Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elya : minun mielestäni kyllä ellei huomenna pukkaa vahvempaa kun kontrolli. Sitä kun ei etukäteen tiedä että kuinka tummaks kelläkin tummuu!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Noniin naiset 18 SIVUA! EI PAHA EI PAHA.
Ihka ensimmäiseksi suuret onnittelut meidän ihanalle MadH91:selle! Huikeeta! Ei mikään ihme että parissa päivässä oli tullut miljoona sivua tekstiä, tuohan on ihan mahtavaa! Onneksi olkoon ja viivalle vahvistumista! :Heartbigred

Täällä on ovis käsillä, limaa riittää ja haluja ois sekä oviskivutkin meinas pukata päälle mutta jäivät taka-alalle yhden ibumaxin jälkeen :eek: eli en tiedä onko vielä dpo. Kp18! Mutta mies tulee kotiin vasta maanantai iltana tai vasta tiistaina eli ei päästä hyödyntämään, ollaan harrastettu viimeksi 3 päivää sitten seksiä eli ei hyvää päivää tästä kierrosta en raskaudu. Hiukan harmittaa.. tänään kun miehelle kerroin tästä niin taputti mahaa ja sanoi et luulee että siellä on jo vauva. Mutta pah! Ei siinä olis järkeä, eikä ainakaan poikaa "jota hän kovasti haluaa" ei tule. On se tylsää kun mies on reissussa ja itsellä haluja ja himoja grrr argh! :angry2
 
Elaffy, mahiksia on :) miehet onneksi on suht helppo saada innostumaan ;)

gatusa, okei :) mut loppuraskautta kohti pitäis vähän sit tarkkailla turvotukset ja päänsäryt jos salmiakkia syöt :) varmaan tiesitkin jo :)

freyja, kiitos :) jos sulla ovis on myöhemmin sit vaan :) määkin mietin sitä tässä kierrossa et vahvistuuko ikinä :) ja täs ny ollaan. Pari kolme kiertoo katsoisin sinuna ja sit lekuriin :)

darkmimosa, kiitoksia :) mitä sinne kuuluu?

elli, kiitos <3 ei kai tätiä näy?

etsijä, km jälkeen kierto voi muuttua, suunnilleen pitäis olla se mitä ennenki mut tarkkailemalla sen huomaa :) älä koe huonoo omaatuntoo tupakasta, turhaa :) vielä!

satsa, ihana tuo teidän puujuttu <3

Saunaan, palailen myöhemmin!! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
ootte kyllä ihan parhaita! <3 jaksatte auttaa ja kannustaa.

Sandy, on noi todella paljon tummempia kun aiempien päivien testit, niistä kaikista on kuva täällä aiemmin. Aloitin tikuttelut jo kp8 ja nyt tosiaan, kp19. On kyllä hyödynnetty tilanne melkeinpä joka päivä, eilen jäi välistä ja tänään mies jo vinkui ettei kai taas mutta sain sen innostumaan silti :D nyt vaan toivotaan parasta. Jatkan tikuttelua vielä hetkisen ja miehen kiusaamista jatkuvilla petipuuhilla. Raukka on ihan hätää kärsimässä kun normaalisti se saa mankua itse useamman päivän ennen kun mut saa ollenkaan mukaan touhuun x)
 
plussatuulia elli :)

dawwe ehkä teil käy samoin ku meillä eli ku luovutettii ni tuli tärppi.

elya kyllä teillä pian tärppää mä tunnen sen, inshaAllah olen oikeassa :)

madh jep jep en mä paljoa syö salmiakkia joten ei huolta :)

kiivilintu tsemppiä ja onko sillä väliä kumpi tulee jos tärppi ihmeen kaupalla käviski, mut vois tuo miehes vähä viel panostaa ennen töihi lähtöä että ois vähä paremmat mahikset. plussatuulia lähettelen sinulle :)

nam nam mies teki kotitekosia suolapähkinöitä, eka oli et paahtaa vain pähkinät mut sit ku sanoin et lisää pikkusen suolaa ni kun maisto ni totes että parempia ku pähkinän makukin korostu ku vähä lisäs suolavettä pannulle ei kuitenkaa paljoo iha miedosti vaa että tuli vähä makua :)
 
vihdoinkin aikaa kirjottaa :grin

onnittelut haamulaisesta madh!!:Heartred vahvistukoon viiva!

ja satsalle virtuaalihali :Heartblue

mjulle onnittelut opiskelupaikasta!

onnea loora syntymäpäivän johdosta!

yleisesti: pahoittelut menkoista! piinailuun kärsivällisyyttä! ja plussaa testeihin!!!

myyh: kerro sitten ultrakäynnistä!

