Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ai niin ja tääl kyseltiin siitä mitä pakkomielteitä..mä katon milloin laskettuaika ja sitten mä tutkin horoskooppeja :D millainen lapsi on tulossa, luonne analyysit ynnämuut jutut xD

Tää piinailu on tuskaista :D Koko ajan "etsin" itsestäni niitä merkkejä joita ilmeni syyskuun plussan aikoihin. Pitäis vaan pystyä olemaan miettimättä ja varautua siihen ettei sitä plussaa heti tulekaan... Jotenkin ristiriitainen tunne, sillä välillä on tunne ettei tärppi olekaan käynyt. Eilen alavatsaan oikealle vihloi ja päivällä nukuin 2 tunnin päikkärit. Ainoa oire mikä puuttuu yhä on rintojen arkuus. Toisaalta vasta on viikko oletetusta oviksesta... Eli tänään kp 22/28-34. Piinaillaan siis :D

Tsemppiä piinailuun, se todellakin on PIINAILUA! :grin
Ja tsemppejä kiertoihinne, heilutelkaa peittoja, pupuilkaa, ottakaa pikasia! Nyt sitä plussa-aaltoa tarvitaan! :talk017

on; Nonii.. eli en tehny testiä, menkat alko oikein. Eli kp1/29 jota ennen seurannut kolmen päivän niukka tiputtelu...o_O Kyllä tää vaan on niin kummallista tää naisen keho + kuukautiskierrot. Mulla näköjään kierto alkaa oikeilla menkoilla ja päättyy tiputteluun.. o_O:confused: ?? On outoa on.. pakko porista sille lekurille papan yhteydessä, ja tän kierron oviksen kyllä tikuttelen.. :)

minun pahe, käytän vau:n ovislaskuria ja raskauslaskuria.. googletan "mahdollisia" oireita. :grin eka kiertojen aikaan kattelin jo vaunuja ja niiden hintoja.. :oops:

Freyja86: Mennään näköjään melkein samoissa, täällä kp20. :). Viikko odottelua ja sitten kyllä testaan.
Täälläkin oireet katoaa välillä ja sitten taas ilmaantuvat uudelleen. Jännää on! :D

Herramunjee ku on tullut taas paljon tekstiä :) Ihanaa kun jaksatte kirjoitella, näitä on niiiiin kiva lueskella. :p

Te joilla alkaa olemaan testin teko lähellä, paljon onnea plussaamiseen :)

MadH91: Totta, päivä kerrallaan pitäisi elää niin ei mene elämä ns hukkaan :) Kyllä tosiaan se nyytti vielä meille tulee ;) Kiitos sulle taas positiivisestä asenteesta. Olet kyllä mahtava! Tulee itselleen oikein hyvä mieli aina kun sun tekstejä lukee! Ja niin mäkin oon kuullut,että todennäkösyys raskautua kasvaa ajan kanssa :P Luotan siihen!!

Te jotka olette vielä kierron alussa tai oviksen tienoilla..PALJON ONNEA OVISPLUSSAAN!!!! ja Selättäkää täti ja kunnialla uuteen kiertoon ;)

ON: Kp 10 ja ajattelin odottaa vielä sinne huomiseen noiden ovulaatiotestien kanssa. Eipä oikeen oo ollu myöskään minkäänlaisia oireita "kuumienaaltojen lisäksi" :D Limoja tässä yritetään metsästää ja eilen tunsin kipuilua vasemman munasarjan kohdalla...lupaavaako?? saa nähä! Kyllä minäkin etsin mahdollisia raskausoireita joka kierrossa..ja olen niitä jopa usein itselleni kuvitellut, mutta aina ne on ollut kuvittelua vain. Jospa nyt tässä kierrossa tulisi OIKEAT oireet :)

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä piinailijoille!Tuli itekin hyödynnettyä eilinen ja tietysti tikutin heti tänään taas oviksen :smiley-ashamed005 Viiva melkein hävinny joten ehkäpä ovis oli tosiaan menossa..Noh,senhän näkee muutaman viikon päästä.Ainiin,meillä on preseed liukkari käytössä.Sillä tärppäs viimeks heti+tikuttelin oviksen mut pakko siinä jotain taikaa on olla :grin

Pyhpah, me ei päästä kyllä ovista hyödyntämään. Eilen sain tasavahvat viivat illalla (taisi olla jopa hitusen vahvempi viiva, toisin kuin mulla yleensä...) Noh ylläri pylläri, se että ollaan erivuoroissa ei riitä, vaan miehellä on vatsatauti, joten jää nyt tällä kertaa hyödyntämättä... Ehkä se ei ole maailman loppu, sillä tää tyttö on lähdössä kaverin kanssa Roomaan muutaman viikon päästä, eikähän tarvii ainakaan miettiä, mitä suuhunsa pistää :D

Lumikki, kyllä nautin olen tämän ansainnut kyllä, tekee hyvää vaihtaa vähän maisemaa pettymyksen jälkeen :) ;)

Santra87: Nautit sitten Rooman reissusta täysillä :) tekee varmasti hyvää!

