Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
heipsan!

ihann hirmusesti tullu uusia joukkoon mukaan, tervetuloa! :)

Tsemppiä niille joilla piinaviikot meneillään!

Itse olen ollut nyt taustalla.. käynyt kyllä lukemassa.. pitkään ollaan toista yritetty ja viimeks ku testi näytti negaa niin tuntu että romahdan ja siksi ollut nyt taustalla.. kp 8 meneillään ja viime kierto olikin 53 päivää.. tässä taas mennään mutta toiveet ei oo kyllä korkealla.. mies lähtee matkalle parin viikon päästä ja itse matkustan lapsen kanssa sitten muutaman viikon päästä hänen perässä.. toivottavasti lomaa saa ajatukset muualle :)

jos keväällä sitten koittais saada apua tähän hommaan ku aikaisemmin ei olla saatu.. joku kehui väestöliittoa.. sieltä kuulemma sais paremmin apua kuin julkiselta puolelta..

Tsemppiä teille, mie täällä taustailen! :)

Onpas täällä mukavan aktiivista porukkaa :smiley-bounce016

S1N1
joo mun gyne sano että se optimaalinen kilppari tsh raskaaksi tulemiseksi olisi 1-2. Monet lääkärit sen mukaan ei välttämättä puutu asiaan, mutta korkeampi arvo huonontaa raskaaksitulemismahdollisuuksia huomattavasti. Mutta se mun 2,18 ei ollu sit kuitenkaan liikaa. Ja vertasi siihen, että tavallisesti sattais olla jopa 4 ok, mutta ei silloin jos on raskaustoiveita.

Mulla terolutit nyt kolmatta kiertoa käytössä ja kahdessa edellisessä kierrossa clomifenit. Alkuun ei tuntunu että ois mainittavia oireita, mutta nyt tuntuu että kahdessa kierrossa mielialavaihteluita on ollu aikalailla. Parit itkupotkuraivarit tullut terojen aikaan, en sit tiedä johtuuko teroista, clomeista vai muuten vaan vauvahaaveilusta/stressaamisesta. Nyt kp 3 ja ekaa kertaa tuli menkkakivut sitten ehkäsyn poisjättämisen. Toivottavasti se ois hyvä merkki, että ois erilainen kierto ja tulis vaikka ovulaatiokin. :hello2

Aloin vaan miettimään että onko jollain kokemusta noista ovulaatioinduktio- pistoshoidoista ? Kun jos nyt meillä vasta lähete vetämässä naistenpolille, niin jos enään 3 kuukautta saan syödä teroja (eikös se oo 6kk jaksoissa?) Niin jos mun menkat lakkaa terotauolla, niin eihän silloin pysty niitä pistoshoitojakaan toteuttaa :anyone

Paheita mulla on vau-appin kurkkiminen ovulaatio-päivistä ja lasketusta-ajasta. Ja alkuun tikutin vähän liikaa ovista, vaikka oli clomien seurantaultra, jossa 100% varmasti näkee onko ovis vai ei. :smiley-ashamed008 Sit kaapista löytyy vino pino ovis- ja r-testejä. Ja sit vielä paheena ajoittainen liiallinen stressaaminen... Ja aivan vastikään ilmennyt kateus tuttujen raskausuutisiin... :confused:

Melissae.toivon et saisit sen plussan kumminkin.ja toivottavasti saat jotain tietoa gyne käynniltä.

Peppipupu.Toivotaan et toi olis merkki tulevasta plussasta.

