Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dawwe.Tsemppiä kuntoilun/painon pudotuksen kanssa.Ja toivottavastise ovis nyt kumminkin oli tai olis..
Bluerose.Tsemppiä piina ajalle..
Freyja.Tsempit myös sullle piinailuun..tiedän tuskaa on odottaa..siis plussaa :)
Lumikki.Pahoittelut tädistä..ja onnea uuteen kiertoon..
Djh.Tsempit myös sun piina viikolle ja toivottavasti teistä moni tulee kertoon hyviä uutisia..
Iines.Toivottavasti löydät oviksen ja saatte sen hyödynnettyy..:) niin ja se pään särky on toivottavasti jo lähteny..
Satsa.Onnea oviksen hyödyntämisestä ja tsempit piina viikoille..
Santra.Voi pöh kun ette saanu ovista hyödynnettyy mutta oikeen ihanaa et pääset matkalle.eli oikeen hyvää reissua sulle ja nauti...
Jyra.Kiitti vinkistä..
Kiwibird.mä pidän kyllä peukut ylhäällä et plussaisit etkä saisi tätiä kylään..

on.mulla ois nyt kp.7/27-46 ja limoja on tosiaan alkanu tuleen et olis kyl niin kiva jos olis kerranki taas lyhyt kierto.toivottavasti tikut on huomenna täällä et pääsen testaileen niillä ovista..

Piinailua se todella onkin!! Tosin mistä mä NYT vielä mitään tiedän, kun ei oo päästy edes kiertoihin käsiksi, vaikka olotilat onkin mitä sattuu :)

NYT PLUSSAAMAAN SIT KAIKKI! :) Positiivisin mielin, positiivinen tulos!!

Dawwe:
No johan se ranneke vaatii paljon... Musta tuntuu et jouduin olemaan jo sen 10 000 tavoittelussa todella aktiivinen, saati sit viiielä enempi :) Mut tsemppiä, varmaan motivoi omalla tavallaan se ranneke hyvään suuntaan!

loora84: Mä olen käsittänyt niin, että just joka kierto, joka päivä ja pitäis olla sama aika aina ja sama mittari. Aikamoista sanon minä :) Täällä oottelen sitä, et kun ens kierto pamahtaa käyntiin, niin sit mittailisin lämmöt, jos ne antais mitään osviittaa... Joku puhui ladanneensa fertility friendin, mä oon ladannu itse iPeriodin, tykkäsin siitä ohjelmasta puhelimeen jo sillon pari vuotta takaperin, joten nyt oli vaan helppo palata siihen. Kaikki oireista lämpöihin ylös sinne, ni ainakin jälkikäteen tarkastellen näkee vaik mitä :)

lumikki: No jo oli outo. Ei sulla ennen oo ollu tiputtelua ennen varsinaista tädin vierailua? Toivottavasti ei jää pysyväksi jos oli ensimmäinen tätä laatua, koska se on ä-r-s-y-t-t-ä-v-ä-ä! Tsemppiä sinne ja nyt pää pystyssä uuteen kiertoon! *tsemppirutistus*

iines86: Well, thank you! :oops::p Pitää vaan yrittää luottaa siihen, et kyl kaikki suttaantuu tavalla tahi toisella, vaikka oliskin pitkä ja kivinen tie ollut takana. JA: sitä onnellisempi mitä "kauemmin" joutunut odottamaan :grin

Santra87: Ääh, tylsää ettette päässeet nyt hyödyntämään :sad001 Mutta, hyvä on etsiä niitä positiivisia puolia - nyt ei sitten siellä Roomassa tarvitse miettiä mitä panee suuhunsa :cool: (vaikka varmaan sitä mielellään miettisikin!)
Jaksamisia sinne, äläkä nyt vaan saa tartuntaa!!

