Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos MadH91 tsemppaavista sanoistasi :)

Elya, mun ovistestien paketissa lukee, että pitäis pidättää neljä tuntia ennen testin tekoa ja saman tiedon löysin täältä: http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Produkter/Kysymyksia-ja-vastauksia/Ovulaatiotestista/

Kyllon kamala aika olla pissimättä 4 tuntii..mie juon vettä 2 tunnissa normaalisti puoli litraa,arvatkaa haluuko ne kiireen vilkkaa sen ajan jälkee jo uloskin :) Himppasen stressii tuottaa tuo tuontimäärä vaade.
 
Mä melkein ootan että uusi kierto alkais että pääsis lääkkeitä napsimaan,Puhuttii miehen kanssa millainen hormoonihiisi mius tuleekaan...mut toiaalta eilen paukahti päähä semmonenkin,että voinhan mää jo olla raskaana :rolleyes:
Toi "hormoonitissi" taas aristelee ja oon ollut ärsyttävän äkänen.Kp taitaa olla kyl vasta 24/32 enkä mie jaksanu kp 20:tä pidempään testaa ovistaaan,joten nyt en oo yhtään kartalla ja tää on kyl ihan kivaa.
Pupuilutkin maistuu iha erilaiselle :cool:

Myyh,krooniko kun oon,tännekki änkesin "takas"

Jos joku haluaa kuulla kuka mie oon,koska ei minuu kukaan muista,niin saap kysyy.
 
Elya toiseksi alin varmasti ja kauniit viivat :) ja jep mulla kans ollut ovis tuolloin muumuassa mutta kyllä se siitä. Tuliko hyödynnettyä?
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa Madh, onnea!!! :smiley-angelic003 :smiley-bounce022 :Heartred

Napa: Nyt kp18, ja hyödynnetty kp13 ja 16. On siinä sit mahiksia jonniinverran. Kierto kestää 28-31 päivää, enkä tikutellut ovista, niin ei voi varmaksi sanoa onko hyvät mahikset. Nyt sitten odottelen et sais alkaa metsästämään oireita :grin
 
Kiivi, hyödynnetty on tiistaina, keskiviikkona, torstaina ja lauantaina, ja vielä jos tänään sunnuntaina varmistelis :wink Johan on sarja, huh. :grin

Jos ovis on kerta tänään niin onko tänään siis dpo -1 vai dpo 0? Emmää tämmöisiä osaa laskea...
 
Larissa, näin minäkin sen ensin tulkitsin mutta sitten menin lukemaan kaikenlaisia keskusteluita ja en kyllä enää ole ollenkaan varma asiasta :grin
 
MadH Mä niin repesin kun oikein kysyit joko mä nään viivan :grin No kyl mä tosta viimesimmästä nään ihan törkeen haaleen viivan, lopultakin:) Mä jo oikeesti ajattelin että hitto kun kaikki muut mutta minä en!

Elya Mä kans laskisin viimesestä vahvasta viivasta sen dpo0, eli oliko se sulla siis nyt kp20? Onnea matkaan!

Sit kaikille tasapuolisestitsemppiä testailuihin ja odotteluun!
Muutamalla tais olla testauspäivät juhannuksen seutuna, mä laitan oman päiväni listalle, kunhan saan selvyyttä oviksesta ja siitä saadaanko mitään aikaan. Tuleva viikko onki taas jos jonkinmoista ohjelmaa täynnä, pihanlaittoa ainakin..
 
