Peppipupu, toivon että teillä tärppää ihan luomusti! :) pian
Larissa, joo musta kans tuntuu aika hurjalta ja kauheelta ku niin moni on joutunu kokemaan keskenmenon... samoin ku töissä niitä näkee ni johan tässä pessimistiksi omalle kohdalleen ryhtyy. :) Toivottavasti et joudu enää tuon renkaan jälkeen uutta laittamaan!!
elaffy, kyllä se raskaus teille suodaankin. Hyvä että on luottavausempi olo :)
dawwe, kiitos ja ymmärrän kyllä kun haamuja ei nää
mieskin eilen viivan livenä erotti, kameralla sitä ei ihan saanu taltioitua. :) Harmi että ootte jo joutunu kokemaan tuollaista ja miettimään yrityksen lopettamista. Kyllä teille se kolmas suodaan :)
nuuhku, niinhän se on
kumma ku kaikki omat neuvot valahtaakin kankkulankaivoon heti ku on omasta tilanteesta kyse. Hihi :) mää olin semmonen et halusin aina iltasin äitin kans jutella hyvinkin pitkälle teini-ikään asti
aamulla torkutin äitin kans ennen kouluun lähtöö jne.
Tiarella, jos siel vaan on turvotusta.
Elli, niin kauan ku ei oo vuotoa on toivoa!! :) jos tää nyt vaan haluaa sut pitää pimennossa pitkään :)
lucky, voi ei :/ kiva tommonen ku ei saa edes syliin ottaa. Ymmärrän kyl sun olotilan :/ hormonit ja väsymys ja harmitus varmaan :)
Joo mulla oli sillon ennen ystävänpäivää pitkään se ihmeellinen olo. Terolutien piikkiin pistin, kun kropan hormonit oli ihan sekaisin. Ja ku oli yhtäkkiä jotain uutta. :/ Jos sun outo olo jatkuu kovin pitkään ni kyl mä sit testaisin uudelleen. Vieläkö teroja syöt? :) ens kertalla sit oviksen jälkeen aloitus tai ei ollenkaan! :)
elya, sarjatulita ihmeessä
oon samaa mieltä kuin marinamelina tuon keskimmäisen suhteen.. niin ja sandy :)
kiivilintu, johan sää ny vaihtelet nimimerkkiä :) tylsää et ovis jää hyödyntämättä
ens kierto onki sit teidän plussakierto!! :)
zorro, kiitos :) hyvä että oli folleja! :) nyt tsemppiä hyödyntelyyn :) hyvä et sait luget käyttöön :) ainoo vinkki on se et tekee just paljon kaikkee muuta mahdollista mut se onki helpommin sanottu ku tehty
laurushka, toivottavasti saisit nukuttua tulevina öinä!! :)
omanapa, testissä samankaltainen haamulainen kuin eilen, saa nähä vahvistuuko olleskaan :/ dpo12, kp30 ja oviksesta siis 3+5. Yritän täs hyvin selittää itelleni et nyt on niin aikaista ja niinku hyvin tiedän, hormoni nousee niin et joka toinen päivä olis järkevämpää testata, ja hormoni nousee yksilöllisesti eikä välttis kaikilla ees näkyis vielä. Viiva kun on toinen ni sitä ei olis jos ei raskaana olis joten ehkä mä nyt yritän täs malttaa mieleni. Tiistaina on oviksen mukaan päivä ku pitäis menkkojen alkaa. Jospa sit olis selkeempää viivaa ja sit ku on ni digi tuhlaukseen :) nännit arat heti ku heräs ja öklö olo, illalla nivuset särki ja vatsalla jomottelua. Kohdunnapukka niin kaukana et siihen ei meinaa ylettää.
Digin tuhlaan ens viikolla varmaan loppuviikosta viimestään. :)
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app