Kiwibird9: Toivottavasti täti nyt käväisisi pian ja pikaisella, niin sitten pääsette yrittämään :) Varmasti kuitenkin todennäköisimmin tulee tyhjennysvuoto jos yhdistelmiä söit ja ne lopetit :) Hyvä, että oot nyt noteerannut sen, ettet etsi ja stressaa niitä oireita, koska pääkoppamme on kovin monimutkainen ja pelkästään jo kaikella ajattelullakin voi saada jo jotain aikaan... Varsinkin kun osaa ja tietää odottaa jotain. Kun ei osaa odottaa (tai halua) niin pienet nipistelyt alavatsassa ja valkkarin tarkkailu on ihan hepreaa. :grin Mut nyt kun sitä haluaa ja odottaa, niin huomaa niitä pieniä asioita, jotka ihan tähän naiseuteen kuuluu jokaiselle yksilöllisesti :rolleyes:
Mutta nyt se positiivisuus! Pian pian pian pääsette takaisin tositoimiin :) :cool14 *tsemppirutistus sinne*

).(
Siis ihan totta, anteeksi! :smiley-ashamed008 Nämä mun viestit on aina kilometrin mittaisia... :smiley-ashamed005
Mut oikeasti, jotenkin todella ihanaa kun täällä ollaan kaikki, vertaistukea parhaimmillaan. Saa vastauksia siihen mikä mieltä askarruttaa ja saa tukea sillon ku sitä tarvitsee, niiltä, jotka ymmärtää tilanteen.
Mä en oo kertonut kuin parhaalle ystävälleni, vaikka tekis mieli kertoa koko maailmalle. Äidille saatoin jotain vihjaista, kun on kovin paljon jo näyttänyt odottelevan sitä perheenlisäystä...
Tuntuu muutenkin, et ei mulla ole kovin monia ystäviä, joten päivät menee pitkälti kotona, ja tää on ihanaa kun saa täällä höpistä, kun en mä nyt mun parasta ystävää viitsi jokaisen nipistelyn kanssa vaivata :fart005

eilen illalla jomotteli taas vatsaa menkkamaisesti, nännit on yhä kosketusarat. Perjantaina olis viimeisen teron aika, ja sitten odottelemaan tätiä... Tänään kävin kävelemässä 5km lenkin, kun halus jotain muuta ajateltavaa. Teki hyvää, suosittelen!!

mä en oo seurannu koskaan oireita...ja no ei mulla ollut esikosta oireita..ei rintojen nipistelyy, ei mitään muutakaan :D joten en tiedä mitä odottaa tulevasta :D joten en seuraile.sitten mullahan oli menkat 3kk asti esikosta :D
tosiaan tää että koska pääsee teestaa on kaikken tylsin vaihe, jolloin harvoin käyn edes kirjoittelemassa..vai onko se just niin että kirjailen juuri silloin xD hahah..
en tiedä koska ovis ollu tai ois pitänyt olla :D ehkä joskus viime viikolla, mutta onphaan pupuioltu, nimenomaan viime viikolla xD
turvotusta on mutta sitä mulla on aina ennene tädin paikalle tuloa...

kiva että joku muukin tutkii horoskooppeja..mä katson millainen se olisi mun horoskoopin kanssa ja millainen isänsä ymsyms :D

uuh.....nyt takas kirjeiden kirjoitteluun =)

psusuja <3

Kiitti loora84, tosiaan mä odotan innolla tyhjennysvuotoa.. eli ne on kai menkat muttei kuitenkaan ja vasta sen jälkeen päästään yrittämällä yrittään.