oj: kävin ultrassa pe ja folliikkeleja vielä kasvatellaan, siellä oli parikin sellasta vähän isompaa. kiitos etenkin madh:lle sivistämisestä keltarauhasen suhteen. kerroin tiputtelusta lääkärille ja sain nyt luget käyttöön!

huomasin myyh, että meillä aika paljon samanlaista hoitoa :p mä oon pistänyt nyt kahtena kiertona gonalia ja sitten käytetty irrotuspiikki. nii ja tietty femarit alkukiertoon. mutta nyt sain kahdeksi päiväksi menopyriä, jotta gonalia ei menis hukkaan. ilmeisesti se on tujumpaa kuin gonal. huomenna tai siis tänään otan irrotuspiikin ja maanantaista alotan luget<vähän jännittää ne luget..vuotaakohan ne paljon, niitä lugeja syön sitten testipäivään asti eli 15.6. toivottavasti tällä kertaa ei ala vuoto. ja toivottavasti se riittää pitään yllä mun keltarauhastuotantoo. jos tästä kierrosta ei tärppää, niin pidetään sitten kesätauko ja elokuussa alotetaan taas uudestaan, sitten tuleekin kuluneeksi vuosi:sad001 :) tänään tais olla kp20 eli kierto venyy mahdollisesti 34. nyt vaan peitot heiluun! :wink

öitä!:goodnight
 
nii ja hyviä vinkkejä otetaan vastaan, että miten rentoutua :wink kun sen tietää, ettei sais stressata ja miettiä koko vauvahommaa, mutta helpommin sanottu kun tehty. tiedän, että moni muukin piinailee saman asian kanssa. huoh, kunpa vois lyödä itteensä päähän nuijalla siihen kohtaan, missä on raskautumisajatus ja sitten joku päivä vaan paukahtais se plussa testistä..nii helppoo! :grin
 
Zorro: sanoppa elä muuta... Mulla piinaviikon alussa asia oli hyvin hanskassa, mutta se vahingossa löytämäni värillinen testi sekoitti mun pään... Tieto lisää tuskaa ja tuska lisää oireita ja oireet lisää tuskaa ja sit taas haluu lisää tietoo...
mutta mun keino siis pitää ajatukset kasassa tekemällä koko aika jotain puuhastelua.... Lähinnä siivoomista ja virkkaamista, piha hommia ym. Nukkumaan meno ajat ja autossa istuminen kaikkein pahinta. Tänään tää puuhastelu oli töitä. Siivoomista, pakkaamista ja autossa istumista 3,5h yö unilla. Nyt tuntuu että sydän tulee rinnasta läpi. Muuten hyvä jos ei olis autossa tarttenu istua. Kun ajatukset karkas heti siihen mihin ei pitänyt!!
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
zorro ja lucky. Jaa tämän nyt tännekin mutta tässä on minun lemppari rentoutusbiisi! https://www.youtube.com/watch?v=Yi7BM8XPTfA&feature=kp , nukahdan aina! Rentoutumaankin täytyy monella opetella ja mulla ainakin välillä karkaa käsistä niin että on pakko pysähtyä ja rentoutua ihan tehdä tekemällä olo rennoksi ja mieli :) Eikä musiikkiakaan tarvitse, menkää makuulle ja syvähengittäkää ja kiinnittäkää huomionne vain hengitykseen. Pienin askelin, kun olette edes hetken ajattelematta ja stressaamatta niin se on iso askel eteenpäin :Heartred Kokeilkaa ihmeessä jos tuntuu että voisi olla apua.
 
:) etsijä. Unohdin mainita tuon hengitys homman kun juurikin
Noin yrittänyt tehdä. Joskus spotifylta deep sleep piano musaa.. tykkään sitä kuunnella.
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Pitääpä rääkätä miestä musiikilla ens kerralla ku en millään saa unta! :) toissayönä valvoin lähes kolmeen pyöriskellen, kuuma, kylmä, jano jne.. Vähän väsyttää kun ei täällä univelkoja pois saa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä kp 7, paketin viimeinen rengas lähti käyttöön perjantaina (kp 5) ja nyt alkoi jo alavatsakivut :sad001:mad:

Mulle kans tuo kova touhuaminen on keino unohtaa päässä pyöriviä asioita. Pihahommat, työ, koiran kanssa touhuilu, kirppistely, ompelu- ja neulomishommat yms. Nukkumaan menessä tuppaa kylläkin ajatukset pyörivän päässä... Toisaalta jotenkin tämä vauvahaaveilu taas on tavallaan pitänyt mut kevään järjissäni kaiken kiireen keskellä. Nyt kun loppui opinnot ja on "vaan työt" niin sitä ajatteluaikaa on vähän liikaa... :grin

Ihanaa sunnuntaita kaikille!
 
