Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elya, luteaalivaihe tulisi olla 10=> päivää ollakseen riittävä. Kyllähän sulla varmasti tuo täyteen tulee :)
En tiedä lohduttaako tämä.... Mutta jos raskauden jatkuminen jäisi kiinni siitä luteaalivaiheesta, niin raskaus kyllä loppuu ennen kuin ehtii edes kunnolla alkaa, ns kemiallinen raskaus.
Ehkä en sinuna liian aikaisin testaisi, siitä vois vaan tulla stressiä. Itse odottaisin sinne kp 32 ennen testiä :) Vaikka siis menkat periaattessa olisi jo myöhässä. Mulla oli just näin nyt :) Menkat myöhässä, pari negaa ja vasta dpo 13 plussa :)

Tsemii piinailuun!! Sulle ja muillekin! :)
 
Mad. No tottakai! :)

Eilisiltana nukkumaan menosta ei kyl meinannu tulla mitään, niin oli levotona ja se kuumakylmäfiilistely jatkui vain ja vihlonnatkin koveni, oikein kunnolla jomotti aaltoillen, tänään aamulla taas palelee vain, vihlontaakin on ja on ollu pinna kireellä ku viulun kieli että siitäpä lisää mulle oireita, hihhih :grin Mutta nyt suuntana työmaa, oireillaan lisää illalla :hello
 
Madh: onnea viivan vahvistumisesta! :) kyllä sä raskaana oot :)

Etsijällä: on jännää

Kaikille tsemppiä!

Mä lähen nyt lomalle ruotsiin pojan ja ukon kans eikä siel toimi netti, tai toimii mutta ei ole ilmasta!!!... Joten on sit viikon lopussa (to) ihan sikana lukemista kun kotiin tulen!!!!
Niin ja omaoloa: lähinnä kiehuu koko aika, eikä tee puuhastella mieli ollenkaan, ärsyttää ku tunkee liian lähelle ja pitää kosketuksissa olla. Tyhmä mä oon mut en mahda mitään. Oviksesta ei tietookaan eikä edes just nyt kiinnosta tietää ja kun en osaa sanoa mistä alkaisin laskemaan kp 1:stä kun vuotoa alkoi tulemaan jo kp20 tjs. Yritän olla kiltisti reissussa. Mies otti sellaset housut matkaan jotka osti jo edellis kerralla ruotsista ja riitahan niistä tuli kun en sellasia housuja olis halunnu todellakaan. Enkä halua nytkään ja väärät vaatteet muutenki otti. Lenkkarit, farkut ja kauluspaita. Vituttaa kyllä ihan oikeesti lähtee ton kans reissuun kun saa hävetä silmät päästä! Kotonakin kulkee siistimmin!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky: Miehet kyllä välillä osaa olla outoja :) Mutta mä oon tajunnut että jokainen meistä on omanlaisensa ja kulkee hälle mukavissa vaatteissa. Ei se ulkonäkö muuta ihmisen sisimpää. Se on joka tapauksessa sun oma miehesi :)

Mad: Jee! Viiva vaan vahvistuu. Niin paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan <3 Etkä tosiaankaan jätä meitä tänne yksin pähkäilemään. Onneksi olet ollut todella tukena ja apuna kun joku asia painaa mieltä :)

Etsijä: Sulle tosiaan toivoisin myös plussaa! Olet ollut todella tärkeä tuki myös. Kiitos siitä <3

ON: Nukuin sitten kerrankin todella hyvin. Mies tosin lähti aamusta töihin, mutta mä jatkoin unia vielä koirapoikien kanssa :) Tiedäpä sitten onko ovipäivä lähiaikoina kun äsken lorahti housuihin kirkasta vetistä limaa :D Pitänee iltapäivällä taas testailla josko se viiva o-testissä vahvistuisi :) Nyt todella toivon sitä! Jotenkin se helpottaisi mun oloa että tuntisin oman kroppani ja saisin varmuuden siitä että varmasti ovuloin. Ja osaisi paremmin laskea milloin tosiaan menkkojen pitäisi alkaa jos on alkaakseen. Ainakin tulevaa ovista on hyödynnetty joka toinen päivä.
 