MadH91 Juu, tuttua juttua noi tarkkailut.. henk.koht voin kertoa että olin joskus niin kipeesti vauvakuumeinen että miltei sekosin, se oli kauheeta.. :( nyt kuumeilen mutta oon realistinen enkä stressaa. Varmasti sittenkun aika on otollinen niin rupean taas seurailemaan itteeni ja googletan oireita.. semmonen mä oon. :) Kiitos tsempeistä ja tulis se punahilkka ny vaan sullekkin. Niin ja tyhjennysvuoto kyllä.. mutta tarkoittaako se sitä että sen tyhj.vuodon jälkeen mun ei ole vielä mahollista tulla raskaaksi? ja pitäiskö haaveilla vasta tyhjennysvuodon ja kuivan kauden jälkeen tulevien mahdollisten oikeiden kuukautisten jälkeiseen aikaan? Sekavax meni. :smiley-ashamed004

psps. voivoittelut: tulipahan huomattua että minun kanssani samassa koulussa ollut 21v. nainen on saanut toisen vauvan, esikoinen hädintuskin 1v. Lisäksi huomasin että toinen parikymppinen kohtalotoveri on tuore äiti, henkilö josta en olisi uskonut uskontonsa vuoksi, viikon yllättäjä. Kohta yhdellä kaverilla LA ja miehen siskolla tuli rv 21 täyteen, yks ex-luokkalainen kans synnyttää ihan kohta enkä olisi hänestäkään uskonut, ei ollenkaan senoloinen mutta elämä yllättää. Mitä vielä! :smiley-angry007:smiley-angry019 anteeks et mä tälleen..

Muokattu viimeksi:
lumikki: No jo oli outo. Ei sulla ennen oo ollu tiputtelua ennen varsinaista tädin vierailua? Toivottavasti ei jää pysyväksi jos oli ensimmäinen tätä laatua, koska se on ä-r-s-y-t-t-ä-v-ä-ä! Tsemppiä sinne ja nyt pää pystyssä uuteen kiertoon! *tsemppirutistus*

Kiitti tsempeistä, on mulla ollu semmosta päivän tiputteluja, mut ei koskaan tämmösiä.. :confused::eek:o_O

kiwibird9: Mä voin sanoa, että mä tiedän mistä puhut. 2010 kun pillerit jäi pois, meikäläinen oli kans sekoamisen partaalla vauvakuumeen kanssa... Ja löytyi jokainen mahdollinen oire. Se oikeasti oli kauheeta aikaa :( Mä nyt aion ite jättää sen oireiden googlailun sikseen, mut kyllä tuntuu et seurailuks menee itelläkin, vaikka päätöksen mäkin tein että stressi sikseen.
Mä toivon sitä punahilkkaa kyllä, sais tuoda mummonsakin mukanaan - semmonen olo on pikkuhiljaa, et pääsis sitten oikeasti tositoimiin.

Jep, eli nyt kun sulla on ollu ne yhdistelmät, niiden lopettamisen jälkeen tulee se tyhjennysvuoto ja sitten voit tulla sen vuodon jälkeenkin raskaaksi, mutta on hyvin yksilöllistä kuinka nopeasti sun oma hormonituotanto käynnistyy (mutta nyt noin lyhyellä pillereiden syönnillä se ei siitä paljoo kerkee nukahtamaankaan), eli on hyvinkin mahdollista, että ovuloit jo heti tyhjennysvuodolla alkavassa kierrossa, eli merkkaat ensimmäisen kunnon vuotopäivän kp1:seksi. En tiedä miten mahtaa käydä sen ensimmäisen kierron, että koska tulee omat kuukautiset (toivoin mukaan sulla ei ollenkaan ;) ). Mutta sen näkee ajan kanssa.
Ootko meinannut ovista tikutella?

Se on rankkaa, kun vaikuttaa et kaikki ympärillä lisääntyy vaan. Mulla kun keskeytti sillon ero eksästä vauvahaaveet, sen jälkeen tää 2vuotta on ollut yhtä vauvauutista vauvauutisen perään ja nyt kattelen kun naamakirja täyttyy vauvoista. Ja olo on vaan niin jotenkin... pettynyt siihen omaan tilanteeseen kun ei ole sitä pientä. Tai edes kahta viivaa tikunnokassa todistamassa et semmoinen on tulossa. (Ja mä kuulostan ku olisin yrittäny vuosia, mut ku ei oo päässy ees tositoimiin nykyisen kans...) MUTTA: kyllä se siitä. Noihin uutisiin jokseenkin turtuu, vaikka se kirpasee. Oon kai ite oppinut suodattamaan... *iiiisoooo halii*

