Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi jösses kun oon ollu väsynyt monta päivää. En tiiä väsyttääkö nuo clomit vai mikä mutta tämmönen väsymys ei oo mulle tyypillistä. Ihan väkisin pitää kaikki tehdä, tuntuu että voisin vaan nukkua. Onneksi nyt alkaa vapaat, töissä ollu yhtä tuskaa valvoa.

Tänään pistin Menopurin. Aluksi oli vähän sähläämistä. Liuottimen lasinen kärki hajos pieniksi palasiksi kun avasin sen. Ihme ettei tullu haavoja sormiin. Sitte olin väärällä neulalla siirtämässä liuotinta toiseen lääkepurkkiin. Tuskailin että niin lyhyt neula ettei onnistu mitenkään vetään ruiskuun sitä. Sitten tän väsymyksen keskellä tuli äly ja väläys että vaihda sekoitusneula. Phuuh, yritin siis pistosneulalla vetää lääkkeen ruiskuun, no eihän se sillä onnistu. Sitä hommaa ku ois kattonu vierestä niin eipä ois uskonu että ns terveydenhuollon ammatilainen sekoittelee lääkkeitä :) koskaan ole töissä noin käyny ja noin ajatus lyöny tyhjää. Kai se sitte jännittää tää oma touhu niin menee sähläämiseksi.

Huomenna aamulla ultra. Soitin vielä varalta aamulla että pistänkö 75 yksikköä ku pakkauksessa oli 2 x 75. Juu ja kuulemma todennäköisesti huomenna pistän toisen 75. Se tuli yllärinä itelle. On varmasti lääkäri sanonut mutta se on menny ohi. Voi että mua jännitää se ultra. Huomenna selviää voidaanko inssi tehdä tähän kiertoon.
 
Myyh Toivottavasti saatte jo tälle kiertoa inssin, peukut on pystyssä teidän puolesta!
 
Ihanaa Gatusa! ♥ Voi minäkin niin odotan tuota hetkeä :)

Myyh kovasti tsemppiä♡ toivottavasti saatte inssin jo tähän kiertoon!!

Kiitos kaikille tsempistä♥♥ kyllä sitä kaikesta huolimatta on todella onnellinen pikkuisesta tulokkaasta! Varsinainen raskaudesta nauttiminen tulee sitten kunhan olo helpottaa, niin se oli esikoltakin..olin toisella kolmanneksella taas tarmoa täynnä. Nyt pitää vaan sitkutella hyvän asian puolesta ♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Oi vitsit jännään niin sunkin puolesta Myyh! Ajattele, jos tärppää saman tien!!! Pitkän odotuksen ja yrityksen jälkeen tulisikin "palkinto" ihan yhtäkkiä. Mulla on peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki sujuisi teillä hyvin :gen014

Muoks. Elaffy, ei ole "altistuksesta" ainakaan kiinni tuo miehen suostuttelu. Hän on kyllä mielellään lasten kanssa tekemisissä ja 1-vuotta täyttävän kummityttönsä kanssa on niiiiin mahtava :Heartred:)
 
Sandy, helpommin sanottu kuin tehty tuo ettei sais testata liian ajoissa :grin Ai minäkö hätähousu, eeeeen....!

Ootte puhuneet ettette ole varsinaisesti lapsirakkaita vaikka oman tahdottekin. Mä taidan sitten lukeutua sinne "lapsirakas" -puolelle, olen työskennellyt (ja tietty edelleenkin) niin päiväkodissa kuin lastensuojelulaitoksessakin. Kai sitä vähän tarvii muitten mukuloistakin tykätä että viitsii päivät pitkät niitä katsella :grin
 
Elya, itse olen oman perheeni naisten keskuudessa vähän outolintu, kun en ole niin luonteva lasten kanssa. Sekä äiti että sisko tekevät työtä lasten parissa ja ovat erittäin lapsirakkaita. Siskostani olen aina tiennyt, että hän haluaa useamman lapsen ja aika varhaisessa vaiheessa (3 lasta hänellä onkin jo). Itsekin olen siis lapsirakas, mutta en jotenkin niin luonteva ipanoiden kanssa. Mutta kaipuu omaan lapseen vain kumpuaa jostain :)
 
Marikki.Kiva kuulla susta pitkästä aikaa.. :) toivottavasti plussaat pian..

Madh.Reissu meni tosi hienosti ja poikakin oli ollu kiltti ja nukkunu hyvin hoidossa.. :) Onnittelut viivan vahvistumisesta....

Etsijä.Tsemppiä piinailuun.. Pidän peukut ylhäällä et plussaat pian.. :)

Lucky.Oikein mukavaa reissua teille..

Marinamelina.Toivottavasti sulla alkais olot helpottamaan päin...

Freyja.Onnea oviksen hyödyntämiseen ja sen löytämiseen.. :)

Myssy.Kiitos...

Mju.Toivotaan et saat pian kunnon plussan.ainakin kuulostaa todella lupaavalta..

