Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei näköjään muisti toimi hetkeäkään. :D Gatusaa piti vielä onnitella liikkeiden tuntemisesta. Siellä onkin reipas ninja kun jo nyt kutittelee. :>
 
Mad ne sanoo että mitä huonovointisempi äiti sitä terveempi lapsi ja meillä se on nyt reilu 7kk pitäny paikkansa! Ensin oksensin puoliväliin raskautta niin että sain pahoinvointilääkkeet joista ei kyllä ollut apua ja meinasin monesri lähteä tiputukseen jo mutta helpotti onneksi sen verran aina hetkittäin.. Sitten ehkä pari viikkoa helppoa ihanaa raskautta jonka jälkeen supistelut teki tehtävänsä ja lepokäsky :D

Gatusa: ton ikäsenä mä oon ollut pystyssä ja kävellyt tukea vasten joten pidän tota onneksi hitaana, eihän sillä oo vielä mitään järkeä päässä niin hyvä jos ei liiku kauheesti vielä! Voi jotta mul on täs kk verran ollu valepotkuja ja se lisää vauvakuumetta kans!




Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja86/ 1.6 ->
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Sintti2014/ 8.-10.6.
Elya/ 13.-15.6.
kiwibird69/ 15.-17.6.
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
Mustikka 21.6.->
Lauruska 23.6->


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
niinpä ja onha se kiva nähä ku pikkunen oppii hiljallee uutta eikä kaikkea kerralla :) no josko kohta puolin saisit tärpin ja alat oottaa ni pääset inshaAllah tuntee oikeet potkut valepotkujen sijaan. :) tämä mamma taitaa mennä pikku hiljaa lepäämää josko jaksais nousta ajoissa vaihteeks, tänää fajr rukoiltii myöhässä tosin ei tarkotuksella ku mä vaa nukuin sinne 5.45 asti ku heräsin yöllä ennen klo 02 vessaan ja oltii myöhää laitettu ruokaa illalla.

hyvää yötä ihanat ystäväiseni täällä!!! :)
 
Myyhin ultraa jännään täällä!! :)

elya, mää kans lapsirakas :)

loora, hyvä et reissu meni hyvin ja poikaki oli nukkunu hoidossa hyvin :) plussatuulia sinne!! :)

Gatusa, liikkeet oi <3 mun täytyyki kärvistää varmaan sinne puoleenväliin ennenko mää tunnen mitään :) Kiitos tuestasi <3

Nuuhku, plussaa sinne!! :)

etsijä, kuulostaa lupaavalta ;)

satsa, teidän oma päätös se oli ja ehkä ihan hyväkin. Onpahan sit niiden lääkkeiden kans kaik ok kun ne saa ajoissa, ettei tarvii stressata ku se stressi on kans pahasta :) tsemppiä sinne!! :)

sintti2014, rfsusta mä olen aikoinaan kuullu et olis olleet 25 :o

Kiivi, voihan se ovis olla tullutkin, jos sitä ei sit vaan joka kierrossa tunne :) tolla ibumaxilla voi olla osuutta asiaan :) tsemppiä! :)

laurushka, ihana ku siel opitaan uutta <3

zorro kiitos :) plussaa puhallan sinnekin suuntaan!! :)

dawwe, toivotaan nyt et ovis oliski niin et saisitte sen hyödyksi :)

marikki, kiitos ihanista sanoistasi :) <3 siellä on kyllä kokemuksia laidasta laitaan... :/ tutkittiinko se rv17, kun pieni nukkui pois? <3

diku, kuis sun testaamisen kans kävi? :)

mustikka, plussatuulia!! :)

Vargynja, kiitos :) jännä ku alkaaki noin aikaseen :D

omanapa, vesimeloni, kuuma suihku ja limppari helpotti oloa ja sain sit yön nukuttua melko hyvin. :) Hauskaa oli ku rupesin itkemään syödessäni sitä vesimelonia, kun se vaan helpotti oloa niin paljon!! :) Mies on ihanan huolehtivainen ja ihmettelee mun halipulaa!! :D tossa se äsken laitto mulle perehdytyspäivään raikkaat eväät pyytämättä... :) ihana.

noh, digikin ilmoitti just jetsulleen: "raskaana 1-2" <3
Eli tänään olis sit se 4+0 <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Okei, mä lopetan tältä erää plussien spoilaamisen tänne ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401764244458.jpg
    1401764244458.jpg
    59.4 KB · Katsottu: 100
Laurushka, näköjään osaakin yllättää positiivisesti joskus ;) <33 ei ihana möllikkä on :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Sintti2014/ 8.-10.6.
Elya/ 13.-15.6.
kiwibird69/ 15.-17.6.
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
Freyja86/ 20.6->
Mustikka 21.6.->
Lauruska 23.6->

Lisäsin itseni oikeaan kohtaan kun sekoitin ovistestit ja r-testit keskenään :D Eli vasta ovista metsästelen...




Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sintti : joo rfsu on 50mIU...mulla siihen tuli ihan olematon haamu dpo 11, melkein kun nega. Dpo 13 oli jo selkeempi :)

Madille paaaaaljon onnea ♡♡ samoin mjulle♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ai RFSU:n testi on noinkin "epäherkkä" :eek: Tarviskohan laittaa tilausta menemään jostain herkemmästä testistä, multa löytyy jemmoista vaan RFSU:n omia ja siinä saattaa olla ne kriittiset pari päivää liikaa odottelua jotka tekee hulluksi :grin

Heräsin tänä aamuna siihen, että tisseihin sattuu. Nännit on melkeinpä kosketusarat. Nyt jo, vaikka on vasta kp22 ja dpo 1-2 ? Vai aiheuttaako se keltarauhashormooni (sellainenkohan se oli) tissikipua?
 
