Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mju.Niinpä samoissa mennään... :) kyllä siinä jotain näkyy, mut en osaa sanoo onko viivanpaikka vai mitä mut pianhan se selvii... :) Plussa tuulia puhallan ja et saat pian kunnon viivan.. :)
 
Voi MarinaMelina :) munkin oli pakko ottaa ne sydämen muotoiset kakkulat pois ja panna testausasiantuntijan näkimet päähän :0 mun melkein teki mieli siitä haamua vääntää mutta ajattelen sen vielä negana tai viivanpaikkana niin jos se vahvistukin niin sit on ilonen yllätys :eek:

Ihana oot <3

Voih reumaatikot ja tietzet mulla on tietzen sukulainen kostokondriitti joka siis on noitten rustojen välisten kudosten tulehdustila, hyvillä tulehduskipulääkkeillä naprokseeni on pärjännyt vaiva tulee ja menee ärtyy levossa ja istuessa, Gatusa jos yhtään lohduttaa niin mulla tais olla 2 täysin oireetonta ja lääkkeetöntä vuotta, tsemppiä sinne kaikille ihanaisille :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Haamun - todella hailakan mutta haamuun silti minäkin näen Mjun testissä, ei kai viivanpaikan kuuluisi punertaa :wink
 
ihanat Elya ja Myyh, mua vahan pelottaa toivoa ettei putoa sitten isosti ja kovaa, joten siksi vahan inhorealistinen lahestymistapa, ihana kommentti Elyalta, ei kai viivanpaikan kuuluisi punertaa :D Voi Myyh maa niin toivon etta te saisitte sen inssin jo tasta kierrosta ja kuule se taytyy olla hormoneihin suoraan verrannollinen tuo paan toiminta taikka toimimattomuus, ma aloin eilen tiskaamaan kasisaippualla (palasaippua hankaussienen sijaan) ihmettelin kun lipsuu niin kovin. :angel9

Jotenkin on semmoinen olo niin kuin olisi raskaana alun oireitten jalkeen nyt ei oikeastaan ole noita mielenliikutuksia kummempaa ollut mutta joku sellainen tunne takaraivossa nalkuttaa etta se voisi olla haamu ja siita vahvistua. noh se jaanee nahtavaksi.
 
Mju olen kyllä samaa mieltä Elyan kanssa. Ei viivanpaikka punerra ;) varovaisesti ihanaa♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Samaa tulin minäkin sanomaan, että kaksi viivaa näen tuossa Mjun testissä minäkin. Tai sitten vilisee vain viivat silmissä, kun noita tikkuja on tullut nyt taas tässä tuijoteltua. Kyllä täällä on oikeaa plussa-aalto menossa, ei voi muuta sanoa! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mju, mie komppaan muita, haamu se on jos miekin sen näen! Ei viivanpaikkaan tule punertavaa sävyä! Huippua! :grin:smiley-bounce013:smiley-bounce005:dance018:dance011:hug007

Huomenna/ylihuomenna uutta testiä?
 
Mju kyllä munkin mielestä pienen pieni haamulainen siellä on! :) jippii!

On: vitsi että voi olla ihminen kiukkunen... Ihmettelen suuresti miten voi olla pienikin asia ärsyttää.. Ja huomaa vasta jälkikäteen että no ei kai tuo nyt mitään haittaa? Silti on pakko äristä... Ärsyttää jopa jo itse ärsytys.. :D

Mä en ees tiedä koska mun pitäis testailla... Jos ovis nyt oikeesti oli viikonloppuna tai tänään niin sillon testi vois olla 14.6 mutta kierto tippuis 24 taas päivällä viimekierrosta.. Kohta mulla on vaan kolme kertaa kuussa menkat... :cwm

Tänäänkin on jomottanut mahaa mutta erilailla ei vaan toiselta puolelta vaan kokonaisvaltaisesti.. Sekä ihme hyppimistä ja pomppimista ihan kun ois elohiiri joka pomppaamahan toiselta puolelta toiselle.. :confused:
 
Voi kiitos naiset, te ootta niin ihania :Heartred

Hah mullakin tissit kutistu nopeasti normaaleiksi, ne isot oli ihan kivat ja ottasin takaste ne kyl mutta sellaisen huomion tein kans että mulla suurentui nännit ihan hitokseen ja nepä ei ookkaa palautunu, miehelle oonki naureskellu mun nännikriisistä :grin