Larissa.Inhottavaa et sulle tulee tollasta kipuu niistä.toivottvasti pian helppaa.. :)

Gatusa.Ihanaa kuulla et pikku ninja antaa jo pikku merkkejä itsestään... enää muutama päivä sun ultraan eiks ni???

elaffy.Toivottvasti siellä on ollu ovis ja plussaat parinviikon sisään.. :)

Sintti.Pidän peukut ylhäällä et noi olis pikkusesta johtuvaa ja saat plussan pian.. :)

Dawwelle.Tsemppiä piha hommiin ja leivontaan... :) toivottavasti saat pian plussan...

Myyh.Tsemppiä ja toivottvasti saatte heti tähän kiertoon inssin..ja ennen kaikkee plussan...

on.aikas oireeton oon jos itku herkkyyttä ei lasketa... joten ootellaan... tänään siis kp.26/27-46 ja dpo.10
 
Iiks, loora, sulla ja muutamalla muullakin on jännät paikat :)

Laitelkaas sitä teidän testauslistaa taas näkyviin välillä niin tietää, että keltä niitä plussia odotellaan :wink
 
loora toivottavast tulis se plussa nyt sulle :) hienoa et reissu meni hyvin ja kaikilla oli hauskaa. juu perjantaina on nt-ultra inshaAllah, on niin rauhallinen olo kyllä nyt ku tänää tuntu liikkeet ekaa kertaa, olin kyl varautun ainaki parin viikon odotuksee viel mut pikku ninja päätti toisin :)
 
Myyh, tällä myös on kaikki sormet ristissä teidän puolesta. Ihanaa, että mahdollisuudet ovat jo ihan pian! Toivotaan, että ette joudu kokemaan pettymyksiä. :)

Gatusa, itse olen syönyt metrotreksaattia monta vuotta. Sairastan reumaa.. Todettiin ollessani 15v, mutta on todennäköisesti synnynnäistä. Nyt on vain tuollainen kevyt lääkitys ja kivut välillä kovat. Synnytyksen jälkeen aloitetaan biologiset lääkkeet ja elämänlaadun pitäisi parantua paljon. Raskaus voi helpottaa kipuja tai sitten pahentaa. Kortisonilla mennään sitten se 9kk. Tuossa kesken mennessä kivut pahenivat paljon heti alusta asti.. Ja mikään peruspanadol ei auta yhtään mitään. Aika myrkkyä tuo treksaatti..

Ai niin, onnea liikkeistä Gatusa!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Viimeisin bongaamani lista. Hetken aikaa sai kaivella, että löytyi. En oo muokannut tai ketään poistanut. Kunhan kaivoin esiin :)

Diku/ 26.5-?
MadH91 30.5-4.6 (dpo14 3.6)
Freyja86/ 1.6 ->
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
Sintti2014/ 8.-10.6.
Elya/ 9.-11.6.
kiwibird69/ 15.-17.6
loora84/ 6.-8.6

Heh, oonpa laittanu itelleni pessimistisen testiajankohdan. Noh, hyvä vaan, jos noin pitkälle malttaa. Dpo 14 on kuitenkin jo tulevana lauantaina :smiley-angelic001
 
Muokattu viimeksi:
kiitos elaffy. hrmi että sulla reuma, ikävä vaiva. mulla tietzen sydrooma eli rustoliitos tulehdus ylimmis kylkiluis, piti menna 6kk sisää ohi mut on ollu teinistä asti ja jouduin lopettaa urheilun ku välil kivut niin kovat oli et henki salpautu ja kerran oli kadulla ku romahin. kortisonia jotku käyttää mut mulla ei mitää käytössä.
 
Freyja86/ 1.6 ->
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
loora84/ 6.-8.6
Sintti2014/ 8.-10.6.
Elya/ 13.-15.6.
kiwibird69/ 15.-17.6.

Muokkasin omaa testausajankohtaa ja poistin menneitä päiviä.
 
Minä testailen varmaan 26.6 tietämillä, jos täti ei tule kylään ennen sitä tai jotain muita selviä oireita ilmenee aiemmin. Silloin on kuusi viikkoa kuulunut keskenmenosta ja kk pitäisi normaalisti alkaa viimeistään. Huomenna testailen myös, mutta tarkoituksena on saada nega. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
ImageUploadedByVau Foorumi1401715090.256992.jpg
siinä on mun tän aamun nega / viivanpaikka mutta odottelen nyt sinne kuukautisiin saakka kun iiiihan liian aikaista vielä testailla mutta hätähousu ei malttanut :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
gatusa! Ootko jo liikkeet tuntenut?? Ihanaa :) en oo aiemmin kuullut noin varhaisesta liikkeiden tuntemisesta, huih!!
 
Mju; näänkö mää harhoja ku näen haamun tossa testissä :) vai toivonko liikaa näkeväni. Mutta ku tuntuu että selvästi erotan haamun.
 
Takaisin
Top