lumikki: en nyt kuollaksenikaan muista (anteeksi) että mitä ehkäisyä siellä päin oot käyttänyt? Mitä nyt kattosin tuosta sun allekirjoituksesta, niin ootte syyskuussa antaneet esikoiselle luvan tulla, niin voi olla et nyt vaan jostain syystä sulla on ollut useamman päivän tiputtelua ennen kuukautisia. Ja se on ihan normaalia, toivon mukaan ei jää tosiaankaan pysyväksi. :) Mitään vakavaa en usko et se on, mut jos se jatkuu pitkään (monessa kierrossa) ja on tosi häiritsevää, eikä plussaa tule niin sit melkeen käväisisin gynellä. Muuten - ei pitäis olla huolta :)

omanapa.
Mä en meinannu uskoo silmiäni kun katoin, että kello on vasta kahdeksan kohta. Mä oon niiiiiiiin väsynyt et huhheijjakkaa. Ja kunnon yöunet kuitenkin oli, melkeen 10h (vaikkei sen jälkeen tehnyt mieli nousta). Silti väsyttäny koko päivän ihan simona. Nyt palelee ja väsymys taitaa kohta viedä voiton. :goodnight

Taas kilometri....:smiley-ashamed005:smiley-ashamed004

ps. oonko mää vaan jotenkin harvinaisen kaksmielinen vai onks suuri osa noista hymiöistä härskejä?!:laIMG:3some

.... ei niin huomaa että olen väsynyt.

MadH91 Mulla kans paljon helpompi olla tän kuumeilun kanssa, onneks sullakin on helpottanu toi kirjaimellinen kuumeilu. Mulla on kutku että ne alkaa ihan just sulla :) tilasin just 7 ovulaatiotestiä ja 4 raskaustestiä, ne odottelee kaapissa valmiina! Aion tikuttaa 12->>>>17.2
koska yleensä noihin aikoihi ollut uvulaatio ja seksiä tullaan harrastamaan jokatoinen päivä koko helmikuun ja siitä >>> jos ei tuolloin tule tärppiä, tulis vaan se tyhjennysvuoto eka, tuntunu tän päivän että kohta alkaa. Jää-tä-vä turvotus ja jomotus ja alaselkäkin sattuu pikkasen ja nää rintakivut huoooh vois loppua jo. Mua on muuten pissattanut sitten koko tän tammikuun päivässä keskimäärin 10 kertaa/vrk.. ei ihan tervettä, luin kyllä et jotkut e-pillerit aiheuttais sen.. mutta vois loppua jo, nyttenkin pissattaa vaikka just kävin ja aina tulee ihan kunnolla pissaa. Josko toi pissaamistarve enteilis kohta alkavista kuukautisista.. mulla ollut välillä näin.
Tosiaan toi naamakirja.. se julmetun naamakirja, juurikin sieltä selaa näitä vauvauutisia. Katselin vaunuja äsken, ekaa kertaa elämässäni, oli pakko vähän katella että mitä ihmeen hintoja ne edes maksaa.. Ois kiva joku sellanen infopaketti että mitä kaikkea on hyvä hankkia ja mistä ja että mitkä merkit on todettu kestäviksi/kannattaviksi ostoiksi.. sit joskus kun tulee ajankohtaseks, ihmisethän pitää blogeja mutta aika paha lähtee metsästää semmosista. Äh nyt tuli taas jaariteltua. Koetahan jaksella ja kohta pääsee nukkumaankin taas :) *halaus* p.s noi hymiöt on kyllä aika yliampuvia ja siks niin vaikee valita mitä oikeen laittaa :color:color:color:color