Etsijä, no kai sitä hullaantuukin kun ihkaensimmäistä kertaa näen oman plussatestin ja siitä pitäis päätellä olevansa raskaana :D hihi! mulla kans lisääntyy jomot iltaa kohti!! ;) kuulostaa hyvältä :) toivotaan et muutaman päivän päästä kahvi alkaa yököttää ;)

kiwi, joo tavallaan se ajan varaaminen ja merkkaaminen kalenteriin kyllä konkretisoi sitä asiaa... :) ja nyt tietää et se aika sieltä tulee ja ennen sitä ei pal kannata mennä joten :)

elya, ai en kai ole innostunut, en! :D jostain kumman syystä vaikka ajattelin et "kyl mul se yksikin plussa riittää", ni testaisin vaikka jokaisella vessakäynnillä jos sekoaisin yhtään enempää :D dpo, eli ovisplussa=dpo-1, seuraava eli ovispäivä=dpo0 ja siitä sit dpo1,2jne. :) jos tunsit jo oviksen ni sit on dpo0... jos et ni yleensä se 24-36h plussasta tulee ovis. Jos sul ovis on nyt kp21, luteaalivaihe jää aivan liian lyhyeksi jos viikon päästä tulee täti. Sit lekuriin käymään! :)
Mut kyllä ootte hyvin hyödyntäneet, et ei pitäis edes kolkutella ;)

marikki, kiitos :) niinhän sää voit ;) ei oo toivoo menetetty vielä. :) kyllä teille se onni suodaan vielä :) määkään sua en muista joten kerro ihmeessä itsestäsi jos haluat'! :)

larissa, hihii! Kyl se vähän oudolta kuulostaa, että hei mä oon raskaana! :D

Myssy, onhan siinä hyödyntämistä hyvinkin :) pidän peukkuja et aitoja oireita puskee!! :)

omanapa, seesteisen onnellinen. :) Lenkillekin pääsin taas! Juilinta vahvistuu iltaa kohti ja huomenna alkaa työt. Hurrjaa :) heinäkuu sais tulla pian :)


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH taas selvensi hyvin tota dpo-asiaa :) Ihanaa odotusta ja jatkat sitten jutustelua täällä meidän kanssa etkä katoa kokonaan plussanneiden puolelle :wink
 
Marikki täällä kans mielellään luen muiden tarinoita!
Madh no on susta ainakin apua muille ollu ja jos jotain kysyy niin tietää keltä saa vastauksen ;) ihana jos noinkin myöhään on saanut viettää äidin kanssa. Täytyy vain toivoa että olisi oma tyttö samanlainen olisihan se ihanaa! :)

Voihan oma napa ei muuta....:mad:
 
Larissa, kiitos :) en aio kadota mihinkään! :) kyllä te kaikki vielä saatte (siis toisinsanoen joudutte) mua sietämään täällä ;) sorry!!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Elya, meinasin kirjoitella sulle, mutta tuo MadH ehti jo kirjoittamaan sen mitä minunkin piti sanoman :) Hyvin ootte kyllä saaneet oviksen hyödynnettyä, toivottavasti se tuottaa sen toisen plussan! ++++++++++
EIkös ollutkin ihan hyvä kun testasit ovista? Kun kerta laskurit ovat sun kohdalla heittäneet ihan häränpyllyä. Tosiaan ei sulle kauheen pitkä luteaalivaihe jää... jos siis menkat alkais jo esim kp 28. Mä kun sen yhden kierron tein niitä ovistesteja niin sain tosiaan ovisplussan kp 18. Siitä sitten kp 25 alkoi tuhruvuoto (kaksi edellistä kiertoa kesti 25pvää). Tein raskaustestin kp 26 kun tuhrusta ei tullutkaan menkat ja sain digiinkin ihan "raskaana 1-2". Tuolloin oli siis vasta noin dpo 8. Tuo raskaus ei sitten tosiaan kestänyt kuin 10 päivää, sitten tuli nega ja samalla alkoi kunnon vuoto. Näin jälkikäteen olen ajatellut että se luteaalivaihe jäi liian lyhyeksi :sad001 Seuraavassa kierrossa en tehnyt ovistestejä, mutta olin tunnistavinani oviksen (limat ja mahapistos) siinä kp 16 tienoolla. Ja tuosta sitten rv 10+3 nyt menossa :) Olenkin pohtinut että oliko ero sitten tuossa pari päivää aikaisemmassa oviksessa.... Että tämä ehti paremmin kiinnittyä, eikä esim mitään vuotoa ole nyt ollut.

