Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mad sä olet raskaana eli onneksi olkoon sinne rutkasti ja paljon vauvaliimaa! Ihanan iloinen uutinen :) <3 oot varmaan ihan äimän käkenä! Mitä miehesi? Mä odotan sun digitaalisen tulosta. Niin ja ens viikolla saan tuomion joko pääsen kouluun tai en.
 
Muokattu viimeksi:
Huisia kiivilintu, mihin hait ? Peukutetaan kaikki täällä sun kouluun pääsylle :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mimi. Pahoittelut tädistä :( tärppionnea uuteen kiertoon :)

kiivilintu, niinpä mä kai olen :D kiitos <3 mä todella olen ihan äimän käkenä, koska en mää kuvitellu et näin pääsis käymään näin nopeesti, en ikinä :) mies on iloinen ja silittelee välillä massua ja kutsuu mamiksi. Uskoo kuulemma ilman digiäkin ja päivittelee et kuin vaipat on niin kalliita... :D se on kai tottuneempi ajatukseen kuin minä!! :) mä pidän peukkuja et pääset sinne, mä uskon että pääset:)
jos haluut joskus tapailla ni täällä suunnalla minäkin :)



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos Gatusa :) mua saa kutsua kiiviksi tai kiwiksi tai ihan miten päin vaan tuntuupa hassulta tuo kiivilintu mutta se on suora suomennos kiwibirdille joka on uhanalainen söpö suipponokka lintu. Urrrrrrrrr pörröinen :)
MadH91 ;-) ja ihana tuo miehesi suhtautuminen. Mä jotenkin salaa ounastelin että sä jos kukaan tulet raskaaksi <3
 
kiva että voi lyhentää kiwi :) se lintu on ylisöpö muuten :)

madh hyvä et miehes on sisäistän, täällä taas mä joudun välil vääntää rautalangast. ihana ku on antan lempinimen mami sulle jo :)
 
Mies halusi että teen testin varulta, kyllä sitä itteekin mietitytti. Mutta tunsin että en oo ja testikin negaa. :) eipä tartte enää miettiä.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401632233609.jpg
    1401632233609.jpg
    59.2 KB · Katsottu: 98
Onnea MadH haamun vahvistumisest!

Mulla jotai ihme vuotoa, ihan ku menkat vaik nyt kp15 :/ mitakoha taaki on??? Ei mul enne mitaa tammost, siis iha runsast vuotoo...
 
kiivi, Onhan se aika söpö, mutta raivostuttavakin osaa olla :) Juuri manasi, että hänen täytyy ottaa viisi työpaikkaa kun vaipat maksaa yms... Heitti siis vitsiä - meikäläinen meinas räjähtää vaikkei siihen oo mitään aihetta :D Mut ihanasti muuten suhtautuu. Vähän pitää mua höpsönä, mut niin varmaan kaikki muutenkin jo pitää ;)

Gatusa, no se voi olla että välillä vaikuttaa sisäistäneeltä, välillä sit taas voi olla et joitain asioita täytyy vääntää rautalangasta.. :) Pikkumami, mami, ym on nyt näköjään käytös :)

Tiarella, onhan se hyvä tehdä jos yhtään mietityttää, harmi et nyt kuitenkin oli menkat ja testi nega :(

Darkmimosa, voi eiiiii ei sielläkin! Kummaa nyt kun tuntuu et joka toisella on jotain vuotohäiriötä! :( Seuraile vuotoa ja jos jatkuu pidempään ni sit kyllä menisin jo ite lekuriin :)

MISSÄ ON DIKU?!?!?!? :)

Omanapa, varhaisultra sit 8+2 eli 3.7.15 :D joo, hätähousuilen, ja leivon tässä sämpylöitä kohta kunhan taikina on kohonnut. :)
 
Mad. Suodaan sulle kaikki se onni, hih, saa hullaantua! :) Nyt sulla alkaakin sit terkkarin ja ultran odottelu, jännää aikaa se! Juu kai viikon päästä testiä, saas nähä kuinka tän viikon aikana sitten taas hulluksi tulee, iltaa kohden nuo jomotuksetkin muka lisääntyy, aina kun paikoillaan on niin jo tuntuu :rolleyes: Palelun lisäksi olen saanut tänään muutaman hitonmoisen kuumanaallonki että että :grin:grin

Toisaalta vaikka hengähdystauko tekisi hyvää niin toivon aktiivista viikkoa töiden suhteen ja hyviä ilmoja niin saa pihahommia tehtyä, ei pääse sitten nuo ajatukset ihan vallattomiksi.
On olemassa yksi oire minkä mä toivoisin saavani, sen että kahvi ei maistuisi! Se olisi mulle niin 100% varma oire että tervetuloa vain jos raskaana ollaan, en nimittäin koskaan kieltäydy kahvista :grin


Toivottavasti Kiivi pääset kouluun :thumleft
 
Etsijä kiitos :) sinulle ja miehellesi tuo onni myös suodaan mistä puhuit MadH:lle ja ihan varmasti. Toivon nääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn paljon ettei kahvi maistuisi sulle! Ps. Kirjoitin ton kosketusnäyttö puhelimella ja kyllä sormi väpätti :D plussaa sulle.
 
Jopas MadH on innostunut testailemaan :) Ja kaikissa näkyy plussa!

Nyt tarvittaisiin taas tulkinta-apua. Onko mulla ollut ovisplussa nyt siis kp19 (4.alin tikku) vai kp20 (toiseksi alin tikku)? Vai voiko se olla molempina päivinä? Mites nyt sitten ne dpo:t lasketaan, mikä päivä mahtaa olla tänään? Nyt siis tuo kp20 menossa.
photo1.jpg


En olis ikinä arvannut että ovis on näin myöhään! Tässä varmaan syy miksei aiemmissa kierroissa ole plussausta tapahtunut, me on lopetettu liian aikaisin kun olen uskonut vaan laskureita... Kierrot on kuitenkin olleet pääsääntöisestii 28-30vrk mittaisia, saas nähdä mihin asti nyt mennään vai miten käy.

Mutta jestas tänään on ollut inhottava olo. Maha on kun pallo ja vähän kipeäkin. Pyörällä ajellessa kaikki rotvallit tuntui erityisen pahalta, ja ihan kun mun kohtu ja kaikki ne vauvantekovärkit olisivat painaneet 5kg extraa.
 
MadH,kyllä se punertaa,onnea!!!

Oon unohtanut tän ketjun kun oon vaan kitissyt tuolla pidemmän kaavan mukaan kuumeilevissa,koska aika pitkällä kaavalla tässä ny mennään
 
Takaisin
Top