Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
madh oota huomisee tai tiistaihi digin kan ni pitäs näkyy varmast, kokeile noit liuskoi ku kerran löytyy siihe asti :)

myyh ihana mies sulla, ainaki on mukana projektissa :)

täällä prepattu esikoist huomisee bilsan kokeesee...
 
Marinamelina, kiitos ihana <3 helpottaa mieltä kovasti kuulla :) eipä se kai nyt mitään haittaakaan vaikka sen digin tuhlaa, viivat tummuu sit jos tummuu jos se vielä negaa näyttää. Nyt vaan sit projekti pidättely :D
toisaalta voihan sitä aina aamuunkin oottaa muttakun!! ;) nyt pissattaa jo niin kovin ja 2,5h vasta ollu rakossa. Nukkumaanhan tästä pitäis mennä. :D
Mutta kyllä mulla silti se olo on et raskaana ollaan ku kerta illallakin viivaa puskee. Sano digi mitä sano :)

ps. Voitte olla varmoja et mää teille kyllä sen ilmotan. :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin ja sekin oli kyllä kumma että sillon dpo 11 aamulla sain haamun 10mIU ja 50mIU testiin. Noissa kuitenkin pitäs olla ero tarkkuudessa aika huima? :O Edellisenä päivänä oli se nega tai joku menkkatesti. Päivällä sit digi 25mIU plussa...joten epäilen nyt näin asiaa miettineenä että eipä nuo netistä tilatut "äärimmäisen herkät" liuskat ole sen herkempiä kun muutkaan. Ja muiden ei niin herkkien testien viivat tummu paaaaaljon nopeempaa kun noiden herkkien:mad::mad:

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa, sää oot kyl oikeessa. Liuskoja on joten niillä mennään. Mulla ei oo mikään kiire. :) Dpo14 jos tekis liuskan ja digin aamulla. Ei siihen oo ku kaks päivää. Siihen asti liuskat. Viivoja on joten eipä sillä.

Marinamelina, ero on tosi huima tarkkuudessa kyllä. Noi mun liuskat kans vissiin jotain herkkiä olevinaan my ass. >:( Digi se paras kyllä on!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Testasin sillä 10mIU liuskalla ja 25mIU pregchekillä niin pregchekissä oli selkeästi tummempi viiva. Noilla herkillä testeillä tuskin olisin ees saanu tasavahvoja. En voinut kokeilla kun loppu kesken...mutta eivät tummenneet samaan tahtiin muiden kanssa.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mad teet niinkuin parhaalta tuntuu :) hyvähän se on jos sulta löytyy malttia, meikäläinen ei kyllä sitä omaa ollenkaan. Ja mulla oli kyllä sekin että halusin että mies pääsee onneen mukaan kun ei viivoihin luottanut niin olihan se digi tehtävä heti :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MadH kyllä se sieltä vielä tulee ja tummuu :)


Mä menin pöhkö käyttään yhden testin kun nämä alavatsassa tuntuvat kiristykset ei vaan ota loppuakseen. Lämpömittari näytti 37,1 ja 36,9 joka on sinällään ok nousee ovulaation jälkeen n 0,5 astetta mutta mulla nousua on lähes asteen verran. Negahan se tottakai oli :)

Ovulaatioplussa perjantaina 24.5 ja lauantai iltana kun pääsin kotiin ainoa mukava asento oli maata lattialla I kirjaimen muodossa.
Mutta nyt lähden salille vainoharhailemaan kevyen puntin ja body flown merkeissä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kappas, joo olen häthousu mut siis kaks tuntia rakossa ja tältä näyttää:
Ps. Ovistesti melkeen positiivinen

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401617952169.jpg
    1401617952169.jpg
    15.1 KB · Katsottu: 126
  • 1401617978476.jpg
    1401617978476.jpg
    25.3 KB · Katsottu: 119
Tiarella, kiitos :) sit jos ultrassa on kaikki ok niin tarviitko ovistestejä?

