Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mju, minä nään haamuviivan siinä. :) mieskin katto kuvaa, näki myös.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
mju ei toi kyl nega ole siin on haamu. :) onnea ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita ja muuta :)
 
Muistanko väärin vai sanoiko joku täällä joskus rfsu:n r-testien olevan 50 herkkyydeltään? Ja millon joku on plussan saanu sellaseen?
 
Myyh isosti tsemppiä ja toivon että sun meneillään oleva kierto olis the kierto! plussa-aalto läks sinne :talk017 ja hyvin se ultra menee :)
Gatusa huikeeta! onneksi olkoon, ihanaa että ninja ilmoittaa itsestään :love017
MadH91 sun viiva on vahvistunut, onneksi olkoon ihan mahtavaa :) :hug007

mun omaa napaani kerrakseen: Mulla on nyt kp20/? luulin että 33 mutta ei! varmaan venyy jotain 36 vaihteeks -,- vituttaa suoraansanottuna kun ovista ei oo tullut????, en oo tikuttanut sitä enkä oo tuntenut niitä kamalia oviskipuja mitä viime kierroissa.. nyyh byääähh! tein varmuuden vuoks äsken raskaustestin ja joku viivanpaikka korkeintaan. noh.. mies tulee kohta kotiin, kiva kun on ollut kiima tässä jo muutaman päivän muttei päästy petiin ja nytkin tietty on vähän mutta ihmettelen ja kummastelen tota ovista ja kun testei ei oo sitä varten! mutta seksiä on saatava oli ovista tai ei. mun ei pitänyt ovista testata. perkele! bongasin erittäin vetistä valkkariaa tossa kp18 ja kp16 lähtien aika limaista, eilen tein limatestin omilla sormilla ja lima oli tahmeaa eikä venynyt kuin sekunninmiljoonasosan ajan eli ns. kuivaa valkoista valkkaria. voisko olla että ovis oli muttei kipuja tullut? mulla tuli fiilis että oviskivut ilmoittaa itsestään kp18 ja otin heti ibumaxin.. voisko muka olla niin tehokas etten tuntenut sit enään mitään!
 
Muokattu viimeksi:
Mju kyllä se on viiva testissä eikä mikään paikka! Sit vaan uutta kehiin ja kuvaa meille! ;)

Mä oon käyny nyt vaan lueskelee juuri oman mielenterveyden vuoksi kun muuten kuumeilisin 24/7 ja unissankin.. Kun ei se mies kuule mun kropan huutoakaan uudesta vauvasta ainakaan ennen elokuuta.. Mein lapsi tääl päättää skipata ryömimisen ja harjottelee konttausasentoa<3 sulonen tyyppi<3 siks pitäs saada hetikaikkimullenyt toinenkin :D

Plussia kehiin nyt sekä ovistesteihin ja rtesteihin! Mulle on ekaa kertaa tullu oli et pitäskö koittaa ovistestejä että tietäis millon sellanen on mut plaah ehkä pitää seki skippaa tän odotuavaiheen vuoksi (vielä!)



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitos kiwi :) inshaAllah tää kierto ois plussakierto sulla :) mites opiskelupaikka, saitko sen vai tuleko tieto myöhemmin tällä viikolla ku pääs unohtuu (raskausdementia).

laurushka mashaAllah siellä pikkunen pitää kiirettä näköjää :)
 
Mju, viiva siin on ja sitä ei oo jos et olis raskaana! :) jeeeeee!! Onnea <3

elaffyko sitä kysyi et voiko ovuloida jos hcg on koholla, niin siihen tietoa sen verran et harvemmin voi jos on kunnolla koholla, sit ku on laskenu ni voi mutta se on kovin yksilöllistä. :)

Nyt vaan pikaisesti omaanapaa tylsästi: voihan ällötys! töissä lounaan jälkeen alkoi ihan tajuton pahoinvointi, päänsärky yltyi vaikka otin panadolia. Kotiin ku pääsin, pahoinvointi helpotti hetkellisesti kun mies oli tuonut mehujään kaupasta. Nukuin melkeen koko illan ja pää särkee ihan tajuttomasti eikä mitään mene alas. Vähän jotain miehen tuomaa limpparia sain veden jälkeen alas. Juonu oon varmaan kohta pari-kolme litraa vettä, mut päänsärkykin on ja pysyy. Voi yöks! Mies onneks tossa halaili ja silitteli ku itkin tätä oloa :( Onhan tää toisaalta kivaa ja ihanaa et on oireita, mut hyi sikke sentään!