Mä jännään nyt seuraavat pari viikkoa sun kanssa :) Toivotaan että se pieni hedelmöittynyt munasolu ehtii tarrautua kunnolla oikeaan paikkaan ja pääset meille kertomaan plussauutisia!!!

Peukut pystyssä myös että Kiiwi pääsee kouluun! :thumleft:thumleft
 
Madh.Oi, etttä ONNEA TUHANNESTI JA MILJOONA TARRASUKKAA MATKAAN..... :)

Jos joku muu oli plussannut mun viime käynnin jälkeen niin ONNEA... :)
Pahoittelut tädin kohdanneille....
Ja kaikille tsemppiä... :)

on.Reissulta palattu.. :) Oon niin väsyny, mut piti tulla kattoon koneella madh.n plussat.. :) Itellä menossa nyt maanantaina kp.26/27-46 ja dpo.10. Pian ehkä pääsee testaan...Ainakin toivon niin.. :)
 
Sandy, luteaalivaihe jos jää liian lyhyeksi ni se voi olla este useinkin just sille et raskaus pääsis jatkumaan. Ku keltarauhanen ei saa vielä viestiä jatkaa toimintaansa ja vuoto alkaakin. Jos toistuvasti on lyhyt ni sitä voi koittaa pidentää. :) onneks siel kuitenki tärppäs ilman lekurille juoksemista :)

loora, kiitos :) oliko hyvä reissu? toivottavasti arki lähtee pian rullaamaan kunnolla. Ja toivotaan et pian saat plussan testiin!!

Plussatuulia jokaiselle!! :)

omanapa, Tissit kipeet!! ei voi koskee :D yö meni vähän pyöriessä, en meinannj saada unta kun oli niin täpinöissään tästä kaikesta ja ehkä se eka työpäiväki jännäs hieman :) tästä aamusta ehkä kuva kertoo kaiken. ;)


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Dpo13, kp31, eli siis nyt rv3+6. Se sit jäi tosta edellisestä viestistä se kuva :D haha!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401676150646.jpg
    1401676150646.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 101
MadH, vahvistuu vahvistuu vaan :) Katsotaan miten tässä kierrossa käy. En ole varma ovistuntemuksista mutta koko eilisen (kp20) päivän oli kipeä masu ja tosiaan vahvin viiva myös eilen. Että onko se siitten ollut eilen silti vaikka viivakin oli, oli jo illalla se viiva haalea. Nytkö siis olisi tuon teorian mukaan dpo1? Täytyy toivoa että tämä kierto olisi pidempi kun edelliset, eihän sen tarvisi olla kun 32pv niin olisi jo 12pv luteaalivaihe... Eikös olisi toivottavaa että se on sen 14vrk mutta vähän vähemmälläkin pärjää, vai muistelenko jotain ihan muuta? Nyt kun itseasiassa kävin tarkistamassa niin edellinen kierto oli 30vrk ja sitä edellinen 32vrk, niitä edelliset olikin 28, 28 ja 26 (joka tämä viimeisin oli km:n jälkeinen kierto).

Sandy, nyt oli lottovoitto kun "nöyrryin" tilaamaan ovistestejä! :grin Ajattelinhan ensin etten sellaisiin lähde, että menee jo liian säätämiseksi. Mutta hyvä vaan, muuten olisi jäänyt tämä ovis aika varmasti käyttämättä.

Nyt sitten vaan ihmetellään mitä käy. Jos plussan tässä kierrossa saan niin kyllä on pelko persiissä tuon myöhäisen oviksen suhteen, varmaan se onnellisuus tulisi olemaan vähän piilossa...
 
Takaisin
Top