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Laurushka. Meillä mieski tykkää nukahtaa tohon maataan molemmat selällään ja hengitetään vaan, pian nukutaan :)

Hih ja on niin hauskaa kun Mad'kin välillä hullaantuu :p

Mie lisäsinkin mun allekirjoitukseen tiivistyksen tästä kierrosta, näin se pysyy näppärästi mun mukana kun sekoilen täällä :grin Eli tänään Kp 23 dpo 7. Juilii ja jomottelee edelleen, myös palelee ja olo on tukkoinen. Toki olen allerginen siitepölylle ja tukkoisuus voi tulla siitäkin mutta mutta, haluan uskoa ihan jotain muuta :grin Olen myös muutamana yönä nähnyt taas unia, hauskin on ollut tähän mennessä se että synnytin kissanpennun :rolleyes: Viimeraskaudessahan minä aloin näkemään joka yö todella omituisia unia!
 
Mad, jes hienoa! :) kyllä oot raskaana, siitä ei epäilystä. Varmasti myös digi näyttäs jo :) vaikkakin varmaa tuokin on jo!♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MadH, keneltä tuon kysyit? :)

ON: itellä tosiaan 9.6 ovis ja aion testata sen. Jos siitä viiva tulisi. :) menkkapäivä olisi omien laskujen mukaan 22.6 :) pitkä odotus edessä. Onneksi nyt on jo 1.6. Hyvää kesäkuun ekaa päivää kaikille! Ja onnea kaikille tälle kuulle! :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Mad en sentään isoja nimimerkki muutoksia ole tehnyt ;) nyt tuntuu oikealta. Kiitos tsempistä :)
Gatusa mulle se on ihan se ja sama kumpi sukupuoli ja mieskään ei oikeesti oo mikään sukupuoli rasisti mutta hänellä on yksi tytär nii ehkä siksi ja miehet... ne on tommosia joskus. Ikävää että mies lähti jo eilen päivällä joten ei ollut edes mahiksia kun nähtiin pikaisesti pysäkillä ennen hänen lähtöään.

Plussatuulta puhallan kaikille! :)
:talk017
 
Muokattu viimeksi:
Pakko oli laittaa kuva ovistestistä kun sain siihen jotain väriä vai mitä te näette? :) Tänään siis kp 13/29-39. Jos siis kierto olis jotain 31 päivää niin vasta perjantaina pitäisi viivojen olla yhtä vahvat eli aikaa on! Juhannukseksi siis odotettavissa täti kylään tai parhaimmassa tapauksessa plussaa.

kuva.JPG

Tänään ollaan miehen kanssa kuurattu koko asunto läpikotaisin ja voi olla vaan tyytyväinen. Ehkäpä mä illalla vielä neulon ystävälle tunikaa :)
 
Etsijä, no anteeksi ;) hullaannuin kyllä sen myönnän :) kai se on vaan niin jotenkin epätodellista vaikka niitä kahta viivaa tiirailee tunnin välein :)
plussaaa sinne!! viikon päästäkö testiä? :) kuulostaa meinaan lupaavalta ;)

marinamelina, pakko se on vaan uskoa :) niin epätodellista kyllä vielä :D digin teen kyllä, mut kattoo mihin asti jaksan pantata ;)

mju, tosiaan kerkee se vielä plussaksi muuttua!! :)

tiarella, sinulta kysyin :) eli juhannuksena testiä ennen kuin otat mitään vahvempaa? :)

kiivilintu, ei ne isoja olekaan ne muutokset, mut on ne nyt muutoksia kuitenkin ;) nyt sit vaan yrität keskittyä ihan kaikkeen muuhun kunnes koittaa ens kierron puoliväli ;) millos pääsykokeista kuullaan? :)
kyllä mä silti sinne toivon sen pienen ihmeen <33

freyja, mulla testit näyttää ihan samalle :D ulkonäöllisesti ne ovistestit meinaan. Mulla näytti tänään positiivista ovistesti ja oli kyllä aika selkeesti tasavahvat :) mun oma ovisplussa ei ollu ihan täysin tasavahva, puolet viivasta oli :) tärppionnea ja onnea oviksen metsästykseen :) nyt vaan joka toinen päivä hyödyntämään ellei jokainen ;)

omanapa, ovisplussakin helpottaa mieltä :D tiedän, tää on ihan hullua mut ei voi mitään!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top