kaikkia muitakin täällä parhaani mukaan :)

onnea mju haamusta :)

marinamelina jaksamista oireiden kanssa oksentelu ei ol kivaa, onneks jäi siihe yhtee kertaa.

marikki tsemppiä, josko ois ollu kiinnittyminen :)

lucky tsemppiä, oispa enne :)

nyt kaikille plussatuulia että saadaa kesäkuulle kunnon aalto pystyyn :)

on: ei ihmeitä, pientä etomista ja huimausta näin aamusta ollu, oisha se pitän arvata ettei pidä huokasta helpotuksesta.
 
perjantaina satsa vielä muutama päivä. kerroppa millo mä oikei opin ettei pitäs huokasta helpotuksesta etomisen osalta ku eilen niin tein ja tuli takas huimauksen kera :) ja mun tickeri näyttää väärää viikkoa ku ei ol päivittän ilmeisesti ku mullaha on jo 11+1.
 
Hmph.. Ärsyttää, kun app on niin riisuttu, että tässä ei näy allekirjoitukset ja jostain syystä vau.fi sivut eivät näy ollenkaan selaimessa (dolphin). Ja koneella ei tule kovin usein istuttua. Joten on kiva, kun jokainen päivittää omaa oloaan ja tärkeitä päivämääriä myös tänne. :)

Luckylle tsemppaus! Toivotaan, että nimimerkki ja uni ovat enteitä.. ;)

Jos ei kaikki helmikuisiin enää ehditä, treffataan loput sitten viimeistään maalisvauvoissa!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mju mäkin näen tuossa haamun! Vahvistumisia sinne! :p

Lukcy paljon plussa tuulia sinne! Toivotaan että sieltä se unen plussa vaan tärähtää ruutuun! :wink

On. Ei ärsytä ennään niin paljon.. Mutta väsyttää... Johtunee aikaisesta herätyksestä. Mahan vihlominen ja särkykin aika hyvin loppunut.. Ja vuoto...noh aika tatinaa...:rolleyes:
 
kiitos satsa, kyllähä sitä mielellää hyppäis pari päivää eteepäin. hitto ku vika injektio tänää ja ei saa uusia ennen ultraa.
 
Taa on itseasiassa sama testi kuin se edellinen tihulainen, joten se ei tee eroa tuohon, ma en nahnyt siina sen vahaakaan mita eilen... ja ma suosin mieluummin noita liuskoja vs halpispuikkotestit kun se puikon lasi/ muovi - ikkuna saattaa joskus huurtua sisapuolelta jolloin tulos on ehh vahintaankin tulkinnanvarainen.

Joo mullekin oli ullatus etta rfsu on vaan 50 herkka, ja makin ostin edelliselta suomenreissulta halpaa ja hyvaa pregcheckia. Seuraavalla reissulla ostan cbn viikkonaytollista digia ja predictor earlya matkalaukun tayteen :D saattaa poikia turvatarkastuksessa hymyilyttaa..

No sit viela countdown to pregnancy sivulta lainattua, kun siella voi laskea edellisten menkkojen ja oviksen perusteella milloin kannattaa aikaisintaan testata:

nyt siis DPO 10-11
"DPO 11: Accuracy rate of some early detection tests range from 51%-69% for 4 days before your expected period."

Taa on vaan niin julmaa kun nain jo unta etta olin raskaana :D

Eli se etta saat oikeen tuloksen, oikean positiivisen tuloksen.

Palailen vahan myohemmin, palaveri kutsuu (kiviakin kiinnostaa) :D
 
kyllä nyt mju:lla tilanne kinkkinen.Mie en näe tuos mitää edellises kyl.

nuuhku- juu kyllähän tämmöset ikämummotkin voi raskautuu,koitan ajatella että on ne muutkin vanhukset...vaikka on tää tavallaan vähän säälittävääkin, kun ei ny voinu antaa olla ja todeta et tää ny oli tässä.Mut mä lupaan,lupaan että sit en enää koskaan haaveile raskaudesta jos viel tään viimosen toivotun saan.Mulla on kyllä ollut jo aika monta viimosta vauvaa,varmaan numerosta 6 alkaen.mmmm.Mut nyt tää on totta.
Luinhan jostain lehdestä,joku näyttelijäkö se oli ,suomalainen,45veenä mutta taisi olla jo luovutetulla muniksella se...
Mua jännittää nyt tää homma omien muniksien suhteen,kun ne on jo niin vanhoja...

Tästä tulikin mieleen,että mies sanoi yks pv mei kuopuksesta,et aattele,hänelläkin on 41 vuotias solu...sit ruvettii miettiin että NIIN,hän sai miulta aikanaan 39 vuotiaan muniksen ja simpatha uusiutuu koko ajan,eli se oli niin sanotusti tuodetta dna:ta...eli onko tuo muksu nyt sit alkusolultaan 39 vuotiaasta dna:sta lähtenyt...ihme pohdistoja.Et eihän se kromosomiaines siel muniksessa uusiudu,kai?
Tässä ois hyvii kyssäreitä noille lapsettomuuslääkäreille ja lisääntymisbiologeille :)
 
Satsa, testejä vaan varastoon valmiiksi! Mullakin pregcheckit kuumottelee kaapissa vaikka ei ole yrityskään vielä alkanut :grin

Mju, negalta näyttää nyt toi testi, mutta jatka testailua! Mikä dpo sulla nyt oli? Oisko vielä aikaista?

Tasapuolisesti tsemppiä kaikille! Taustailen ehkä muutaman päivän. Lähden reissuun vanhempien luokse ja en viitsi koko aika täällä kyttäillä, kun he ei minun kuumeilusta mitään vielä tiedä :wink
 
Takaisin
Top