MadH, toivottavasti kahvi pian yököttää..mun piti aikanaan sekoittaa kaakaojauhetta kahvin sekaan et sain juotua sen, tosi terveellistä :D

MarinaMelina, kokeile mehujäätä huonoon oloon?

Loora, peukut pystyyn et pääset testaamaan ja hyvin tuloksin!

Elya, Freyja uteliaisuudesta itse tilasin ovistestejä parisen vuotta sitten, olihan se aluks hirveää säätämistä, mut muistelen et ihan selviäkin plussia tuli, et tavallaan sai mielenrauhan siltä osalta et bongasi oviksen, vaikka ei niiden avulla tärppiä helpommin tullutkaan. Niitä on vielä jäljellä kaapissa :D

Etsijä, positiivisen enteileviä oireita ;)
 
Aamupaivia ihanaiset, taalla kello on 1017 ja olen tehnyt jo sarvet saparot talle aamulle. Hirvea tarmonpuuska.
Aamu alkoi vainoharhan negalla tai ohuella viivanpaikalla. Aikaista vielakin dpo 9-10 riippuen milloin munasolu sitten irtosikaan.

Juna-asemalla junaa odottaessani luin uutisen jostain 850 grammaisena syntyneesta tiiperosta, ja vaikka olenkin hinkumassa raskaaksi, en yleisesti ole lapsirakas, ts. Rakastan suunnattomasti siskojani toinen 25 vuotta ja toinen 9 vuotta, veljeani 20 vuotta ja serkkuani jonka kummi olen 9 kk, en siis juokse vauvantuoksun perassa ja ihmettele kuinka ihania ne on :D

toim huom en myoskaan ole mikaan itkupilli, mutta se uutinen sai minut lahes itkemaan julkisesti, se oli jotenkin niiiiiiiin surullinen.Eilen minua itketti jokin muu, en kuollaksenikaan muista mika.

Olen hankkinut 2 asunnon itselleni opiskelupaikkakunnalta ja jeee matkalaukkuelama taalta tullaan :D
Otin yhteytta tiedekuntaan ja pyysin uusien opiskelijoiden aloitusohjelmaa, soitin pankkiin ja kirjoitin 10 muuta mailia.
Nyt hirvea hedari aamun ponnistuksista :D

MarinaMelina, tsemppia sinne, yrita lohduttautua ajatuksella ettei se olo loputtomiin kesta <3
Etsijalle toivon toivon niin kovin plussaa, kaikille muillekin mutta eritoten Etsijalle.

Mukavaa paivanjatkoa.
 
Mju, kuulostaa lupaavilta noi sun oireet. On tosiaan vielä aikaista testata, ehkä se plussa sieltä vielä tulee :wink Ihanaa päivänjatkoa!

Madh, siellä se vaan viiva vahvistuu! Ihanaa :)

On. Itse en myöskään ole älyttömän lapsirakas. Siis tykkään kyllä lapsista ja ihmettelen heidän touhuja, mutta en ole älyttömän luonteva pikkuisten seurassa. Oma pienoinen on silti haaveissa :) Minkäs sitä sisäiselle tarpeelleen mahtaa. Jostain syvältä se raskauden kokemisen ja oman pikkuisen tarve vaan kumpuaa. Jotenkin elämä jäisi vaillinaiseksi, jos ei lasta ikinä saisi tai edes pääsisi yrittämään.

Vatsa kipuilee edelleen, särkylääkettä en kuitenkaan viitsi ottaa, kun ei niitä turhaan viitsi napsia. Painin tässä itseni kanssa, että mitä sitä näiden renkaiden kanssa tekisi, että jättäisikö tämän viimeiseksi vai käyttäisikö loput 3 reseptistä pois. Täytyy varmaan seurailla näitä oireita. Ei tässä onneksi mikään hengenhätä ole päästä tjottailemaan.
 
:3some Larissa me ollaan ehka jaaveja sanoon mutta jata pois pois pois :D niin saadaan lissaa plussia :D
 
Myssy: joo mehujäätä on tullut ahkerasti syötyä :) se on varsinkin lämpiminä päivinä ainut mikä maistuu!