Tää app näyttää kaikki viestit hirveällä viiveellä :p
MadH näin viestisi ja vastailee siihen kun olen suoriutunut jumpasta ja kaupasta kotiin.
Kiivilintu 3 päivää ennen ovista tapahtuneella yhdynnällä on mahdollista tulla raskaaksi % oli muistaskseni n 16 luokkaa. Paras tulos kuulemma saavutetaan n 2 päivää ennen. Tuo yhdyntöjen tiheys parantaa mahdollisuuksia.
Esim minä kuumeilen tässä kierrossa juuri tuon 16 % mahdollisuuden vuoksi :))

On päivitys eilen ajoin pyörällä kaupungilla mukulakiviä ja tärinä aiheutti aika kipuja alavatsassa. Aamulämmöt on aika korkeat 36,5- 36,9 muuten oireetonta tosin olen nukkunut oksettavan paljon 9 tunnin unia ja iltaisin olen käpertynyt sohvalle kirjan kanssa haukottelemaan. Dpo 8 tänään.
Ihanaa sunnuntaita kaikille <3

ImageUploadedByVau Foorumi1401608624.788108.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Peppipupu, toivon että teillä tärppää ihan luomusti! :) pian ;)

Larissa, joo musta kans tuntuu aika hurjalta ja kauheelta ku niin moni on joutunu kokemaan keskenmenon... samoin ku töissä niitä näkee ni johan tässä pessimistiksi omalle kohdalleen ryhtyy. :) Toivottavasti et joudu enää tuon renkaan jälkeen uutta laittamaan!!

elaffy, kyllä se raskaus teille suodaankin. Hyvä että on luottavausempi olo :)

dawwe, kiitos ja ymmärrän kyllä kun haamuja ei nää ;) mieskin eilen viivan livenä erotti, kameralla sitä ei ihan saanu taltioitua. :) Harmi että ootte jo joutunu kokemaan tuollaista ja miettimään yrityksen lopettamista. Kyllä teille se kolmas suodaan :)

nuuhku, niinhän se on ;) kumma ku kaikki omat neuvot valahtaakin kankkulankaivoon heti ku on omasta tilanteesta kyse. Hihi :) mää olin semmonen et halusin aina iltasin äitin kans jutella hyvinkin pitkälle teini-ikään asti ;) aamulla torkutin äitin kans ennen kouluun lähtöö jne. ;)

Tiarella, jos siel vaan on turvotusta.

Elli, niin kauan ku ei oo vuotoa on toivoa!! :) jos tää nyt vaan haluaa sut pitää pimennossa pitkään :)

lucky, voi ei :/ kiva tommonen ku ei saa edes syliin ottaa. Ymmärrän kyl sun olotilan :/ hormonit ja väsymys ja harmitus varmaan :)
Joo mulla oli sillon ennen ystävänpäivää pitkään se ihmeellinen olo. Terolutien piikkiin pistin, kun kropan hormonit oli ihan sekaisin. Ja ku oli yhtäkkiä jotain uutta. :/ Jos sun outo olo jatkuu kovin pitkään ni kyl mä sit testaisin uudelleen. Vieläkö teroja syöt? :) ens kertalla sit oviksen jälkeen aloitus tai ei ollenkaan! :)

elya, sarjatulita ihmeessä ;) oon samaa mieltä kuin marinamelina tuon keskimmäisen suhteen.. niin ja sandy :)

kiivilintu, johan sää ny vaihtelet nimimerkkiä :) tylsää et ovis jää hyödyntämättä :( ens kierto onki sit teidän plussakierto!! :)

zorro, kiitos :) hyvä että oli folleja! :) nyt tsemppiä hyödyntelyyn :) hyvä et sait luget käyttöön :) ainoo vinkki on se et tekee just paljon kaikkee muuta mahdollista mut se onki helpommin sanottu ku tehty ;)

laurushka, toivottavasti saisit nukuttua tulevina öinä!! :)

omanapa, testissä samankaltainen haamulainen kuin eilen, saa nähä vahvistuuko olleskaan :/ dpo12, kp30 ja oviksesta siis 3+5. Yritän täs hyvin selittää itelleni et nyt on niin aikaista ja niinku hyvin tiedän, hormoni nousee niin et joka toinen päivä olis järkevämpää testata, ja hormoni nousee yksilöllisesti eikä välttis kaikilla ees näkyis vielä. Viiva kun on toinen ni sitä ei olis jos ei raskaana olis joten ehkä mä nyt yritän täs malttaa mieleni. Tiistaina on oviksen mukaan päivä ku pitäis menkkojen alkaa. Jospa sit olis selkeempää viivaa ja sit ku on ni digi tuhlaukseen :) nännit arat heti ku heräs ja öklö olo, illalla nivuset särki ja vatsalla jomottelua. Kohdunnapukka niin kaukana et siihen ei meinaa ylettää.