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Eli sitten sen on käytännössä pakko olla laskenu mulla..Todennäkösestihän hcg on lähteny laskuun jo sillon kun mulla alko tuhruvuoto.Eli reilu viikko sitten.Tuskin on kunnolla koskaan noussutkaan jos siinä vika piilee o_O
 
Madh:lle isot onnen toivotukset viivan vahvistumisesta! :Heartbigred

Ja Mjulle varovaiset onnittelut, viivat vahvistukoon! :)

myyh: laitoin sun menopyr-viestiin kommentin hauska, koska kuulosti ihan mun kertomalta! :grin sohasin nimittäin sormeeni armottoman haavan ja toisena päivänä mulla kans hajos palanen siitä ampullista ja pelkäsin, että menee koko aine hukkaan :grin kamalan vaikeita noi! keskiviikkona alotan luget, vähä jännittää..

Freyja86/ 1.6 ->
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Sintti2014/ 8.-10.6.
Elya/ 13.-15.6.
kiwibird69/ 15.-17.6.
zorro86/ 15.6->

lisäsin itteni listaan :)

plussa-aaltoo kehiin naiset, jokaiselle tsemppiä!!!:talk017
 
Kyllä jopa minäkin näen mjun testissä haamun, onnea siis sinnekin plussasta!

Laitan minäkin itseni listaan, korjailen päivämäärää kunhan saan osviittaa oviksesta ja onko ees jännättävää..

Freyja86/ 1.6 ->
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Sintti2014/ 8.-10.6.
Elya/ 13.-15.6.
kiwibird69/ 15.-17.6.
zorro86/ 15.6->
Dawwe / 23.6
 
madh jaksamista oireiden kanssa, aattele positiivisesti ainaki hormonitasot nousee mut tiedän että on iha hirvee olo ku mikää ei taho mennä alas, onneks sun mies auttaa ja on tukena. :) ja normaalisti ekan kolmanneksen loppuviikoilla pitäs helpottaa tai loppua. ja oireettomista päivistä ei pidä taas huolestua heti, mullaki oli välil oireettomia päiviä ja sillo pysty pikemminki nauttimaa enemmä ku tuntu ettei okseta jne.

tsemppiä zorro ja plussatuulia.

satsa inshaAllah tällä seuraavalla kerralla kyytii tulee sellai sissi ettei lähe kulumallakaa ennen laskettua aikaa :)
 
Johan tämä on tainnut tulla jo selväksi että Mjulla siellä haamulainen :) Ja pyh koko haamulainen, haalea plussa Se on eikä mikään haamu!!! :) Vahvistuvia viivoja sinne ja muut mukaan plussa-aaltoon! Koskas Loora testaa? :)
 
Vitsi työ kirjoitatte paljon.Uusia nimiä etten millää muista.luurin varassa,elisaverkot pätkiny tänään kiinteää verkkoa,plääh.

Kauheesti nyt on plussia tulollaan,paljon ihmeitä tapahtumaisillaan,hei :) Onnea jokikiselle joka saa ne maailman kauneimmat kaks viivaa tikkuun.

Mä oon ollut kauhee angstikana jo useamman pv,kaikki vaan pimauttaa hermoni :( Äskö huomasin et mitä piip...jotai punasta vuotoo,siis meinaako menkat alkaa viikkoo liian aikasee?mullahan ei oo oviksesta mitää käsitystä tällä kiertoo,meni ihan vaa jännittäes meijä tutkimusten alkuu.Nyt tosin ketuttaa tuo ukko Nii pahoin et vois ampuu maata kiertävälle radalle näyttämään tota hapanta naamaansa (no en miekää mikää rouva iloinen oo ollu..)