Myyh. Tsemppiä nyt kovasti! :signs003

Minäkin näen mju'n testissä haamun!!! JES JES JES!!! :)

Tänään töistä tullessa autossa istuessa oli kuulkaas tosi kivuliaita pistoja alavatsassa, kaupassa käydessäkin ihan pysäytti kun niin tuikki! :excited001 Harmi että on vasta dpo8... mutta jos pissis ovistestiin niin näkyisköhän jotain, niitä mulla ois vielä :rolleyes::grin
 
Onnittelut Mju haamusta :)
Tsemppiä Myyh!
On: Elämäni pahimmat ovis oireet tänään!Tissit turvoksissa ja pakottaa,vasemmalta alavattalta kauheita kipuja.Muutenki halut huipussa :grin No,saa kuitenki mennä ohi tällä kertaa.Tänään juteltiin miehen kanssa ja tultiin kuitenkin siihen tulokseen että odotetaan niin kauan että saadaan lääkkeet.Eli yks kierto kun lääkäri on 24.6.Toisaalta tuntuu pitkältä ajalta enkä malttas odottaa mut ehkä mielenrauhan kannalta parempi odottaa ne tukilääkkeet niin ei tarvi sitten sen takia stressata..:rolleyes:
 
Etsijä, hyvä, että en ole ainoa, joka kokee kriisiä tuosta rintavarustuksesta. :D Saman havainnon olen tehnyt minäkin, että nännit eivät ole ihan ne samat, jotka minulla oli ennen raskautta. En pitänyt isoista tisseistä, mutta nyt niitä kyllä kaipaa kovin. Mies ainakin kaipaa..

Kuulostaa hyvältä nuo tuikkimiset. ;) Täälläkin on mahakipuja, mutta ne nyt voivat olla ihan mitä tahansa.

Satsalle paljon kärsivällisyyttä! Hyvä merkki, että on ovisoireita. Kierto palautuu hyvin. Toivon niiiin paljon, että lääkkeet auttaisivat ja sinun seuraava raskaus (pian?) kestäisi loppuun asti. Onko sinulla jo hcg laskenut normaaliksi? Onko testattu jotenkin? Mietin tuota ovulaatiota ja hcg:ta.. Että voiko se tapahtua, jos hcg on vielä koholla.

Onko MadH sinulla jotain parempaa tietoa asiasta?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
mju ei toi kyl nega ole siin on haamu. :) onnea ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita ja muuta :)
 
Kiitos elaffy :) Ei mitään tietoo hcg:stä,mulla ei oo mitään testejä enää.Ylihuomenna on labra,luulisin että ottavat hcg:n siinä samalla..Luulis ettei vois ovista tulla jos hcg koholla.Jotenkin kyllä tuntuu järkyttävältä miten nopeasti kroppa on valmis uuteen yritykseen.
 
Mullakin tuntui Satsa ovisoireet selkeästi keskenmenon jälkeen, mut pidettiin tosiaan tauko sen yhden kierron ajan. Tosin vieläkään ei oo tärppiä käynyt ja tuntuu et ei oo edes niin vahvoja ovisoireita enää ollut. Katsellaan nyt rauhassa et mitä tuleman pitää :) Toivottavasti sun ovisoireet jatkuis myös muissa kierroissa!

Ja Mjulle varovaiset onnittelut haamulaisesta! Kyllä täällä plussa-aalto on, mukaan haluan myös :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
En minä muuten tuota hcg:ta, mutta minullahan on tuo r-testi ollut positiivinen vielä ainakin viime viikolla, että ehkäpä tuo ov testikin on reagoinut vain raskauskaushormoniin.. Noh, toivotaan, että bongaan vielä mahdollisen "oikean" ovulaationkin vielä. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Tunnustan hain kotimatkalla 2 apteekin testiä kotiin odottamaan :) nyt kun puhelimella kirjoitan en muista kuka oliko nuuhku kun mainitsi tuosta kiukusta, mä olin viikonloppuna ihan hirveä kun ihmisruuhkassa joku tuli takaa päälle ja mutisi chanel olalla jotain pikkuystävästä jota kehotti ei niin nätisti menemään pois tieltä avasin tanskalaiset rumat sanat arkkuni ihan vaistomaisesti hävetti kyllä vähän että puhuin ihan niin rumia :))
Tuosta tissi kateudesta ei kai ne palaudu enää ikinä siihen mitä ne oli ennen raskauksia mutta niin se vaan menee nautitaan siitä mitä meillä on - täysin rinnoin : 0


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top