lumikki: en nyt kuollaksenikaan muista (anteeksi) että mitä ehkäisyä siellä päin oot käyttänyt? Mitä nyt kattosin tuosta sun allekirjoituksesta, niin ootte syyskuussa antaneet esikoiselle luvan tulla, niin voi olla et nyt vaan jostain syystä sulla on ollut useamman päivän tiputtelua ennen kuukautisia. Ja se on ihan normaalia, toivon mukaan ei jää tosiaankaan pysyväksi. :) Mitään vakavaa en usko et se on, mut jos se jatkuu pitkään (monessa kierrossa) ja on tosi häiritsevää, eikä plussaa tule niin sit melkeen käväisisin gynellä. Muuten - ei pitäis olla huolta :)

Mulla on joskus ollu e-pillerit, minipillerit ja viimesimpänä ehkäsylaastari. Parit viime vuodet ollaan menty kumen kans.. eli ei oo mulla ollu hormonaalista. Lueskelin itekki vähä noita juttuja mitä netistä löyty ja ei pitäs olla huolta.. Ehkä sitä vaan kiinnittää nyt enempi huomiota ku aiemmin ja helpommin sitte "huolestuukin".. :oops: Kuitenkin papaan oon menossa 7.2 jolloin vähä porista lekurin kans muutenki.

Kiva ku on kavereita, jotka vaan jätti ehkäsyn ja heti ekalla tärppäs! Onhan sitä iloinen toisten puolesta mut ei siitä tarvis tällä hetkellä muistutuksia kun itse kuumeilee.. :oops: Siksi ei oikeen oo omille kavereille tullu kerrottua koko kuumeilusta ja luvasta vauvan tulla jos tulee.. Ei oo ollu oikein ketään kelle asiasta purkautua kuin oma mies ja sitä ei nii hirveesti kiinnosta nuo tiputtelut.. ainakaa vielä ku kuitenki nii vähä aikaa oltu kunnolla kuumeilussa/ yrittämässä.. :grin

Mut onneksi on ollut tää palsta josta on saanut vertaistukea.. :)

Madh.Joo mä mietein just tota et jaksanko tehä sitä niin paljon kun se tosiaan sit vaattii vissiin sen joka päivä ja mun muisti on tunnetusti huono et miten muistan mitata joka päivä saati samaan aikaan päivästä.mut ehkä sitä vois yhen kierron kokella. :) toivotaan et tätit löytää sinne pian.
Kiwibird.mut eikö siin silti ois mahku et ovis olis ennen vai eik tos välis voi ol ovista.sori tyhmyyteni.. :D
Lumikki.Mul oli kans nää viime menkat ihan uudenlaiset kun tosiaan ensin tuli vaan ihan inan ja sit lopu vuorokaudeks kunnes pankki räjähti et ei oo koskaan ennen alkanu noin.en ainakaan muista.musta on alkanu tuntuu et kun sitä kuumeilee ja toivoo niin kovasti raskautta et kroppaki toimii ihan oudosti. tai sit tosiaan ei muuten oo tullu seurattuu niin tarkasti ni ei oo ees huomannu ennen..

entie mikä ihme pillitys päivä mul on ku kaikki on tänään itkettäny siis ihan kaikki... :( tiedän kyllä et suurin syy on toi reilu kuukauden päästä kun meen takas töihin enkä millään haluis.siis mulla on kyllä tosi kivat työkaverit mut kun haluisin olla ton pikku miehen kans kotona.mietin jo kesääkin et olis niin ihana touhuta sen kans mut ihan varmaan saan huonoimman ajan kesälomalle kun oon ollu äippälomal. :(

loora84 onhan se mahollista alku tai loppukierrostaki ovuloida.. mut ei taho testit siihen riittää. Uskoisin kuitenkin että puolessa välissä kuuta ovuloisin joten viikon ajan testailen siinä puolivälissä. Me kuitenki pyritään pupustamaan joka toinen päivä.. <3
Sun töihinpalaamis tilanne kuulostaa aika inhalle kun tahtoisit olla poikasi kans, ainakin ehditte viettää vielä aikaa ja toivottavasti sun työpäivät ei oo hirmupitkiä että voitte olla töiden jälkeen yhdessä :) kumpa saisit paljon sopivaa aikaa pikkuisen kanssa, kyllä kaikki kääntyy vielä paremmaks. :thumright

