Dawwe.Tsemppiä kuntoilun/painon pudotuksen kanssa.Ja toivottavastise ovis nyt kumminkin oli tai olis..
Bluerose.Tsemppiä piina ajalle..
Freyja.Tsempit myös sullle piinailuun..tiedän tuskaa on odottaa..siis plussaa :)
Lumikki.Pahoittelut tädistä..ja onnea uuteen kiertoon..
Djh.Tsempit myös sun piina viikolle ja toivottavasti teistä moni tulee kertoon hyviä uutisia..
Iines.Toivottavasti löydät oviksen ja saatte sen hyödynnettyy..:) niin ja se pään särky on toivottavasti jo lähteny..
Satsa.Onnea oviksen hyödyntämisestä ja tsempit piina viikoille..
Santra.Voi pöh kun ette saanu ovista hyödynnettyy mutta oikeen ihanaa et pääset matkalle.eli oikeen hyvää reissua sulle ja nauti...
Jyra.Kiitti vinkistä..
Kiwibird.mä pidän kyllä peukut ylhäällä et plussaisit etkä saisi tätiä kylään..
on.mulla ois nyt kp.7/27-46 ja limoja on tosiaan alkanu tuleen et olis kyl niin kiva jos olis kerranki taas lyhyt kierto.toivottavasti tikut on huomenna täällä et pääsen testaileen niillä ovista..
Bluerose.Tsemppiä piina ajalle..
Freyja.Tsempit myös sullle piinailuun..tiedän tuskaa on odottaa..siis plussaa :)
Lumikki.Pahoittelut tädistä..ja onnea uuteen kiertoon..
Djh.Tsempit myös sun piina viikolle ja toivottavasti teistä moni tulee kertoon hyviä uutisia..
Iines.Toivottavasti löydät oviksen ja saatte sen hyödynnettyy..:) niin ja se pään särky on toivottavasti jo lähteny..
Satsa.Onnea oviksen hyödyntämisestä ja tsempit piina viikoille..
Santra.Voi pöh kun ette saanu ovista hyödynnettyy mutta oikeen ihanaa et pääset matkalle.eli oikeen hyvää reissua sulle ja nauti...
Jyra.Kiitti vinkistä..
Kiwibird.mä pidän kyllä peukut ylhäällä et plussaisit etkä saisi tätiä kylään..
on.mulla ois nyt kp.7/27-46 ja limoja on tosiaan alkanu tuleen et olis kyl niin kiva jos olis kerranki taas lyhyt kierto.toivottavasti tikut on huomenna täällä et pääsen testaileen niillä ovista..