Digin tuhlaan ens viikolla varmaan loppuviikosta viimestään. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Tuosta ajatusten muualle saamisesta. Olen huomannut itsessäni ihan uuden jutun. Mitä enemmän myötäelän teidän toisten haamuissa ja jännäilyissä, sitä paremmin unohdan oman napani :) ja se ei ole ollenkaan huono juttu ;) samaan aikaan on tavallaan malttamaton olo, mutta kuitenkin ei niin yritysyritys fiilis. Yk1 oli jotenkin ihan eri, kun olin ihan uusi täällä, niin ei ollut perillä yhtään teidän muiden elämäntilanteista.
 
Mad: mulla viivat tosiaan vahvistu vain joka toinen päivä ja silloinkin aina aavistuksen! Rfsu liuskoilla ei tasavahvoja viivoja tullut dpo 16 mennessä, pregchekillä dpo 16 tasavahvat. Joten varmasti ei ole mitään hätää. Nyt digiä vaan. Mulla liuska oli todella todella haalea, vielä päivä pissasta tein, ja digi kuitenkin 1-2. Sitten sillä digillä uudestaan viikon päästä. Noi liuskatestit on jotku sellasia että ei saa kun haaleita!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Huuh, pari yötä tullu oltua töissä ja vielä kaks yötä jäljellä. Oon ollu kamalan väsyny. Tänään otin viimisen clomin ja huomenna pistän menopurin. Tiistaina sitte melkein suoraan töistä folliultraan. Niin toivon että ei olis liikaa vaan olis 1-2 oikein hyvää yksilöä. Katotaan nyt ku lääkäri sano että voi olla että pitää vielä toinenki ultra käydä, riippuu nyt kaikki miltä siellä tiistai aamuna näyttää. Apua! Vähiin käy päivät ennen inssiä.

Mies könys mun viereen ku olin hiukan nukkunut vuoron jälkeen ja sano että pitäskö jo tehdä ovis testi että näytät niin älyttömän hyvältä. Että eikö ovulaation aikaan nainen oikein hehku kauneutta. Pitihän sitä rakkautta antaa mutta nyt ei pyörinyt mielessä lapsen teko. No, jokatapauksessa mies sano tuossa ennenku lähti töihin että tee nyt kuitenki se ovistesti. Kai se täytyy sitte tehä että mies saa mielenrauhan.
 
Marinamelina, kiitos :) mä yritän nyt malttaa sen digin kans ku rahaa uuteen ei oo... :D ei ennenko palkkaa tippuu tilille... :) eilen liuskalla tuli illallakin samaa haamua kuin eilen aamulla, ehkä siksi ootin et olis vahvempi ku illallaki tuli :) tää on vaan aika pirskatin jännää ku ekaa plussaa hakee :)

myyh, ihana mies sulla :) mä peukutan kahden täydellisen follin puolesta sinne!! :)

omanapa, äksy. Mies jo saanut osansa. :( Raukkaparka. :D väsy. Mikkää ei huvita. Ehkä tänään vaan on astetta huonompi päivä, eipä sille mitään voi. Kurkku kutisee, ja nenussa sitkeää limaa. Pyhpah. Melkeen tekis mieli mennä uudelleen nukkumaan :D

Houkuttaa kyllä se digi. Pidättäis ehdointahdoin kolmeen asti ja tuikkais sen? Mutku haluais sillä mieluummin sen plussan ku negan. Ja kun tosiaan jos liuskaankaan mittään melkeen tuu ni kuin se digi vois positiivinen olla :( epävarma olo! :/
Ps. Nyt tiedän miltä tää tuntuu. En tiiä onks tää kovin hauskaa. :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mad: mulla oli ne viivat kans illalla samanlaisia, mähän testasin joskus kolmekin kertaa päivässä kun tällanen himotestaaja olen :D mutta eipä auttanut, ne viivat vahvistu vaan joka toinen päivä ja niissäkin ne erot oli aika pienet. Vasta sit "menkkojen jälkeen" eli dpo 14-> alko tummumaan kunnolla. Mä epäilen vahvasti että jos pidätät kolme-neljä tuntia juomatta niin aika varmasti saat plussan digillä! Jos vertaa omiin viivoihin. Dippasin samasta pissistä difin kanssa liuskan jossa oli kyllä sellanen haamu mitä ei ois edes kuvaan varmaan saanu! Päivä pissaa kun oli. Joten aika tarkka se digi on!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top