Freyja.Sä pistät meiät todella jännäämään.Toivottavasti kerrot meille pian plussa uutisia.. mä ainakin uskon niin.. :)

Pampero.hieno juttu et sun kierrot on alkanu tasaantuu..ja nyt peitto heiluun.. :D ja mulla kans toi olo et haluisin olla jonkun vuoden ton kans vie kotona.mut meiän rahatilanne ei kestäs sitä et jäisin täysin kotiin.ollaan kyl hiukan puhuttu et jos mun töitä vähentäs ja tekisin vaan 2-3 päivää viikos töitä mut täytyy kattoo nyt milleen lähtee rullaan tää juttu. :)

Kukka.ihana kuulla susta ja oikeen hyvää matkaa teille.Nauttikaa..ja toivon niin et saisitte apua ja sen plussan ennen kaikkee.. :)

Emiliana.toivotaan et menkkakivut tois tälle kierrolle ovulaation..tsemppiä..

on.kp.8 ja tänään onneks vähemmän itkuu..ehkäpä tää mieli tästä alkaa paranee. :) tänään tuli postissa testejä. ja tein ovis testin heti..väriä tuli mut ei likikään samaa mitä toinen et ei varmaan vie ihan hetkeen oo ovista mut aattelin jo nyt alkaa tikuttelee ettei mee ohi huomaamatta.

Moikka kaikille taasen, lueskelin läpi vikkelään kuulumisia 2 sivua ja yhteenvetona voin todeta että kaikille paljon tsemppiä! :hug013

on: Mulla alkoi eilen myöhään illalla tiputtelu.. jes! Tänään alkoi ihan oikeesti eli KP 1 ja tästä se lähtee.. Vaikka tuo iloinen asia onkin, niin mies on saanut kuulla taas hirveyksiä mun suusta ja lapsellista käytöstä koko tän päivän.. oon ihan hirvee. Pyysin kyllä anteeksi. Toivon todellakin että mä muuttuisin positiivisemmaks tyttöystäväks jo heti huomenna!!!!!!! :smiley-angelic001 :love017 mut ei oo helppoa! Mulla palaa pinna niin helvetin äkkiä nykyään, odotan et noitten hormoonipillereiden teho laimenee vaikka ei mun kroppa ihan normi ollut ennen niitäkään, voi apua! :sad002Henkilökohtaisesti raha asiat ja talous muutenkin vaivaa mua ja meitä ja ketäpä nyt ei vaivais tämmösenä aikana.. vai? Onnekaita ovat ne joita ei. Oon herkkä.. :sad010

Tää vau.fi anto omissa tiedoissa tämmösiä juttuja kun näppäilin uudet kuukautiset:

Edellisten kuukautisten ensimmäinen päivä:
29.1.2014

Hedelmälliset päiväni:
11.2.2014 - 16.2.2014

Ovulaatiopäivä:
14.2.2014

Laskettu aika:
7.11.2014

:schoked025 nyt saunaan miehen kanssa iiiiihan rauhallisesti ja ilman mun ärhähtelyitä..

Muokattu viimeksi:
Kiwibird: kyllä meilläkin raha-asiat ja talous vaivaavat. Joskus miettii et onko järkeä toivoa lasta tällaisena aikana kun kaikki on hieman epävarmaa.

Myös mä oon ollut viime aikoina aika outo vaikka pillereitä en oo syönyt sitten elokuun jälkeen. Liekö mikä sitten vaivaa... Siis tunteet heittelee ihan häränpyllyä et tosiaan katsotaan nyt tuleeko plussa ens viikolla. Jos edes uskallan testata :D Äskenkin nukuin taas 2 tunnin päikkärit, jo toiseen kertaan tänään...

Freyja86 huojentavaa kuulla etten ole ainoa täällä.. koitetaan jaksaa molemmat. Tosiaan talous on ihan kriisissä.. Ahistavaa, mutta pitää ajatella valoisasti, mietin juuri viimeksi tänään tuota että kannattaako lasta/lapsia hankkia tällaiseen Suomeen mutta uskon parempaan, selvisi Suomalaiset 90-luvun lamastakin. Sitäpaitsi olisi silkkaa hevonp*skaa lykätä unelmiaan tuollaisen vuoksi.. Kyllä meistä jokainen pärjäisi silti. Sulla on aika jännät paikat mitä luin edelliseltä sivulta, toivottavasti käy hyvin. Aina on toivoa :) :alien

Bluerose, aika jännä? Mitähän se mahtaa enteillä..:dance008

ps. lisäsin itelleni tommoset kivat aikajanat kans, on niitä vaan kiva tehdä :happy119

ai niin kun kaikki ei oo lukenu mun juttuja silloin 2013...niin siis mun toinen raskausoireista oli käden ihottuma...ja toinen oli että mulla "lähti" toinen jalka, eli toisinaan toinen jalka meni alta niin etten tejunnut sen olemassa oloa...

kiwibird9
Ainakin joku on iloinen kun menkat alkaa :D Tärppi onnea. Ajattelitko tikuttaa nyt kierrolla?