Loppukierrossa ovulointi on siitä ikävä, että jos hedelmöittyminen tapahtuu, niin raskaus ei kovin herkästi jatku koska luteaanivaihe on niin lyhyt. Ja nainen voi ovuloida jopa kaksikin kertaa kierrossa (tai useammin).

Nyt kp25/24-27. Enkä ole sortunut raskaustestiin, koska pidän erittäin epätodennäiköisenä että edes antaa plussaa vaikka puputettiin ennen ovista. En tiedä edes oliko ovis silloin kp11-12, koska niin kakasti näytti se ovistesti. Olen käyttänyt liuskatestejä, tuota merkkiä: https://www.kotitesti.fi/tuote/liuskaovulaatiotesti-sofi/00717/
Mutta en tiedä juonko liikaa nestettä vai miksi ei näytä kunnolla plussaa. Haen perjantaina digitaallisen testin koska jos se näyttäis tarkemmin ja ei tarvi arvuutella. Persona olisi vielä tosin, ( http://www.persona.info/uk/ ), ja siihen saa onneksi niitä pissatikkuja, mutta en tiedä, se kun ei tosiaan näytä pariin kiertoon kunnolla ovista. Tilasin joskus briteistä sen kun just oli lopetettu myynti Suomessa.

Jos nyt kierto jatkuis edes pari päivää koska torstaina se gyne niin se kerkeis kurkata vähän sisään tjs :D
Teen r-testin ennen gynelle menoa jos menkat ei alkanut. Varmuuden vuoksi. Tosin mikä irona olisi kun just menossa valittamaan ettei tule raskaaksi ja sitten onkin raskaana. Tosin salaa haaveilen vaan asiasta...

Moikkis! Vaan nopeesti täältä kommaan: madh ei ollut ironiaa. Vaikutat ihanalta ihmiseltä!! Ja aina jaksat tsempata! Sun ystävät saa olla onnellisia susta ! <3

Noi pervot hymiöt sai mut totaalirepeämään! Mie romahan!:-)

Kaikille piinailijoille kaikki peukut pydessä!

On: ei mitään oireita. Olen tiputtelutyyppi ja kattelin kalenteria, niin kp23 alkaa yleensä - oli kierto sit kuinka pitkä tahansa.

Peppipupu kp22/29-30

Vielä kyssäri : oletteko laittaneet ylös, milloin tissit kipeytyy? Mulla kalenterin oviksen jälkeen noin 4 päivän päästä. Nyt ei mitään! Ovat ihan tavalliset- viiliä muovikassissa:-)

MadH91: Onnellisempi nimen omaan ;) hyvää kannattaa aina odottaa!!
loora84: Kyllä me se ovis sitten hyödynnetään tavalla tai toisella jos se musta on kiinni :D ja päänsärky helppas sitten kun kotiin pääsi ja sai mennä pitkäkseen. Ei onneksi Migreeniin asti mennyt :) HUH!

ON: Kp 11 ja aamulla ei ainakaan tikkuun hymynaamaa tullu..hmph :mad: noh, ehkä on vielä liian aikasta. Kierron pituudesta ei tietoo,mut lukemani perusteella primojen kanssa tädin pitäs tulla 2-päivää vikasta tabusta eli mun kierto toivon mukaan ois tälläkertaa jotain 25-26 päivää.Tikutan halvemmalla testillä vielä tänään illalla ja katon miten se viivaa siitä tummuu. Tai tummuuko ollenkaan. ja jatkan niillä jonkun aikaa. CB digitaalisia käytän vasta myöhemmin uudestaan (liian kalliita) Oireita ei juuri ole ollenkaan, pientä nipistelyä ja turvotusta alavatsassa on. Tissit samanlaiset ku aina, ei arista tai tunnu muutenkaan mitenkään oudolta. Huoh...noh, ehkä sieltä sitten jotain oireita alkaa tulla jos on tullakseen :) ku eihän kaikilla ovis edes oireile mitenkään :D ?