Marinamelina, kiitos :)

elya, mulla tissit kipeyty heti ovispäivänä, mut joo se keltarauhashormoni eli progesteroni voi aiheuttaa rintojen arkuutta, mielialan vaihteluita ym. :) Kun alkio kiinnittyy kohtuun, progesteronitaso nousee huomattavasti ja hcg:tä alkaa erittyä :) sen takia esim. Voi olla et tulee pahoinvointiakin ku se keltarauhashormonitaso nousee :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH, ihana tuo vesimelooni itku. :D Itse porasin alkuraskaudessa, kun mies laittoi marjoja puuroon. Olen saanut kuulla siitä jälkeenpäin jokusen kerran. :D Onnea digistä!

Eilen oli heikko hetki. Enpä ole ihan noin pahaa romahdusta vielä kokenut. Jospa tämä tästä lähtisi tasoittamaan, kun tänään tuli nega r testiin. Tai jotain viivanpaikkaa se näytti, kun oikein osasi katsoa, mutta ihan tarpeeksi lähellä negatiivista se minulle jo on. En usko, et ov olisi vielä ollut. Eiköhän testi ole reagoinut vain raskaus hormoniin.. Jatkan siis tikkuihin pissaamista. Noita kun on kolmeen kiertoon, joten riittävät ehkä tähän yhteen. Tasan viikon päästä jälkitarkastus..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elya : juu, kaveri kerran kysy jostain että ne on 50mIU... musta ne kaupoista saatavat pregchek liuskat on ihan yhtä hyviä kun ne "todella herkät " liuskat mitä netistä tilasin.. tummuivat nopeempaa kun herkimmät vaikka ovat 25mIU...niitä suosittelen! :)

Täällä olo edelleen kaamea. Oksennus lenti heti kun ylös pääsin. Ja nyt yritän väkisin pitää viiliä sisällä. Hirvittää että aika varmasti kuukausi ellei enemmänkin tätä edessä :O no, se on sen arvosta! Nyt vaan täytyy malttaa ottaa rauhallisesti...piirrettyjä ja legoilla leikkimistä :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Lisäsin itseni uudelleen kun mut väkisin halutaan pois listoilta :wink

Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Sintti2014/ 8.-10.6.
Elya/ 13.-15.6.
kiwibird69/ 15.-17.6.
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
Freyja86/ 20.6->
Mustikka 21.6.->
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
 
Madh: ei muuten tutkittu mut no:ssä oli nähty sydämen rytmi hidas eli siitä varmaan...

On noi digit vaa uskomattomii vehkeitä,jospa itekki joskus kokeilla.siis sitkun plussaa niin ettei tarvi tihrustaa.Mulla paha tapa olla uskomatta noita haaleita viivoja,kuopuksen kanssa kävi ainoa "alkoholionnettomuus" kun testasin hailakan,ja just edellises kuussa Se hailakka vuoti pois....niin lähdinkin sit railakkaalle kierrokselle kaverin kanssa pe,ja sunnuntaina olikin jo tuommonen mikä Tää sun viimeinen.Että Sellanen pamaus.Mies lohdutti ettei o käyny mitää kun ei ol yhteinen verenkierto Viel..

Pakko kai testaa ovistikul tänää kp 26..kun mahassa hassu tunne ja eilen roiskas sitä verta.Naurattaa ittiäänki etteikö täl kokemuksen mitää tiä :) siks mullonkin noita harjotuskappaleit noi paljo.

Onko tohon listaan siis tarkoitus haarukoida mahdollinen testipäivä?Mullei oo hajuakaan,kun en koskaan suunnittele etukätee.sitku ei voi enää ol testaamatta,ni sit testaillaa.Tosin eipä oo r- testei mul enää ainuttakaa,pitänee ostaa niitäki ja uusii ovistestei,nois klinikan papruis oli ohje alkaa jo kp10 testaamaan

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Ed viestiin no:saa tarkoittaa NP:SSÄ.ärsyttävä ku korjailee sanat mun huomaamatta

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Mä edelleen suosittelen Pregcheck liuskoja, saa ihan prismasta :) Ei ole kalliita (paketissa 2 testiä ja maksaa noin 2 €), herkkyys 25. Jos ja kun :p täällä kolmosta joku pvä yritetään, niin noilla vaan aioin testata. Ja sitten digillä varmistus :) Oli mulla niitä erityisen herkkiä (10 vahvuus), mutta niistä vain huonoja kokemuksia.... Ja vaikka tuolla pregcheckillä sain eka (väärät)negat dpo 11 ja 12, niin mielenterveydelle oli kuitenkin helpompi käsitellä sitä selvää negaa ja ootella menkkoja (joita ei siis tullut ja dpo 13 plussa), kuin silloin aikasemmin odotella niiden haamulaisten, hentojen viivojen vahvistumista.... silloin vuorokausikin tuntui liian pitkältä ajalta.
 
Pitäsköhän mennä prismaan hakeen valmiiks testejä kaappiin kuumotteleen :grin En millään malttas odottaa ens kuuhun et pääsee alottaan yrityksen uudelleen..Mut voidaanpa sitten olla satavarmoja että on tukilääkitys päällä ja noi mun vitsku ym arsenaali kans :grin
 
Takaisin
Top