Kiva että Loora muistit!
Mä jäin niihin aikoihin vei tästä ketjusta kun madh oli tullut uutena.Muistan sun ihanan energisyyden heti alusta saakka.Mietin että oon ollu varmaa samanlainen sun iässä ku aloin tosiaa 19veenä oottamaan esikkoo ja opiskelin Sos.alalla.Siihen aikaan ei ollut nettii silleen,mun ainuu vertaistuki oli neuvola.No nyt mä häiräännyin taas jutuis :)
Mutta siis allekirjoitukses on linkki blogiin jossa nyt tätä vauvan toivetta ja muuteha oon tämmöne 41v mummeli joka ei kahdeksankaan lapsen jälkeen voi olla ihailematta elämän ihmettä kun uusi elämä alkaa.Tosin nyt oon saanu 4vuoden ajan kurkkii senkin verhon taakse,et mitä Se elämä on kun vauvaa ei kuulukkaan...Takana on esikon raskauden alku kun marraskuus jätin pillerit,tuli menkat ja seuraavana olikin plussa testissä.Kakkonen lähti tokasta kierrosta,kolmonen varkain jne...laidasta laitaan koettu.Yksi pieni kuoli n.rv 17,sit 6-11viikon keskenmenoi ja jotain kemiallisii pari viime vuonna.
Saapi kysyy jos kiinnostaa :)
Niin ja tosiaan Ny oltii tutkimuksia ja aloitellaa avut raskauden alkuun saamiseksi.Klinikalta tullu ohjeet ja niillä mennään ens kierrosta alkaen.

(ps.tarkastin niin 10.3 olin viimooksi kirjoittanu tähän ketjuun,et emmie nii kauaa pois ollukka)

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Muokattu viimeksi:
Lisäsin kans itteni tonne listaan vaikka en kyllä jaksa elätellä turhia toiveita (ainakaan tänään) :wink
Vaikkakin oikein hienoa plussa-aallon poikasta täällä nyt syntyykin!
Voi kun mä nään niin sieluni silmin että täällä joku aamu on seinät täynnä plussakuvia! Voi mä niin toivon sitä plussa onnea ihan jokaiselle! :Heartbigred

On. Mielialat vaihtelee ihan laidasta laitaan sen lisäks sattuu mahaan ihan järjettömästi... :sad010

Freyja86/ 1.6 ->
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Sintti2014/ 8.-10.6.
Elya/ 13.-15.6.
kiwibird69/ 15.-17.6.
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
 
Mju:lle Onnittelut haamulaisesta :Heartbigred Tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan pienoiselle :Heartred
Myyh:llä jänskät paikat,toivottavasti kaikki menee tuloksekkaasti :Heartpink
Kiwille pidän täällä peukkuja pystyssä että paikan saat :)
Kesäkuulle toivottavasti tulee paaaljon plussia :hello2
 
Lisäsin itseni kanssa tohon listaan. Saapa nähdä tuleeko ovis loppuviikolla vai ei (viime kierrossahan en sitä bongannut).

Freyja86/ 1.6 ->
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Sintti2014/ 8.-10.6.
Elya/ 13.-15.6.
kiwibird69/ 15.-17.6.
zorro86/ 15.6->
Nuuhku/ 13.6->
Mustikka 21.6.->
 
Mju, munkin on pakko tulla sanomaan että näky heti ekalla silmäyksellä tuo haamu! :Heartred Et varmaan sitä vielä tiennykään :smiley-angelic006
 
Onnea Mju! Kyllä siinä haamu on. <3 Paljon tarrasukkia ja viivan vahvistumista.

MadHille myös onnittelut täälläkin. :> Tsemppiä oireiden kanssa, ikävää että ne kiusaa noin pahasti.

Ja jos mun päästä joka vuotaa kuin seula on unohtunut joku muu plussa, onnea!

Marikki, mäkin muistan sut. Mukava taas kuulla sinusta vaikka et iloisia uutisia saanutkaan tuoda. Toivottavasti saat pian sellaisiakin kertoa. Ehkä se vuoto onkin kiinnittymisvuotoa?

Myyh, pidän peukut pystyssä että saatte tässä kierrossa inssin ja siitä plussan. (Mulle inssi tarkotti vaan autokoulun käytännönkoetta ennen kuin opin täällä sille toisen merkityksen. :D )

Kiivilintu, jospa ovis on/on ollut tällä kertaa kivuttomampi ja onkin mennyt jo tai nyt päällä kun haluttaakin. Toivottavasti menkat ei ainakaan viivästy hirveästi paitsi jos jäävät kokonaan pois ja saat kaksi viivaa. Paljon tsemppiä sinne! Olen varma että se onni suodaan vielä sinullekin.

Kaikille yhteisesti tsemppiä ja plussatuulia. Liittykää kaikki pikimmiten plussa-aaltoon. Pahoittelut kaikille negaa ja tädin saaneille. Osalla negaa testanneista tosin vielä hyvä mahdollisuus saada plussa, jos en taas ihan väärin muista. Pidän peukut pystyssä että se toinen viiva teille tupsahtaakin. :>
 
Takaisin
Top