Vitsi työ kirjoitatte paljon.Uusia nimiä etten millää muista.luurin varassa,elisaverkot pätkiny tänään kiinteää verkkoa,plääh.
Kauheesti nyt on plussia tulollaan,paljon ihmeitä tapahtumaisillaan,hei :) Onnea jokikiselle joka saa ne maailman kauneimmat kaks viivaa tikkuun.
Mä oon ollut kauhee angstikana jo useamman pv,kaikki vaan pimauttaa hermoni
Äskö huomasin et mitä piip...jotai punasta vuotoo,siis meinaako menkat alkaa viikkoo liian aikasee?mullahan ei oo oviksesta mitää käsitystä tällä kiertoo,meni ihan vaa jännittäes meijä tutkimusten alkuu.Nyt tosin ketuttaa tuo ukko Nii pahoin et vois ampuu maata kiertävälle radalle näyttämään tota hapanta naamaansa (no en miekää mikää rouva iloinen oo ollu..)
Kiva että Loora muistit!
Mä jäin niihin aikoihin vei tästä ketjusta kun madh oli tullut uutena.Muistan sun ihanan energisyyden heti alusta saakka.Mietin että oon ollu varmaa samanlainen sun iässä ku aloin tosiaa 19veenä oottamaan esikkoo ja opiskelin Sos.alalla.Siihen aikaan ei ollut nettii silleen,mun ainuu vertaistuki oli neuvola.No nyt mä häiräännyin taas jutuis :)
Mutta siis allekirjoitukses on linkki blogiin jossa nyt tätä vauvan toivetta ja muuteha oon tämmöne 41v mummeli joka ei kahdeksankaan lapsen jälkeen voi olla ihailematta elämän ihmettä kun uusi elämä alkaa.Tosin nyt oon saanu 4vuoden ajan kurkkii senkin verhon taakse,et mitä Se elämä on kun vauvaa ei kuulukkaan...Takana on esikon raskauden alku kun marraskuus jätin pillerit,tuli menkat ja seuraavana olikin plussa testissä.Kakkonen lähti tokasta kierrosta,kolmonen varkain jne...laidasta laitaan koettu.Yksi pieni kuoli n.rv 17,sit 6-11viikon keskenmenoi ja jotain kemiallisii pari viime vuonna.
Saapi kysyy jos kiinnostaa :)
Niin ja tosiaan Ny oltii tutkimuksia ja aloitellaa avut raskauden alkuun saamiseksi.Klinikalta tullu ohjeet ja niillä mennään ens kierrosta alkaen.
(ps.tarkastin niin 10.3 olin viimooksi kirjoittanu tähän ketjuun,et emmie nii kauaa pois ollukka)
Sent from my Lumia 925 using Tapatalk