Mju: sielläkin oikein lupaavan kuullosta:) plussaa plussaa ++++ :D kerkeää vielä hyvin plussa tulla!

Ei onneksi kestä tää olo loputtomiin, esikolta loppui hiljalleen rv 11 kieppeillä..mutta nyt kun on pahimmillaan olot niin tuokin aika tuntuu tosi pitkältä..esikko kun on vielä menossa mukana! No kyllä se aika kuuluu nopeaan ja onneksi välissä on helpompiakin päiviä! :)

Larissa : ikävää että renkaat tekee tuollasia kipuja :( meilläkin pillerit jäi sillä höykällä vähän aijottua aiemmin pois kun vuodin jatkuvasti...halusin heittää niillä vesilintuja :D toivottavasti eivät ainakaan pahene oireet!

Oma. Tänään tosiaan parempi päivä. Eilen olin ihan kanttuvei, onneksi mies antoi levätä niin paljon kun tuntui että tarvitsi ♥ nyt esikko nukahti päikkäreille, minä siis myös silmiä lepuuttamaan!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
päivää ihanat, mitä kuuluu? nettipimennon jälkeen (unohin tarkastaa onko kaikki piuhat kii modeemissa ku ukko ei sanonu et oli irrottan ne ja toki lisäks kovan tuulen takia josta kärsitään tänäänki) en ol päässy lukeen mitää.

marinamelina ihana että on parempi päivä :)

mju plussatuulia lupaavalta kuulostaa :)

larissa jaksamista kipujen kans, ei varmast ol kiva käyttää rengast jos tuollast aiheuttaa.

on: rv 11+0!!! ja niin mahottomalta ku kuulostaaki ni täällä joku ilmotti itestää ekaa kertaa aamiaisen aikaan ku olin etukumarassa asennossa ja mä tunnen jo kohdun helpost ni kohdussa tuntu pari hipasua ja tökkäystä. eli rauhallisin mielin voin ootella perjantain ultraa nyt inshaAllah. aamu alko teellä ja sen jälkee oksettavalla ololla ettei pystyssä ois voinu olla ni makasin patjalla ku ukko vei esikon kouluu että saan olon vähä paremmaks. kokoa kasvetaa ja vyötärö on kadonnu jonnee tyystin. kyllä tää minun pikku ninja taitaa olla aikamoinen sissi tällä kertaa inshaAllah :)
 
Ihanaa Gatusa! Paljon paljon tsemppiä ultraan ja koko raskauteen tietysti muutenkin! :)

Samoin MarinaMelinalle! Toivotaan, että pahoinvointi pian helpottaa.

Etsijälle tärppionnea. Olet raskauden kyllä niin ansainnut, toivotaan, että sellainen olisi aluillaan.

Plussailua odottaville tsemppiä jännitykseen. Toivotan kahta viivaa ihan jokaiselle!

On. Tänään tuli ensimmäinen negatiivinen ov testi! Joko on ollut ihan oikea ovulaatio tai sitten vihdoista viimein voisi r testiin saada negan. Testaan huomenna aamulla. Lämmöt ovat olleet ihan normaalit ja hyvin hyvin tasaiset. Mittaan joka aamu suusta ennen ylös nousua. Luulen, että olisi melko luotettavaa ja todenmukainen tuo tulos.. Eli jos ne nousevat, voisi ovulaatio olla ihan mahdollinen. Muuten olo on ärsyttävän normaali. Maha on kipeä vähän sieltä ja täältä läpi päivän. Nyt on ollut eilisestä lähtien melkoisen kuivaa alakerrassa. En tiedä, onko hyvä vai huono asia.. Kaivoin myös kokoa pienemmät rintsikat päälle, kun tissit kutistuneet ilmeisesti normaali kokoon. Johan sitä ehti tottua niihin megaboobseihin, joten ei näitä oikein tunnista omikseen.. :D Rinnoissa ei kuitenkaan mitään tuntemuksia ole. Yleensä ovat ov aikoihin kipeytyneet, joten voisihan se olla, että sellaista ei ole vielä edes tapahtunut. Tänään kp 20/25-27? muistaakseni ja makuuhuonetoimintaa on kyllä ollut koko ajan joka toinen, joka kolmas päivä. Toivotaan, että olisi ollut hyötyä. :)

MadH, hyvältä kuulostaa! Nauti joka hetkestä!