Pitäsköhän itsekkin kokeilla tuota liukkaria :D heheh...kaikki mistä vähänkin on apua niin mulle vaan. no ei ny sentään. :) Tänään töissä kyllä iskeny tunti sitten sen sortin päänsärky etten tiedä kuinka jaksan tonne puol neljään asti...puuh! Noh, pakko yrittää. Tulee jo niin paha olokin kun päässä jyskyttää kokoajan :(

Iines86 mä oon kanssa miettiny ton tilaamista, ei vaa ikinä meinaa muistaa. Laho pää tai jotain :D
Koitas selvitä sen päänsäryn kanssa, mulla tuppas yhessä välissä migreeni tekee ihan karmeeta olotilaa, jos ei syöny ajoissa tai nukku liian vähän tai liikaa, mikään ollu hyvä :D onneks ei oo enää niin pahana :D
Siis selviämistä säryn kanssa :)

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

loora84 mä mittailen noita lämpöjä. Koitan siitä seurailla et onko ovista ollut. Mä mittaan kyl läpi kierron. Heti aamusta samaan aikaa pitäis mitata, samalla mittarilla. Mä oon ladannu puhelimeen Fertility Friendin ja merkkailen sinne ylös kaiken. Käy tsekkaamassa fertilityfriend.com

Santra87: Kiitos! Kyllä täällä taistellaan loppuun asti. Migreeniä ei ole ollut vuoteen,mutta pelkään,että se nostaa taas päätään. Oiskohan noilla Clomeilla jotain osuutta asiaan O_o öööööö??? Hartiatkin kyllä niin jumissa,että se ainakin tekee tota särkyä. Onneksi mulla on tossa mandariini mukana..yleensä kyllä syöminen helpottaa,että siinä oot oikeessa :)

Iines86, toi on kyllä kans yks toi niska jumi. Onneks mulla ei niskat herkästi mee jumiin :D (selkä sitäkin useammin) Ne voi tietty ne clomit aiheuttaa, vähän niinku kaikki hormonimuutokset :/

Santra: Näinhän se on...mutta jos mulla jää nää clomi oireet vaan tohon päänsärkyyn ja lieviin kuumiin aaltoihin öisin niin olen tyytyväinen :) Kyllä sitten pienen päänsäryn kestää, kun tietää millaisia kamalia oireita olisi VOINUT tulla!

Apteekin kautta tänään kotiin ja huomenna Clear blue tikutus alkaa :P mua niin jänskättää miten tää kierto onnistuu!! ääää :D

Iines86, totta pieniä oireitahan noi on sen rinnalla mitä pahimmat on :) toivottavasti cb näyttää pian positiivista :)

Moi vaan kaikki ja lykkyä pyttyyn piinailijoille! Toivon että me kaikki plussataan pysyvästi tänä vuonna, mua ei haittaa vaikka synnytys menisi 2015.. se on todnäksempää. :angel8:smiley-angelic003
Bluerose ei jumantsukka mulla on kanssa pakkomielle tutkia noita horoskooppeja ihan kaikin astein!

).( Olen tyytyväinen siihen etten enää stressaa noista oireiluista enkä etsi niitä itsestäni, oletan että raskaus on mahdollinen vasta kun kp:t on paukkuneet reilusti eli yli 60. Jumaleisson niin vaihtelevat kierrot (29-41) otin viimeisen pillerin sittenkin 25.1 eli "kp 27"koska 26.1 halusin etten ole sellainen hormoonimonsteri koska oli ne mieheni veljen ja hänen puolisonsa vauvan ristiäiset joissa käytiin miehen kanssa, ei helpannut vauvakuumetta. Tuli niin äidinvaisto-olo kun halusin korjata miehen veljen niskantukemis asentoa (mun mielestä roikotti :angry1 ) ja muutenkin tahdoin pitää huolta vauvasta mielessäni mutten ottanut edes syliin.. tilaisuutta ei pahemmin tullut, heidän vauvansa on nyt 2kk. Mun mieheni on hyvä vauvojen ja lapsien kanssa että melkein herkistyin katsellessa, piti ihanteellisesti ja vauva ei itkenyt kertaakaan hänen pidellessään useita kertoja viikonlopun aikana, yövyimme siis pariskunnan luona toisessa kaupungissa.
Huoh, menkat ei oo vielä alkaneet.. alkaa varmaan pian, juilinut tänäänKIN niinkuin joka päivä ja kipuillut ja eilen tuli jotain outoa vaaleanruskeaa vuotoa minisiteeseen, sen jälkeen ei oo näkyny, rinnat yhä kipeät niinkuin olleet viimeisen kuukauden.. häiritsee seksielämää johon on palannut kiinnostus vihdoin :angry3:angry2:angry5

Muokattu viimeksi:
Takaisin