Peppipupu
Minä merkkailen tuohon Ovuview appiin myös rintojen arkuuden kun siinä on sellainen kohta.

Tein raskaustestin ja unohdin sen pöydälle kun samalla vaalensin hiuksia. En tiedä kuinka kauan se siinä sitten oli kun vilkaisin heti tikuttamisen jälkeen että oli nega, mutta kun tulin takas (noin 10-25min) oli haalea plussa. MUTTA en usko plussaan. Musta tuntuu että saan valeplussia kuten viime kierrossa tuosta Sofi -testistä. Halpa on ja moni kehunnut niitä ovis ja r-testejä, mutta en oikein tiiä, minulla tökkii ne kumpainenkin. Huomen aamusta uus testi ja huomenna sitten gynelle hakemaan lähetettä.

Ihan tötterö päivä. Yövuoroputki loppu ja näkyy outoja unia mm. romanttinensuhde Bill Murrayn kanssa ja että söin sellaista sulannutta ja kuivanutta jäätelöä. Käytiin sitten miehen kanssa hampparilla tänään ja otin jälkkäriksi palan key lime pieta ja se maistu ihan siltä sulanneelta ja kuivunneelle jäätelölle... Yöks ja spooky.

Bluerose MAHTAVAA! :happy093:signs003

Melissae Juu ohan se aika outoa että näin riemuissaan tädistä, aion tikuttaa tuolloin 11-16.2 sitten.. mutta kävi miten kävi harrastetaan silti pupuilua joka toinen päivä, ainakin niin ois toiveissa :hug013

:sleep011

mut en mä uskalla vielä toivoa liikoja..sillä kun pillerit lopetin 9/2009 niin meni puol vuotta ennen kuin raskauduin..
nyt kävin kierukanpoistaa 9vaiko10 2013, niin ei viel oo puolta vuotta mennyt, mutta alkoi tulemaan nopeammin..toki pillereiden lopetuksen jälkeen tuli normaalisti, mut siitä seuraavat vasta 3kk päästä..nyt on ollut ihan kohtuullisia kiertoa....en ees muista minkä pituisia :D

Huomenna pitäisi ketsuppihanan aueta laskureiden mukaan. Ei mulla muuta. :) kiva seurata miten tää kierto alkaa muuttumaan nyt siis kp 27/24?

Ja kyllä nyt alkoki alamaha kertoo jotain tädin tulosta. Uskollankohan ees nousta aamulla ylös...
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Bluerose: testejä löytyy kaapista mut aattelin testailla vasta ens viikolla jos uskallan :D

Ja heti tehdään U-käännös raskautuneista takaisin tänne kuumeilijoihin. Toissailtana alkoi hento vaaleanruskea tuhrutus, joka on eilisillan ja tämän aamun aikana yltynyt veriseksi vuodoksi. Kovin surullinen en ole kun tapahtui näin aikaisessa vaiheessa. Kamalempaa olisi ollut taas mennä NP-ultraan kuulemaan huonoja uutisia. Toivotaan, että kaikki me täältä päästään lopullisesti tuonne raskautuneiden puolelle. :)

Voi Chipmunk! Tiedän niin tuon tunteen :( Tervetuloa kuitenkin takaisin. Mäkin pelkään sitä et jos ja kun taas raskaudun niin nt-ultrassa kuuluu huonoja uutisia. Mulla kun ei ollut km mitään oireita. Sinänsä juuri tuo on parempi vaihtoehto et jos menee kesken niin menee tarpeeksi ajoissa. Voimia kuitenkin sinne <3

Takaisin