Onpa vaikea kirjoittaa puhelimella, kun kissa kiehnaa sylissä ja puskee vuorotellen puhelinta ja kirjoituskättä. Kissan syytä hassut kirjoitusvirheet.. ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos elaffy, inshaAllah tässä kierrossa tulis sulle se pysyvä plussa nyt ja ois kunnon sissi joka sinne muuttaa asumaan että ei lähe kulumallakaan ennen laskettua aikaa :)
 
Mju, tiedän että täällä kaikki on varmaan sillä kannalla että rinkulat pois :grin Katotaan nyt. Ei kylläkään hirveästi houkuta kumeilla pelailla, kun mies varmaan niillä haluaisi alkuun mennä. Sulle toivon plussatuulia lähipäiville! :wink

Gatusa, voi miten pitkällä oletkin jo :) Pieni hipsuttelija lähettelee terveisiä sieltä masusta :Heartpink Mulla on jotenkin sellainen mutu, että siellä on tyttö tulossa...

MarinaMelina, jaksamisia ja koita nauttia väsymyksesta ja ellotuksesta huolimatta :)

Elaffy, toivotaan että siellä olis ovis ollut ja olisi jopa tärpännyt! :) Mutta jos ei, niin toivotaan, että menkat tulee ajallaan ja pääsette todeteolla hyödyntämään seuraavan kierron!


On. Elkää turhaan mua sympatisoiko, itsehän näitä renkaita vielä käytän ja kärsin oireista :grin :) Mulla on kaikki hyvin, jatkoa odotan jännityksellä. Toivon kyllä tosiaan ettei oireet ainakaan pahene, mutta jos pahenee niin se on moikka rinkulalle. Mitä sitten tapahtuu, sen näkee sitten :wink
 
ImageUploadedByVau Foorumi1401704540.497030.jpg


Eikä vieläkään kunnon ovisplussaa :) Odottelen siis... Eiköhän se sieltä tule. Jotain viivan näköistä tuossa siis näkyy mut ei musta vielä plussaksi voi sanoa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa, kärsivällisyyttä sinulle! Kyllä se mies vielä sieltä lämpenee ja plussa tulee. Olen ihan varma. Meillä lämmiteltiin pari vuotta miestä ja kaverin esikoinen vasta sai toivotun reaktion miehessä aikaiseksi ja sain luvan alkaa ajamaan metrotreksaatti-lääkitystä alas. Nyt mies odottaa raskautta minuakin enemmän. :D

Freyjalla piina jatkuu. Kyllä sieltä vielä plussa tulee. :)

Kiitos Gatusa!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Pikainen navankaivelu: kp 24 dpo 9. Ei suurempia oloja. Pari kertaa vihlaissut johonkin kohdunsuun tietämille. Oli sitten pms tai tärppi, niin ainakin pirun kärttyinen olen ollut (taas) pari viime päivää.
 
Freyja kyllä sen ovisplussan sit tunnistaa, on se niin vahva. Mulla testit näytti koko ajan semmosta haamua mut sit ku ovis tuli niin ei jääny epäselväksi.

Mä pääsen tänään taas pihahommiin! Ja sit pitäis keretä leipoakin, saa siis valvoa taas yöhön hommiensa kanssa.
 
freyja toivottavast tuo viiva vahvistuis että pääsisite hyödyntään ovista vihdoin eikä kierto venyis iha hirveesti. plussatuulia lähettelen täältä oikein kunnolla, meillä ku on nyt pari päivää ollu iha järkyttävä tuuli täällä.

larissa saapi nähä kumpi tulee ite en osaa oikei sanoa, välil on sama mutu ku sulla kylläkin tai sit vaa toivon sitä ekaa tyttöä nyt.

elaffy tottakai mä toivon parasta sulle, mä muistan et mulle täällä määrättii keskenmenon jälkee tyhjennystä varte metrotreksaattia tippoina mut eipä ne mulla tehny mitää tuli hedari ainoastaa. :)

dawwe nautihan pihahommista ja toivottavast teilleki tulis se plussa pian :)
 
Takaisin
Top