Etsijä, no kai sitä hullaantuukin kun ihkaensimmäistä kertaa näen oman plussatestin ja siitä pitäis päätellä olevansa raskaana :D hihi! mulla kans lisääntyy jomot iltaa kohti!!
kuulostaa hyvältä :) toivotaan et muutaman päivän päästä kahvi alkaa yököttää
kiwi, joo tavallaan se ajan varaaminen ja merkkaaminen kalenteriin kyllä konkretisoi sitä asiaa... :) ja nyt tietää et se aika sieltä tulee ja ennen sitä ei pal kannata mennä joten :)
elya, ai en kai ole innostunut, en! :D jostain kumman syystä vaikka ajattelin et "kyl mul se yksikin plussa riittää", ni testaisin vaikka jokaisella vessakäynnillä jos sekoaisin yhtään enempää :D dpo, eli ovisplussa=dpo-1, seuraava eli ovispäivä=dpo0 ja siitä sit dpo1,2jne. :) jos tunsit jo oviksen ni sit on dpo0... jos et ni yleensä se 24-36h plussasta tulee ovis. Jos sul ovis on nyt kp21, luteaalivaihe jää aivan liian lyhyeksi jos viikon päästä tulee täti. Sit lekuriin käymään! :)
Mut kyllä ootte hyvin hyödyntäneet, et ei pitäis edes kolkutella
marikki, kiitos :) niinhän sää voit
ei oo toivoo menetetty vielä. :) kyllä teille se onni suodaan vielä :) määkään sua en muista joten kerro ihmeessä itsestäsi jos haluat'! :)
larissa, hihii! Kyl se vähän oudolta kuulostaa, että hei mä oon raskaana! :D
Myssy, onhan siinä hyödyntämistä hyvinkin :) pidän peukkuja et aitoja oireita puskee!! :)
omanapa, seesteisen onnellinen. :) Lenkillekin pääsin taas! Juilinta vahvistuu iltaa kohti ja huomenna alkaa työt. Hurrjaa :) heinäkuu sais tulla pian :)
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app