Kaikille plussatuulia ovikseen sekä r-testiin ;)

Muokattu viimeksi:
Mä huomasin tänään kp 23/28-34 et tisseihin oli ilmaantuneet pienet patit. Siis et sisäisesti oli tullut lisää pehmytkudosta. Vaikea selittää mut mulla oli sama oire syyskuussa plussakierrossa. Arat ne ei vielä ole... Ja palelee/kuuma olo, päätä särkee, vatsaan pistelee ihan kuin olisi siellä levottomat jalat :D

Katsotaan nyt :) Onnea oviksen metsästykseen ja hyödyntämiseen niille keillä se aika kierrossa! Ja plussatuulia ja tsemppiä piinailijoille :)

Freyja: Mua niin jänskättää sun puolesta :) tule sitten HETI kertomaan kuinka kävi kun oot testin tehny..ääää mä niin toivon,että plussaat!!!

Mä jatkan oviksen metsästämistä tässä vielä ainakin viikon verran :) ja otan kyllä hyödyn irti mieheni kanssa.. oli testi plussa tai ei xD eipä mee ainakaan tärppipäivä ohi vahingossa. hehhe ;)

Peppipupu: kiitos päivä piristyksestä rinnat kuin viilit muovikassissa.
niin totaallinen repeäminen.... <3

Heippa taas kaikki pitkästä aikaa :) Lueskellut olen taustalla, ei ole tullut kirjoiteltua.

Freyja: lupaavalta kuulostaa :) Mielenkiinnolla odotan miten sulle käy! :)

Peppipupu: En ole laittanut, koska taidan olla harvinainen tapaus: mulla ei IKINÄ kipeydy tissit, missään tilanteessa :D Ei edes raskaana ollessa :D Mutta muuten laitan kyllä oireita ylös, netistä löytyy monia hyviä kalentereita joilla voi seurata kiertoa :) Käytän itselle Libressen sivustoa.

Melissae: Niin monelle kyllä tuntuu käyvän noin, että onkin raskaana juuri kun tutkimukset tms. pitäisi alkaa. Nyt toivotaan että teillekin on käynyt juuri niin!! :)

loora: tunnen tuskan :( minulla myös töihin paluu häämöttää edessä ja tuntuu tosi vaikealta :( haluaisin olla lapsen kanssa kotona vielä vuoden ainakin.

MadHi: Hyvä että sait heti apuja gyneltä :) Toivottavasti se vuoto nyt pian sieltä alkaisi!

Iines: Näinhän se kannattaakin, peitot heilumaan vaan niin jossain kohtaa osuu varmasti oikeaan :D

ON: Ajattelin ruveta testaamaan ovista vasta vähän myöhemmin tässä kierrossa, kun aiemmissa kierroissa ovikset ollut kp 19, 26, 23 ja 29, ja tänään siis kp 15 ja ovistesti oli heti plussa! :eek: Woot, ja mulla ei ole kerrassaan mitään, siis ei yhtäkään ovikseen viittavaa merkkiä. Tuli kyllä ihan puskista tämä, harmi etten jo eilen testannut niin en tiedä oliko jo eilen plussa. Kai tässä sitten alkaa tosissaan kierrot asettua normaaliin, hyvähän se tietty. Ja tuli "vahingossa" sit hyödynnettyäkin :D Kiva vaan tää oma kroppa, kun ei voi yhtään luottaa sen antamiin merkkeihin...

Takaisin